Rumat naiset

Anonyymi-ap

Ettekö viitsi pitää huolta ulkonäöstä?

86

1583

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He hakeutuvat politiikkaan, Yleen ja Karjalaiseen

• Anonyymi

Ja sieltä vaimoksesi.

• Anonyymi

Vasemmistoliittoon,ja vihreisiin

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­N­y­­m­f­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17921816l

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Onneksi me miehet kestämme paremmin ajan hammasta emmekä ala rupsahdella vielä 60 v. iässäkään. Naisillahan rupsahtelu alkaa kiihtyä jo 18 v. täyttettyään...

• Anonyymi

Teidän pitää sitten sopia elämän estävä liittonne toisten miesten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän pitää sitten sopia elämän estävä liittonne toisten miesten kanssa.

Ei vaan mieluummin vaihtaisin 60 v. eukkoni kolmeen 20 vuotiaaseen...

• Anonyymi

Ironiaa

• Anonyymi

Kiitos hyvästä vitsistä. Kuntturoita, isomahaisia ja kansantautilaisia ..

• Anonyymi

Hammaslahti edustaa

• Anonyymi

Kuka on tämä Hammaslahden edustaja? Joku blondiko?

• Anonyymi

Siellä joku hylätyksi tullut purkaa pettymystään täällä haukkumalla naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä joku hylätyksi tullut purkaa pettymystään täällä haukkumalla naista.

Ihan tosiasioita. Hulluja hammaslahti täynnä

• Anonyymi

miten niin? ite asun hammaslahdessa.

• Anonyymi

ite asun hammaslahdessa ja eiköhän jokainen ole omanlaisensa täällä. t: nainen.

• Anonyymi

Eli jäit ilman naista.

• Anonyymi

Karmeimman näköisiä ovat ne jotka botoxia ruuttaavat nahkaansa,moni kaunis nainen on pilannut ulkonäkönsä täysin.

• Anonyymi

Ja nuo överiksi tatuoidut kurpat jotka luulevat näyttävänsä hyvältä töhrityn nahkansa kanssa.

• Anonyymi

Suominainen ruma ja läski katso venäläistänaista siinä on nainen

• Anonyymi

Niinpä niin. Taas yksi hemmo, joka on jäänyt ilman.

• Anonyymi

Jo 30 v näyttää 70 v ja monesti päinvastoin. Nuortetnaiset antaa rupsahtaa, lihovat, selluliittia, ja kuteet karmeat kuten lököt harmaat collegehousut, ruma t-paita ja kroppa täynnä rumia tatuointeja. Alapään puhtaus puuttellista mm. ei ole pesty peppua vaan pskaa on ja haju karmea.

• Anonyymi

Demarilta kuullostas puhtaus ei niin tärkeä, mutta ne arvot. Hih hih hii

• Anonyymi

Tämä on suominainen, katso venäläistä naista se osaa pukeutua ja pillu ja perse on pesty, koeta saada sellaista mutta ne on vaikeita tavoittaa

• Anonyymi

Olen tavannut 70 vuotiaan naisen jonka vartalosta moni 20 vuotias olisi kateellinen.
        Geeneistä se on kiinni, harvalla ne on hyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tavannut 70 vuotiaan naisen jonka vartalosta moni 20 vuotias olisi kateellinen.
        Geeneistä se on kiinni, harvalla ne on hyvät.

Hammaslahden hullu siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hammaslahden hullu siellä?

Ei kun Joensuun viisas. Päästäkö sinulla puristaa?

• Anonyymi

Hah-hah... Ikään kuin tietäisitte naisten alapäästä tai sen puhtaudesta jotakin. Hah-hah...

• Anonyymi

Kyllä tiedän, takaa ottaessa huomaa joskus että ryppynarun reunat on kakissa ja lemuaa. Lerpahtaa heti!

• Anonyymi

Kummallista holtittomuutta naisilta, varsinkin kun miehet puolestaan ovat kaikki täälläpäin kuin Mister Suomi-kisailijoita; salskeita, urheilullisia itsestään huolta pitäviä komistuksia.

• Anonyymi

Tuo tieto nyt ei ole niin salaista hah hih heh

• Anonyymi

"hah hih heh"???
        Arvaan: löysät ranteet?

• Anonyymi

Naiset lihottaa itsensä suklaalla,karkilla,juopottelemalla ja eivät liiku.Eli kulutus pienempi mitä suusta vatsaan tunkevat.Seuraavat lihavien ukkojen esimerkkiä.

• Anonyymi

Kyllä.Vaikea kieltäytyä kun puolisona on porsaat.Tosiasiassa sanoen : jotkut kantavat ja lahjovat karkeilla ja viinalla loput ... lienee pitkän itärajan salaisuus siinä asiassa - kunnes totuus valkenee.Ei muuta kuin "ripaskaa" peliin ! Toisaalta - muulta muuttaneille se on todella outoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.Vaikea kieltäytyä kun puolisona on porsaat.Tosiasiassa sanoen : jotkut kantavat ja lahjovat karkeilla ja viinalla loput ... lienee pitkän itärajan salaisuus siinä asiassa - kunnes totuus valkenee.Ei muuta kuin "ripaskaa" peliin ! Toisaalta - muulta muuttaneille se on todella outoa...

Ai ukon syykös se onkin jos akka on siiderivalas?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sana siiderivalas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana siiderivalas kuvaa sattuvasti sikalihavia naisia. Käänsin sen espanjaksi las ballenas de la cidra. Se herätti hilpeyttä paikallisissa 👹

• Anonyymi

Jos joensuussa näet hyvännäköisen naisen, niin takuulla se on ulkomaalainen.

• Anonyymi

Just nii ! Vähenee verenpainetauti !!! Miulkii ko on niin toivon vähän toisenlaista MIESTÄ - tällä kertoo !!! Vähemmän rasitetta - jos olis ??? SIIS : voiko olla ??? kysyy: tietämätön =???

• Anonyymi

Olen mikä olen. Varmasti ruma ja rupsahtanut, mutta en silti mene plastiikkakirurgille tai ota täyteaineita naamaani. Päästyäni asiakaspalvelusta en viitsi enää meikatakaan. Haittakse? Mua ei.

• Anonyymi

👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Saat kuitenkin mustaa makkaraa?

• Anonyymi

Sinähän se sitä käyt tänne hakemassa ja tuot myyntiin .

• Anonyymi

Miehet: laihduttakaa, käykää parturissa, peskää vaatteenne ja opetelkaa liikennesäännöt.

• Anonyymi

Just meinasin antaa joensuun naisille saman ohjeen...

• Anonyymi

En ymmärrä, miksi naiset syövät ja varsinkin juovat itsensä siiderivalaiksi. Jotkut voivat olla sairaita, mutta he ovat poikkeuksia

• Anonyymi

Vihervasemmiston valaat. Unelmaa

• Anonyymi

Onko puolisosi siis siiderivalas vai poikamiehenäkö sitä...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihervasemmiston valaat. Unelmaa

Persu vemputtaa kun ei muuta saa. Ja kun saisi, niin ei seiso.

• Anonyymi

Ei sitä aina jaksa kiinnostua omasta ulkonäöstään kun muuten hyvin viihtyy sisimmässään.Ei moni nainen eikä moni mieskään. Mitäpä tuota murehtii, onhan paljon niitäkin jotka huolehtii ja tälläytyy. Katsele heitä niin ei tule paha mieli.

• Anonyymi

Kun on ruma, niin eikö se ole turhaa yrittää pitää huolta olemattomasta ulkonäöstä, enempi tullut haukkumisia silloin, kun yritti huolehtia ulkonäöstä. Nyt olen jo liian vanha stressatakseni ulkonäöstä, ei ketään kiinnosta vanhan ja ruman naisen ulkonäkö, kuka nyt vanhaa edes katsoo, kun on nuoria naisia joita katsella. Mulle tärkeämpää olisi saada terveys jotenkuten kuntoon, liikkuminen tuskaisaa kipeän selän kans, pystyisi edes kävelemään kunnolla ilman kipuja, mutt saa nähdä.

• Anonyymi

Vähän niinkuin "samat sanat".

• Anonyymi

Kyllä se on nyt joensuulaisten pojujen etsittävä sitä hyvännäköistä kumppania.... toisista pojuista!!!

• Anonyymi

Niinhän se tuppaa menemään kun sanonta kuuluu että "pois alta akkavalta,huusi ukko sängyn alta."

• Anonyymi

Kummallinen tuo naisen logiikka.
        Jos miestä ei ruma ja lihava nainen sytytä/kiinnosta, niin silloin mies on ilman muuta homo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallinen tuo naisen logiikka.
        Jos miestä ei ruma ja lihava nainen sytytä/kiinnosta, niin silloin mies on ilman muuta homo...

Onko ulkoinen kauneus sinulle se tärkein seikka?
        Kyselee kaunis nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ulkoinen kauneus sinulle se tärkein seikka?
        Kyselee kaunis nainen.

Ei tärkein, mutta tärkeä kuitenkin. Naisen pitää olla himoittava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tärkein, mutta tärkeä kuitenkin. Naisen pitää olla himoittava.

Himo on yksi kuolemansynneistä.

Kokeile rakastumista ja rakastamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

katkera muka-uskovainen vanhapiika siellä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

katkera muka-uskovainen vanhapiika siellä...

Niinhän sä luulet.

Et ilmeisesti ole koskaan ollut rakastunut. Vielä sä kerkeet. Löydät elämäsi rakkauden ja sillon se on se ja sama mikä hänen ulkonäkönsä ja painonsa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemminpuolinen himo on suhteen liima, ilman himoa kumppani on kuin kuka tahansa ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemminpuolinen himo on suhteen liima, ilman himoa kumppani on kuin kuka tahansa ihminen.

Himoita voit ketä vain, rakastaa vain yhtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sä luulet.

Et ilmeisesti ole koskaan ollut rakastunut. Vielä sä kerkeet. Löydät elämäsi rakkauden ja sillon se on se ja sama mikä hänen ulkonäkönsä ja painonsa on.

Ja höpöhöpö. Aivot ovat tärkein sukupuolielin ja aistit ovat siinä hyvin suuressa asemassa. Kyllä silmät, korvat ja nenä välittävät viestiä aivoihin potentiaalisista tavoiteltavista kohteista. Väitän että kommunikointi tulee vasta tämän jälkeen, miksi miehet ja naiset muuten soittoruokaloissa notkuisivat seuraa hakemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpöhöpö. Aivot ovat tärkein sukupuolielin ja aistit ovat siinä hyvin suuressa asemassa. Kyllä silmät, korvat ja nenä välittävät viestiä aivoihin potentiaalisista tavoiteltavista kohteista. Väitän että kommunikointi tulee vasta tämän jälkeen, miksi miehet ja naiset muuten soittoruokaloissa notkuisivat seuraa hakemassa?

Rakastua voi ilman soittoruokalan rytkettä ja mäiskettäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastua voi ilman soittoruokalan rytkettä ja mäiskettäkin.

Kyllä.

Seuraa ja seksikumppaneita voi toki hakea melkein mistä vaan, mutta rakkaus ei hakemalla löydy. Se löytyy kun oikea henkilö tulee vastaan, jopa yllättäväkin yksilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himoita voit ketä vain, rakastaa vain yhtä.

Rakkaudessako ei tarvita himoa?

• Anonyymi

Pilkatkaa vaan, mutta ei ollut kivaa olla ruma nuori nainen. Ei pojat kiinnostuneet, vaikka olin kiva ja mukava tyttö. Ei tultu tanssimaan hakemaan, eikä treffeille pyydetty.
      Nyt aikuisena työpaikan miehet pitävät minusta kun edelleen olen kiva ja mukava, työssäni hyvä, mutta olen heille vain työkaveri jota ei kylään tai terassille pyydetä.
      Yksin saa edelleenkin olla ja elää. Edes se umpipäissään oleva itsekin ruma miehenpuoli ei minuun edes puolta katsetta suo, komistuksista puhumattakaan.
      Sisin on tärkein. Ja paskat! Ruma nainen ei kelpaa kunnolla edes kaveriksi.

• Anonyymi

Totta joka sana. Ei edes ystäväksi kelpaa, ei kukaan kehtaa olla ruman naisen ystävä, saa hävetä silmät päästään, kun sen näköisen kans ihmisten ilmoilla kulkee ja entä, jos joku parempi tuttava näkee vielä, niin voi hirveätä. Sitä en ymmärrä miksi rumalle pitää käydä sanomassa, ett hän on ruma, luuleeko ihmiset oikeasti ettei henkilö omasta ulkonäöstä ole tietoinen, kyllä on tietoinen, ei ole epäselvää. Ei monetkaan niistä mun entisistä tuttavista itsekkään mitään maailmanluokan kaunottaria ollut vaikka osa kuvitteli omassa päässään sellasta, mutt en mä sitä sanonut heille vaikka itse sanoivat mulle mun rumuudesta ihan päin naamaa, ehkä olisi pitänyt palauttaa maanpinnalle heidät omista harhoistaan. No, kyllä nuokin saa kuulla joskus totuuksia omasta ulkonäöstään, voipi sitten tulla järkytyksenä ettei kaikki heitä kaunottarina pidäkään.

• Anonyymi

Näkeehän tuon miesten ulkokultaisuuden palvonnan työpaikoillakin: simpsakoita sihteerikipittäjiä tervehditään reippaasti ja auttamishalua ja jutun juurta löytyy tikustakin. Sitten kun kohtaa arkisemman näköisen siivoajan tai muun tavarantoimittajan, niin käytössäännöt unohtuvat ja paikalta liuetaan liukkaasti. Miehillä tervehdyksen toteutuminen arvioidaan paritteluinnon mukaan.

• Anonyymi

Hävettää nuorten naisten puolesta kun syövät itsensä läskiksi ja kulkevat napa paljaana ja tiukat pitkät kalsarit huh

• Anonyymi

Jospa häpeisit vain itseäsi!

• Anonyymi

Onhan noita ylipainoisia nuoria miehiäkin, joilla on melkoisen pyöreä mahanseutu. Mutt armollisuutta jokaista kohtaan, jollain voi olla sairaus, jonka takia paino nousee tai henkilöllä on masennusta jne...silloinkin paino nousee. Miks kaikkien pitäis olla samasta muotista tehtyjen näköisiä, toistensa kopioita. Suvaitsevuutta myös ulkonäön suhteen, onko se keltään pois, jos joku toinen ei ole kaunis, komea, hoikka, urheilullisen näköinen..jokainen saa olla oma itsensä näköinen, luulis olevan tärkeämpiäkin huolenaiheita tässä maailmassa kuin toisten ihmisten ulkonäkö ja paino.

• Anonyymi

Eiköhän ne itse ole melkoisia rumiluksia, jotka muita arvostelevat.

• Anonyymi

Toisen ulkonäön, koon ja pukeutumisen arvosteleminen on sivistymätöntä ja huonoa käytöstä.
      Moni meistä saattaa kärsiä ulkonäkönsä takia, ja nämä räkättäjät ja ilkeiliät yhä lisäävät toisen pahaa oloa ja tuskaa.
      Jos jonkun ulkonäkö, koko tai pukeutuminen sua närästää, niin ole kuitenkin aikuinen ihminen, pidä se närästys omana tietonasi, ja jos oikein korventaa ota kourallinen Rennietä.
      Ulkonäöllemme tahi painollemme emme välttämättä voi yhtään mitään, eikä vaatteetkaan ole viimeisintä huutoa jos rahat kuluu tärkeämpään kuten ruokaan.

Mä olin ihan ok-näköinen, vaikken todellakaan mikään kaunotar. Mutta vanhenin kasvoiltani ja kropaltani ennen aikojani, ainakin jos vertaa mua muutaman vuoden vanhempaan sisareeni joka edelleenkin näyttää teinitytöltä mun rinnallani.
      Ai että mä olen saanu kuulla sitä kuinka nuoren näköinen siskoni on, ja yhtä paljon olen saanut kuulla sitäkin, että mua luullaan paljon vanhemmaksi kuin hän. Arvatkaa vaan ottaako välillä kupoliin, mutta minkäs minä sille mahdan että vanhenin nopeammin.
      Sitäkin olen kuullut jo ihan tarpeeksi että mun pitäisi alkaa käyttämään anti age- ym. ryppyvoiteita jotta näyttäisin nuoremmalta, mutta ei tähän naamaan mitkään rasvat tehoa.
      Antakaa mun olla tämän näköinen mikä olen. Arvostelkaa vaan mielessänne kuinka vanhalta näytän ja tuumikaa kuinka simpsakka likka mun sisko on. Hieno homma että sisko ei ole perinyt samoja vanhenemisgeenejä kuin minä, mutta ei siitä jaksais jatkuvasti kuulla.

• Anonyymi

Rinnat eivät naisilla oikeasti kasva neljänkymmenen jälkeen. Tulee läskiä, joka valuu pömppömahalle. Siiderivalaat kiskovat läskin liiveillä ylös näyttämään tisseiltä.

• Anonyymi

Oletko harkinnut korsettia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko harkinnut korsettia?

😂😂😂😂

• Anonyymi

Pitäskö tässä Jumalaksi ruveta?

• Anonyymi

Eiköhän joku paikkakunnan "borat" ole saanut tytöltä rukkaset ja nyt purkaa pahaa oloaan pois.

• Anonyymi

Tuhteja nuoria naisia katukuvassa, painot ryöpsähtäneet käsistä

• Anonyymi

Ihmettelen noita paikallisia nuoria naisia yöelämässä, ottavat viinaa kaksin käsin, tupakki hampaissa, aivan lärvätsalossa, juovuksissa, ympäripäissään ja kielenkäyttö.... hoh-hoi-jaa.... todella ala-arvoista

• Anonyymi

Onneksi nuoret, keski-ikäiset ja iäkkäät miehet ovat ihan toisenlaisia.

• Anonyymi

Ja entäs hygieenia?? Ei pyyhitä kunnolla ison vessakäynnin jälkeen.💩

• Anonyymi

Oletko joku paskahuussipolliisi?

• Anonyymi

!ja täytyy sanoa

• Anonyymi

Itä-Suomesta kaikki hyvännäköiset akat muuttaa ulkomaille.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      2118
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1578
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1160
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      277
      1139
    5. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      67
      929
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      85
      885
    7. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      31
      855
    8. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      112
      840
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      11
      837
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      816
    Aihe