Ihan perus pulliainen

Anonyymi-ap

Se sinäkin varmaan olet. Käyt aamulla kakalla ja röyhtäilet ruuan jälkeen. Ehkä kaivaiset välillä nenääkin.

27

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kusta lorotat ja piereskelet reippaasti. Boksereissa voi olla vauhtiraitoja. Haiset hielle kun olet käynyt lenkillä. Reikiä hampaissa. Ehkä kynsisienikin pottuvarpaassa. Peräpukamat. Eturauhasvaivat kolkuttaa ovella.

      En pääse siltikään yli.

      Ap

      • Anonyymi

        Hauska 😁


      • Anonyymi

        Love


      • Anonyymi

        Jarruviiruja ei ole ikinä, kun käytän aina bidee-suihkua. Boksereista en pidä, ovat jotenkin epämukavat, kun vehkeet valuu liian alas ja on koko ajan tunne, että ovat kurkkimassa ulkomaailmaa.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarruviiruja ei ole ikinä, kun käytän aina bidee-suihkua. Boksereista en pidä, ovat jotenkin epämukavat, kun vehkeet valuu liian alas ja on koko ajan tunne, että ovat kurkkimassa ulkomaailmaa.

        Eikös ne boxerit just ole pidempi lahkeiset? Mitä sä sitten pidät?
        Propsit bideestä. Mies joka ei pese per*ettään kakkelin jälkeen, ei ole mies eikä mikkään.


    • Anonyymi

      Se lorina on kyllä äänekästä. Voimalla tulee. Joskus ulkona ollessaan joutuu käymään puskassa. Kerran tuli niin paljon että valui alamäkeä pitkin jalkakäytävälle. 😄

      • Anonyymi

        Oot kyllä seko.


    • Anonyymi

      Ihan kaikki on 🥺

    • Olen! Tai no en se pulliainen jota kaipailet, mutta tuollainen, peruspertti. Jaa no siis jarrutusjälkiä boksereista ei löydy, eikä hikeni tuoksahda ellen ole pari päivää peseytymättä ja yhdessä takahampaassa on lohkeama, mutta muuten meni aika likelle. Siis varsin keskimääräinen suomalainen mies. Parasta A-ryhmää.

      • Anonyymi

        Oikein rändömi 👍. Mitä sitä ketään kumartelemaan. En minäkään kumartele, kun selekä on kippeytyny mettäratiota kuunnellessa.

        Sivusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein rändömi 👍. Mitä sitä ketään kumartelemaan. En minäkään kumartele, kun selekä on kippeytyny mettäratiota kuunnellessa.

        Sivusta.

        No niin. Paskaako tässä. Mä on oon tämmönen. En kovin kaksinen, mutten huonokaan. Keskimääräinen ja keskituloinen, kovin arkinen ja tavallinen. 😂


    • Anonyymi

      Myönnetään. Tänäänkin tarkistin nenäni sisällön poistuttuani kaupasta jossa olet töissä.

    • Anonyymi

      Ap on mustasukkainen pulliaisille koska ap:lla on pieni.

    • Anonyymi

      Ja sit pitää haistella sormia antaumuksella

    • Anonyymi

      Minultakin tulee kuumia haisupieruja

    • Anonyymi

      Pois se minusta.
      Mutta oikeesti minusta on hirveetä kuunnella kun nuoret naiset töissä röyhtäilee ruokapöydässä , sillä tavalla oikein äänekkäästi. Jotain tapoja pitäisi sentään olla.

      • Anonyymi

        No onpa outoa


      • Anonyymi

        Refluksi? /:(


    • Anonyymi

      Enpä oo. Paperi säilyi puhtaana aamullisen pyyhkäistyä. Haluatko vittuilla?

    • Anonyymi

      Traumaperäisen stressihäiriön omaava perus pulliainen.

    • Anonyymi

      Peruspulliainen on yhdyssana.

    • Anonyymi

      En tunnista itseäni tuosta..ehkä olen outo mies kun omaan käytöstapoja? Ehkä tuo nenänkaivu vois vielä tapahtua mutta ei noita muita tapoja. -V

    • Anonyymi00025

      Peruspulliainen ei koskaan stalkkaa! Siksi pidän erityisen paljon lyhyistä ikäisistäni peruspulliaisista!

      • Anonyymi00026
        UUSI

        Perusesa haisee AINA pahalle.
        Johtuen pieremisestä, rapulasta, mädistä hampaista, röuhtäilystä, visvasta tai paskajäämistä perseessä.
        Jotkut eivät pidä myöskään alkoholin ja tupakan tuoksuista. Dödökin saattaa haista kamalalle.
        Pesemättömät vaatteet tietysti haisevat vähintään hielle.
        Perusesat ovat roskaväkeä, jotka muodostavat noin 87 % suomalaisista herroista.


    • Anonyymi00027
      UUSI

      Huom, päästelen tuhnupieruja, kananmunankatkuisia.

    • Anonyymi00029
      UUSI

      Ilmeisesti ainakin sinä teet tätä kaikkea. Kyllä nyt taas viiraa jossain...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe