Vatsa ihan sekaisin

Anonyymi-ap

Mun vatsassa on kiertänyt jo kauan ja kakka ei tule. Maha on ihan pallo ja vääntö ala vatsassa. Tämä on kestänyt jo pari viikkoa.

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lääkäriin, viikkokin oli jo liian pitkä aika kakkimiselle.

• Anonyymi

Kyllä vain, viikko on tosi tosi pitkä aika, paitsi jos syönyt tai juonut (tällöin olis jotain muutakin) todella vähän. Usein, jos vatsa sekaisin ja kiertää tms niin on ennemmin ripulia. Syitä on vaikea ihan tältä pohjalta hakea mutta ruokavalion lisäksi ummetusta aaiheuttaa mm. kilpirauhasen vajaat. diabetes mellitus, Parkinson, MS, jotkut lääkkeet

Monisairas

• Anonyymi

Itselläni vatsa sekaisin ja ei oikein toimi.Kaurapuurosta.Ruislevästä tai ohra leivästä.Joten en niitä terveyshyötyä syö.Kakka ei tule esim.jos 3 yötä kylässä,ostan kotiin tulessa porkkana soske keittoja ja syän keitetyä porkanaa kun laiska raastaa,mielin määrin jo aukeaa vatsa. Mutta jos viikon kakamatta menisin ensin apteekin ja kysyisin mitä tehdä?Onko rohtoja?Varaisin myös ajan jos apteekin tuoteet ei auta lääkäriin.Aptekissa myös osataan sanoa,varaa heti aika lääkäriin ja pakolla eivät myy mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe