Onnittelut teille kaikille, jotka voititte eilen "Eurojaskapotissa".
Vastaukset 13
- Anonyymi
Onnittelut Jämsästä...
- Anonyymi
Muutaman tonnin voitossa ei ole vielä paljoa hurraamista.🥱
- Anonyymi
Heti ollaan kateellisia.
- Anonyymi
Se on iso raha jo muutama tonnikin. Toivottavasti meni tarpeeseen.
Onnea täältäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on iso raha jo muutama tonnikin. Toivottavasti meni tarpeeseen.
Onnea täältäkin.Nii o. Muutapa se vanhoiksi markoiksi niin saa perspektiiviä.
- Anonyymi
Kyllä se on mukava lisä jos on pieni eläke.
- Anonyymi
Kiitos vaan. Onhan se 3kk eläke.
- Anonyymi
On hieno periaate tyytyä vähään, eikä olla "suuruudenhullu".
- Anonyymi
Minä voitin keno 5 ,200e,ostin 5 pulloa leijonaa ja loput meni taksiin.oli tosi onnellinen olo.naapureita vitutti kun täytin Mersulla pihaan.ei enään tervehdi.
- Anonyymi
Samaa onnellisuutta koki varmaan taksikuskikin.
- Anonyymi
Viinat maksoi 50e ja ajoin auvilasta kosken keskustaan,en huomannut katsoa oliko mittari päällä,sain takaisin 4e.nyt tuli mieleen,ottikohan ylihintaa?
- Anonyymi
Viinat maksoi 50€ ja taksikuski antoi sinulle 4€ eli maksoit viinoista 46€ ja taksi oli ilmainen?
- Anonyymi
Käsitit väärin,voitin tuon 200e.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1031279Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89769Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473