Mitä maksatte yhtiövastiketta neliöltä, mitä vesimaksusta (kiinteä) ja mitä omasta autotallista vastiketta (kylmä vai lämmin ) neliöltä?
yhtiövastike ja autotalli vertailu
4
443
Vastaukset
- Anonyymi
Joka taloyhtiössä eri hinnat ei niitä voi vertailla. Mut 4€ aika yleinen vastike neliöltä
- Anonyymi
Näin just. Mulla menee veteen n. 30/kk, mut tänä vuonna voidaa mennä 25:een, oon täällä paljon ja siis oma mittari. Jossain isommassa kerrostalossa voi mennä vaikka 20, kun pesutupa, paljon reissutyöläisiä ja muita matkailijoita. Yhtiövastike kai 2,5-3 €/neliö, ja on sähkölämmitys (asun itse vuokralla). Täällä on autokatos "lämpötolpalla" ja kympin tais olla vuokra kuussa.
lajijasuris - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17924168R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eri taloissa eri hinnat . Kai noin suunnilleen 4€ vastike neliöltä. Sauna Aksu noi 3-3.50 talous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811