Meillä on menneisyyttä

Anonyymi-ap

Mutta ei taida olla enää tulevaisuutta😔

35

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kirjoitat täällä hänelle? Ole yhteydessä ja selvitä asiat.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­m­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17920871s

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ole menneisyyttä eikä varmaan tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Meillä ainakin on tulevaisuutta ettäs tiijät.

      • Anonyymi

        Meillä ei ole tulevaisuutta. Et ehkä vielä tiijä.

        Heihei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole tulevaisuutta. Et ehkä vielä tiijä.

        Heihei

        Oot pervo.


    • Anonyymi

      Nyt puhut asiaa...Kyllä on.... Sen lupaan.

    • Anonyymi

      Meillä on tulevaisuutta, jos me niin haluamme, älä epäile sitä.

    • Anonyymi

      Jos on molemminpuolista rakkautta, yhteinen tulevaisuus on väistämätön. Ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Siinä puhutaan totta.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen toteamus, hmmm. Otettava mielikuvitus esiin.

    • Anonyymi

      Ei kyl ollut oikein menneisyyttäkään joten siksi ei ole tulevaisuuttakaan.

    • Anonyymi

      Minä haluan tulevaisuuden sinun kanssasi.
      Kuka rikkoisi jään väliltämme?

      • Anonyymi

        Niinpä, saat luvan suorittaa..


    • Anonyymi

      On myös siitä kun vain uskallat luottaa siihen.

    • Anonyymi

      Kyllä tulevaisuus odottaa meitä. ❤

    • Anonyymi

      En tiedä onko yhteista tulevaisuutta mutta minä ainakin toivon sitä ja suhtaudun siihen avoimesti. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Yhteistä tulevaisuutta on, jos niin haluamme. Naiselta miehelle tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteistä tulevaisuutta on, jos niin haluamme. Naiselta miehelle tämä.

        Sinullehan valmistelen itseäni


    • Anonyymi

      Mutta mä niiiiin tahtoisin ja toivon sitä tulevaisuutta, nainen. Yhteistä. Sun ja mun näköistä. Miten saisin sinut uskomaan ja luottamaan vilpittömiin tunteisiini sua kohtaan? Olenhan rakastanut sinua aina. Ja syvästi olenkin. En vain aina osaa tuoda esille sitä enkä ilmaista ehkä juuri sillä tavalla, että näkisit sen. Tai pitäisi nyt oikeesti puhua tässä menneessä muodossa, koska meillä on se menneisyys, jolloin en ehkä osannut tuoda esille sitä syvintä olemusta itsestäni. Pelkään sitä minäkin, vaikken sitä näytäkään ulospäin. Olen myös haavoittuvainen ja nyt olen kuin siipirikko ilman sinua. Täysin lentokyvytön ja räpiköin maassa enkä saa nostetta alleni yhtään. Sieluni huutaa sinua kuin joutsen, joka on menettänyt sen oman puolisonsa, elinikäisen. 😥😢

      • Anonyymi

        Tuon olisin halunnut kuulla vielä silloin kun vielä uudestaan yritimme.
        En ollut ollenkaan varma hänen tunteistaan, en kuullut kertaakaan mitään mikä olisi tuonut varmuuden että suhde voisi jatkua.
        Toki olosuhteet eivät olleet parhaat mahdolliset, enkä pystynyt niihin vaikuttamaan mitenkään.
        Tuntui vain että et ehkä enää ollutkaan niin tunteella mukana, siksi tein sen ratkaisun jälleen sydäntä särkien. Halusin päästää sinut vapaaksi, että löytäisit onnen jonkun toisen kanssa. Minulta meni kauan että pystyin tuntemaan edes jotain.
        Elämä sen jälkeen ollut vain siedettävää, joskus ei sitäkään.
        Toivon että sinulla ollut onnellinen elämä ja olet ollut tyytyväinen omiin ratkaisuihisi.
        Eihän tämä varmaan ollut juuri sinulle ap. Tuntui vaan niin tutulta tuo kertomasi..


      • Anonyymi

        Minä olen aina tahtonut olla sinun kanssasi, vaikka sulla on ollut suhteita, pidin matalaa profiliaa ja olin onnellinen siitä että olit löytänyt onnen ja halusit elää sen niin rakkaan kanssa. Tiesin silloin että kuuluin menneisyyteesi mutta miten on nyt? Olen onnellinen jos sulla on se rakas, en puutu asiaan mitenkään. Rakastan sinua , olen aina rakastanut. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon olisin halunnut kuulla vielä silloin kun vielä uudestaan yritimme.
        En ollut ollenkaan varma hänen tunteistaan, en kuullut kertaakaan mitään mikä olisi tuonut varmuuden että suhde voisi jatkua.
        Toki olosuhteet eivät olleet parhaat mahdolliset, enkä pystynyt niihin vaikuttamaan mitenkään.
        Tuntui vain että et ehkä enää ollutkaan niin tunteella mukana, siksi tein sen ratkaisun jälleen sydäntä särkien. Halusin päästää sinut vapaaksi, että löytäisit onnen jonkun toisen kanssa. Minulta meni kauan että pystyin tuntemaan edes jotain.
        Elämä sen jälkeen ollut vain siedettävää, joskus ei sitäkään.
        Toivon että sinulla ollut onnellinen elämä ja olet ollut tyytyväinen omiin ratkaisuihisi.
        Eihän tämä varmaan ollut juuri sinulle ap. Tuntui vaan niin tutulta tuo kertomasi..

        Emme ole yrittäneet uudestaan hänen kanssaan. Ei varmaankaan ole edes toivoa sellaisesta. mmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina tahtonut olla sinun kanssasi, vaikka sulla on ollut suhteita, pidin matalaa profiliaa ja olin onnellinen siitä että olit löytänyt onnen ja halusit elää sen niin rakkaan kanssa. Tiesin silloin että kuuluin menneisyyteesi mutta miten on nyt? Olen onnellinen jos sulla on se rakas, en puutu asiaan mitenkään. Rakastan sinua , olen aina rakastanut. ❤

        Minulla ei ole ollut muita suhteita hänen aikana eikä hänen jälkeen. mmies


    • Anonyymi

      Ei ole suhdetta, eikä se ollut rakkautta vaan jonkinlainen huoltosuhde. Se kaikki on vihdoin ohi.
      Olen ollut yksin monia monia vuosia. Tarvitsin ne vuodet saadakseni itseni jälkeen ehjäksi.
      Olen vihdoin alkanut jälkeen arvostamaan itseäni ja valmis myös vaikkapa suhteeseenkin.

      • Anonyymi

        Minäkin olen aina rakastanut vain ja ainoastaan sinua ❤️


      • Anonyymi

        Kun nainen sanoo olleensa yksin vuosia niin panojahan ei lasketa silloin.

        Naiset panee ympätiinsä ja väittävät etteivät ole olleet suhteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nainen sanoo olleensa yksin vuosia niin panojahan ei lasketa silloin.

        Naiset panee ympätiinsä ja väittävät etteivät ole olleet suhteissa

        Hankkiudu hoitoon tuon misogyniasi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen aina rakastanut vain ja ainoastaan sinua ❤️

        Oot sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nainen sanoo olleensa yksin vuosia niin panojahan ei lasketa silloin.

        Naiset panee ympätiinsä ja väittävät etteivät ole olleet suhteissa

        Puhu vaan omasta puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sairas.

        Olen erittäin terve ihminen. Miten lie sinun laitasi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sairas.

        Elämän katkeroittama jo nuorena.
        Hanki kuule sinäkin ihan oikea elämä niin ei tarvitse palstalla muille vixxtuilla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nainen sanoo olleensa yksin vuosia niin panojahan ei lasketa silloin.

        Naiset panee ympätiinsä ja väittävät etteivät ole olleet suhteissa

        Naiset eivät pane ympäriinsä. Missä sinä elät, kun tuollaista luulet?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on kyllä hyvä biisi! -sivusta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe