Tehokkain keino tappaa itikka? Voisiko Juuassa vuokrata itikan tappajan tontille?
Itikan tappaja Juuassa
25
571
Vastaukset
- Anonyymi
Tapan itikan puristamalla kiveksiä yhteen.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17923550y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minun häpykarvat haisee sen verrat että itikan pysyy kaukana.
- Anonyymi
Itikat on helppo tappaa liittämällä ne Siun Soteen!!!!
- Anonyymi
Eivät ne kestä väsyneitä ja hörhöileviä taksikuskeja, eikä olla ilman ruokaa ja kusematta triangeli.a Juuka-Nurmes-Joensuu-Juuka-Joensuu, sitten Kuopio, ja sitten iskee luojan kämmen!
- Anonyymi
Kävin Juuan tokmannilla ja luojan kämmen iski paljaaseen pakaraan. Vieläkin pylly puolessa on punainen kämmenen jälki.
- Anonyymi
Oliko se se mies siinä kassan takana nokikolarin puvussa?
- Anonyymi
Esinahkani jostain syystä houkuttelee itikoita. Yks ilta itikka pariskunta, koiras ja naaras paritteli esinahan alla terskan lämmössä.
- Anonyymi
Kyllä ne itikat kuolee kun vähän munalla mätkii niitä
- Anonyymi
Litistän usein itikan ja muut paskakärpäset esinahan alle. Jos vatkaa viel edestakaisin esinahka niin tulee muussia ötököistä.
- Anonyymi
Ainakin koulutien seudulla kesäisin on joku kylähullu joka juoksee surisee kuin ötökkä ja läpyttelee rakennusten seiniä. Kuulemman huhut itikan tappajasta.
- Anonyymi
Koulutielle irroitetaan pakoputki ja pistetään auton kori pärisemään ja ikkunat kiinni. Ei pelota enää itikat!
- Anonyymi
Käyttääkö itikat kondomia?
- Anonyymi
Kun itikka lentää niin puen itikalle kondomin.
- Anonyymi
No kun ei saa rauhassa edes nussia kun itikat ja kaikenlaiset herhiläiset pörrää ympärillä. Paarmatkin puree niin voimalla että karvat pölisee kiveksistä.
- Anonyymi
Juuassa itikoilla on perhanan isot kivekset.
- Anonyymi
Kohta taitaa itikka kesä alkaa. Leopardi stringeissä houkuttelen sääsken ja paskannan housuun.
- Anonyymi
Mulla on boksereissa hiha johon kikkelsonin voi pujottaa.
- Anonyymi
Puuvilla bokserien etuna on että jos ruiskahtaa kosteana niin se imeytyy hyvin puuvilla pintaan. Haju jää mutta sitä on ilo nuuhkia. Nuuh nuuh ja aaah.
- Anonyymi
Koulutiellä on öisin pakokaasua sen verran ja pörinää että voi nukkua ovet auki! Muuta Koulutielle, siellä pitää ajaa varsinkin 22.00-06.00!
- Anonyymi
Ajelen sun emäntää ja kakkoseen. Väljät jää sulle.
- Anonyymi
Sitä itikka savua kun nuuhkii tarpeeks pitkään niin voi saada jäätävän erektion. Voi masturboida monta kertaa eikä meisseli väsy. Kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Am liebsten wäre ich ohne kleidung bei dir und spiele mit spielzeug
- Anonyymi
Ainakin sittisontiaiset ja muut paskakärpäset viihtyy ripuli kalsari kasassa. Sulkialihas hieman vuotaa. Suhisee hieman pierua, kosteana tulee ripulimaista.
- Anonyymi
Kiepissä on
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746