Olen maailman yksinäisin tässä asiassa

Anonyymi-ap

Inhoan koiria tai tarkemmin sanoen metelöintiä ja vieläkin tarekemmin kiusaamista.

Meillä oli aiemmin naapuri muutaman metrin päässä jolla oli kennneli, tai siis myy koiria.

Tien toisella puolella.

Siellä lappoi ihmisiä ostamassa mutta kertaakaan en muista koiran haukkuneen.

Itsekin kävin pentuja katsomassa. Luulin että tykkään koirista.

No sitten takapihan puolelle laitettiin ja ensin rakennettiin häkki.

Koiralla todella kova ääni ja tunteja päivässä sydän hyppii kurkkuun.
Aivan kuin olisi olkkarissamme kun matkaa ehkä 15 m mutta mitään rakemnusta ei välissä. He on kyllä rakentaneet toiseen suuntiin lauutaesteitä mutta ei meille päin.

Heidän ajatus on että saavat haukuttaa jos vain yksi perhe kärsii.

Muillahan koiria itselläään tai parempi eristus tai talon seinä välissä. Mitä meille päin ei voi tulla koska korkeampi talo.

Olen alkanut inhota ja pelätä koiria nöitten takia ja tunnen itsemi maailman yksiisimmäksi koska oletus, default tila on että kaikki tykkäää koirista.

Pitäisi varmaan muuttaa islamilaiseen maahan jossa koira on kapinen likainen otus. Eikä niitä palvota tai tarvitse palvoa kuten täällä. Jossa naisen kärsimys ei ole mitään mutta annapa olla jos koira ei tykkää tai traunatisoituu jostain.

Eniten tuo kiusaaminen ottaa päähän, eli sitä haukutetaan eri tavoin eli aikuiset tai teinit urheilee samassa pihassa jne

Kun päivällä oikeus.

11

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Plus tähän päälle että tuo sitä vuosia vielä lähemmäs eli tuohon kadulle parin metrin päähän ikkunoistamme

Plus järjestää pihaan ainakin ekat vuidet koirakohtaamisia jossa elukat haukkuu esim tunnin vihaisesti toisilleen

Eniten tuo ilkeys

• Anonyymi

Kellekään et voi sanoa suomessa että imhoat koiria
      Täällä saa olla yhtä mieltä

Tai olet persona non grata

• Anonyymi

No kyllä voi sanoa että inhoaa koria, en mäkään niistä kyllä kauheesti tykkää

• Anonyymi

Kirjoitan sydän laukkaa 200, sori virheet.

• Anonyymi

Sydämessä tuntuu ylimääräisiä lyöntejä. Varmaan vaaratonta

• Anonyymi

Tietenkin naapurien täytyy ottaa ympäristönsä huomioon eikä häiritä ketään.

Koirien toisilleen vihaisesti haukkuminen tuntikausia kotipihassaan kertoo, että niillä ei ole kaikki hyvin. Tee eläinsuojeluilmoitus, niin joku tulee tarkistamaan koirien olosuhteet.

Mutta sitten tämä, että sinä saat sydämentykytyksiä. kun nyt kirjoitat asiasta tänne. Eihän se ole normaalia. Vaikutat ahdistuneelta. Hae ihan omaa apua itsellesi tuohon ahdistukseen.

• Anonyymi

Hei, kiitos. Joku koiraomistaja on asiallinen.

Kauhea räyhääminen kuuluu sisölle ihan yhtä paljon oli ikkuna ovi auki tai ei, koiran ääni on sellainen.

Naapurit istuu onnellisena vieraineen pihassa ja koira räyhää.

• Anonyymi

Vaihtoehto olisi mennä sisälle tai laittaa räyhäävä koira.

• Anonyymi

Jos olisi minun valinta, asia olisi selvä

• Anonyymi

Kerran haukkuisi lentäisi sisälle

Muita pitää kunnioittaa, itselle se on ihanaa perheen jäsenen puhetta varmasti ja kivaa kun oma koira vsstaa muitten haukkuihin ja pitä muun melun pois kun räyhää kukaan, ei metsän elöimet, muut koirat, meluavat ihmiset tule löhelle

Muille se on helvettiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8762
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3738
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      790
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      667
    Aihe