Jagur S-type hinnat ja viat

Jaggge

Paljonkohan maksaa JAGUAR S-TYPE 3.0 V6 4d vm 00 tai 01 n. 70.000 km - 100.000 km ajettuna?

onko s-typessä paljon vikoja kun ajokilometreja kertyy

100.000
200.000
300.000

23

14272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusavuton

      Keittääkö äitisi sinulle vielä aamupuuron?

      • olipa taas

        reilu ja avulias vastaus. Itse en Jaguaria tunne, joten en osaa vastata.


      • uusavuton
        olipa taas kirjoitti:

        reilu ja avulias vastaus. Itse en Jaguaria tunne, joten en osaa vastata.

        jotta voit onkia sen hintatietoja esiin.
        Ei sun myöskään tarvi tuntea sitä, jotta voit hakea mm. tällä palstalla moneen kertaan keskustellun vika-asian.
        Tietty joku avulias voisi kaivaa sulle nuo tiedot valmiiksi...


      • västi
        uusavuton kirjoitti:

        jotta voit onkia sen hintatietoja esiin.
        Ei sun myöskään tarvi tuntea sitä, jotta voit hakea mm. tällä palstalla moneen kertaan keskustellun vika-asian.
        Tietty joku avulias voisi kaivaa sulle nuo tiedot valmiiksi...

        Niin 6kk vanhaa infoa on tarjolla... sen jälkeen ei tietysti ole voinut tulla mitään uutta.

        Seuraavaksi joku vastaa että mene pissakulmaan...


    • S-type

      Mittarissa vajaat 70tkm, auto vm 2000 ja uutena ostettu. Alussa kauko-ohjattava keskuslukitus temppuili ja vaihdettiin uusi ohjausmoduli takuuseen. Kevääseen asti mentiin ilman minkäänlaisia ongelmia. Talvella tosin hyytyi akku, kun ikää viisi vuotta kannattaa vaihtaa. Ei varoita etukäteen.. Pientä kolinaa havaittavissa edestä monttuihin ajettaessa. Tukivarressa väljää, uusi tilalle. Hintaa remontille 900e. Jäähdystysnestettä alkoi katoamaan säiliöstä vaikka sitä aina lisättiin. Paisuntasäiliö halki, vaihdettiin. Muuten normaaleja huoltoja tehty.

      • Kertakaikkiaan

        "Tukivarressa väljää, uusi tilalle. Hintaa remontille 900e."

        Hmm... jos yhden vaihto maksaa tuon verran ja autossa on edessä niitä 4 kappaletta, tulee kilometreistä aikamoisen kalliita. Ja hieman ihmetyttää että noilla kilometreillä alkaa tukivarsia mennä "väljäksi".

        Eihän vain tästä ollut kysymys:

        http://www.internetautoguide.com/auto-recalls/67-int/2000/jaguar/s-type/40/


      • Jousitus
        Kertakaikkiaan kirjoitti:

        "Tukivarressa väljää, uusi tilalle. Hintaa remontille 900e."

        Hmm... jos yhden vaihto maksaa tuon verran ja autossa on edessä niitä 4 kappaletta, tulee kilometreistä aikamoisen kalliita. Ja hieman ihmetyttää että noilla kilometreillä alkaa tukivarsia mennä "väljäksi".

        Eihän vain tästä ollut kysymys:

        http://www.internetautoguide.com/auto-recalls/67-int/2000/jaguar/s-type/40/

        Kun katsoo kuvaa niin ymmärtää... voi sitä rahanmenoa kun nivelet alkaa antaa periksi kilometrien myötä. No, jaguaarien hinnat romahtaa kun huoltokustannukset pompsahtaa pilviin.

        http://www.itedo.com/E/160_1880.php


      • Monta osaa on
        Jousitus kirjoitti:

        Kun katsoo kuvaa niin ymmärtää... voi sitä rahanmenoa kun nivelet alkaa antaa periksi kilometrien myötä. No, jaguaarien hinnat romahtaa kun huoltokustannukset pompsahtaa pilviin.

        http://www.itedo.com/E/160_1880.php

        Pakko kommentoida vielä...

        Kuvasta selviää että apurunko on varsinaisessa rungossa kiinni neljällä kumityynyllä, siihen on laakeroitu kahdella kumipuslalla kaksi alatukivartta, jotka nekin on toisissaan kiinni kumipuslalla, lisänä pallonivel. Ylätukivarressa on sentään vain kaksi kumipuslaa ja pallonivel...

        Näen jo isojen euron setelien kahisevan :-D


      • S-type
        Kertakaikkiaan kirjoitti:

        "Tukivarressa väljää, uusi tilalle. Hintaa remontille 900e."

        Hmm... jos yhden vaihto maksaa tuon verran ja autossa on edessä niitä 4 kappaletta, tulee kilometreistä aikamoisen kalliita. Ja hieman ihmetyttää että noilla kilometreillä alkaa tukivarsia mennä "väljäksi".

        Eihän vain tästä ollut kysymys:

        http://www.internetautoguide.com/auto-recalls/67-int/2000/jaguar/s-type/40/

        Siis tuo korjaus tehtiin Jaguar huollossa. En nyt muista mitä pelkkä tukivarsi maksoi. Autoon vaihdettiin alempi tukivarsi, en sitten tiedä olisko sen saanut jotenkin muuten korjattua. Auto on 3.0 koneella, mutta voihan näissä olla samaa kuin tuossa linkissä oli puhetta. Kuitenkin omaan piikkiin meni koko homma. Itsekin vähän ihemtyttää miten väljää tulee jo tässä vaiheessa.. Kuitenkin vein auton tarkastettavaksi kolinan vuoksi joka kuului edestä.


      • poppanen aaaaa
        Monta osaa on kirjoitti:

        Pakko kommentoida vielä...

        Kuvasta selviää että apurunko on varsinaisessa rungossa kiinni neljällä kumityynyllä, siihen on laakeroitu kahdella kumipuslalla kaksi alatukivartta, jotka nekin on toisissaan kiinni kumipuslalla, lisänä pallonivel. Ylätukivarressa on sentään vain kaksi kumipuslaa ja pallonivel...

        Näen jo isojen euron setelien kahisevan :-D

        öö - niin, siis onko tuo rakenne teidän mielestänne muka jotenkin poikkeuksellinen?
        Käykääpä nyt ensin tutkimassa noita rakenteita hieman noin yleisemminkin ennen kuin täällä auotte päätänne.


      • Nykyisin
        poppanen aaaaa kirjoitti:

        öö - niin, siis onko tuo rakenne teidän mielestänne muka jotenkin poikkeuksellinen?
        Käykääpä nyt ensin tutkimassa noita rakenteita hieman noin yleisemminkin ennen kuin täällä auotte päätänne.

        Ei, se ei ole mitenkään poikkeuksellinen tänä aikana. Niin audissa, volkkarissa kuin muissakin tuota pirullista etupäätä käytetään. Ihmettelen saavutetaanko tuolla niinpaljon paremmat ajo-ominaisuudet että sitä kannattaa käyttää. Suomessa 120 km/h max ja routaisilla teillä... olisi aivan sama jos olisi perinteinen mcphersson kolmiotuki rakennelma.

        Kallista sen korjaaminen on edellämainituissakin mutta jos jaguarin yhden tukivarren vaihto maksaa 900 euroa, on se käsittämättömän paljon.

        Lisäksi jos tuo 900 euroa menee 70.000 kilometrin välein niin aika kalliiksi kilometrit jäävät.


      • poppanen aaaaa
        Nykyisin kirjoitti:

        Ei, se ei ole mitenkään poikkeuksellinen tänä aikana. Niin audissa, volkkarissa kuin muissakin tuota pirullista etupäätä käytetään. Ihmettelen saavutetaanko tuolla niinpaljon paremmat ajo-ominaisuudet että sitä kannattaa käyttää. Suomessa 120 km/h max ja routaisilla teillä... olisi aivan sama jos olisi perinteinen mcphersson kolmiotuki rakennelma.

        Kallista sen korjaaminen on edellämainituissakin mutta jos jaguarin yhden tukivarren vaihto maksaa 900 euroa, on se käsittämättömän paljon.

        Lisäksi jos tuo 900 euroa menee 70.000 kilometrin välein niin aika kalliiksi kilometrit jäävät.

        Olen samaa mieltä tuosta rakenteesta. Mutta kyllä se McPhersson kin huoltoa vaatii, nimittäin jos sen haluaa toimivan moiteettomasti. Totuus vaan nyt on se että nykyaikaiset autot painavat todella paljon ja alusta on kovilla.
        Ja mitä tuohon hintaan tulee, niin kysäiseppä huviksesi mitä Volvoon maksaa samanlainen operaatio...se on samaa luokkaa ja siihen autoon niitä vaihdetaan, vähän mallista riippuen, 50000km välein. ;)


      • Usko tai älä
        poppanen aaaaa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta rakenteesta. Mutta kyllä se McPhersson kin huoltoa vaatii, nimittäin jos sen haluaa toimivan moiteettomasti. Totuus vaan nyt on se että nykyaikaiset autot painavat todella paljon ja alusta on kovilla.
        Ja mitä tuohon hintaan tulee, niin kysäiseppä huviksesi mitä Volvoon maksaa samanlainen operaatio...se on samaa luokkaa ja siihen autoon niitä vaihdetaan, vähän mallista riippuen, 50000km välein. ;)

        No onhan McPherssonissa kuluvia nivellettyjä osia huomattavasti vähemmän. Ja kyllä tuokin rakenne saadaan painoa kestämään siinä missä eksoottisemmatkin.

        Ainakin vanhemmassa 850/V70 malleissa on ihan perinteinen kolmiotuki McPhersson etupää:

        http://www.scandicar.com.pl/volvo/suspension-850.html

        Kuin myös XC90 mallissa aivan perinteinen ratkaisu:

        http://www.cars.com/carsapp/duluth/?srv=parser&act=display&tf=/features/mvp/volvo/xc90/xc90_going.tmpl

        S80 mallissa on perinteinen MCPhersson
        Kuin myös V70 mallissa:

        http://www.lotpro.com/new_cars/volvo/v70/techspecs/

        Ainakin vanhempaan V70 malliin tuntuu löytyvän kaikki palikat motonetistä ja uudempaankin löytyy tukivarret hintaan 144 euroa.

        Voihan se olla että noihin osia menee mutta se että remonttiin uppoaisi 900 euroa tuntuu käsittämättömältä summalta.


      • käsittämöntä
        Usko tai älä kirjoitti:

        No onhan McPherssonissa kuluvia nivellettyjä osia huomattavasti vähemmän. Ja kyllä tuokin rakenne saadaan painoa kestämään siinä missä eksoottisemmatkin.

        Ainakin vanhemmassa 850/V70 malleissa on ihan perinteinen kolmiotuki McPhersson etupää:

        http://www.scandicar.com.pl/volvo/suspension-850.html

        Kuin myös XC90 mallissa aivan perinteinen ratkaisu:

        http://www.cars.com/carsapp/duluth/?srv=parser&act=display&tf=/features/mvp/volvo/xc90/xc90_going.tmpl

        S80 mallissa on perinteinen MCPhersson
        Kuin myös V70 mallissa:

        http://www.lotpro.com/new_cars/volvo/v70/techspecs/

        Ainakin vanhempaan V70 malliin tuntuu löytyvän kaikki palikat motonetistä ja uudempaankin löytyy tukivarret hintaan 144 euroa.

        Voihan se olla että noihin osia menee mutta se että remonttiin uppoaisi 900 euroa tuntuu käsittämättömältä summalta.

        on se että jotain volvoja vedetään tähän keskusteluun evvk mitä johonkin stigaan maksaa knutkorsin tjsp vaihto ;)


      • poppanen aaaaa
        Usko tai älä kirjoitti:

        No onhan McPherssonissa kuluvia nivellettyjä osia huomattavasti vähemmän. Ja kyllä tuokin rakenne saadaan painoa kestämään siinä missä eksoottisemmatkin.

        Ainakin vanhemmassa 850/V70 malleissa on ihan perinteinen kolmiotuki McPhersson etupää:

        http://www.scandicar.com.pl/volvo/suspension-850.html

        Kuin myös XC90 mallissa aivan perinteinen ratkaisu:

        http://www.cars.com/carsapp/duluth/?srv=parser&act=display&tf=/features/mvp/volvo/xc90/xc90_going.tmpl

        S80 mallissa on perinteinen MCPhersson
        Kuin myös V70 mallissa:

        http://www.lotpro.com/new_cars/volvo/v70/techspecs/

        Ainakin vanhempaan V70 malliin tuntuu löytyvän kaikki palikat motonetistä ja uudempaankin löytyy tukivarret hintaan 144 euroa.

        Voihan se olla että noihin osia menee mutta se että remonttiin uppoaisi 900 euroa tuntuu käsittämättömältä summalta.

        tarkoitinkin tuolla aikaisemmin merkkihuollon hintoja - en riippumattomien varaosamyyjien nyrkkipajan hintaa.
        Tarkoituksenani ei ollut vertailla teknistä ratkaisua eri merkkien välillä vaan antaa ihmisille oikeia kuva asiasta: Etupään korjaaminen merkkihuollossa maksaa paljon, oli se auton merkki mikä hyvänsä.

        Ja mitä tuohon alustan kulumiseen tulee niin olen vähän eri mieltä. Pusliin ja niveliin kohdistuva rasitus on huomattavasti suurempi painavalla autolla kuin kevyellä autolla. Ja toisaalta painavassa autossa huomaa helpommin alustan puutteet ja kulumisen. No pitäisikö Jagen alusta tehdä sitten niin kestäväksi että sillä ajelisi ilman huoltoja esim. 500000km? NO EI! Minä en ainakaan halua Jaguaariini mitään Sisun kuorma-auton alustaa!


      • Aamunsäde
        poppanen aaaaa kirjoitti:

        tarkoitinkin tuolla aikaisemmin merkkihuollon hintoja - en riippumattomien varaosamyyjien nyrkkipajan hintaa.
        Tarkoituksenani ei ollut vertailla teknistä ratkaisua eri merkkien välillä vaan antaa ihmisille oikeia kuva asiasta: Etupään korjaaminen merkkihuollossa maksaa paljon, oli se auton merkki mikä hyvänsä.

        Ja mitä tuohon alustan kulumiseen tulee niin olen vähän eri mieltä. Pusliin ja niveliin kohdistuva rasitus on huomattavasti suurempi painavalla autolla kuin kevyellä autolla. Ja toisaalta painavassa autossa huomaa helpommin alustan puutteet ja kulumisen. No pitäisikö Jagen alusta tehdä sitten niin kestäväksi että sillä ajelisi ilman huoltoja esim. 500000km? NO EI! Minä en ainakaan halua Jaguaariini mitään Sisun kuorma-auton alustaa!

        "tarkoitinkin tuolla aikaisemmin merkkihuollon hintoja - en riippumattomien varaosamyyjien nyrkkipajan hintaa."

        Aivan, mutta pointtini miksi vertasin tässä motonetin hintoja on se että mainitsemaasi volvoon näitä osia on saatavilla tarvikkeena ja lisäksi rakenteen ollessa yksinkertainen ja tuttu, vaihdon voi suorittaa muuallakin kuin kalliissa merkkihuollossa. Jaguarin omistaja on täysin merkkihuollon armoilla, ja silloin lompakossa käy pyörre.

        "Tarkoituksenani ei ollut vertailla teknistä ratkaisua eri merkkien välillä vaan antaa ihmisille oikeia kuva asiasta: Etupään korjaaminen merkkihuollossa maksaa paljon, oli se auton merkki mikä hyvänsä."

        Ennemminkin: minkä tahansa asian korjaaminen maksaa merkkihuollossa paljon.

        "Ja mitä tuohon alustan kulumiseen tulee niin olen vähän eri mieltä. Pusliin ja niveliin kohdistuva rasitus on huomattavasti suurempi painavalla autolla kuin kevyellä autolla."

        Niin, jos olisit ymmärtänyt mitä kirjoitettiin olisit huomannut että tätä ei tarkoitettu. Vaan tarkoitettiin sitä että yksinkertaisemmalla ratkaisulla kuin mitä nykyisin on käytössä saadaan kestävämpiä alustoja, myös painavemmissa autoissa.

        "Ja toisaalta painavassa autossa huomaa helpommin alustan puutteet ja kulumisen. No pitäisikö Jagen alusta tehdä sitten niin kestäväksi että sillä ajelisi ilman huoltoja esim. 500000km? NO EI! Minä en ainakaan halua Jaguaariini mitään Sisun kuorma-auton alustaa!"

        Minkä vuoksi mercedes on onnistunut aika kohtuullisesti menneissä malleissaan ratkaisemaan kestävyyden ja mukavuuden yhtälön samaan autoon. W123 on erityisen kuuluisa siitä että alustan osia ei juurikaan tarvitse uusia. Iskunvaimentimet pitäisi kestää koko autin käyttöiän (no, luovuttaa se bilsteinkin jossakin 20 vuoden iässä), puslat tuntuu kestävän aivan käsittämättömän määrän kilometrejä jne.


      • pusla
        Aamunsäde kirjoitti:

        "tarkoitinkin tuolla aikaisemmin merkkihuollon hintoja - en riippumattomien varaosamyyjien nyrkkipajan hintaa."

        Aivan, mutta pointtini miksi vertasin tässä motonetin hintoja on se että mainitsemaasi volvoon näitä osia on saatavilla tarvikkeena ja lisäksi rakenteen ollessa yksinkertainen ja tuttu, vaihdon voi suorittaa muuallakin kuin kalliissa merkkihuollossa. Jaguarin omistaja on täysin merkkihuollon armoilla, ja silloin lompakossa käy pyörre.

        "Tarkoituksenani ei ollut vertailla teknistä ratkaisua eri merkkien välillä vaan antaa ihmisille oikeia kuva asiasta: Etupään korjaaminen merkkihuollossa maksaa paljon, oli se auton merkki mikä hyvänsä."

        Ennemminkin: minkä tahansa asian korjaaminen maksaa merkkihuollossa paljon.

        "Ja mitä tuohon alustan kulumiseen tulee niin olen vähän eri mieltä. Pusliin ja niveliin kohdistuva rasitus on huomattavasti suurempi painavalla autolla kuin kevyellä autolla."

        Niin, jos olisit ymmärtänyt mitä kirjoitettiin olisit huomannut että tätä ei tarkoitettu. Vaan tarkoitettiin sitä että yksinkertaisemmalla ratkaisulla kuin mitä nykyisin on käytössä saadaan kestävämpiä alustoja, myös painavemmissa autoissa.

        "Ja toisaalta painavassa autossa huomaa helpommin alustan puutteet ja kulumisen. No pitäisikö Jagen alusta tehdä sitten niin kestäväksi että sillä ajelisi ilman huoltoja esim. 500000km? NO EI! Minä en ainakaan halua Jaguaariini mitään Sisun kuorma-auton alustaa!"

        Minkä vuoksi mercedes on onnistunut aika kohtuullisesti menneissä malleissaan ratkaisemaan kestävyyden ja mukavuuden yhtälön samaan autoon. W123 on erityisen kuuluisa siitä että alustan osia ei juurikaan tarvitse uusia. Iskunvaimentimet pitäisi kestää koko autin käyttöiän (no, luovuttaa se bilsteinkin jossakin 20 vuoden iässä), puslat tuntuu kestävän aivan käsittämättömän määrän kilometrejä jne.

        Hyvää suunnittelua on myös se, että nuo puslat on se halpa kuluva osa. Minulle vaihdettiin XJ6:een pari taka-akseliston puslaa 9,8 e/kpl 1,5h työtä. Kyseessä oli siis tarvikeosa ja ihan oikea autokorjaamo, ei mikään merkkipelleliike.

        Tuolla hintaa ei puslaa tarvitse suunnitella kestämään 500kkm. Se että merkkipellet laskuttavat ko. vaihdosta 100e/kpl ja 3h työtä, kuuluu kategoriaan "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka (syö) maksaa".


      • jak3
        S-type kirjoitti:

        Siis tuo korjaus tehtiin Jaguar huollossa. En nyt muista mitä pelkkä tukivarsi maksoi. Autoon vaihdettiin alempi tukivarsi, en sitten tiedä olisko sen saanut jotenkin muuten korjattua. Auto on 3.0 koneella, mutta voihan näissä olla samaa kuin tuossa linkissä oli puhetta. Kuitenkin omaan piikkiin meni koko homma. Itsekin vähän ihemtyttää miten väljää tulee jo tässä vaiheessa.. Kuitenkin vein auton tarkastettavaksi kolinan vuoksi joka kuului edestä.

        Niin mites jutussa sitten kävi tukivarren vaihdon jälkeen???? Tuliko kuntoon ja loppuiko kolina äänet????


      • jak3
        pusla kirjoitti:

        Hyvää suunnittelua on myös se, että nuo puslat on se halpa kuluva osa. Minulle vaihdettiin XJ6:een pari taka-akseliston puslaa 9,8 e/kpl 1,5h työtä. Kyseessä oli siis tarvikeosa ja ihan oikea autokorjaamo, ei mikään merkkipelleliike.

        Tuolla hintaa ei puslaa tarvitse suunnitella kestämään 500kkm. Se että merkkipellet laskuttavat ko. vaihdosta 100e/kpl ja 3h työtä, kuuluu kategoriaan "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka (syö) maksaa".

        Miten määritellään "merkkipelleliike"???? Kuitenkin se on se viimeinen paikka missä auto saadaan kuntoon... mielestäni heillä ketkä ovat erikoistuneet johonkin merkkiin ja tekevät sen aikastalailla kuluttajan eduksi. Oma mielipiteeni on että ei nämä ihmiset ole "pellejä"


      • Merkkiliike
        jak3 kirjoitti:

        Miten määritellään "merkkipelleliike"???? Kuitenkin se on se viimeinen paikka missä auto saadaan kuntoon... mielestäni heillä ketkä ovat erikoistuneet johonkin merkkiin ja tekevät sen aikastalailla kuluttajan eduksi. Oma mielipiteeni on että ei nämä ihmiset ole "pellejä"

        En sano että nämä ihmiset olisivat pellejä. Mutta se että "erikoisosaamisesta" laskutetaan aivan kohtuuttomia. Erikoisosaaminen tarkoittaa useimmiten sitä että esim. laturin hiilien loputtua, otetaan hyllystä koko uusi laturi ja vaihdetaan se. Asiakas maksaa.

        Kun taas ns. nyrkkipajoilla on enemmän käden taitoa, vaihdetaan ne hiilet ja kustannus on paljon huokeampi, lopputulos sama. En myöskään näe merkkiliikkeiden laskutusta öljynvaihdosta ja pissapojan täyttämisestä mitenkään järkevänä.


      • poppanen aaaaa
        pusla kirjoitti:

        Hyvää suunnittelua on myös se, että nuo puslat on se halpa kuluva osa. Minulle vaihdettiin XJ6:een pari taka-akseliston puslaa 9,8 e/kpl 1,5h työtä. Kyseessä oli siis tarvikeosa ja ihan oikea autokorjaamo, ei mikään merkkipelleliike.

        Tuolla hintaa ei puslaa tarvitse suunnitella kestämään 500kkm. Se että merkkipellet laskuttavat ko. vaihdosta 100e/kpl ja 3h työtä, kuuluu kategoriaan "ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka (syö) maksaa".

        No tuossa on juuri se yksi ero mikä tekee hintaa lisää!
        Yleensä autoissa käytetään juuri noita 10 € puslia, joiden kestoikä on parin vuoden luokkaa. Jos omistaja käyttäisi järkeään ja ostaisi alle kunnon nylon puslat niin kestoikä pitenee 5 - 10 kertaiseksi.
        (Tämän viestin jälkeen joku mersun omistaja nousee taas varmaan takajaloilleen ja kehuu maasta taivaaseen jonkun 800000km ajetun mersunsa alustan...)


      • Autoilija
        poppanen aaaaa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta rakenteesta. Mutta kyllä se McPhersson kin huoltoa vaatii, nimittäin jos sen haluaa toimivan moiteettomasti. Totuus vaan nyt on se että nykyaikaiset autot painavat todella paljon ja alusta on kovilla.
        Ja mitä tuohon hintaan tulee, niin kysäiseppä huviksesi mitä Volvoon maksaa samanlainen operaatio...se on samaa luokkaa ja siihen autoon niitä vaihdetaan, vähän mallista riippuen, 50000km välein. ;)

        Ei oo S60 volvoon tarvinnu mitään vaihtaa. On ollu tähän mennessä kestävin autoni ;).


      • w-124
        S-type kirjoitti:

        Siis tuo korjaus tehtiin Jaguar huollossa. En nyt muista mitä pelkkä tukivarsi maksoi. Autoon vaihdettiin alempi tukivarsi, en sitten tiedä olisko sen saanut jotenkin muuten korjattua. Auto on 3.0 koneella, mutta voihan näissä olla samaa kuin tuossa linkissä oli puhetta. Kuitenkin omaan piikkiin meni koko homma. Itsekin vähän ihemtyttää miten väljää tulee jo tässä vaiheessa.. Kuitenkin vein auton tarkastettavaksi kolinan vuoksi joka kuului edestä.

        Vertailun vuoksi...

        Kaikki maksaa... Suunnittelen S:n ostoa ja totean, että faijani laittoi juuri 550000 km ajettuun 200D Mersuun kuskin puoleisen "lepuuttajan" tarvikeosana ja maksoi koko hommasta käsittämättömät 950 euroa! Summa on kohtuuton kun koko auton arvo on alle ton, eli kannattaa toi työ Jaggeen tehdä mutta ei ikäloppuihin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe