Mitä mieltä olette Forssan sairaalasta?
Ei ole hyvä, menkää tyksiin tai tampereelle
Forssan sairaala
9
530
Vastaukset
- Anonyymi
F-sairaala on hyvä olemassa. Matkalla tyksiin tai tampereelle voi tapahtua monen laista. Kokemuksesta tiedän että seudulla on hyvin monen tasoisia amppari pareja.
Ei ole syytä tehdä johtopäätöksiä muutaman sairauskohtauksen perusteella.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179202614
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Näkyy siellä forssan sairaalassakin tapahtuvan outoja kuoleman tapauksia ainaki
- Anonyymi
Ei kuolema ole outo vieras, sano Puavo kun kylmän pierun piaras..
- Anonyymi
"Näkyy siellä forssan sairaalassakin tapahtuvan outoja kuoleman tapauksia ainaki"
Sinun olisi syytä tehdä rikosilmoitus asiasta, kun tiedät asiasta, se olisi kaikille parasta.
- Anonyymi
Sitä niinko mennään vaan.
- Anonyymi
sairaalan hätäinen tarve tulee useammin kohdalle, kuin lotossa rikastuminen
- Anonyymi
Olen useamman kerran ollut päivystyksessä rytmihäiriön takia, mikä on taltutettu tipalla ja olen päässyt kotiin kun lääke on auttanut. Olisi ollu aivan tuhlausta mennä Hämeenlinnaan asti kela-taksilla.
- Anonyymi
Ei ihan tuore muisto, 6 vuoden takaa. Asiakkaalla sovittu aika, jonotuttivat yli 2 h mukamas ruuhkan takia. Todellisuudessa lääk.kand. oli nukkunut pommiin iltavuorossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169