meillä mies on tosi rikas, meillä on upea valkotiilinen kolmikerroksinen omakotitalo, se on meidän tien ja lähiön upein talo. On hienoa olla rikkaissa naimisissa kun aina on rahaa käytössä ja kaikki on kallista mitä ostetaan. Monet on tosi kateellisia, siltä näyttää. Autot on viimesen päälle ja ihmiset on kateellisia niistäkin, omituista.
Mitään ei meiltä puutu, mies ei tykkää et menisin töihin, olen siis koti äiti, ja iloinen siitä.
Rahaa voin silti käyttää mieleni mukaan, jotkut sanoo että heillä on omat rahat, se on musta omituista, meillä rahat on yhteiset, vaifkken mitään tienaa niin tuntuu että hukun rahaan.
Lapetkin on aina upeissa vaatteissa, ja koulussa tulee sanomista kun muut on vähän köyhiä.. olenkin sanonu että vain rikkaat lapset voivat tulla meille, ettei tarvi pelätä pöllisimisiä, kun kaikki on niin kallista ja hienoa meillä. onneksi lapset sitten menevät muille leikkimään ja saotkemaan, ettei sotke meillä.
Lapset saavat rahaa viikossa 400 e, ja joskus joutuvat ostamaan ruokaa muille lapsille kun ovat kaupungilla, kun heillä ei ole. Mutta rikkaus ei se ole kivaa, et älkää olko katkeria, en tahtoisi olla rikas, mutta en maha sille mitään että rakastuin rikkaaseen. Ei tää kivaa ole, kun ei tarvi käydä töissä ja kaikkea voi ostaa hinnasta piitaamatta. Mutta tää on mun kohtalo, valitettavsti. No tyydyn kohtalooni että olen miljonääri.
Miten teillä käytetään rahaa
6
329
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla Liin kaveri.
- Anonyymi
Voisitkin sitten lainata mulle vähän? Kysyppä ukoltas lupa.
- Anonyymi
No, lainaakko? Saatais mekin syötävää.
- Anonyymi
Eikö ukkos anna lupaa lainata? Tai sit oot yhtä köyhä kuin minäkin.
- Anonyymi
Ei me lainata. Meidän rahat on meidän, edes korkeakorkoista lainaa emme anna sillä jokainen tientkoon itse rahansa.
- Anonyymi
Meilläkin on rikkautta, mutta minun puolelta, mies oli tyhjätasku aikanaan mutta minull aoli raha ja asuntoja ja autoja. Metsääkin löytyy. Rahaa on niin paljon että voisi kohta kylpeä niissä. Kydään töissä sillä raha tekee ahneeksi,, ny kun lapset on isoja niin on hyvä tehdä paljon töitä huviseen.
Meillä on haaveissa ostaa iso maatila, ilman eläimiä, tehdä siitä kesäkeidas, joss voi vaannauttia olosta. Kaikki lasten perheet tulisivat sinne kesällä, ja tekisimme valtavan puutarhan... ja rantaan venelaiturin, ja tanssipaviljongin. me kaikki soitamme , jollaa haitari, viulu, rummut, kitaraa, banjo, ja panhuilua, kaikkea lytyy. unelmamme on kohta saavutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289