Mulla on sarjottainen päänsärky. Keksin syyn sarjan käynnistymiseen

Anonyymi-ap

Tupakka myötävaikuttaa kipusarjan syntymiseen. Olin polttamatta lokakuusta lähtien. Kevättalvella poltin viikon verran ja Horton käynnistyi. Jätin tupakan pois ja sarja loppui. Nyt kesällä olen polttanut melko paljon ja hortonin syndrooma aktivoitui jälleen. Jätin nyt tupakan pois ja olen ollut kivuton. Mulla siis tupakka on selvästi kytköksissä pääkipuun.
On varmaan muitakin syitä kuten valoisat päivät näin kesällä kun viime kesänä sarja aktivoitui myös heinäkuun alussa. Nykyinen, ilmeisesti päättynyt sarja, alkoi kesäkuun lopussa

3

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No älä hyvä ihminen polta sitä tupakkaa, jos siitä aiheutuu noin pahaa vaivaa.
      Ei itseään kannata kiusata, jos voi välttää.

• Vaikka merkittävä osa Hortonia sairastava on tupakoinut tai altistunut passiiviselle tupakoinnille, ei tutkimuksissa näy mitenkään yhteys tupakoinnin lopettamisen ja Hortonin helpottamisen välillä.

• Anonyymi

Minä olen ollut huhtikuun puolivälistä lähtien polttamatta ja olen myös huomannut suuren muutoksen päänsäryissä, joita ei juurikaan ole ollut koko tänä aikana.
      Pelkään vaan, että kun aikaa kuluu niin päänsäryt taas unohtuvat ja tupakka alkaa kuulostaa taas maistumaan. 🙈

Toinen mistä olen huomannut olevan apua on purentalihasten hieronta. Olen pyrkinyt tekemään sitä säännöllisesti useita kertoja viikossa, sillä olen huomannut, että aina ennen päänsärkyä tunnen kireyttä ja ehkä jonkinlaista kipua poskissa ja muuallakin kasvojen alueella. Olen tehnyt nopean hieronnan tällä ohjeella: https://hierontanappi.fi/purentalihakset-rennoiksi/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      78
      1438
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1358
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1125
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1049
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      62
      1027
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      888
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      857
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      63
      835
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      31
      758
    10. Onko ikävä

Yhtään?
      Ikävä
      46
      696
    Aihe