Kaksosraskaus ja hgg

epilevä

Terve!Eli miten teillä kaksosten odottajilla on tuo raskaustesti käyttäytynyt eli onko esim.näyttänyt jo aikaisessa vaiheessa plussaa?eli muodostuukohan tota raskaushormonia nopeammin ja enemmän kaksosia odottavalla ?Itsellä raskaustesti acon 10 näytti plussaa jo 5päivää ennen menkkoja ja nyt raskausoireet on voimakkaammat kuin kahdessa edellisessä raskaudessa!ON jotenkin outo tunne,et jos oiskin kaksi tulossa!

28

72805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tessa 80

      Mulla kanssa sama juttu aikoinaan.Oireetkin oli jo paljon ennen menkkoja ja testi näytti plussaa jo 3pv.ennen.Alkoi samantien piirtämään viivaa.Onnea.

    • Bambi

      Terve! Meillä ainakin raskaustesti näytti hyvin aikaisin olevani raskaana. Mieheni ei jaksanut odottaa menkkojen oletettuun alkuun asti vaan halusi tietää mahdollisimman pian olenko raskaana, joten olisinkohan tehnyt testin vajaata viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua. Ja kyllä se näytti heti hyvin vahvaa plussaa ja nyt kaksosten olisi tarkoitus syntyä heinäkuun puolessa välissä. Muuten ei ollut mitään vahvoja raskauden oireita ja pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan vaikka kuulemma yleensä kaksosraskauksissa kaikki oireet ovat voimakkaampia. Olin vain hyvin hyvin väsynyt.

      Onnea odotukselle!

      • Lisää,lisää kokemuksia!

        Juu,kertokaa lisää kokemuksia kaksosraskaudestanne ja noista testeistä!


    • ellije

      Moi!
      Itse tein raskaustestin (acon 10) kp26/26 jolloin olisi luullut että näkyy jo selkeät viivat kaksosista mutta ei tullut kuin haamu. Itseasiassa tuosta meni päivä ja parikin ja tein testejä välillä, mutta tuloksena vain haaleita "haamuja". En siis uskonut tämän perusteella kaksosiin enkä oikein muutenkaan.

      Ultrassa sitten kuitenkin oli melkoinen yllätys kun 2 vauvanalkua löytyi. Ja nyt on rv 16 0 menossa ja kaikki hyvin tähän mennessä.

      Jotenkin vaan hassua tuo HCG:n ilmeneminen, tein testit oikein ja ohjeiden mukaan, silti tulos oli mitä oli. Mutta pääasia että kaikki hyvin :)

      Sitä vaan että aina ei voi olla varma siitä haamustakaan ;-)

    • smf-74

      kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa näytti Apteekin raskaustesti plussaa. Raskausoireet olivat tuolloin myös aivan selvät, osasin niitä kyllä tarkkaillakin, koska mulla oli jo kaksi lasta ennestään. Tiesin siis olevani raskaana ja kumma kyllä - tiesin myös odottavani kaksosia ennen kuin asia ultrassa varmistui. Enpä pitäisi ollenkaan mahdottomana, että kaksosia odottaisit!

      Tuplaraskauteni oli kaiken kaikkiaan huomattavasti rankempi kuin "yksösraskaus", mutta loppui onnellisesti kahden suloisen (ja ison!)pojan syntymään maaliskuussa.

    • Meja23

      Minulla menkat oli noin 2 vko myöhässä..Sitten tein testn,mieheni mielestä sitä ei olis tarvinnu tehdä koska kuulemma minusta todellakin jo huomasi että olin raskaana..
      Testin vaan tehtyäni se viiva oli todella himmeä..että piti vähän miettiä et onko sitä sit raskaana vai ei..Mutta minä tiesin olevani raskaana..
      Tänään sain tietää että meille tulee tyttö ja poika..ja minkäänlaista pahoinvointia tai erikoisia mielihaluja mulla ei ole ollut!=)Onneksi=)

    • mm.kaksosten äippä

      minkäänlaisia tupla-pahoinvointeja, yhtä odottaessa huonompi olo. Tuplaraskaus antoi merkkinsä vasta ultrassa. Vatsa oli loppuvaiheessakin pienempi kuin monilla yhtä odottavilla. Töissä olin normaalisti rv 27 asti (työ fyysisesti rankka). Synnytys sujui hyvin, lapset hyvin voivia ja voivat edelleen hyvin( pina yksi vuotiaita). Elämä vauvojen synnyttyä rankkaa, muttei ylivoimaista. Näkyy olevan monilla yksösten vanhemmilla tiukempaa ajallisesti, rahallisesti ja parisuhde ja harrastukset ovat ennemmän kortilla kuin meillä.

    • Sipe

      Tein raskaustestin samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja saman tien piirtyi tosi vahva viiva testi-ikkunaan.. Muutamien päivien kuluttua siitä olikin jo maha paisunut ihan älyttömästi ja 24h huono olo iski oikein kunnolla. Kävin ultrassa viikolla 6 2, ultra vahvisti vain sen mitä epäilinkin eli kaksosethan sieltä olisi tulossa..

    • Pipa

      Minulla ei ole hajuakaan tällaisista asioista mutta uteliaisuuttani kysyn että kuinka on käynyt, siis oletko jo saanut tietää montako on tulossa??? Kun tuon kirjoituksen olet toukokuussa kirjoittanut ja nyt on jo heinäkuu. Kerrothan jooko kuinka on asiat!!! Olen niin innolla aina näissä asioissa mukana. Onnea kuitenkin oli masussa yksi tai kaksi:)

      • Odottaja77

        Muakin kiinnostaa alkuperäisen tilanne! Onko luvassa kaksoset??

        Itse tein positiivisen raskaustestin neljä päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa - todella selkeä viiva!!! Nyt vähän jännittää, kun ensimmäinen neuvolakin on vasta parin viikon kuluttua...


      • ode
        Odottaja77 kirjoitti:

        Muakin kiinnostaa alkuperäisen tilanne! Onko luvassa kaksoset??

        Itse tein positiivisen raskaustestin neljä päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa - todella selkeä viiva!!! Nyt vähän jännittää, kun ensimmäinen neuvolakin on vasta parin viikon kuluttua...

        Mulla sama juttu, tein raskaustestin samana päivänä kun kuukautisten piti alkaa - viiva ei olisi voinut olla selvempi! Tunsin myös hedelmöittymishetken (uskomatonta) ja kaikki oireet alkoivat heti kun olin hedelmöittynyt. Olen nyt vkolla 6 6 ja maha on kasvanut valtavasti vaikka muuten olen laihtunut oksentamisen vuoksi. Nyt jännittää todella että kuinka monta lasta on tulossa? Ensimmäinen raskaus oli myös rankka, mutta tämä vielä rankempi! Ensimmäisella kerralla mahakin näkyi vasta n. 20 vkolla!


      • .....

        Voiko käydä niin että ultrissa ei huomata toista sikiötä ja synnytyksessä syntyykin 2????
        Kiitos...
        Kun joskus kuulee vaikka mitä... Niin olisi kiva saada tietää että onko kellään käynyt näin tai edes kuullut juttua...??


    • kaksi rusinaa

      Raskausoireet oli mulla myös todella paljon pahemmat. Oli ensimmäisestäkin, mutta aluksi luulin tekeväni kuolemaa näistä kahdesta pienestä rusinasta täällä vatsassa! Testin tein vasta pqri viikkoo menkkojen alkamispäivän jälkeen joten tohon en osaa sanoo. Onko sulla kaksosia suvussa? Jos on, niin sitä suurempi todennäkösyys on saada kaksoset!

      • Cathry

        Onko suurempi todennäkösyys saada kaksoset, jos mun suvussa on kaksosia vai että miehen suvussa on kaksosia? Mun miehen suvussa nimittäin on kaksosia ja raskausoireet on paljon vahvemmat tästä, kun mun kahdesta lapsesta niiden raskauksissa. Oon kans kuolemaa melkein tekemässä välillä, niin väsyttää, heikottaa, oksettaa...
        Kahden viikon päästä ultra, siellä selviää. =)


      • ihmettelijä
        Cathry kirjoitti:

        Onko suurempi todennäkösyys saada kaksoset, jos mun suvussa on kaksosia vai että miehen suvussa on kaksosia? Mun miehen suvussa nimittäin on kaksosia ja raskausoireet on paljon vahvemmat tästä, kun mun kahdesta lapsesta niiden raskauksissa. Oon kans kuolemaa melkein tekemässä välillä, niin väsyttää, heikottaa, oksettaa...
        Kahden viikon päästä ultra, siellä selviää. =)

        Heipä hei!

        Haluaisin kysyä että miten varhaisessa vaiheessa voidaan todeta kaksosraskaus? Itse kävin np-ultrassa aikoja sitten ja siel ei silloin näkynyt kuin yksi.Lapsivesipunktioon halusin ikäni puolesta (38v.)ja eilen sitten soittelin tuloksia.Kaikki oli ihan hyvin muuten muutta lääkäri sanoi että oli löytynyt sekä tytön että pojan kromosomeja vai mitä ne sit on,solujako? Nyt sit on aika varattu erikoislääkärille joka osaa tulkita paremmin löydöksiä!Onko mahdollista että vasta tässä vaiheessa todetaan tuplaraskaus??? Yks mahdollisuus ois et alussa olisi ollu tuplaraskaus ja se olisi mennyt kesken jolloin kohtuun olisi jäänyt "jämiä" ja ne sit tuli nyt esille....en tiedä.Kauheesti se vaan panee miettimään.Mun sisarukset on kaksosia ja yhdellä siskolla ja yhdellä veljellä on kaksoset et kai sekin ois mahdollista et olisin tuplaodottaja.Työkaveri kyl sano et mun maha kasvaa oikeen silmissä et kaks siel on ?! ois kiva jos joku kommentois....oletteko kuulleet et rakenneultrassa vasta näkyis molemmat?? KIITOS jo etukäteen :))


      • onnellinen
        ihmettelijä kirjoitti:

        Heipä hei!

        Haluaisin kysyä että miten varhaisessa vaiheessa voidaan todeta kaksosraskaus? Itse kävin np-ultrassa aikoja sitten ja siel ei silloin näkynyt kuin yksi.Lapsivesipunktioon halusin ikäni puolesta (38v.)ja eilen sitten soittelin tuloksia.Kaikki oli ihan hyvin muuten muutta lääkäri sanoi että oli löytynyt sekä tytön että pojan kromosomeja vai mitä ne sit on,solujako? Nyt sit on aika varattu erikoislääkärille joka osaa tulkita paremmin löydöksiä!Onko mahdollista että vasta tässä vaiheessa todetaan tuplaraskaus??? Yks mahdollisuus ois et alussa olisi ollu tuplaraskaus ja se olisi mennyt kesken jolloin kohtuun olisi jäänyt "jämiä" ja ne sit tuli nyt esille....en tiedä.Kauheesti se vaan panee miettimään.Mun sisarukset on kaksosia ja yhdellä siskolla ja yhdellä veljellä on kaksoset et kai sekin ois mahdollista et olisin tuplaodottaja.Työkaveri kyl sano et mun maha kasvaa oikeen silmissä et kaks siel on ?! ois kiva jos joku kommentois....oletteko kuulleet et rakenneultrassa vasta näkyis molemmat?? KIITOS jo etukäteen :))

        Kyllä kaksosraskaus näkyy jo varhaisessa vaiheessa. Itse odotan kaksosia. Olin ultrassa rv 7 6. Siellä ne pienokaiset näkyivät. Nyt menossa rv9.


      • tupla-mami80
        ihmettelijä kirjoitti:

        Heipä hei!

        Haluaisin kysyä että miten varhaisessa vaiheessa voidaan todeta kaksosraskaus? Itse kävin np-ultrassa aikoja sitten ja siel ei silloin näkynyt kuin yksi.Lapsivesipunktioon halusin ikäni puolesta (38v.)ja eilen sitten soittelin tuloksia.Kaikki oli ihan hyvin muuten muutta lääkäri sanoi että oli löytynyt sekä tytön että pojan kromosomeja vai mitä ne sit on,solujako? Nyt sit on aika varattu erikoislääkärille joka osaa tulkita paremmin löydöksiä!Onko mahdollista että vasta tässä vaiheessa todetaan tuplaraskaus??? Yks mahdollisuus ois et alussa olisi ollu tuplaraskaus ja se olisi mennyt kesken jolloin kohtuun olisi jäänyt "jämiä" ja ne sit tuli nyt esille....en tiedä.Kauheesti se vaan panee miettimään.Mun sisarukset on kaksosia ja yhdellä siskolla ja yhdellä veljellä on kaksoset et kai sekin ois mahdollista et olisin tuplaodottaja.Työkaveri kyl sano et mun maha kasvaa oikeen silmissä et kaks siel on ?! ois kiva jos joku kommentois....oletteko kuulleet et rakenneultrassa vasta näkyis molemmat?? KIITOS jo etukäteen :))

        Heips! Kyllä kaksois raskauden pitäisi näkyä jo ensimmäisessä ultrassa ja viimeistään toisessa, harvoin rakenne ultrassa enää tämmöisiä yllätyksiä, itselläni näkyi viikolla 12 lääkäri neuvolassa, mutta aavistin asian kyllä jo ennen sitä. Nyt on viikkoja päälle 28. Masussa on tyttö ja poika paino arviot tällä hetkellä 1kg ja 1kg100g. Raskaus sujunut ongelmitta.


      • KaksostenMam1
        onnellinen kirjoitti:

        Kyllä kaksosraskaus näkyy jo varhaisessa vaiheessa. Itse odotan kaksosia. Olin ultrassa rv 7 6. Siellä ne pienokaiset näkyivät. Nyt menossa rv9.

        Itse jouduin käymään veren vuodon takia ultrassa noin vko 6 4 ja siinä vaiheessa ei kukaan lääkäreistä sanonut että vauvoja olisi 2... Puhuttiin vain yksistä sydämmensykkeistä... Mutta itse kyllä vahvasti epäilin kaksosia koska alavatsa alkoi kasvaa normaalia nopeampaa, ja niinhän siinä kävi että eka oikee ultra näytti että kaksoset on tulossa...


      • mamina
        ihmettelijä kirjoitti:

        Heipä hei!

        Haluaisin kysyä että miten varhaisessa vaiheessa voidaan todeta kaksosraskaus? Itse kävin np-ultrassa aikoja sitten ja siel ei silloin näkynyt kuin yksi.Lapsivesipunktioon halusin ikäni puolesta (38v.)ja eilen sitten soittelin tuloksia.Kaikki oli ihan hyvin muuten muutta lääkäri sanoi että oli löytynyt sekä tytön että pojan kromosomeja vai mitä ne sit on,solujako? Nyt sit on aika varattu erikoislääkärille joka osaa tulkita paremmin löydöksiä!Onko mahdollista että vasta tässä vaiheessa todetaan tuplaraskaus??? Yks mahdollisuus ois et alussa olisi ollu tuplaraskaus ja se olisi mennyt kesken jolloin kohtuun olisi jäänyt "jämiä" ja ne sit tuli nyt esille....en tiedä.Kauheesti se vaan panee miettimään.Mun sisarukset on kaksosia ja yhdellä siskolla ja yhdellä veljellä on kaksoset et kai sekin ois mahdollista et olisin tuplaodottaja.Työkaveri kyl sano et mun maha kasvaa oikeen silmissä et kaks siel on ?! ois kiva jos joku kommentois....oletteko kuulleet et rakenneultrassa vasta näkyis molemmat?? KIITOS jo etukäteen :))

        mulle kävi :)


    • tuplat08

      Meille kanssa tulossa tuplat ja testi näytti todella haaleaa viivaa!Neuvolan testi näytti plussaa.Neuvolalääkäri ei kylläkään huomannut tuplia tutkimuksessaan,vaikka kuunteli sydänäänetkin!np-ultrassa näkyivät kyllä selvästi kumpikin.Oksentanut olen vähemmän kun esikoista odottaessa mutta kuitenkin ihan tarpeeksi,kun ei maistu ruoka niin tulee huono-olo.edellis kerralla laihduin reilu 10 kg katotaan kuinka nyt käy muutama kilo on jo lähtenyt,eikä mahakaan ole mielestäni kasvanut mitenkään nopeampaa kuin edellis kerrallakaan.Meillä kummankin suvussa kaksosia. =)

      • Tuplamami07

        Mulla ei tietoo omasta isästä ja kun tulin raskaaksi niin oli pieni kutina että vois olla kaksoset kun ei ole isän suvusta tietoo. Ihmettelin kun rv11 masu oli tosi iso. Ja olin aika varma jo siinä vaiheessa että tuplat tulossa. En voinut pahoin eikä ollut muitakaan vaivoja. rv 12 ultrassa näkyi selvästi 2pientä vauvaa. Olen kuullut että on mahdollista se et toista sikiötä ei huomata alkultrassa. Niin ja tiedemiehet ovat tutkineet raskauksia niin todella moni on odottanut tuplia mutta toinen sikiöistä ei ole selvinnyt hengissä vaan kadonnut.


      • Nannuska86
        Tuplamami07 kirjoitti:

        Mulla ei tietoo omasta isästä ja kun tulin raskaaksi niin oli pieni kutina että vois olla kaksoset kun ei ole isän suvusta tietoo. Ihmettelin kun rv11 masu oli tosi iso. Ja olin aika varma jo siinä vaiheessa että tuplat tulossa. En voinut pahoin eikä ollut muitakaan vaivoja. rv 12 ultrassa näkyi selvästi 2pientä vauvaa. Olen kuullut että on mahdollista se et toista sikiötä ei huomata alkultrassa. Niin ja tiedemiehet ovat tutkineet raskauksia niin todella moni on odottanut tuplia mutta toinen sikiöistä ei ole selvinnyt hengissä vaan kadonnut.

        Voiko olla mahdollista että odotan kaksosia kun olen rv. 5 2 ja maha on kasvanut jo jonkin verran...


      • maamali
        Nannuska86 kirjoitti:

        Voiko olla mahdollista että odotan kaksosia kun olen rv. 5 2 ja maha on kasvanut jo jonkin verran...

        Suuret mahat alkuraskaudessa johtuu yleensä turvotuksesta... kohtu alkaa kunnolla kasvaa vasta rv 8 tienoilla, myös kaksosraskauksissa... eli sen perusteella ei nyt kauheesti kannata tehdä johtupäätöksiä. Oma intuitio kertoo kyllä aika hyvin näitä asioita.

        Mä olin tässä raskaudessa ihan varma et ootan kaksosia, vaikkei kummankaan suvussa niitä ole. Olin oikeasti yllättynyt kun varhaisultrassa näky vaan yksi alkio. Rv 12 alkoi hurja vuoto kera kipujen ja olin jo varma et raskaus meni kesken. Keskenmenoepäilynä kävin ultrassa ja sielläkin todettiin normaalisti jatkuva yksösraskaus. Seuraavalla viikolla nt-ultrassa todettiin kaksosraskaus, joista toinen oli menehtynyt äskettäin. Nyt mulla on kohdussa kaksi samankokoista kalvopussia, joista toisessa sikiö voi hyvin ja jatkaa kehittymistään normaalista ja toisen kanssa ootellaan tyhjeneekö alakautta vai imeytyykö se eloton aines kudoksiin. Joskus vähän jomottelee masua, mut ei silleen et tarvis pelätä elävän puolesta. Maha on kyllä sen kokonen et kaksosia oottaisin ja äitiysvaatteet oli pakko kaivaa jo varastosta näin rv 13.


      • mallura87
        maamali kirjoitti:

        Suuret mahat alkuraskaudessa johtuu yleensä turvotuksesta... kohtu alkaa kunnolla kasvaa vasta rv 8 tienoilla, myös kaksosraskauksissa... eli sen perusteella ei nyt kauheesti kannata tehdä johtupäätöksiä. Oma intuitio kertoo kyllä aika hyvin näitä asioita.

        Mä olin tässä raskaudessa ihan varma et ootan kaksosia, vaikkei kummankaan suvussa niitä ole. Olin oikeasti yllättynyt kun varhaisultrassa näky vaan yksi alkio. Rv 12 alkoi hurja vuoto kera kipujen ja olin jo varma et raskaus meni kesken. Keskenmenoepäilynä kävin ultrassa ja sielläkin todettiin normaalisti jatkuva yksösraskaus. Seuraavalla viikolla nt-ultrassa todettiin kaksosraskaus, joista toinen oli menehtynyt äskettäin. Nyt mulla on kohdussa kaksi samankokoista kalvopussia, joista toisessa sikiö voi hyvin ja jatkaa kehittymistään normaalista ja toisen kanssa ootellaan tyhjeneekö alakautta vai imeytyykö se eloton aines kudoksiin. Joskus vähän jomottelee masua, mut ei silleen et tarvis pelätä elävän puolesta. Maha on kyllä sen kokonen et kaksosia oottaisin ja äitiysvaatteet oli pakko kaivaa jo varastosta näin rv 13.

        Mulla näytti raskaustesti pari päivää sen jälkeen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa ja käytiin 11 6 viikolla ultrassa ja siellä näkyi kaksi vauvaa. olen nyt 14 1 viikoilla ja masu kasvaa kovaa vauhtia ja farkut ei mene enään jalkaan, että pitää lähteä mamma fakkuja ostamaan. ja ennen menkkojen alkua ei näkynyt raskaustestissa että olisin raskaana ja tein testin pari päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa..Mutta tiesin, että olen raskaana koska olin hyvin väsynyt ja en jaksanut tehdä kun pakolliset asiat eli hoitaa esikoistani joka on melkein 3 vuotta.


      • Kaksoset?
        mallura87 kirjoitti:

        Mulla näytti raskaustesti pari päivää sen jälkeen ku menkkojen olisi pitänyt alkaa ja käytiin 11 6 viikolla ultrassa ja siellä näkyi kaksi vauvaa. olen nyt 14 1 viikoilla ja masu kasvaa kovaa vauhtia ja farkut ei mene enään jalkaan, että pitää lähteä mamma fakkuja ostamaan. ja ennen menkkojen alkua ei näkynyt raskaustestissa että olisin raskaana ja tein testin pari päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa..Mutta tiesin, että olen raskaana koska olin hyvin väsynyt ja en jaksanut tehdä kun pakolliset asiat eli hoitaa esikoistani joka on melkein 3 vuotta.

        Kuuntelin äsken sydänääniä kotona olevalla dopplerillani, ja mietin tässä että voiko sydämenlyönti kuulua selvästi kahdesta erikohtaa? Vai voisiko kysessää olla kaksosraskaus? Olen viikolla 17 ja ensimmäisessä ultrassa näkyi vain yksi. Sekä äitini että isäni suvussa on kaksosia. Todella voimasta pahoinvointia oli viikoilla 7-14. Toinen ultra alle kuukauden päästä..
        Osaisko joku vastata? :) Kiitos--


    • Viivi se on

      Taitaa kuulua oma sydämenlyönti se toinen?

    • onnellinen äiti

      juu epäilen itselläkin kun nyt eilen alkoi 8 rv ja masu kasvaa huhu ja rinnat tosi kipeet ja vöäsy,mys on ihan kauheeta teksi vaa nukkua minulla on itellä 6v ja 8 v pjat mutta ei nisit ollu tällee pahoinvointii oli mutta tästä ei oo väsymys vaa kova ja syön ku hevoinen ju tulee poieni välein kauhee nölkä ja maaha näkyy jo aika lailla onkohan kaksoset sysees neuvoal vasta tiistaina :DDD jännittäää

    • mamma86

      Ite nyt vahvasti epäilen että ois tuplat tulossa, ekassa ultrassa ei kyl näkyny ku yks mut mul on niin outo olo ollu koko tän raskauden aikana ja ku meidän kummanki suvus (miehen ja mun) on kaksosraskauksii ollu, mun puolella tosin enemmän ku miehen. nt-ultra ois 26 pv et siihen asti kyl pitäs jännätä. pahoin vointii on kyl ihan hulluna, voisin nukkuu vaan koko ajan ja mun mielest mun mahaki on jo aivan tajun iso. viikkoja nyt ois 10 4. ennestään on 3 muksuu ja nyt sit jännittää jos sielt onki tuplat tulos.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe