Onkohan sulla varaa sellaiseen?
Adios 👋
Haukuit sitten kovilla sanoilla.
27
1068
Vastaukset
- Anonyymi
On kiva olla oikeassakin
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17919417f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
MitÄ
- Anonyymi
Keittolevy käryää ätMillä
- Anonyymi
Oothan säkin haukkunu mua tääl vaikket halunnu mukamas mitää pahaa
- Anonyymi
Kenelle kuvittelet kirjoittavasi? Pidä taukoa jos alkaa viiraamaan. Jookosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle kuvittelet kirjoittavasi? Pidä taukoa jos alkaa viiraamaan. Jookosta
Kenellä sä luulet kirjottavas? Ei viiraa yhtää enempää kun sullakaan
- Anonyymi
Kostin ja kostan naiselle.
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla aika megalomaaninen halu kiven sisään, enkä usko että kenelläkään on vastaväitteitä siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla aika megalomaaninen halu kiven sisään, enkä usko että kenelläkään on vastaväitteitä siihen
Oon vaikutusvaltainen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon vaikutusvaltainen mies.
Tiedät olevasi kaikkea muuta ja se lienee katkeroittaakin
- Anonyymi
Toivottavasti oikeelle kohteelle.
- Anonyymi
Olen maailman rikkain ihminen. Kyllä mulla on varaa.
- Anonyymi
Kaikki pysähtyy buranaan. Sata varma se! Oli hilloo tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki pysähtyy buranaan. Sata varma se! Oli hilloo tai ei
En tiedä kenelle ja mistä asiasta puhut, mutta paljon pahaa voidaan aiheuttaa ilman kovia sanoja
- Anonyymi
Mitähän mahdat tarkoittaa?
- Anonyymi
Valaise nyt edes vähän.
- Anonyymi
Adios amicos ja irti leikattu käsi
Itaallian mafiosot- Anonyymi
Miten Espanjan näkemiin tervehdys ja Italian mafia, liittyy toisiinsa? Italias ollaan perhettä, kummisetiä yms.. Meni yli hilserajan pahasti, sorry. -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Espanjan näkemiin tervehdys ja Italian mafia, liittyy toisiinsa? Italias ollaan perhettä, kummisetiä yms.. Meni yli hilserajan pahasti, sorry. -sivusta-
Niinpä, italian kaverit pitää omien puolta kuin leijonat. Käsien heiluttajat kuin tuuleen huutelis paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, italian kaverit pitää omien puolta kuin leijonat. Käsien heiluttajat kuin tuuleen huutelis paskaa.
Joo ei taida tyyppi ymmärtää että esim espanjassa sama meno. Kyllä kiva ois katsella kun tyyppi pyörii kylmä rinki persiis🤣🤣🤣🤣ihan aitoja snaoja ne
- Anonyymi
Netti poikkiiiiiih
- Anonyymi
Juu menee se jos ei lataa lisää aikaa tai maksa laskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu menee se jos ei lataa lisää aikaa tai maksa laskuja.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Amen to all!
- Anonyymi
Että mitähän vattua??
Haukkunut en ole ketään. - Anonyymi
Ei tietenkään ole, mutta parempi pyy pivossa jne. Hillot on silti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256