Minun on pakko

Anonyymi-ap

rauhoittaa itseni jotenkin ennen kuin teen mitään.
Meinaa lähteä kontrolli koko ajan ja se ei välttämättä ole hyvä juttu.

21

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota viinaa tai polta kemori !

      • Anonyymi

        Päihteet eivät ole oikea ratkaisu enkä sitä edes harkitse. Mietin ihan muuta.


      • Anonyymi

        Eräät itsekeskeiset kusipäät varmaan toivoisivat tuota. Heillä ei ole hajuakaan.


    • Sama juttu itselläni välillä, koko elämän suhteen. Mitä ajattelit tehdä?

      • Anonyymi

        Kattella mielenkiinnolla kuinka vaikeaa se elämän hallinnan opettelu aikuisiällä muille on mulla kun on äiti joka pakotti opetteleen elämän hallinnan jo nuorena ja isä jonka takia jouduin vihan hallinnan opetteleen jo nuorena et tartti kun keksiä enään tällä ikää kuinka onnistuu kohtaamaan rehellisen naisen mu huonomminkin kai vois asiat olla


    • Anonyymi

      Suosittelen kestävyysurheilua jos noin energinen olet.

      Monet ongelmat voi korjata lisäämällä liikuntaa.

      Itellä alkaa useinkin liikaa pyörimään asiat päässä, mutta tunnin rankan treenin jälkeen ei pyöri yhtään mikään.

      Ylikunto on sitten eri asia, mutta epäilen, että siihen voisi rentouttajana toimia parhaiten seksi. Itellä jo aikaa ylikuntopiikeistä, nyt en ole tikissä.

      • Anonyymi

        Kuntoilu kyllä toimii tiedän sen. Ei tarvitse enempää kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntoilu kyllä toimii tiedän sen. Ei tarvitse enempää kertoa.

        Ai että kun jaksaisi taas trimmata kuntonsa. Sitä fiilistä ei voita mikään. Runners high on parempaa kun seksi. Vaikkei mul ole ollut kovin hyviä partnereita, ehkä seksi olis semmosen kans parempaa.

        Parin vuoden aikana oon lihonut ja kunto tippunut kun lehmän häntä. Mut nyt taas hissukseen aloitellut, viime kuussa treenikertoja tuli 11. Eihän se paljoa ole, mutta parempi kun ei yhtään. Mut mullahan on ikää jo lähemmäs 50.

        Oon kans energinen ja todella hyvä urheilija. Säkin voisit olla, se on siunaus jota ei jokaisella ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kun jaksaisi taas trimmata kuntonsa. Sitä fiilistä ei voita mikään. Runners high on parempaa kun seksi. Vaikkei mul ole ollut kovin hyviä partnereita, ehkä seksi olis semmosen kans parempaa.

        Parin vuoden aikana oon lihonut ja kunto tippunut kun lehmän häntä. Mut nyt taas hissukseen aloitellut, viime kuussa treenikertoja tuli 11. Eihän se paljoa ole, mutta parempi kun ei yhtään. Mut mullahan on ikää jo lähemmäs 50.

        Oon kans energinen ja todella hyvä urheilija. Säkin voisit olla, se on siunaus jota ei jokaisella ole!

        Se on kummallista että vaikka oltaisiin missä maassa tahansa, ja puhuttaisiin samaa kieltä, silti ei ymmärrettäisi toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kummallista että vaikka oltaisiin missä maassa tahansa, ja puhuttaisiin samaa kieltä, silti ei ymmärrettäisi toisiamme.

        No et määrää kommentoinko vai en😊

        Jos olisit vähemmän itsekeskeinen niin tajuaisit, ettei täälä eikä muualla ihmiset ole vaan sinua miellyttääkseen ja palvellakseen.

        Olin yhtenä päivänä poistumassa bussista, siinä keskiovella, niin takaosan portaista tuli alas joku alle 20 tyttö ja sanoi vaan kovalla äänellä minulle "Väisty!", niinkun jollekkin hevoselle..vähän vielä epävarmalla, tärisevällä äänellä. En tietenkään reagoinut mitenkään.

        Mutta kyllä ihmettelin miten voi vuonna 2023 nuori ihminen olla noin täysin DORKA.

        Niin että ihan on sinusta se ymmärrys kiinni, laajenna vähän maailmankatsomustasi ja paranna käytöstapojasi, kiitooos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et määrää kommentoinko vai en😊

        Jos olisit vähemmän itsekeskeinen niin tajuaisit, ettei täälä eikä muualla ihmiset ole vaan sinua miellyttääkseen ja palvellakseen.

        Olin yhtenä päivänä poistumassa bussista, siinä keskiovella, niin takaosan portaista tuli alas joku alle 20 tyttö ja sanoi vaan kovalla äänellä minulle "Väisty!", niinkun jollekkin hevoselle..vähän vielä epävarmalla, tärisevällä äänellä. En tietenkään reagoinut mitenkään.

        Mutta kyllä ihmettelin miten voi vuonna 2023 nuori ihminen olla noin täysin DORKA.

        Niin että ihan on sinusta se ymmärrys kiinni, laajenna vähän maailmankatsomustasi ja paranna käytöstapojasi, kiitooos.

        Ja oletat että aloittaja käyttäytyy samoin? Ja tämä on sitä ymmärrystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oletat että aloittaja käyttäytyy samoin? Ja tämä on sitä ymmärrystä?

        No et kovin kohteliaasti minun ystävälliseen kommenttiini vastannut ja seuraavassa kohtelit kun idioottia, kun jatkoin juttua.

        Eli kyllä. Osoitin sinua kohtaan ymmärrystä. Ikävää sinulle, ettei se ollut kovin lohdullista, mutta minähän en toki ole äitisi.

        😃


      • Anonyymi

        Ylikuntoon seksi taitaa olla huonoin lääke todennäköisempää että pumppu tilttaa kun se että siitä vähääkään nauttis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylikuntoon seksi taitaa olla huonoin lääke todennäköisempää että pumppu tilttaa kun se että siitä vähääkään nauttis

        Voihan seksi olla rentoa ja hidasta, rauhoittavaa, hellää rakastelua.

        Minulla ylikuntopiikki vie yöunet, käyn kierroksilla vielä pitkään puolen yön jälkeen ja pyörin kämpässäni ja kuuntelen teknoa.. joskus 5-6 asti.

        Todellakin raskasta sydämelle on tuo valvominen ainakin minulla. Toisen ihmisen lämmin, rakastava keho js hellä juttelu kyllä rauhoittaisi.


    • Anonyymi

      Asiat kannattaa pohtia aina loppuun. Ihan vaan muistutuksena kaikille.

      • Anonyymi

        Mikä on kommenttisi tarkoitus. Ihan turha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kommenttisi tarkoitus. Ihan turha

        Perustele millä tavalla turha?


    • Anonyymi

      Se kyllä uskotaan sinusta Äm mies.

    • Anonyymi

      Voi olla hankalaa alkaan opettelee itsehillintää aikuisiällä mu onnea yritykselle vankilassa ne on muutkin oppineet kaiketi siellä on pakko hillitä ittensä ettei köpsösti käy

      • Anonyymi

        Kannattaisi opetella ajattelemaan useammasta näkökulmasta asioita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe