https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009706125.html
Joltain on jäänyt kaunis kesäilta kesken. Nyt Barbara istuu yksin ja hyljättynä Hickarön laiturin nokassa.
Kuka myöntää jättäneensä seksinukkensa Hickaröhön?
34
1162
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se ollut Hitler nukke ..
- Anonyymi
Onko samaa "ryhmää" , jossa isolla kakkosella varustettu "daami" ratsasti pihlajan risteyksessä, st 1 kyltin alla eilen...
- Anonyymi
Saa hakea pois.
- Anonyymi
Joku nsa n työntekijä?
- Anonyymi
Onko jo liukas, pääseekö jälkiliukkaille?
Olisin kuullut et olis ainakin kesälomalais pojat käyneet pökkäämässä. - Anonyymi
Kierrätys kunniaan. Harva näin simpsakan näköistä elävänä tuskin saisikaan. Vain nouto!
- Anonyymi
Ei se ollut nukke,se oli piilokamera.
Näytteli liikkumatobta.
Erään turkistarhakeikarin morsian.
Haluaisi kuulemma niin kovasti Seiska-lehteen.
- Anonyymi
Pekka tulossa...
- Anonyymi
Talojen rakentajat asialla
kun oma muiha pihtaa.- Anonyymi
oisko kauhavan vestari väelltä unohtunu
- Anonyymi
Täytyyhän sitä välillä tuulettaa, kuka sitä nyt jaksaa olla jatkuvasti pumpattavana. Tosin Larsmossa voisi olla käyttöä.
- Anonyymi
Tupakoin tykkää
- Anonyymi
Kallis nukke,ei mikään pumpattava.
Hän on tyttöystäväni mutta unohdin hänet rannalle. Liikkuvat silmät ja kolme toimivaa aukkoa. Ei motkota kotona kuten edellinen halsualainen vaan toteuttaa kaikki fantasiani, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kerro lisää!
- Anonyymi
Olin taas oikeassa sillä pian meillä kaikilla on muoviset naiset, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Viherlesbon nukke?
- Anonyymi
Kokkolalaista osaamista...!
- Anonyymi
Löytäjä saa pitää.
- Anonyymi
Kesäpäivän piristyshän tuo oli, vieläkö lienee istumassa laiturilla. Hän ja Kokkolan Hickarö sai laajalti huomiota iltalehtien kautta.
- Anonyymi
En oo koskaan ollu naisen kanssa silleen. Olen luullut, että en viehäty naisista. Nyt kyllä alkoi panettaan, kun näin tuon kauneuden.
- Anonyymi
Vielä hän on siellä laiturilla? Lähden ongelle 😉
- Anonyymi
Onko kellään tietoa, minkälainen "tussu" tuollaisella on?
Ehdotan, että tuo pyhäin jäännös siirretään kasvatus- ja sivistystoimen varastoon odottamaan syksyä. Tuolla on käyttöä opetustarkoituksessa, peruskoulusta korkeakoulutasolle asti.- Anonyymi
Parempi kuin Kokkolan muijilla🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kuin Kokkolan muijilla🤪
Aktivistien muija.
- Anonyymi
Suomen kaunein pesä ❤️
- Anonyymi
Samaa mieltä, tää on kiinnostavaa!!😂🤣😂🤣😂🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Lähdenpä kyselemään tuolta Barbaralta, lähtiskö hän iltapromenadille, tosin reppuselässä varmaankin pitäisi kuljettaa. Saattaa olla, että otan hänet Lancian kyytiin ja käyn näyttämässä hänelle Karlebyn nähtävyydet. Sen jälkeen voidaan mennä meille jatkoille. No huh, kuuma ilta tulossa.
- Anonyymi
Ton vois kuskata ja ostaa pari lisää niille asemille missä ei pärjää ilman vaimoa, tyttöystävää tai opiskelijaa yhtä työvuoroa.
- Anonyymi
esim. eduskuntaan.
- Anonyymi
kävin jo painamassa sitä, niin alkoi keppi kihelmöidä,tihkuu nestettä, jotain sientä kasvaa kuulat kipeenä. mitähän sitä pitäisi nyt tehdä?
- Anonyymi
k-raudasta vähä tärpättiä vaa niin supertippurit helpottaa
- Anonyymi
Kysymyksessä on Kokkolan kaupunginhallituksen kesälahja matkailijoille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504