Nolot ensi rakkaudet

Anonyymi-ap

Se oli sitä vapaata ja rentoa seitkytlukua. Olin kiltti perhetyttö, voi sanoa: tynnyrissä kasvanut. Nyt kuuskymppisenä muistelen niitä nuoruuden eka rakastumisia (niitä, jotka ei enää olleet pelkkiä haaveunia), tapasin montakin komeaa miestä ja käyttäydyin niin, niin typerästi silloin 17-19-vuotiaana. Vieläkin hävettää, kun muistelen niitä aikoja. Miten typerä olinkaan. Miksei voi olla viisas jo syntyessään? Jouduinkin hyväksi käytetyksi typeryyttäni. Mutta en myöskään osannut käyttäytyä ihan normaaleissa suhteen aloituksessa. Onko joku muu, joka häveten muistelee kömpelöitä ensi rakkauksiaan, jotka toivat vain sydänsuruja?? - Sitten, n. 23-vuotiaana ja sen jälkeen, asiat alkoivat jo sujua paremmin rakkausrintamalla, olen kokenut rakkautta, mutta nykyään elän yksin parin myrskyisän pitkäaikaisen suhteen jälkeen. Oi, niitä aikoja!

7

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään kovin noloa, varmaan ihan hyviäkin tapahtumia, mutta mieleni kääntää ja muistaa vain kaikki edes pikkasen nolot jutut. Tekee kärpäsestä härkäsen. Ikävää, että muistaa vain ikävät jutut.

    • Anonyymi

      Kyllä itsekkin tunnen että olin kasvanut tynnyrissä sitä ei oikein tiennyt mistään mitään ihme ettei mitään vakavaa tapahtunut sen tyhmyyden kanssa, olis voinu ehkä joutua väärälle polulle, mutta muista että olin varovainen, en edes liftannut koskaan vaikka toiset tytöt niin tekivät. Enkä ottanut vastaan keneltäkään tupakkia vaan poltin omiani Uskon että juuri varovaisuuteen on pelastanut minut asioita mitä tapahtui tyttökaverille .ämutta auttamattoman tomppeli olin, kun katselee lastenlapsia niin ne tietää enemmän asioista mitä minä en tiennyt kun olin 18 vuotta .

    • Anonyymi

      Tiedä nolosta, mutta …
      Olimme muutaman kuukauden kulkeneet käsi kädessä ja tanssineet lavalla ja suudelleet. Viimein sitten peiton alle, olimme ensimmäiset toisillemme. Poika laukesi ja oli järisyttävän hurmioitunut ja tokaisi päättäväisesti, Minä haluan heti saman tien uudelleen. Emme kumpikaan ymmärtäneet miksei se häneltä onnistunut. Asiaa ei koskaan myöhemmin käsitelty.

    • Anonyymi

      Minä ajattelen niin, että kaikki kokemukset ovat olleet tarpeen. Aika oli silloin se, mitä oli. Kuka sen määrittelee, miten milloinkin pitää käyttäytyä?

      Eiköhän meillä naispuolisilla ollut selkärangassa se kodin ohje "kotiin ei ole tulemista maha pystyssä". Ei oikein viitsinyt kokeilla, pitikö uhkaus paikkaansa. Pojilla/miehillä tätä ei ollut.

      Liftasimme rippikoulun jälkeen tansseihin pitkin Pohjanmaata, emmekä oikeastaan osanneet mitään pelätä. Eikä näistä kotona kerrottu.

      Sydänsurutkin olivat mielestäni pieniä, jos vertaa aikuisuuteen.

      • Anonyymi

        Itsekin ajatelen kaikki kokemani hyvä tai huono on kasvattanut minua ihmisenä ja näen nenääni pidemälle.Tasan kun ei onnen kortit jaettu. Jäin orvoksi 11vuotiaana tyttönä. Ja ihan Suomi poika 18-19 v? Raiskasi minut. Tuntemaaton minulle,Mutta ystäväni veljen kaveri.Ystävä asui silloin Helsinki 70v.Asia jota häpesi syyllisti itseä.Mutta elämä jatkui.Tuli suuri rakkaus se ensi rakkaus..Siitäkin kauan aikaa. En kanna mukanani mitää.Oppinut elää hetkessä.Elämä on elämistä varten ei märehtimistä meneet.terv. pystymetsässä kasvanut Helsinki 70, Josta tie vei lastenkotin ymm.Maailmalle.


    • Anonyymi

      Nojaa, joitain teini-ihastuksia oli muttei sitä rakkautta. Yhden kanssa seurusteltiin jopa reilu vuosi muttei sekään ollut "sitä oikeaa".

      Sitten pamahti, tapasin 19-vuotiaana miehen, jonka kosketus tuntui aivan erilaiselta kuin koskaan kenenkään muun. Olemme yhä yhdessä, juhlimme tänä vuonna 45. yhdessäolovuottamme

    • Anonyymi

      Nolous on väärä sana ensirakkaudelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2552
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      304
      2289
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2103
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1804
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1717
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1678
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1570
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1387
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1383
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1351
    Aihe