Lähivuosina ei nouse hinnat
Korkotason nousu vaikuttaako hintoihin ei välttämättä nouse
8
359
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ei nouse tähän on tultu. Nouseeko muut hinnat nousee mutta varovasti nousee.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17923870P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Inflaatio jatkuu jos nousee
- Anonyymi
Korot nousee
- Anonyymi
Inflaatio nousee
- Anonyymi
Tämän vuoden aikana alkaa muuttovoittoisilla alueilla hintojen nousu näin sanovat ekonomit ja asuntokaupan ammattilaiset.
Nyt on paras aika ostaa loppuvuodesta hinnat 10-20%korkeammat,syrjäseudut ovat eri asia niissä on vaikeampaa.
Helsingissä aina hinnat nousseet alamäen jälkeen ja tänäkin vuonna on myyty nopeasti ja voitolla joten turha masoa. - Anonyymi
Oulussa nykyään saman hintataso kuin hesassa, Oulu vetää nyt perheitä etelästä pois kun vihervassarit tuhoneet hesan, käytiin hesassa kyläilemässä ja itäkeskus kauppakeskuksessa oli kuin ulkomailla olisi, siellä kun näki suomalaisen niin piti kysyä että mistäpäin olette tulleet..
- Anonyymi
Mikäli tarkoitat niitä nuoria miehiä joita itiksessä maleksii niin ne nuoret miehet ovat tulleet tänne töitä tekemään ei ole vaan vielä töitä löytynyt ja kelagold kortti taskussa varalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202772
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842553Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1391464Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2451271- 1051147
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37970Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46957Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32874- 132840
- 43764