Nämä palstat näkyy menevän koko ajan pahempaan suuntaan

Anonyymi-ap

Arvoitus ei ratkea täällä ja alkaa oksettaa, kun erehtyy avaamaan tämän sivuston. Kohdataan, jos ja kun kohtalo suo.

23

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nailed it!

    • Anonyymi

      Arvoitus ratkeaa, laitat sen vain tänne muiden ratkottavaksi.

    • Anonyymi

      Olisi kyllä mukavaa, jos näitä palstoja oikeasti moderoitaisiin.

    • Anonyymi

      Mä olen päättänyt ratkoa oman arvoitukseni, kun toinen osapuoli tulee seuraavan kerran vastaan. Väistämättä tulee jossain vaiheessa. En jaksa alapäätyylisiä palstoja.

      • Anonyymi

        Niin jos töissä samassa paikassa tai asuu niin lähellä toista, niin ehkä sit tulee väkisinkin vastaan. Muuten kai ei ihan niin väistämätöntä oo se kohtaaminen. Osaahan sitä karttaa ihmisiä, kun tietää, missä kukakin liikkuu ja taasen myös hakeutua samoihin paikkoihin, kun tietää toisen tavat ja paikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos töissä samassa paikassa tai asuu niin lähellä toista, niin ehkä sit tulee väkisinkin vastaan. Muuten kai ei ihan niin väistämätöntä oo se kohtaaminen. Osaahan sitä karttaa ihmisiä, kun tietää, missä kukakin liikkuu ja taasen myös hakeutua samoihin paikkoihin, kun tietää toisen tavat ja paikat.

        Suomi on pieni maa ja jos yhtään samoilla seuduilla eletään, jossain vaiheessa tulee eteen.


    • Anonyymi

      Totta. Harmittaa että koskaan avasinkaan tätä. Mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi oli, mitä ei olisi tullut ajan kanssa muutenkin. Lähinnä jäi pastalla kyllästetty olo.

    • Anonyymi

      Uffaffaa

    • Anonyymi

      Ihminenhän jää tietyllä tavalla provosoitumiseen koukkuun, minkä palsta todistaa omalta osaltaan. Silti jos tätä kautta päädyt hakkeroimaan jonkun toisen niin paha paha, siinä on vain tuloksena oikeuden käyminen eikä kukaan varmasti ole täysin syytön tai se kuuluisa pulmunen. Tietoturvarikos ja toisen yksityisyyteen tunkeutuminen taitaa viedä kuitenkin lyhyemmän korren

    • Anonyymi

      Minäkin lähden lopullisesti. Selviää muualla, jos selviää koskaan.

    • Anonyymi

      Mut haukuttiin täällä että oon kuulemma pahin törkyä kirjoittaja täällä ja loukkaan vaan muita. Puolustauduin ettei pidä paikkaansa. Niin haukuttiin lisää. Testasin tein eilen monta aloitusta yritin keskustella asiallisesti ja ihan asiattomia vastauksia joissa ei ollut mitään aiheeseen liittyvää pelkästään yritys loukata aloittajaa. Tämä on keskustelupalstana irvikuva .

    • Anonyymi

      Ulkona ei sada nyt.

      • Aijaa. Lisää uutisia kello puoli 9.


    • Anonyymi

      Huomannut saman. Harmillista, koska uskon vakaasti että täällä on vain pari pahoinvoivaa sotkijaa, joiden takia palstat hiljenee.

    • Anonyymi

      Musta näyttää, että lähinnä pienten kylien asukkaat täällä setvii rikosjuttuja ja riitoja ja irvailee toisilleen. Lisäksi on junttimaista alapäähuumoria. Kielenkäytöstä ja aiheista voi päätellä, että osa on nuorisoa ja osa eläkeläisiä. Eipä siis mitään mun elämästäni. Muutaman kerran kirjoittanut jotain ja vastaukset on puuta heinää. Ei tää ainakaan mulle sovi. Ehkä joku saa täältä jotain, kun palsta pysyy pystyssä.

      • Anonyymi

        Surullisinta on se että ei ne ole nuorisoa. Kun se ikä ei tuo joillekin yhtään mitään sinne korvien väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullisinta on se että ei ne ole nuorisoa. Kun se ikä ei tuo joillekin yhtään mitään sinne korvien väliin.

        Osa on nuorisoa, legit yms. ei käytä kuin nuoriso. Osa taas kuuntelee vanhoja iskelmiä, niiden on pakko olla yli 70.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullisinta on se että ei ne ole nuorisoa. Kun se ikä ei tuo joillekin yhtään mitään sinne korvien väliin.

        Moni ei tiedä mitään suhteista, seksistä jne. Lapselliset jutut ja luuloja. Ovat selvästi enintään parikymppisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa on nuorisoa, legit yms. ei käytä kuin nuoriso. Osa taas kuuntelee vanhoja iskelmiä, niiden on pakko olla yli 70.

        Näin on, keski-ikäiset puuttuu täältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei tiedä mitään suhteista, seksistä jne. Lapselliset jutut ja luuloja. Ovat selvästi enintään parikymppisiä.

        Kuka nykyään ees tietää mitään suhteista ja sekseistä. Kaikki on vaan itekseen ja syntyvyyskin on ihan olematon. Ei sitä pahemmin lasten hoidossa osaa neuvoa jos ei omia ole eikä puolisoo.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kuka nykyään ees tietää mitään suhteista ja sekseistä. Kaikki on vaan itekseen ja syntyvyyskin on ihan olematon. Ei sitä pahemmin lasten hoidossa osaa neuvoa jos ei omia ole eikä puolisoo.

        Suurin osa tietää, mutta eivät käytä näitä palstoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, keski-ikäiset puuttuu täältä.

        Tajusin saman luettuani muutamana päivänä tässä kesän aikana. Ei täällä voi olla tuttuja, joten turha lukea.


      • Anonyymi

        Otsikko on ikävä, mutta sisältö on ihan muuta. Selvästi jotain kyläelämää uskovaisten kesken. Sinänsä hyvä, että heillekin on joku paikka purkautua. Ei ole kertaakaan näkynyt mitään mun juttuihin liittyvää, mitä olen täällä käynyt. Ei jatkoon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      32
      1870
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      117
      967
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    7. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe