Voi Antti, sinäkin!
😩😖
Antti Lindtmanin alaston natsikuvat leviää netissä!
46
930
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvaa johtajuutta 🏋🏼♂️
- Anonyymi
Missäpä ne kuvat on nähtävänä?
- Anonyymi
Nuorena huimana, oliko 18 kesäsenä? Kansanedustajana on elänyt virheetöntä elämää.
- Anonyymi
Demari yrittää valkopestä 😅🤣
- Anonyymi
18 vuotias on täysivaltainen aikuinen, ei mikään nuori huima.
Ei tuota kuvaa voi nimittää virheelliseksi elämäksi.
Kuka lienee paljastanut Antin, kuvasta ei kyllä tunne, kun on naamari peittona. Miksei saisi joskus hullutella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18 vuotias on täysivaltainen aikuinen, ei mikään nuori huima.
Ei tuota kuvaa voi nimittää virheelliseksi elämäksi.
Kuka lienee paljastanut Antin, kuvasta ei kyllä tunne, kun on naamari peittona. Miksei saisi joskus hullutella?Sinäkin olet jo täysaikuinen, mutta käyttäydyt kuin pahainen räkänokka kakara.
- Anonyymi
Rehti ja luotettava SDP:n varapuheenjohtaja ja kansanedustaja.
- Anonyymi
Mutta natsi.
Mutta mikäs siinä, mulle sama vaikka suomi olisikin natsivaltio, kuten se putinin mielestä onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta natsi.
Mutta mikäs siinä, mulle sama vaikka suomi olisikin natsivaltio, kuten se putinin mielestä onkin.Kaikki olemme natseja Putinin mielestä. Sillä ukrainalaisia tappavat, kun siellä natseja on ihan liikaa. Muistavatkohan Venäjän pojat kysyä jokaiselta, onko natsi vai ei. Jos on, niin se on menoa.
Voi ihmisten hulluutta ja raakuutta.
- Anonyymi
Antti ulos, mikä on että näitä natseja nyt pulpahtelee esille kuin liukuhihnalta?
- Anonyymi
Pitäsi kammata nyt tiheällä kammalla ainakin ministerit, miksi ei eduskuntakin ja kertakaikkiaan siivota tämä paska sieltä pois! Ettei tule näitä, että aina "yllätyksenä" pompsahtelee näitä millon mitäkin.
- Anonyymi
Niinpä.. alkaa olla hullun hommaa
- Anonyymi
Ei jää yhtään edustajaa jos liian tiuhalla kampaa... 😂🤣
- Anonyymi
Lopulta menee siihen vaiheeseen, että nähdään Purran pottaharjoittelutkin ylilaudalla.
- Anonyymi
Suomen kansallis sosialiidi demokraatit.
- Anonyymi
😂🤣👍
- Anonyymi
Purrasta leviää jo rivoja kuvia, eikä ne ole normaaleja!
- Anonyymi
persu hädissään, mitä vielä tulee
- Anonyymi
Sannasta on kanssa kivoja kuvia netissä... Varmaan aitoja...
- Anonyymi
Olen pannut,,, kaikkia paljaalla 🧔
- Anonyymi
vahva suoritus🙋♀️
- Anonyymi
Demarinatsi...! 😂🤣
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/40b04420-7bca-4d4c-8b15-9418f666db2a
Mutta kävihän sannakin toki ukrainalaisen natsin hautajaisissa, joten aitoa natsisympatiaa tuntuu demareiltakin löytyvän.
Kumman ärhäköitä ovat vain olleet perussuomalaisia haukkumaan, lieneekö natsius suomessa demareiden yksinoikeus?- Anonyymi
Demareilla on sitä parmepaa natsismia muihin verrattuna, siitä ei saisi tehdä numeroa.
- Anonyymi
Paljon on nähty,. mutta nyt Antti, mitä helvettiä. Kuvat ei ole vain noloja, ne on rivoja!
Jallulehti kamaa. - Anonyymi
Kuvat tulee ensiviikon jållulehteen, isoina, täydellä resoluutiolla!
Antin penis myös tulee näkyviin.- Anonyymi
Jännää, nyt nähdään minkä kokoinen SE on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ostaa suurennuslasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy ostaa suurennuslasi.
Minulla on mikroskooppi🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pääseeköhän antti kuvan perusteella ilman pääsykokeita lieksan bemaripoikien jäseneksi...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pääseeköhän antti kuvan perusteella ilman pääsykokeita lieksan bemaripoikien jäseneksi...?
Pääsee sinun partneriksi tummelihommiin.😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsee sinun partneriksi tummelihommiin.😁😁
Tapahtuiko nazeilla homoahti🥸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko nazeilla homoahti🥸
Tykkäätkö lintdman nuolla nazi saappaita alasti😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kusipää sotkee tähän bmw autot. Oletko karannut mielisairaalasta? Olet varmasti.
- Anonyymi
Olen pannut Anttia paljaalla ahnukseen 🤠
- Anonyymi
Tästä natsitervehtyksiä taannoin tehneestä Antti Lindmanista valitaan huomenna perjantaina Jyväskylässä demarien puoluekokouksessa SDP:n uusi puheenjohtaja, joten demareilla on sen jälkeen rasisti/natsi-puheenjohtaja.
- Anonyymi
Maassa maan tavalla
- Anonyymi
Äänestäjät ne on tyhmiä, kun tuollaisen porukan ovat valinneet asioitamme hoitamaan, sama tilanne on kuntien johdossa.
- Anonyymi
Natsi Antista tulee uusi fuhrer. Sieg heil!
- Anonyymi
Demareiden puheenjohtajaksi tuli nyt natsi
- Anonyymi
Kyllä me jo uskomme, että persuja natsittaa ihan saatanasti! 😂
- Anonyymi
Jatkuvasyytely tumputtaa bemarissa antin kuvia katsellen kun jonne jätti.
- Anonyymi
ryhe
- Anonyymi
Olisko Lieksassa valokuvaajaa joka ottaisi alastonnatsikuvia?🤔
- Anonyymi
No nyt saa sossut niskaansa kunnon löylytyksen. Sitä saa nyt vasurit olan takaa mitä on viljellyt. Vasurinatsit.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715158
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️561991- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713