Miki Liukkonen

Anonyymi-ap

Milloin tässä maassa saadaan mielenterveysasiat kuntoon. Julkkiksia kuolee jatkuvasti. Tavalliset ihmiset jäävät täysin ilman hoitoa. Ystäväni on täysin loppu. Nuo mielipuh ovat täyttä sontaa. Olisko aika herätä.

17

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tässä maassa enää saa mielenterveyspalveluja kuin poliitikot. voivat olla saikulla ( palkallisella ) puoli vuotta, että silleen...

    • Anonyymi

      Kuunnelkaa Radio kuunnelma Yle areenasta, Miki Liukkosen maailma. ( Suosittelen !! )

      • Anonyymi

        Miki Liukkosen maailma.. Olen kuunnellut jokaisen jakson ja pidin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miki Liukkosen maailma.. Olen kuunnellut jokaisen jakson ja pidin.

        Hyvää juttua Mikillä. Kannattaa kuunnella yle areenasta..


      • Anonyymi

        Hyvää ajanvietettä. Ja ilmaista.


    • Anonyymi

      seuraavaksi saa kuolla antti tuisku

      • Anonyymi

        Toivottavasti..


    • Anonyymi

      Ei ihme kun moni ei kestä kun esim politiikka on niin polarisoitunutta kun äärioikeisto uhkaa koko maapalloa+ kommunismi.

      • Anonyymi

        lisään sen että minun kohdalla ei vielä hätää mutta sitten kun lähimmäiseni kuolevat niin jotenkin tuntuu etten taida jaksaa enää itse sitten elää kun oon syntymästäni asti ollut sairaalloinen eli on hahmotushäiriötila aivoissani ja on paljon muutakin erilaisia juttuja. Esim sosiaalisuus on heikkoa tasoa. Ja täytyy sanoa että jos pakkotyöhön tai pakkoarmeijaan yritettäisiin minut viedä niin silloin tekisin heti itsemurhan ettei ne kerkiä minua hakea edes niihin paikkoihin.


      • Anonyymi

        Isis+bokoharam +katujengit+"Enot" + + +


    • Anonyymi

      Kaikkia ei voi pelastaa jos ei itsekään halua.

    • Anonyymi

      Miksi Rita ei auttanut..?

    • Anonyymi

      Mieshän oli nero ja potentiaalinen kulttikirjailija. Mt-palvelujen saatavuuden liittäminen tähän on vähän alamittaista.

    • Anonyymi

      Yhteiskunnan vika,,,,,sitähän nämä luuserit hokevat, ryhdistäytykää.... Tuskin pystytte.

    • Anonyymi

      3 ystävääni päätynyt itsemurhaan ja viimeisin sanoi minulle ettei ole enää apua minun jutustelustani hänelle ja kun viimeisen kerran lähti kysyin että et kai itsellesi meinaa mitään tehdä ja sanoi ei tee mutta viikon päästä tuli puhelu kyllä piti taas istua ja huutaa tuuleen! En haluaisi enää yhtään ystävää saattaa hautaan näissä merkeissä ja 2 näistä kavereista jäi lapsia jälkeen!!

    • Anonyymi

      Ei kerro koskaan että meinaa tehdä. On jo päätös tehty. Voi olla jopa hyvin rauhallinen ja selkeä,koska päätös tehty ja helpotus tulossa. Jopa iloinet kasvot .

    • Anonyymi

      Suomen hallitukset yksi toisensa jälkeen panostavat ulkomaiden terveys-ongelmiin. Mombasaan rakennettiin satama, afganistanissa opetettiin lukutaitoa miljardilla, Suomi maksoi Kirgisian tupakoinnin vastaisen kampanjan. Rahaa on ja jos raha uhkaa loppua, Suomessa voidaan ajaa alas kaikki terveydenhuolto, opetus, poliisi ja puolustusvoimat. Pääasia kuitenkin on että on miljardeja joita lahjoittaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe