Papit ja piispat

Anonyymi-ap

Jotkin piispat ja papit puoltaa homojen vihkimistä ymv.

Yksi kysymys ja ajatus unohdetaan. Nimittäin onko näillä puoltajilla ollut kyseessä "oma lehmä".

Eli ovatko he itse homoilleet, bisseilleet, lesboilleet... ? Entä onko heillä parhaillaan sexsuhde omaan sukupuoleensa?

Miksi he ylipäänsä puoltaisivat saman sukupuolen aviota jos he itse elävän onnellisessa ja tasapanoisessa avioliitossa vastakkaisen sukupuolen kanssa? Eikö hyvä mies/nainen suhde puhu sen arvon puolesta, että vain mies/nainen on oikea. Vai mistä kenkä puristaa ?

Voimakas ja rohkea kysymys.

Itse epäilen että esim. Wille Riekkisellä on puhtaasti ollut oma lehmä ojassa. Hän jopa väittää Jumalan olevan väärässä. Mieletön mies.

Jos tuollaiset pappiset/piispat pääseen Taivaaseen niin johan on aikoihin eletty... En ole tuomari, mutta puhun mitä maailman Tuomari, Jeesus puhuu.

Iljettäviä ja inhottavia tyyppejä tuollaiset kirkkoliberaalit. ja heihin sopii Jeesuksen sanat. " Te olette isästä perkeleestä ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta lähtein. Kun hän valhetta puhuu, niin hän puhuu omaansa sillä hän on valhettelija ja sen isä." Riekkinen ymv. puhuvat saatanan valhepuheita.

Wille Riekkinen on petollinen ihmisille ja kirkolle. Epäilen, että Riekkinen on ollut/on tavalla tai toisella "kaapissa".

Viimeisin saatanan tahdon asianajaja on E-savon hiippakunnan uusi piispa Mari Parkkinen. Hän kannattaa samaa sukupuolta olevien vihkimistä. Mieletön nainen. Asettautuu Jumalaa vastustamaan.

Ottaa omalla vastuullaan kaiken kirouksen vastaan, josta Raamattu puhuu. Edessään ei yhtään Jumalan siunaamaa askelta uudessa virassaan... Ei siunauksia saada piispan tittelillä vaan Jumalan sanan kuuliaisuudella ja Jumana pelolla.

Luuleeko Parkkinen olevansa Jumalan lain määrääjä. Naurettavaa.

Miksi Mari Parkkinen puoltaa luonnotonta vihkimistä ? Hänelläkin on oma "lehmä ojassa"...kuten arvata saattaa.

Olen kuullut puhuttavan Parkkisen tyttären halusta olla jotain muuta sukupuoleltaan kuin on. Ja asiasta mainitsi Parkkinenkin piispavaaleissa. Ja siinäpä se tuli esiin, että kysessä on "oma lehmä" tai paremminkin "oma tytär" ojassa.

Ja naiset olivat niin niin empaattisia tunnehöppäniä piispanvaaleissa, että moni nainen antoi Parkkiselle äänensä. Nämä naiset hyväksyivät kannatuksellaan kuvainnollisesti sanottuna: pyromaanin palokuntaan.

Pitääkö omaa kasvattamisen epäonnistumista lääkitä kirkon kustannuksella puoltamalla homo- ja lesbovihkimisiä ?

Voidaan vain kysyä: Olisiko Parkkisen mielestä parempi, että tyttärensä olisi oikeasti nainen eikä mikään "sukupuolisekoitus" ? Mikäli Parkkinen sanoo olevansa kysymyksen suhteen nautraali tai sen olevan Jumalan asia tmv. niin sillähän Parkkinen todistaisi olevansa kelvoton virkaansa jo tällakin tavalla.

Kyllä terve äiti tietää tyttärensä ja poikansa sukupuolen varmasti. Eikä terve äiti lähde puoltamaan mitää luonnotonta vaikka se tulisi esiin omissa sukulaisissaan tai lähiomaisissa.

Parkkinen on kiivaasti Vihreitten asialla. Täysin eksyksissä kaikkinensa.

Ja voi vain kysyä kuinka montaakohan äitiä Parkkisen vihkimishulluus tulee itkettämään. Kuinka monen äidin lapsia tullaankaan ohjaamaan täysin väärien suhteiden tuhottaviksi Parkkisen takia.

Perustakoot oman kirkkonsa (tark. lahkon) nuo homo ja lesbovihkimisen puoltajat. Mutta nyt tulevat ratsastamaan kirkon leivillä ja käyttämään aikoinaan Lutherin arvoilla perustettua kirkko hyväkseen. Häpeällistä ja iljettävää.

Riekkinen, Parkkinen käyttävät häikäilemättä hyväkseen kirkollisveroa. Varsinaisia veronkavaltajia !

Saatana pyrkiikin tekemään näiden valheveljien ja saatana lapsien voimalla tuhoa kirkon sisältä käsin.

Kaikkia pappeja, piispoja, kirkkoneuvoston jäseniä....jotka puoltavat samaa sukupuolta olevien vihkistä, nimetettäköön tästä lähtein "juudas iskariollaisiksi", "juudaslaisiksi", "veripeltokansalaisiksi", "kolmenkympin kavaltajaksi".

Sillä Juudas Iskariot olisi varmasti myös kannattamassa homo ja lesbovihkimisiä. Sekä hän olisi varmasti myös Prideissä. mukana. Ja varmasti Juudas olisi valmis kulkemaan sekä Wille Riekkisen, Mari Parkkisen ymv. kanssa käsikkäin....kohden Helvettiä ja viettelemään sinne vielä paljon muitakin.

Luuleeko ihmiset että Jumalaa voi pilkata ja ivata ilman tuomiota ? Jumalalla on oikeaa demokratiaa. Taivas tai Helvetti. Ja vain harvat ovat ne jotka pääsevät Taivaaseen. Ikuinen itku ja hammasten kiristys niillä jotka jotka asettautuvat vastustamaan Jumalan lakia.

Itse en halua vastuuta ja tuomiota päälleni puhumalla liberaalisti ja ihmisiä miellytellä. Jumalan laki on ehdotonta. Kaikki mies+nainen arvosta poikkeava on syntiä ja iljettävää.

Jumala pelko on oikeaa pelkoa. Se varjelee ihmistä. Se on tervettä pelkoa.

5

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos uskonto ei hyväksy homoja, ei pitäisi homoja myöskään vihkiä avioliittoon!

      • Anonyymi

        Ns avioliitot ovat olleet ennen uskontoja. Oli kirkon keksintö että pitää vihkiä Jumalan edessä ja kirkolle rojaltit tapahtumasta. Nimiä annettiin lapsille ennen kirkkoja, tultiin naiseksi ja mieheksi ilman kirkkoja ja myöskin kuoltiin ilman kirkkoja ja haudattiin aikakauden mukaan jos leijona tai karhu söi kuolleen ettei jäänyt mitään haudattavaa. Kaikkia näitä tapahtui vuosi tuhansia ennen kirkon mukaan tuloa. Kirkko halusi vain valtaa ja rahaa.


    • en minäkään uskalla puhua oikeastaan mitään . Jumala on meidän kaikkien yläpuolella ja hänellähän on valta kaikissa asioissa. raamuttu selvästi tuomitsee homot, haureelliset, valehtelijat, oman edun tavoittelijat, varkaat yms.

    • Anonyymi

      Homosuhteet ovat Raamatun mukaan syntiä. Siitä ei pääse mihinkään. .. Kaikki teemme koko elämämme ajan syntiä. Siitäkään ei pääse mihinkään. Syntiä, syntistä tekoa ei saa siunata. Se on totta. Jeesus sanoo että joka tulee luokseni, sitä en aja pois. Ja, en minä teitä tuomitse vaan omat syntiset tekonne teidät tuomitsevat..

      Luulen että perinteinen ydinperhemalli on taannut parhaiten hyvän kasvatuksen sekä jälkeläisten tulon. Jos lapsi ei saa kunnon mies ja naismallia niin hän kasvaa kieroon. .. Jälkeläisiä tulee parhaiten perinteisessä avioliitossa.

      Jo se että lapsien määrä romahtaa, tuo tullessaan vaikeat ajat. Jumalan kosto taivaasta. Voi se kyllä muullakin tavalla tulla niin kuin Sodomalle.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikka en itse ole uskovainen, noudatan Jeesuksen neuvoa rakastaa lähimmäistä. Toiseksi, jotenkin huvittavaa, että onko joku kysynyt Jumalalta, mitä mieltä Hän on seksuaalivähemmistöistä vuonna 2024?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe