Jaahas. Katselin taas kesän livemusiikki tarjontaa. Ainakin Hyökyllä ja Työskillä taas ne ihan samat esiintyjät kun ainakin kahtena ellei kolmena aikaisempana kesänä.
Ei ihme ettei jaksa liikkua.
Haminan livemusiikki tarjonta.
8
802
Vastaukset
- Anonyymi
Työskillä ei hyviä esiintyjiä ole tosiaan ollut ainakaan kolmeen vuoteen. No, onneksi musiikkia voi kuunnella kotonakin.
- Anonyymi
Otappa itse koppi ohjelmien jäjestämisistä taiteilijoineen. Voi olla, että et kehtaa sen jälkeen tulla ihmisten ilmoille. Se on moro!
- Anonyymi
No ei varmasti kehtaa, jos esiintyjät ovat Työskin tasoa. Varmaan ne tulee esiintymään tosi halvalla, sillä business is business.
- Anonyymi
Olen omasta mielestäni oman osani aikanaan asian suhteen tehnyt.
- Anonyymi
Ei kuolleessa kaupungissa tarvita live-musiikkia.
- Anonyymi
Et varmaan asu Haminassa, kun luulet kuolleeksi kaupungiksi vai mistä kaupungista puhuit? Kouvolasta? Kotkasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan asu Haminassa, kun luulet kuolleeksi kaupungiksi vai mistä kaupungista puhuit? Kouvolasta? Kotkasta?
Oletko sinäkin vielä hengissä?
- Anonyymi
Työskillä oli perjantaina 69eyes. Hyvin vetivät 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891