Kuka kusipää päätti myydä pois Riihisalon, Viralan, Saloisen. Se vettä vihaava neitokainen Virkahenkilö ollut on:). Jopa Kaivuri Kake oli myyntejä vastaan mut ta tuli psykoosin oireita Virkaneitokaiselle.
Asiasta toiseen...on meinaa kaivinkoneita katukuvassa..nam sano Kaivurikake.
Riihisalo..Virala..Saloinen
18
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin Riihisalossa 2000 luvulla. Oli KAUHEA eläinrääkkäyspaikka. En ollut ainoa, joka järkyttyi, ihan.
- Anonyymi
Ikävä kyllä muistan vieläkin. Kuitenkin pitää sanoa muistaakseni paikkaa ylläpitävä pariskunta joutui lopettamaan ja olivat siitä minulle vihaisia. En ollut mitään virallista tehnyt. Olisiko liittynyt eläimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä muistan vieläkin. Kuitenkin pitää sanoa muistaakseni paikkaa ylläpitävä pariskunta joutui lopettamaan ja olivat siitä minulle vihaisia. En ollut mitään virallista tehnyt. Olisiko liittynyt eläimiin.
Ja siellä olisi ollut hirveä remontin tarve. Varmaan olisi pitänyt uutta rakentaa. Eikä järvikään ollut hyvässä kunnossa. Oli hyvin matala lahti.
Mahtaako tämän ketjun avaaja tietää näistäkään asioista mitään. Kunhan huutelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä olisi ollut hirveä remontin tarve. Varmaan olisi pitänyt uutta rakentaa. Eikä järvikään ollut hyvässä kunnossa. Oli hyvin matala lahti.
Mahtaako tämän ketjun avaaja tietää näistäkään asioista mitään. Kunhan huutelee.Virala taas 2000 luvulla. Ei olut järvi häävissä kunnossa, vaan matala ja umpeen kasvamassa. Ranta-alueenkin kunnossapito vaativaa, mm. rahaa vaativaa. Oli kiire myydä, että sen sai myytyä. Että nk. pää kiinni psykooseista ja vesipeloista.
Olisi ollut kaivurikakelle töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virala taas 2000 luvulla. Ei olut järvi häävissä kunnossa, vaan matala ja umpeen kasvamassa. Ranta-alueenkin kunnossapito vaativaa, mm. rahaa vaativaa. Oli kiire myydä, että sen sai myytyä. Että nk. pää kiinni psykooseista ja vesipeloista.
Olisi ollut kaivurikakelle töitä.Pitäisiköhän tavata. Voisin tehdä dg:n, vaikka nyt olenkin enää keittokomerontiskirättipyskologi.
Minua taas inhottaa tommoset hulluksi huutajat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän tavata. Voisin tehdä dg:n, vaikka nyt olenkin enää keittokomerontiskirättipyskologi.
Minua taas inhottaa tommoset hulluksi huutajat.Tuskin sinä hullu olet, ajattelet vain eri tavalla. Voisin koettaa saada sinut takaisin raiteille.
Tuutko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virala taas 2000 luvulla. Ei olut järvi häävissä kunnossa, vaan matala ja umpeen kasvamassa. Ranta-alueenkin kunnossapito vaativaa, mm. rahaa vaativaa. Oli kiire myydä, että sen sai myytyä. Että nk. pää kiinni psykooseista ja vesipeloista.
Olisi ollut kaivurikakelle töitä.Tais Täti itse kirjoittaa:)
- Anonyymi
Mitä ..nokkasko ankat vähän vihervassari tätii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ..nokkasko ankat vähän vihervassari tätii?
Keittokomero(en siis edes keittiö)tiskirättipyskologo on riksunvainottu ja minut e-häirintään liittyen herätettiin energiapommilla päähän.
Tuskin vihervassaritäti on tänne kirjoitellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keittokomero(en siis edes keittiö)tiskirättipyskologo on riksunvainottu ja minut e-häirintään liittyen herätettiin energiapommilla päähän.
Tuskin vihervassaritäti on tänne kirjoitellut.Eikä ankka ole vihervassaritätiä nokkaissut.
- Anonyymi
Saloinen. Rupesi tulemaan mieleen silloiset lehtikirjoittelut. Kyllä asiasta puhuttiin. oliko niin, että olisi ollut hyvä paikka. mutta kaukana (?), ei päässyt autolla perille asti(?). vähän ollut käyttöä(?). Sitä kyllä surtiin, kun menetettiin.
- Anonyymi
RIIHISALOSTA vielä. Siellähän oli paikkoja matkailuautoille. Eli niitä pysäköity pitkin järvenrantaa polun molemmin puolin. Oli muutama kuivanmaan "mökkikin". Kesämökkeja useimmat olivat. Olivat halvalla vuokralla siellä vuosien ajan. Siellä oli rakennettu pergolaa ja puutarhaa ja lisätilaa ja taisi olla oma saunakin jollakin. Ihan pysyväiseen tyyliin. Useimmat olivat hesalaisia.
Tämä matkailuautoalue oli pohdinnan alla kauan ja kai sitten lopetettiin. Varmaankin metelin aiheuttaen.
Riihisalo oli "pakko" myydä. Olisi ollut monenlainen rasite, tullut kalliiksi.
("Minä" kävin siellä about 30 kertaa eli 3 kertaa kesässä 10 vuoden ajan mt-kahvilan porukan kera, nam. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RIIHISALOSTA vielä. Siellähän oli paikkoja matkailuautoille. Eli niitä pysäköity pitkin järvenrantaa polun molemmin puolin. Oli muutama kuivanmaan "mökkikin". Kesämökkeja useimmat olivat. Olivat halvalla vuokralla siellä vuosien ajan. Siellä oli rakennettu pergolaa ja puutarhaa ja lisätilaa ja taisi olla oma saunakin jollakin. Ihan pysyväiseen tyyliin. Useimmat olivat hesalaisia.
Tämä matkailuautoalue oli pohdinnan alla kauan ja kai sitten lopetettiin. Varmaankin metelin aiheuttaen.
Riihisalo oli "pakko" myydä. Olisi ollut monenlainen rasite, tullut kalliiksi.
("Minä" kävin siellä about 30 kertaa eli 3 kertaa kesässä 10 vuoden ajan mt-kahvilan porukan kera, nam.googlailin Riihisalo Loppi
enimmäkseen vanhoja tietoa. MUTTA myynnin perusteena Riihimäen kaupungilla oli se, että Riihisalo tuotti n. 100000 euroa tappiota joka vuosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
googlailin Riihisalo Loppi
enimmäkseen vanhoja tietoa. MUTTA myynnin perusteena Riihimäen kaupungilla oli se, että Riihisalo tuotti n. 100000 euroa tappiota joka vuosi.googlasin Saloinen. Yksi otsikko: Leirikeskus, todettu hometta 1999, vaadittu pikaista korjausta.
Tämäkö myytiin vai oliko joku rantatontti/uimaranta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
googlailin Riihisalo Loppi
enimmäkseen vanhoja tietoa. MUTTA myynnin perusteena Riihimäen kaupungilla oli se, että Riihisalo tuotti n. 100000 euroa tappiota joka vuosi.Paljonko Matkakeskus tuottaa tappiota..???
- Anonyymi
Tuli yöllä päähän se iso herätyspommi, jonka jälkeen valvoo 3 tuntia. Aikani kuluksi olen kirjoitellut.
- Anonyymi
Siis yöllä kirjoittelin aikani ja päivällä aikani kuluksi tarkentelin. Siis minä riksun vainottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875