Älkää menkö superior salesille töihin!!!!

Anonyymi-ap

Olin tossa kuukausi sitten superior salesilla töissä ja sen lisäksi että se on aivan harhaanjohtava työpaikka se on myö ihan täysi huijaus. Osa-aikasena luvataan niin sanottu takuupalkka 400 plus provisiot 10€ per myynti, mutta kun palkka tulee siellä on aina jotain uutta keksittynä mitä ensinnäkin ei lukenut työsopimuksessa eikä kerrottu. Esim ideana olisi tehdä 60 tuntia täitä kuukaudessa, jos jää minuutinkaan lyhyeksi ET SAA takuupalkaa ja saat palkaksi noin 200€ max, onko tämä edes laillista kun minimipalkka suomessa on 6,6€ tunnissa, no ei varmasti. Jäin sitten tämän kuukauden jälkeen vielä firmaan kitumaan koska palkka tuli kesken seuraavaa kuukautta. Nyt olin reilusti yli 60 tuntia että ei nyt vaan jää lyhyeksi. Tämä firma on siis puhelinmyyntiä jos et sitä saanut selville, mitä en ihmettele ja minun yllätykseksi jos sinun asiakkaat peruvat jatkuvan tilauken se lasketaan prosenteissa yhteensä kaikkiin tekemiisi myynteihin. Jos peruutusprosentti on yli 15 joka on melkein taattua et saa EDES TAKUUPALKKAA, eli jääpä nyt taas 200€ roikkumaan. Vituttaa niin perkeleesti tämä saatanan firma ja ajattelin nyt kertoa kaikille että älkää missään nimessä menkö sinne töihin, täys skammi!

11

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei oo kauppa käyny

    • Anonyymi

      Missä olet ollut töissä?

    • Anonyymi

      Taitaa olla aloittajan kauppa ollut aika jumissa

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu asiaa.

    • Anonyymi

      Ja kun kauppa käy, tuleekin yllätäin asiakkailta peruutuksia.
      Eikä niistä ole näyttää faktaa, eli et voi koskaan tietää mitä tienaat, rahat jää välille ja esimiehet onkii ympäri maailmaa. Siellä ne peruutusrahat käytetään.
      Tuttuni on tekemässä ilmoitusta yrityksen toiminnasta.
      Tuttuni tekee järjettömiä päiviä +lauantait ja tienaa max 2000

    • Anonyymi

      Peruus listathan saa kun pyytää. Meillä ainakin ja tehdään jäsenhankintaa meillä pitää jopa soitella niile uudestaan. Vaihda meille töihin. Tienaan ainakin tuplasti. Ollaan pitskussa

    • Anonyymi

      Sinä tässä kusetat ja valehtelet!

      Tuossa palkka-asiassa ensinnäkin puhut ihan paskaa. Suomessa ei ole minimipalkkalakia. Siispä se toiminta ei voi olla sellaisen lain vastaista.

      Ja muutenkin katkera sävysi kertoo siitä että tulosta et saa.

      Tosta firmasta en tiedä mutta paskat myyjät haistan kaukaa

      • Anonyymi

        Ala on farssi. Vaihtuvuus jo kertoo sen :D
        paljon melua tyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala on farssi. Vaihtuvuus jo kertoo sen :D
        paljon melua tyhjästä.

        Tyhjiä lupauksia täällä


    • Anonyymi

      Älkää ikinä tehkö minkäänlaista puhelinmyyntiä.

      • Anonyymi

        Ala on pilattu törkeällä käytöksellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe