Oluset 2023

Anonyymi-ap

Mitä ihmettä on tapahtunut Iisalmi oluset kaupungille?
Kaupungissa Oluset juhlat ja kaupunki oli melkein tyhjä !
Missä oli toriteltat, missä teranssikatu ja myyntikojut?
Olisiko nyt korkea aika vaihtaa Oluset markkinointi ja järjestäjä, suorastaan aivan paskat Oluset 2023 oliko vielä juhlalliset 35v täyttävä juhla.

51

3212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikansa kutakin

• Anonyymi

Loppu tuli! The End!

• Anonyymi

Maalaisten junttijuhla. Mitäänsanomaton, taas kerran.

• Anonyymi

Paljonko oli käviä määrä, onko tullut mistään ilmi ? Oli kyllä surullisen näköistä katsoa Simonniemen tyhjyyttä, ennen oli asuntovaunua autoa ympäristö täynä, jengi juhli iloisella mielellä. Nyt oli todella ankeaa ja tyhjyyttä. Kuka oluset juhlan järjestäjä on? Jotenkin tuntuu että Oluset juhlat kannattaisi haudata tai vaihtaa järjestäjä joka vähän panostaisi tähän Oluset juttuun.

• Anonyymi

Tuhannet kävijät vaihtuneet satoihin. Kaipa se järjestäjälle riittää.

• Anonyymi

Ensinnäkin tämä ysärit teema oli kerran hauska vaan ei enää ku joka vuosi samat esiintyjät. Järjestäjä on ärhäkkä ja ei anna itsestään positiivista kuvaa ainakaan minulle joten äänestän jaloilla ja en tuo rahani tähän tapahtumaan.

Ennen tosiaan oli porukkaa kun sai puistoalueella hengailla ja juoda pohjia yms mut aidattu kaikki ettei vahingossa vaan liian kivaa olisi.

Aikansa kutakin ja oluset voisi nyt lopettaa.

• Anonyymi

Järkyttävän hintaset liput esiintyjiin nähe ja vitun kallista olutta vaikka tehdas on vieressä..

• Anonyymi

Tuskin haittaisi vaikka olut olisi vieläkin kalliimpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin haittaisi vaikka olut olisi vieläkin kalliimpaa.

Tukehdu tofuus ja yrtti teehen..

• Anonyymi

Olisiko torit ja kadut olleet tyhjinä, koska kaikki väki oli olusilla.?

• Anonyymi

Juoppojen ja narkkareitten kaupunki. Paljon rikollisia. Huono fengshui.

• Anonyymi

Älyttömästi oli porukkaa! Nykyään ihmiset on hotelleissa yötä, ei kukaan enää bajamajoissa yövy!

• Anonyymi

Hyvä oli katsoa oluset kotisohvalta kun tuli suoraa striimiä paikanpäältä. Aika surkeelta näytti, köyhät maalaiskarkelot.

• Anonyymi

Voi tätä kateellisten surkeaa yritystä, kyllähän se savolaisia harmittaa kun joku onnistuu😄. Olin paikalla ja etenkin lauantaina koko kenttä pursusi väkeä ja hieno oli tunnelma. Hyvät esiintyjät❤️
      Siitä olen samaa mieltä, että isalmen kaupunki kylläkin saa hävetä ettei ota paremmin osaa noihin karkelohin, mutta se ei ole varmaan järjestäjän vika...

• Anonyymi

Lauantaina oli porukkaa paikalla. Seuraavia huomioita tapahtumasta. Milloin olusten järjestäjä ymmärtää ja tajuaa järkätä niin et jonossa ei tarviis seistä. Jonotus lipun ostoon, joka oli järjettömän hintainen. Esiintyjien osuus oli todella lyhyt, oliko vajaa tunti lavalla encorten kanssa ainakin tuo portion Boysin keikka. Ja muutenkin omaan makuun norjalainen esiintyjä toisti joka laulussa itseään. Semmonen kolme varttia meni ekassa juomajonossa ja esiintyjä meni ohi. Kannattais laittaa sisään tulon lähelle myyntipöydät täyteen juomia jo alkuun. Alueelta pitää pystyä poistumaan, nyt ei ollut mahdollisuutta. Vessajonot ihan älyttömät, ei käsien pesupaikkaa. Ihmisten annettiin oksentaa pöytien viereen ja niitä ei siivottu pois. Humalaisia ei viety pois, saivat ihan rauhassa nukkua pöydissä. Mikä hiton ysäriteema pitää toistua joka vuosi? Teltan musiikki särki korvia kun äänet kaikui.
      Taas uskoo vuosien tauon jälkeen oluset tapahtuman. Saa olla minun puolesta rauhassa jatkossa.

• Anonyymi

Noissa kemuissa ois niin paljon parantamisen varaa. Surkeeta niin surkeeta.

• Anonyymi

Mainitse yksi kesätapahtuma, jossa ei tarvitse seistä jonossa.

Muukin kuin Peräpitäjän kyläkaupan avajaiset.

• Anonyymi

Juoma jono: on kolmen tekijän summa.
        Asiakas tulee myyntipisteelle odotettuaan 30min jonossa. Ihme vasta siinä aletaan miettiä mitä ostetaan. Kysytään paria tuotetta jota varmasti ei ole tyydytään lonkeroon ja jekkuun. Maksun aika. Aletaan kaivaa kaivaa pankkikorttia kolmesta taskusta. Maksetaan. Laitetaan kortti takaisin lompsaan ja se tungetaan se taskuun kiemurrellen. Kumotaan jekku naamaan ehkä selfien kera. Sitten vielä kommentoidaaan myyjän tai tapahtuman.. ja otetaan lonkeromuki mukaan.
        Se sitten kestää 😂 ja noihin emme voi myyjinä vaikuttaa mitenkään. Omalla käytöksellä teette tuon kaiken hitauden.
        Jos ryhmä tulee yhtäaikaa voi ajan tuplata kun viimeinen kina kuka saa maksaa ja sitten selfiet 😅 eikä ole kiirettä siitä myyntipöydältä.

• Anonyymi

Uli uli, onhan se kauheaa kun kentällä on joku muukin kuin minä itse niin voi olla joku jono. Pysykää kotona vitun narisijat tai käykää joskus lapinlahtea pidemmällä niin tiedätte vähän muustakin. Meidän porukalla oli ihan huippua! Ostettiin koko ilta kiertäviltä juomista, ei paljoa tarvinnut odotella.kannattaa käyttää aivoja jos sellaisia edes on. Vessaankin päästiin kun kokeiltiin muutakin kuin sitä eka vessan ovea😂

• Anonyymi

Lauantaina oltiin ja aivan oli tupa täys!
      Juomat ostettiin kiertävästä vaunusta, pari oli edellä jonossa. Vessaan oli vähä jonoa, mutta ei siitä tunnelma kärsiny! On täällä ihme kitisijöitä, jää kotiin, jos ei oo mieleen. Meillä on helkkarin hyvät bileet, harmi vaan ku ei esim torilla ollu mitään. Kyllä kannattais myyntikojut ja muut.

• Anonyymi

Jos nämä ovat maalaisten junttijuhla, olen enemmän kuin mielelläni juuri sellainen! Kyllä pitää olla kateellisia ihmisten, kun toisen onnistuminen ottaa näin pahasti luonnon päälle. Lauantaina ei lippuja enää ollut saatavana, eli on tainnut olla loppuunmyyty tapahtuma. Onneksi sain ostettua lipun tuttavalta.

• Anonyymi

Ee ollu loppuunmyyty, pitkä jono oli lipun myyntiin.

• Anonyymi

Hyvä oli et porukkaa oli ja muutama hyvä esiintyjä. Vessoihin lienee joka festareilla jonoja, mut voishan niitä enempikin olla, kusella näytti olevan porukkaa tupakkapaikalla lie ollut just nämä uliuli tyypit.

• Anonyymi

Kaikesta ne kehtoo immeeset urputtaa,oluset voi juman kauta.

• Anonyymi

Eepä ollu kehumista.

• Anonyymi

Kuka täällä kateellinen on? Hyvä vaan et elämää ja tapahtumia olisi ja niihin kävijöitä. Hyviä huomioita ylempänä, osimoilleen on samoja joita itekkii panin merkille. Kehittää tapahtumia pitää palautteen perusteella, jotta ens vuonnakin olis oluset. Kurjaa uutisointia ollu tapahtumasta joten kilven kiillotus lienee tarpeen jotta ei konkurssi iske.

• Anonyymi

Juoppokarja ajettiin siis jälleen kerran aitaukseen, tuhottoman kallista sallittua, syöpää aiheuttavaa ja elimistöä rapauttavaa alkoholia, tuota solumyrkkyä/ sallittua huumetta naamariin ja aamulla oli sitten lompakko tyhjä ja suu maistui kissan paskalle. Kyllä ihminen on nenästä vedettävä höppänä, voe suatana ; )

• Anonyymi

Puhasta paskaa!Jumputusta vuodesta toiseen.Ympäristön kanssa ei tehdä yhteityötä.Keskitetään vaan itsekeskeisesti omaa napaan juhlat!!!

• Anonyymi

Onko ihan puheenjohtajatar itse äänessä? Kirjoitusvirheistä päätellen voisi näin ollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ihan puheenjohtajatar itse äänessä? Kirjoitusvirheistä päätellen voisi näin ollakin.

On varmasti, kuten suurimmassa osassa haukkumassa joko nivaa tai olusia. Säälittävää yritystä…

• Anonyymi

Minusta oli hyvät järjestelyt. Jonot liikkui, juomaa saatiin ja vessaan päästii. Ja mitä kehitysideoihin tulee niin varmaan kannattaa olla järjestäjään yhteydessä, eikä täällä julistaa. Itsekin laitoin viime viikolla sähköpostia ja hyvin asiallisesti sieltä vastattiin. Että ehkäpä tässä olisi teillä jotka järjestäjää haukutte on peiliin katsomista. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan…
      Vuodesta toiseen jaksaa porukka täällä toivoa konkurssia Olusille ja samat varmaan puskaradiossa rääkyy ettei mitään järjestetä. Ihmeellistä on joidenkin ajatusmaailma, ei voi käsittää.
      HYVÄ OLUSET ja tsemppiä jos luette näitä kommentteja

• Anonyymi

*ittu minä en ala ideoita heille keksimään, se on järjestäjän homma.

• Anonyymi

Enpä viitsinyt tulla kun tiesin millaista se on. Se kun ideat loppuu niin loppui koko homma.

• Anonyymi

Ensinnäkin ei Oluset ole mitenkään loppuneet.
        Toiseksi, osa kaipaa vanhoja Olusia katukauppiaineen ja osan mielestä tapahtuman pitää uudistua.
        Itse asun muualla kuin Iisalmessa ja en voi kuin ihmetellä tätä keskustelua. Suomi on täynnä kesätapahtumia. Kauppiaita ei tule, jos kaupunki ei asiaa edistä.
        Toisekseen, todella paljon oli porukkaa ainakin lauantaina. Miksi ihmeessä oman kaupungin ihmiset eivät kannata omia tapahtumia? Täällä haukutte vaikka kommenteista päätellen ette ole olleet edes paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin ei Oluset ole mitenkään loppuneet.
        Toiseksi, osa kaipaa vanhoja Olusia katukauppiaineen ja osan mielestä tapahtuman pitää uudistua.
        Itse asun muualla kuin Iisalmessa ja en voi kuin ihmetellä tätä keskustelua. Suomi on täynnä kesätapahtumia. Kauppiaita ei tule, jos kaupunki ei asiaa edistä.
        Toisekseen, todella paljon oli porukkaa ainakin lauantaina. Miksi ihmeessä oman kaupungin ihmiset eivät kannata omia tapahtumia? Täällä haukutte vaikka kommenteista päätellen ette ole olleet edes paikalla.

No se ei paljoa vaikuta jos minä sieltä pois olin!

• Anonyymi

Naurattaa kun porukka sanoo kenttä oli täynnä ihmisiä että porukkaa oli paljon hah hah . Ennen vanhaan kun oli Iisalmessa oluset juhlat, niin koko kaupunki oli porukkaa täynnä koko viikonlopun, ei pelkkä oluset alue. Oli baarikatu jossa oli kojuja oli torilla kaikkee mahdollista ja jne. Nyt vaan typerä juhlakenttä jossa soi samat paskat jump jump bändit

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Katso Ylä-Savon väestökehitystä, vastaus löytyy nuorison osuudesta.

• Anonyymi

Joskus oli benjihyppyjä satamassa.

• Anonyymi

Oltiin tulossa ja etsin infoa tapahtumasta, ei löytynyt sivuilta eikä facesta yhtään mitään infopakettia tapahtumasta. Yleensä tilojen esteettömyys liikuntavammaisille on tärkeä tieto ja se onko aluella säilytys paikkaa tavaroille mitä ei voi ottaa mukaan mutta tarvitsee muuten illan aikana.
      Mistöön ei löytynyt puhelinnumeroa josta asiaa olisi voinut kysyä joten päätettiin että ei lähdetä. Joku muukin oli kysynyt narikkaa mutta siihenkään ei oltu sivuilla vastattu.

• Anonyymi

Jospa ensivuonna olisikin jo sitten parempia uutisia eikä mitään semmosia leimallisia katkeria spintuutisiaaaaa.

• Anonyymi

Oletko ajatellut, että saattaapa olla kiire tapahtumapäivänä eikä ehditä somessa roikkua ja sinun kysymyksiin vastailla? Kannattaa kysyä ajoissa jos joku mieltä askarruttaa. Olusten sivuilla on kyllä puhelinnumerot, löysin itse ihan heti sen numeron kun kävin katsomassa.voi hyvää päivää tätä avuttomuutta ja miniminäminä asennetta🙈

• Anonyymi

Oo höpöttämättä.

• Anonyymi

On täällä kyllä ärsyttäviä kirjottajia. Helvetin hyvin meni tämä vuos mun mielestä siihen nähden että edelliseltä vuodelta tullut takkiin yritystietojen perusteella.

Toivottavasti Oluset jatkuu, koska nyt siellä oli kun sivuilta katoin äiti ja poika järjestämässä tapahtumaa! Pojan näinkin alueella ja jututin vähän aikaa, kertoi ekaa kertaa olevansa mukana laittamassa hommia pystyyn ja huikee suoritus kertakaikkiaan!

Tottakai on parantamista ja he tietävät sen varmasti myös itsekkin, mutta jos vertaa miten Runni Rock on järjestetty Olusiin verrattuna niin on kuin yö ja päivä. Tänäkin vuonna Runnirockissa järjestäjä oli kaatokännissä eikä kyllä yhtään hyvä kuva siitä tullut.. ystävä kertoi että ilmeisesti näin joka vuosi.

Tämä on Kirsille ja Tuomakselle, jos luette näitä idiootteja. Antakaa palaa ja pitäkää lippu korkealla helvetin hyvin menee!!

Ps. Kaikille narisijoille kattokaa Oluset.fi sivusto ja kelatkaa alas. Sieltä löydätte yhteystietod jonne soittaa tai laittaa sähköpostia jos joku niin kaivaa. Vaikka tuskin anonyymit kehtaa mitään marmattaa omalla nimellä.

• Anonyymi

Itse olen tullut käymään kauempaa, mutta tapana ollut käydä molemmissa tapahtumissa. Ensivuonna taidan kuitenkin jättää runnirockin välistä ja mennä molempina päivinä olusille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen tullut käymään kauempaa, mutta tapana ollut käydä molemmissa tapahtumissa. Ensivuonna taidan kuitenkin jättää runnirockin välistä ja mennä molempina päivinä olusille.

Minä puolestaan jätän oluset väliin ja menen vain Runni-Rokkiin.
        Oluset on uskovaisten juhla.

• Anonyymi

Osta setti olutta kotiisi

• Anonyymi

Kuka omistaa Oluset Oy:n ?
      Kuuluisa kai iisalmelaisena tietää🤔

• Anonyymi

Olvi Oyj omistaa 25 %

• Anonyymi

Kirsi Niva ainakin yks isoimpia omistajia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe