Inhoan koiria tai tarkemmin sanoen metelöintiä ja vieläkin tarekemmin kiusaamista.
Meillä oli aiemmin naapuri muutaman metrin päässä jolla oli kennneli, tai siis myy koiria.
Tien toisella puolella.
Siellä lappoi ihmisiä ostamassa mutta kertaakaan en muista koiran haukkuneen.
Itsekin kävin pentuja katsomassa. Luulin että tykkään koirista.
No sitten takapihan puolelle laitettiin ja ensin rakennettiin häkki.
Koiralla todella kova ääni ja tunteja päivässä sydän hyppii kurkkuun.
Aivan kuin olisi olkkarissamme kun matkaa ehkä 15 m mutta mitään rakemnusta ei välissä. He on kyllä rakentaneet toiseen suuntiin lauutaesteitä mutta ei meille päin.
Heidän ajatus on että saavat haukuttaa jos vain yksi perhe kärsii.
Muillahan koiria itselläään tai parempi eristus tai talon seinä välissä. Mitä meille päin ei voi tulla koska korkeampi talo.
Olen alkanut inhota ja pelätä koiria nöitten takia ja tunnen itsemi maailman yksiisimmäksi koska oletus, default tila on että kaikki tykkäää koirista.
Pitäisi varmaan muuttaa islamilaiseen maahan jossa koira on kapinen likainen otus. Eikä niitä palvota tai tarvitse palvoa kuten täällä. Jossa naisen kärsimys ei ole mitään mutta annapa olla jos koira ei tykkää tai traunatisoituu jostain.
Eniten tuo kiusaaminen ottaa päähän, eli sitä haukutetaan eri tavoin eli aikuiset tai teinit urheilee samassa pihassa jne
Kun päivällä oikeus.
Olen maailman yksinäisin tässä asiassa
11
229
Vastaukset
- Anonyymi
Plus tähän päälle että tuo sitä vuosia vielä lähemmäs eli tuohon kadulle parin metrin päähän ikkunoistamme
Plus järjestää pihaan ainakin ekat vuidet koirakohtaamisia jossa elukat haukkuu esim tunnin vihaisesti toisilleen
Eniten tuo ilkeys - Anonyymi
Kellekään et voi sanoa suomessa että imhoat koiria
Täällä saa olla yhtä mieltä
Tai olet persona non grata- Anonyymi
No kyllä voi sanoa että inhoaa koria, en mäkään niistä kyllä kauheesti tykkää
- Anonyymi
Kirjoitan sydän laukkaa 200, sori virheet.
- Anonyymi
Sydämessä tuntuu ylimääräisiä lyöntejä. Varmaan vaaratonta
- Anonyymi
Tietenkin naapurien täytyy ottaa ympäristönsä huomioon eikä häiritä ketään.
Koirien toisilleen vihaisesti haukkuminen tuntikausia kotipihassaan kertoo, että niillä ei ole kaikki hyvin. Tee eläinsuojeluilmoitus, niin joku tulee tarkistamaan koirien olosuhteet.
Mutta sitten tämä, että sinä saat sydämentykytyksiä. kun nyt kirjoitat asiasta tänne. Eihän se ole normaalia. Vaikutat ahdistuneelta. Hae ihan omaa apua itsellesi tuohon ahdistukseen.- Anonyymi
Hei, kiitos. Joku koiraomistaja on asiallinen.
Kauhea räyhääminen kuuluu sisölle ihan yhtä paljon oli ikkuna ovi auki tai ei, koiran ääni on sellainen.
Naapurit istuu onnellisena vieraineen pihassa ja koira räyhää.
- Anonyymi
Vaihtoehto olisi mennä sisälle tai laittaa räyhäävä koira.
- Anonyymi
Jos olisi minun valinta, asia olisi selvä
- Anonyymi
Kerran haukkuisi lentäisi sisälle
Muita pitää kunnioittaa, itselle se on ihanaa perheen jäsenen puhetta varmasti ja kivaa kun oma koira vsstaa muitten haukkuihin ja pitä muun melun pois kun räyhää kukaan, ei metsän elöimet, muut koirat, meluavat ihmiset tule löhelle
Muille se on helvettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368762Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5373824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1741306Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51790
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36667