Olen kohta jo 30v nainen (27v). Olen kaunis ja korkeasti koulutettu. Tienaan yli 200te vuodessa. Silti en löydä sopivaa miestä.
Mistä kunnon mies.
19
781
Vastaukset
- Anonyymi
No tässä olisi 18v komea lukiolainen miehenalku🙂
- Anonyymi
no oot sokea ja lihava työtön luuseri heheh
- Anonyymi
200 te tarkoittaako toi et syöt 200 kilo tonnikallaa päiväss siiderivalas oot
- Anonyymi
Kade
- Anonyymi
Kyllä noita 200te nuoria naisia löytyy. Lääkäreitä, konsultteja, myyntipäälliköitä jne
- Anonyymi
En ota nyt kantaa tuon aloituksen todellisuuteen, mutta yleisesti ottaen, tuo kuvaa hyvin ajan henkeä, pinnallisuutta.
Oletetaan, että ulkonäkö ja varallisuus tuo automaattisesti onnellisuuden, myös ihmissuhteissa.
On toki kivempi itkeä teslassa kuin Ladassa. - Anonyymi
Todellista rakkautta on se, jos esim. lääkärinainen seurustelee työmiehen kanssa. Suurin osa miehistä tienaa enemmän kuin puoliso. Se ei ole todellista rakkautta.
- Anonyymi
Voihan joku työtön mieskin olla yhdessä lääkärinaisen yms. kanssa. Mies vaikka erittäin komea ja omaa tosi ison.
- Anonyymi
Ja toisin päin. Olen melko komean näköinen, omilla toimeentuleva, hyvässä kunnossa, hyvä rakastaja.
Onko ollut avuksi naisrintamalla, no ei ole. - Anonyymi
Eikös tuo ex kulttuuriministeri mikälie apulaispormestari ja ikuinen valtiotieteen ylioppilas Paavo Arhinmäki ole juuri lääkärin nainut vähäisen kolutuksen saanut työmies?
- Anonyymi
Monilla korkeastikoulutetuilla miehillä on pieni.
- Anonyymi
Ja monille koulutetuille naisille kelpaa iso
- Anonyymi
Kyllä se on paksu lompakko joka kelpaa kaikille.
- Anonyymi
Tääl oltais pi..ua vailla ilmoittele jos kiinnostaa
- Anonyymi
Ei kukaan kunnon mies huoli sinua. Koska olet valehtelija.
Et ole kuin 16 vee, koulusi jäi kesken kun sekaannuit kannabikseen ja jouduit huumepsykoosiin.
Rahaa sinulla ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan. - Anonyymi
Saaneen mun nauraa kateellisille😂
- Anonyymi
Olen yli 30-vuotias peräkammarin poika jota ei ole päästetty muutamaan omilleen, enkä ole missään töissä. Elämääni ei sisälly paljoa muuta kuin tietokoneella ja metsissä oleskeleminen. Miksi en löydä naista itselleni, kun elämäni on näin tylsä?
- Anonyymi
Kummasta etsit, tietokoneelta vai metsästä?
Sanoisin että netin erotiikkasivuilta löytyy kaikki mitä tarvitaan.
Kunnon vaimoa ei löydy mutta ei sellaista kukaan haluakaan. Mutta löytyy livedeittiä, ja privaattia, jossa takuulento alle 5 minuutissa.
Halvalla. 🍌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasta etsit, tietokoneelta vai metsästä?
Sanoisin että netin erotiikkasivuilta löytyy kaikki mitä tarvitaan.
Kunnon vaimoa ei löydy mutta ei sellaista kukaan haluakaan. Mutta löytyy livedeittiä, ja privaattia, jossa takuulento alle 5 minuutissa.
Halvalla. 🍌Jos annetut tiedot pitävät puolin ja toisin paikkansa, voisivatkohan tämä peräkammarin poika ja ketjun avannut alle 30-vuotias neitokainen lyödä hynttyyt yhteen asian tiimoilta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838