Varoittakkaa Kaikkia

Anonyymi-ap

Asiani Koskee Fysios Variaatio Kaarningonkatu 2 Turku, siellä saamaani kohtuutonta ja valheellista syytöstä asiasta, jota en ole tehnyt. Olen käynyt kuntoutuksessa kyseisessä laitoksessa. Olen neliraaja halvaantunut pyörätuolipotilas, minua syyllistettiin että olen muka kosketellut naisfysioterapeutteja epäasiallisesti, en ole tällaista todellakaan koskaan tehnyt.
Kyseisen laitoksen esimies Miika Väisänen tuli huutamaan minulle 27.4.2023 ollessani siellä kuntoutuksessa ja hoitotilanteessa, olin parhaillaan seisomatelineessä. Kovalla äänellä (huutaen) kuului myös muihin tiloihin ja näin ollen myös muut asiakkaat kuulivat kaikki syytökset. Lisäksi hän jätti minut lopuksi yksin seisomatelineeseen, jota ei missään tapauksessa saisi tehdä, siinä oli melkoinen vaaratilanne.
Minä en ole todellakaan ketään kosketellut epäasiallisesti, haluaisin näiden naisfysioterapeuttejen vastaavan minulle suoraa kasvotusten, mitä oikein on tapahtunut heidän mielestä. Tämä asia on vaikuttanut mielenterveyteeni ja vähäinenkin jäljellä oleva toimintakykyni on taantunut tämän tapauksen.
Haluaisin tämän asian käsiteltävän oikeuden mukaisesti

9

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ehkä et sitä oikeudenmukaisuutta täältä saa

    • Anonyymi

      Jakakaa Kaikki Tätä Eteenpäin

    • Anonyymi

      Kirjoittakaa Kaikki Lehtiin Tästä Ja Tuokaa Tämä Julkisuuteen

    • Anonyymi

      tiloissa on varmaan kamerat

    • Anonyymi

      Jabkutat samaa ja aloitat uudelleen saman höpinän uusilla aloituksilla.
      .Varaa aika Vähän nielenterveyspalveluista. Osastohoito saattaa olla tarpeellinen.

      Psykonomi

      • Anonyymi

        Millä neliraajahalvaantunut käpälöi? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä neliraajahalvaantunut käpälöi? 🤔

        No sillä viidennellä tietenkin😆😆😆


    • Anonyymi

      Pervo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe