Ano videoissaan hakee munia tusinakaupalla, ehkä tuhat munaa kerralla. Kanat vaan kotkottaa Anolle. Ano syö aamiaisella 6 munaa. Ja silavaa väliin sanoo Minna videossa.
Syömmekö kaikki yhtä paljon munia kuin Ano. JUVALLLS? Munakunta? Onko tuo terveellistä.
Juva, munakunta?
10
758
Vastaukset
- Anonyymi
Ostan 56 tiuta munia
- Anonyymi
Kanat kotkottaa ja Anopoloinen motkottaa.
- Anonyymi
Ano vetää munaa urakalla.
- Anonyymi
Kanat kandee pitää häkeissään, etteivät vaan lennä yli litteän maan reunan.
- Anonyymi
ano rakastaa venäjää ja putinia.
- Anonyymi
Rakastan munia sekä Anoa. Anosta presidentti 2024 niin saataisiin jotain päätöksiäkin tehtyä.
- Anonyymi
Ainakin se myy Suomen ensitöikseen Venäjälle. Että sellainen presidentti...
- Anonyymi
Munakunnasta en tiedä. Aikoinaan, siellä asuessani, Juvaa markkinoitiin lammaskuntana. Minusta se sopii kuvaukseen oikein mainiosti vieläkin.
- Anonyymi
Kuka sille jäteläjälle myy edes munia? Semmoinen kauppias pitäisi boikottiin laittaa. Ruokkii maanpetturia. Ano on kyllä kaikki sillat normaaliin maailmaan polttanut. Jäljellä on kourallinen Anon kaltaisia paskoja, jotka samat sairaat visiot jakavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146