Kun kierrätte toisianne kuin kissa kuumaa puuroa, näet kaikki varmat merkit hänessä, katseet, eleet, kehon kielen, jopa sanat. Kun molemmat tiedätte, ja silti kumpikaan ei tee mitään. Koska se on vaan niin mahdotonta, eikä koskaan voi olla totta.
Se tunne kun tiedät 99%:lla varmuudella hänen tuntevan samoin
86
3048
Vastaukset
- Anonyymi
Etköhän sä oo sitä puuroas kiertänyt jo 10 vuotta siis 2013 vuodesta ainakin oot tota kirjottanu.
Se puuros on kylmenny. Kissa on vaihtanu kohdetta ja yksin kiehnäät sokkona pimeessä huoneessa jotain tyhjää lautasta- Anonyymi
Kauan oot sinäkin jaksanut stalkata täällä vaikka ei näytä sinua mikään viesti koskevan.
Ehkä oo löytänyt elämääs muuta tekemistä hä??
- Anonyymi
Miksi ei voisi olla?
- Anonyymi
Koska elävät niin eri elämää, toinen rakkaudettomassa liitossa lasten vuoksi, toinen vasta eronnut parisuhteesta. Ikäeron vuoksi ei toimisi ilman esteitäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska elävät niin eri elämää, toinen rakkaudettomassa liitossa lasten vuoksi, toinen vasta eronnut parisuhteesta. Ikäeron vuoksi ei toimisi ilman esteitäkään
Oletko eronnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko eronnut?
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita ja ikäero on eroa vain elämänkokemuksessa ym. Eri asia tietty esim. Jos toinen haluaa lapsia, toinen ei enää jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä on vain numeroita ja ikäero on eroa vain elämänkokemuksessa ym. Eri asia tietty esim. Jos toinen haluaa lapsia, toinen ei enää jne.
Vielähän sitä ehtisi 👶❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
No mitä sä sitten pyörit ja suhaat?
Keskityt omaan perheeseesi eli puolisoosi ja mahdollisiin lapsiisi. Vielä on mahdollisuus. Jos jahkailet, puolisosi jättää sinut ihan äkillisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sä sitten pyörit ja suhaat?
Keskityt omaan perheeseesi eli puolisoosi ja mahdollisiin lapsiisi. Vielä on mahdollisuus. Jos jahkailet, puolisosi jättää sinut ihan äkillisesti.Tässä juttelee varmaan useampi.. huoh.
- Anonyymi
Ole siis rohkeampi ja ota ensimmäinen askel lähestyäksesi. Mitään menetettävää kun ei ole, sillä jos ei tee liikettä, niin 100% varmuudella menettää toisen.
- Anonyymi
Ottaisin ja otinkin sellaisen pienen askeleen, mutta peruutin sitten, kun tilanteen mahdottomuus jälleen kirkastui. Eikä tämä varmaan ole kuin tavallista kovemmin iskevä ihastus, ehkä molemmat haluammekin vain seksiä ja läheisyyttä. Sekin riittäisi. Mutta sellaista on vähän vaikea lähteä kysymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin ja otinkin sellaisen pienen askeleen, mutta peruutin sitten, kun tilanteen mahdottomuus jälleen kirkastui. Eikä tämä varmaan ole kuin tavallista kovemmin iskevä ihastus, ehkä molemmat haluammekin vain seksiä ja läheisyyttä. Sekin riittäisi. Mutta sellaista on vähän vaikea lähteä kysymään.
Sulla on ne aineet esteenä
En tiedä tilannettasi
Mut mulla on hoivattava
Haluan rakkauselämänkin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tää ihan mahdoton tilanne. Sehän tässä syökin.. välissä miettii että miks pitää tapahtua elämässä näin. Mikä ihmeen tarkoitus tälläkin että ihastuu toiseen näin palavasti tässä elämäntilanteessa. Kyllä sitä läheisyyttä kaipaa mut on se rakastuminen syynä kuitenkin.
Jos totta puhutaan niin joka kerta kun sut oon nähnyt niin perhosia on mahassa😊 en tiedä onko se sitten seksuaalista vetovoimaa vai ihastumista.. vaikka kiinnostuin susta ihan muusta syystä alunperin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tää ihan mahdoton tilanne. Sehän tässä syökin.. välissä miettii että miks pitää tapahtua elämässä näin. Mikä ihmeen tarkoitus tälläkin että ihastuu toiseen näin palavasti tässä elämäntilanteessa. Kyllä sitä läheisyyttä kaipaa mut on se rakastuminen syynä kuitenkin.
Jos totta puhutaan niin joka kerta kun sut oon nähnyt niin perhosia on mahassa😊 en tiedä onko se sitten seksuaalista vetovoimaa vai ihastumista.. vaikka kiinnostuin susta ihan muusta syystä alunperin.Voitko avata mistä syystä kiinnostuit alunperin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko avata mistä syystä kiinnostuit alunperin?
Jaa-a.. kertoiskohan 😉
Ehkäpä joskus voin kertoa.
Jos meidän kohtaaminen menee normaalisti niin ehkä voin paljastaa 🤭 joudut odottamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tilanteesta tekee "mahdottoman"? Mahdotonta se on vain jos toinen on sukulainen, tai kuolemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tilanteesta tekee "mahdottoman"? Mahdotonta se on vain jos toinen on sukulainen, tai kuolemassa.
Aika monikin asia tekee mahdottomaksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko avata mistä syystä kiinnostuit alunperin?
Sun ihanasta luonteesta ja siitä miten kohtaat ihmiset. Se mut pysäytti ja näytät niin hyvältä ❤ sanoit joskus mun ääntä seksikkääksi niin sitä se sunkin ääni on.. sitä on aina ihana kuulla 🤭 ja fyysinen älytön vetovoima. En muista tällaista ennen kokeneeni.
- Anonyymi
Ei varmaan jos ei itse tee mitään
- Anonyymi
Tämä elämäntilanteeni on mulle siunaus
Pakko elää ihmisiksi
Kohtuullisesti nautintoaineita
Puuroa keitettävä joka aamu ym
Minusta saattaa tulla parempi ihminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä elämäntilanteeni on mulle siunaus
Pakko elää ihmisiksi
Kohtuullisesti nautintoaineita
Puuroa keitettävä joka aamu ym
Minusta saattaa tulla parempi ihminenSinulla on siis lapsia? Älä sotke heidän elämäänsä. Älä pilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on siis lapsia? Älä sotke heidän elämäänsä. Älä pilaa.
Oliko naiselta vai mieheltä.. tuo teksti ei ollut multa. Mutta on lapsia. Useampikin. Naiselta siis tämä.
- Anonyymi
Vielä pöljempää on kun omassa tilanteessa ei olla edes varattuja tms. 🙈
- Anonyymi
No sitten vaan rohkeutta, ei ole mitään hävittävää, kadutte vaan jos mitään ette tee. Maailma olisi parempi paikka jos uskaltaisimme kertoa toisille niitä hyviä ajatuksia joita toisistamme ajattelemme. Enkä tarkoita vaan romanttisia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten vaan rohkeutta, ei ole mitään hävittävää, kadutte vaan jos mitään ette tee. Maailma olisi parempi paikka jos uskaltaisimme kertoa toisille niitä hyviä ajatuksia joita toisistamme ajattelemme. Enkä tarkoita vaan romanttisia tunteita.
Voi hyvä jumala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kiitos, näinhän se on. Miksi se on niin pelottavaa.
- Anonyymi
Onko aloittaja nainen vai mies? Koska olette tavanneet tai mikä vuosi oli
- Anonyymi
Hmm. En olisi uskonut että joku muukin on samassa tilanteessa, vai millä järjellä voisit olla juuri se vanhempi mies johon olen kuolettavan ihastunut
- Anonyymi
Hmm..
Ei ollut multa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm..
Ei ollut multaAijaa. Miksen kelpaa sulle ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa. Miksen kelpaa sulle ikinä
Kuka niin on sanonut?
- Anonyymi
Miksen voisi olla? Anna joku vinkki vaikka yhdellä sanalla ihan mistä vaan, jonka vain minä pystyn tajuamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen voisi olla? Anna joku vinkki vaikka yhdellä sanalla ihan mistä vaan, jonka vain minä pystyn tajuamaan..
Nooh koirat on kivoja.. vai oliko se multa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh koirat on kivoja.. vai oliko se multa 🤔
En tainnut ymmärtää.. Eli en taida olla "hän". :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tainnut ymmärtää.. Eli en taida olla "hän". :(
Ei ne kaikki ymmärrä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin on sanonut?
Tuntuu siltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka banaani. Varmaan huono vihje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu siltä
Perustele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele
Et ole koskaan jutellut mitään sellaista mistä vois ajatella että kiinnostaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole koskaan jutellut mitään sellaista mistä vois ajatella että kiinnostaisi
Missä en ole jutellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä en ole jutellut?
Siellä missä nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä nähdään.
Missä nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähdään?
Töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä?
Taidat olla nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä en ole jutellut?
No missä voisin jutella? Emme ole kauheasti samassa tilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan väärä ihminen jos ei olla samassa tilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla nainen
Sinä mies luultavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole luontevaa tilaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla nainen
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole luontevaa tilaisuutta
Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?
Montako ihmistä tähän nyt tuppasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
Huomenna teet tikusta asiaa, niin jutellaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä huomenna...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin saan sanaa suustani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin saan sanaa suustani.
Me ei nähdä huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei nähdä huomenna.
Mene pois kun et liity tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois kun et liity tähän
En mene kun luulen toisen kanssa keskustelevan.. tääl on muitakin.
Olen nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei nähdä huomenna.
Jaa, miksei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voisin tietää varmaksi että sinä olet sinä. Kuitenkin väärä mies ja kuolen häpeään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voisin tietää varmaksi että sinä olet sinä. Kuitenkin väärä mies ja kuolen häpeään
No kerro vaikka nimeni kolmas kirjain...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro vaikka nimeni kolmas kirjain...
m , jos meni oikein niin kerro sinä jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei valitettavasti osunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut multa...
erehdyttävästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut multa...
erehdyttävästi.Aijaa. No hyvä sitten niin etten tullut enkä tule
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut multa...
erehdyttävästi.No kerro sä kirjain.
- Anonyymi
:) surullisen hauskaa, ärsyttävän huvittavaa tämä mielen toivorikkaus myös äärimmäisten epätodennäköisyyksien kohdalla, toivon oikeasti teidän löytävän ne vastakappaleenne ennen pitkää. Einstein tekaisisi tähän luultavasti jonkinsorttisen kaavan millä aikavälillä ikävöinti palstalla tuottaa toivotun lopputuloksen ja auttaa saavuttamaan maalin tosielämässä...🤔.
Terveisin piiloromantikko 👍
- Anonyymi
Ihastuin muutama vuosi sitten heti, kun näimme toisemme. Luulin sinua paljon nuoremmaksi, kuin olet. Siksi en lähestynyt. Nyt tuntuu, että on liian myöhäsitä...
- Anonyymi
Missä näit minut? Miksi olisi myöhäistä?
- Anonyymi
Mieheltä vai naiselta?
Muutama vuosi sitten.. no on siitä toki aikaa kun eka kerran nähtiin. Kyllä mua luullaan nuoremmaksi kuin olen. Se on kyllä totta. Ehkä se tässä iässä on hyväkin asia ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä vai naiselta?
Muutama vuosi sitten.. no on siitä toki aikaa kun eka kerran nähtiin. Kyllä mua luullaan nuoremmaksi kuin olen. Se on kyllä totta. Ehkä se tässä iässä on hyväkin asia ☺️Naiselta tämä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta tämä..
Ei taida olla naiselta! 🙊😁
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten nähtiin eka kerran. - Mieheltä.
- Anonyymi
Niin nähtiin. Sen jälkeen meni melkein vuosi, että nähtiin uudestaan. Tai sitten en vaan huomannut 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nähtiin. Sen jälkeen meni melkein vuosi, että nähtiin uudestaan. Tai sitten en vaan huomannut 🤔
Miksi meni melkein vuosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako sun nimi J:llä?? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi meni melkein vuosi?
Ei vaan törmätty sattumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako sun nimi J:llä?? 😍
Ei, mutta sen miehen nimi alkaa J:llä.
- Anonyymi
Tykätään molemmat koirista ja sun nimen kolmas kirjain on i. Mut ei nähdä nyt hetkeen.
- Anonyymi
Miksei nähdä?
- Anonyymi
Onko tuo nyt vaan spekulointia vai onko noin todella?
- Anonyymi
Olet ihanan vastustamaton M nainen
- Anonyymi
Kerro lisää ihana J mies 😍 olen kaivannut sinua, olet mun ajatuksissa koko ajan.
- Anonyymi
No jos jokin toimii vain mielikuvituksessa, niin ei käytännössä?
Yön pano, sillä siitä pääsee jos molemmille sopii. - Anonyymi
Muillakin samaa ja monikohan täälläkin kommentoi. No, minä toivon törmääväni huomenna siihen mieheen, voi olla ikäeroa vaan mitä väliä. Käyn varmaan usein savuila ja mennessä voi ihmetellä hissin toimivuutta😉 Mitäänhän ei ikinä tapahdu, jos mitään ei sano. En minä ainakaan. Ja pian voi olla myöhästä....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185