Mulla kävi nii että inkivääri nousi kyllä mullasta, siis sellainen pieni taimen alku mutta sitten tuli kovat sateet ja koska ruukku oli ulkona kastui se todella pahasti. Kasvu pysähtyi siihen. Eilen toin inkiväärin sisälle että multa saa kunnolla kuivahtaa mutta miten toimin jatkossa? Onko vaara että on päässyt mätänemään? Kasvu on jokatapauksessa ollut hyvin hidasta vaikka kelit silloin olivat mitä parhaimmat.
Inkivääri.
Anonyymi-ap
1
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvata sisällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877736Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3362949Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3922098- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41189Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1051079- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892