Kadjarin vm. 2016 sähköinen käsijarru lakkasi toimimasta. Merkkiliike on yrittänyt löytää vikaa jo kaksi kertaa. Uuden sähköjarrun vaihtaminen ei auttanut. Kolmas huolto tulossa. Netistä en ole oikein löytänyt vastaavaa, joten ei taida olla kovin yleinen vika. Joissakin Toyotoissa on ollut netin mukaan vastaavaa kyllä. Qashqaissa käytetään oletettavasti samanlaista sähköistä jarrua, joten onko kellään tietoa, missä vika voisi olla? Tai korjaamoa, joka osaisi löytää ongelman.
Renault Kadjar (Nissan Qashqai) sähköinen käsijarru ei toimi
4
740
Vastaukset
- Anonyymi
Minun autossa sähköjarru lopetti tominnan, mutta korjaamolla laittoivat uuden "KäsiJarruVaijerin" niitä on minun autossa Kaksi, eli toinen meni poikki ! En tiedä Renaultin jarruja, mulla on Ranskis Citroen Picasso.
- Anonyymi
Kiitti tiedosta, mutta ymmärtääkseni Kadjarissa ei ole enää noita vaijereita, vaan jarrut vaikuttavat suoraan takasatuloihin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17925885c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Huolto löysi kolmannella kerralla vian! Se oli käsijarrun painikkeessa, mikä sijaitsee kuskin ja vänkärin penkkien välissä. Tätä vähän itse epäilinkin, koska mäkilähtöpidätin kuitenkin toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973