Jaahas. Katselin taas kesän livemusiikki tarjontaa. Ainakin Hyökyllä ja Työskillä taas ne ihan samat esiintyjät kun ainakin kahtena ellei kolmena aikaisempana kesänä.
Ei ihme ettei jaksa liikkua.
Haminan livemusiikki tarjonta.
8
765
Vastaukset
- Anonyymi
Työskillä ei hyviä esiintyjiä ole tosiaan ollut ainakaan kolmeen vuoteen. No, onneksi musiikkia voi kuunnella kotonakin.
- Anonyymi
Otappa itse koppi ohjelmien jäjestämisistä taiteilijoineen. Voi olla, että et kehtaa sen jälkeen tulla ihmisten ilmoille. Se on moro!
- Anonyymi
No ei varmasti kehtaa, jos esiintyjät ovat Työskin tasoa. Varmaan ne tulee esiintymään tosi halvalla, sillä business is business.
- Anonyymi
Olen omasta mielestäni oman osani aikanaan asian suhteen tehnyt.
- Anonyymi
Ei kuolleessa kaupungissa tarvita live-musiikkia.
- Anonyymi
Et varmaan asu Haminassa, kun luulet kuolleeksi kaupungiksi vai mistä kaupungista puhuit? Kouvolasta? Kotkasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan asu Haminassa, kun luulet kuolleeksi kaupungiksi vai mistä kaupungista puhuit? Kouvolasta? Kotkasta?
Oletko sinäkin vielä hengissä?
- Anonyymi
Työskillä oli perjantaina 69eyes. Hyvin vetivät 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954