Mille vuorille kävellen

Anonyymi-ap

Mille korkeille Euroopan vuorille pääsee hyvällä kunnolla kävellen, ilman kiipeilytaitoa?

12

892

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä kukin vuorena pitää. Itse olen käynyt naapurin Kebnekaisella muutama vuosi sitten ja kokemus oli vastenmielinen; liikaa liikkujia. Isoja huippuja en ole vallannut, mutta vinkkinä sanottakoon, että parhaimmat huiputuskokemukset saat luultavasti, kun suunnistat ihan omassa rauhassa jonnekin vähemmän esillä olleelle tunturille... reittejä karttaen ja ihan yksin. Toki jos kaipaat ihmishälinää niin silloin ehdottomasti näille ruuhkareiteille, joita löytyy kuukkelin täydeltä.

• Anonyymi

Helsingin Roihuvuorelle ja Mustavuorelle olen muutaman kerran kiivennyt. Vilhonvuori on helpompi kun viereen pääsee ratikalla ja Punavuoreen ja Munkkivuoreen pääsee suoraan bussilla.

• Anonyymi

Elbrus eli Euroopan korkein vuori on pelkkää kävelyä. Tosin sielläkin kuolee väkeä lähinnä äkilliseen kylmyyteen, koska sään vaihtelut saattavat olla nopeita ja yllättäviä.

• Anonyymi

Onks reittien varrella toiletteja kaikilla mukavuuksilla,

• Anonyymi

Jos ei ole tarkoitus olla vuorikiipeilijä, esim. Italian Gardajärven rantamilla on niitä kohtuullisen korkeita paikkoja hienoilla näköaloilla sinne järvellekin siten, että niille voi nousta kävelemällä pikkuteitä tai polkuja sieltä "takakautta". Sellainen on esim. Malcesinen mt. Baldo jonne menee rannan puolelta myös hissi mutta jonne voi mennä myös jalkaisin juuri "takakautta".
      Itse Gardan kylän (kaupungin?) lähellä, olisiko siinä ihan eteläpuolella, on pieni "vuori" jonne voi ja kömpiä, siellä laella on laakea tasanne jossa voi vaikka lempiä...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyöpelinvuorelle ei tarvita kiipeilytaitoa. Oikea sukupuoli ja luuta riittävät.

• Anonyymi

Alpeilla olisi monta ,vaikka breithorn.Yli 4000 metriä,polku ylös hissin yläasemalta.

• Anonyymi

Breithornille voi kyllä kävellä mutta sinne pitää mennä jäätikköä pitkin joten voi äkkinäistä vähän jänskättää railoja katsellessa.
      Alppimaisemista voi hankkia hyviä reittikarttoja ja reitit loppuvat siihen mistä kiipeily alkaa, osa reiteistä menee huipuille asti

• Anonyymi

Euroopassa ei juuri missään tarvita todellista kiipeilytaitoa. Liki jokaiselle huipulle vie helppo reitti.

• Anonyymi

No ei nyt sentään. Dolomiiteilla on sellaisia torneja että kiipeilytaitoa kyllä kysytään. Lähinnä siis kalliokiipeilyn puolelta, ei tarvitse hangessa telttailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1424
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      667
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      112
      473
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      470
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      463
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      45
      446
    Aihe