Elikkäs otsikko kertoo kaiken mitä kysyn.
Voiko kersantiksi päästä yhdessä vuodessa intin aikana?
6
823
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ....
Suorittamalla AUK:n, olemalla tötöilemättä ja olemalla särmä/noheva esimerkki ja johtaja.
Tosin kessunjämät taitavat tulla vasta kotiuttamisen yhteydessä.- Anonyymi
Minä sain kersantin jämät heti aukin jälkeen ja siitä sitten aukkiin santsariksi. Vuosi oli 1983.
- Anonyymi
Ennen tuli muistaakseni noin kuukausi aiemmin tai loppusodan aikana
- Anonyymi
Kun olin 1970-luvulla intissä 330 päivää eli 11 kuukautta, sain kersantin natsat noin kuukausi ennen kotiuttamista.
- Anonyymi
Voi.Itse koin kersantiksi ylentämisen kolme päivää ennen kotiutusta.Kertseissä vähän ihmeteltiin millä ilveellä.
Vm.69-70 - Anonyymi
Meillä ylennettiin kahdessa erässä. Ehkä n. 6 vk ja 2vk ennen kotiutusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125