Ajatteletko että

Anonyymi-ap

kun lakaiset jonkun asian maton alle niin sitä ei ole olemassa, koska se on piilossa? ajatteletko, että kun jankutat jotain asiaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi?

22

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ajattele niin. En ole lakaissut mitään maton alle. Imuroin. Tiedän totuuden, minun ei tarvitse sitä muilta kysellä. Eikä jankata. Tiedätkö sinä?

    • Anonyymi

      Mistäs tämä tuli sun mieleen?:)

    • Anonyymi

      Jaa, no mä jankutan ainakin naisesta sen takia että jostain ihmeen syystä jotkut pitävät mua homona. Kai mä nyt itse tiedän mikä olen. 100%hetero.En edes bi. Eipä siis kiinnosta kun naiset, mut kirjoittakaa rauhassa jos se tuo tyydytystä 🙂

      • Anonyymi

        Ja tuota tarvi tulla tänne todistelemaan miksi sit seurustelet miesten kanssa jos naiset on ne joista olet seksuaalisesti kiinnostunut


    • Anonyymi

      Mitä on lakaistu maton alle? Miten jankutetaan ja kuka jankuttaa?

    • Anonyymi

      Tottahan puhun miksi valehdella?

    • Anonyymi

      Sinä taidat näin tehdä mitä olet mieltä oletko noin tekemällä tullut onnelliseksi

    • Anonyymi

      Ensimmäinen väite pitää kohdallani paikkansa, maton alle on piilotettu paljon. Olen laiska siivoamaan, tyydyn helpompaan ratkaisuun, ikävä kyllä.
      Toinen väite ei kohdallani pidä paikkaansa. Inhoan jankuttamista puolin ja toisin.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole niin isoa mattoa, että mies mahtuisi sen alle🥰

    • Anonyymi

      Aloituksessa kuvataan hyvin sitä miten ihmiset toimivat kun on puhe eläinten syömisestä. Ilmastonmuutoksen suhteen asia näyttäisi muuttuvan nopeammin.

      • Anonyymi

        Eläimet on tarkoitettu syötävikai.


      • Anonyymi

        sama kun persut jankuttaa että ilmastonmuutosta ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama kun persut jankuttaa että ilmastonmuutosta ei ole olemassa.

        todista että on, olen demari enkä ole nähnyt missään ilmastomuutosta. Kokenut olen jotain ilmaston muutoksesta armeijan vessassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todista että on, olen demari enkä ole nähnyt missään ilmastomuutosta. Kokenut olen jotain ilmaston muutoksesta armeijan vessassa.

        tutustu tutkimuksiin aiheesta, IPCC- sivustolta varmaan löytyy tietoa.


    • Anonyymi

      Pikanttia pirkanmaalaista elämänasennetta

    • Anonyymi

      Sähköposti katoaa kun sen panee roskakoriin yleisestä postista ja paperiposti kun sen panee silppuriin ja niin pois päinsä

    • ”Poissa silmistä, poissa mielestä” ei toimi aina. Joskus kyllä, jos on kyseessä jokin melko merkityksetön juttu.
      Asiat eivät muutu jankuttamalla. Asennetta se voi muuttaa, mutta teot ratkaisevat. 😊

    • Anonyymi

      En … ajattelen niin että asiat pitää tehdä ja luoda tai olla,ilman jos ei pysty
      järjestämään asiaa.

      • Anonyymi

        En harrasta sellaista kuin konkreettisesti

        Sisareni juttu se on


    • Anonyymi

      Mikä juttu?

    • Anonyymi

      Ajattelepa itse. Kuuntelisitko itse neuvoja ihmiseltä joka on käyttänyt sinua kohtaan kuin persläpi?

    • Anonyymi

      Tilasin ammattisiivoojat, joten mitään ei voi jäädä maton alle.
      Voin jankuttaa tästä seuraavat 4 viikkoa, koska se asia ei siitä muuksi muutu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe