Jaahas. Katselin taas kesän livemusiikki tarjontaa. Ainakin Hyökyllä ja Työskillä taas ne ihan samat esiintyjät kun ainakin kahtena ellei kolmena aikaisempana kesänä.
Ei ihme ettei jaksa liikkua.
Haminan livemusiikki tarjonta.
8
856
Vastaukset 8
- Anonyymi
Työskillä ei hyviä esiintyjiä ole tosiaan ollut ainakaan kolmeen vuoteen. No, onneksi musiikkia voi kuunnella kotonakin.
- Anonyymi
Otappa itse koppi ohjelmien jäjestämisistä taiteilijoineen. Voi olla, että et kehtaa sen jälkeen tulla ihmisten ilmoille. Se on moro!
- Anonyymi
No ei varmasti kehtaa, jos esiintyjät ovat Työskin tasoa. Varmaan ne tulee esiintymään tosi halvalla, sillä business is business.
- Anonyymi
Olen omasta mielestäni oman osani aikanaan asian suhteen tehnyt.
- Anonyymi
Ei kuolleessa kaupungissa tarvita live-musiikkia.
- Anonyymi
Et varmaan asu Haminassa, kun luulet kuolleeksi kaupungiksi vai mistä kaupungista puhuit? Kouvolasta? Kotkasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan asu Haminassa, kun luulet kuolleeksi kaupungiksi vai mistä kaupungista puhuit? Kouvolasta? Kotkasta?
Oletko sinäkin vielä hengissä?
- Anonyymi
Työskillä oli perjantaina 69eyes. Hyvin vetivät 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522