Kuka huoltaa ja korjaa Ruohonleikkurit Ilomantsissa ?
Ruohonleikkurin huolto
17
2025
Vastaukset
- Anonyymi
Potkosen Joonas kait ainakin jotain tekee.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Varmaankin tämä https://mottimaja.fi/
- Anonyymi
Lopettanut toimintansa 2023
- Anonyymi
Ilokaasu pellehermanni hoitaa klovnina ne kuntoon
- Anonyymi
taidampa korjailla itse omat vehkeet
- Anonyymi
Eikös Mottimajalla ole joku töissä kun korjaamon puolella on liikettä päivisin
- Anonyymi
ripeät pojat aloittaneet pienkoneiden korjaukset ilomantsissa ent mottimajan tiloissa
- Anonyymi
No nyt on missä korjata!
- Kentsun autopalvelut aloittanut pienkonekorjaamotoiminnan
- Mottimajan tiloissa uusi pienkonekorjaamo
- Kuuksenvaaran Konepalvelu aloittanut pienkoneiden huoltotöitä
-Mantsin Rauta aloittaa pienkonekorjaamotoiminnan.
On mistä valita!- Anonyymi
Eipä ollut tänään ketään huoltajaa mottimajalla ei siis ketään eikä mitään tietoa että siellä joku korjaamo toimisi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut tänään ketään huoltajaa mottimajalla ei siis ketään eikä mitään tietoa että siellä joku korjaamo toimisi !
Taitaa olla hämäräperäinen yrittäjä kun ei löytynyt Mantsin pienkonekorjaamon rekisteritietoja jtka oli ilmoitettu ja nyt viestit poistettu
- Anonyymi
Haluaisin tietää onko Ilomantsissa astianpesukoneen korjaajaa tai mistä saa varaosia kuten poistoletkua astianpesukoneeseen.
- Anonyymi
Pogostan Kulma Tolok!
- Anonyymi
ns. Pogostan Kulmaan aukeaa Aishan tiloihin uusi pienkonehuoltopiste ja varmaan tulee tarvikemyyntikin, toivottavasti.
Hyvä, että yrittäjiltä löytyy innokkuutta vielä palveluiden kehittämiseen.
Asiha taas muuttaa ex.Mendin tiloihin. - Anonyymi
Ruohon Leikkuri korjaa Ruohonleikkurin. Eli sinä itse.
- Anonyymi
Eipä täällä tunnu pienkonekorjaamoa olevan, lähin löytyy Uimaharjusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875