sähkö Tesla, tutustu, minä tutustuin ja tutkin, kun ilmestyi pihalleni,,
Hiljainen hkl auto
9
1025
Vastaukset
- Anonyymi
jos et ole väleissä "selekisen Ps suureen johtajaan, joka vahtaa Kärsämäki viestejä, minä en ole ja kymmeniä "kärsämäkiä koskettavia aloituksiani S24 katoaa,,
(muudeh nuo 2 pilkkua viestieni perässä tarkoitaa, että jatkoa seuraa jos on tarvetta, niin "jauhoamatta en jätä,, Anonyymi kirjoitti:
jos et ole väleissä "selekisen Ps suureen johtajaan, joka vahtaa Kärsämäki viestejä, minä en ole ja kymmeniä "kärsämäkiä koskettavia aloituksiani S24 katoaa,,
(muudeh nuo 2 pilkkua viestieni perässä tarkoitaa, että jatkoa seuraa jos on tarvetta, niin "jauhoamatta en jätä,,Anonyymi 04.08.2023 11:38
Pyhäjärven persuja vainoava luotsi ja hoitokokoustajat mm. listaa tekoälyn poistolistalle sanoja luotsinpestin suojista joita eivät salli mainittavan ettei heidän tarvitse kytätä s24 palstoja kuin 23 tuntia vuorokaudessa 24:n sijaan.
- Anonyymi
Sähköautot syttyvät usein itsestään palamaan. Ne ovat liikkuvia rovioita. Vaarallisia ovat..
- Anonyymi
S-autojen kysyntä onkin laskussa, sen ymmärtää, kun niillä ei pääse edes lapin mökille välillä tankkaamatta, pitkien matkojen ajajille on sopiva hybriidimoottorinen auto ,,
- Anonyymi
Merellä se alus kuljetti useita sähköautoja, Ja yksi niistä autoista syttyi palamaan.. No koko alus paloi. Sähköautot on herkkiä syttymään ja muutenkin surkeita. Esim kun akku hajoaa tai vaurioituu, niin pelkästään siitä tulee kymppitonnien lasku. ( sähköautot EIvät ole vielä valmiita, Raakileita ovat )
- Anonyymi
Sähköauto on aikapommi, Liikkuva Krematorio.
- Anonyymi
Tumman Vihreä auto päivystää Juustoportin pihassa joka päivä. Ei ole Tesla laskeeko hän asiakkaita montako käy Juustoportilla . Hävettävää........
- Anonyymi
Eikö sinulla muuta tekemistä olet kuin päivystää autoja jotka käy juustoportilla? Hävettävää....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812080En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211955- 361569
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 291206
- 931097
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20946Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857