Testamenttivarat

Anonyymi-ap

Lauttakylä-lehden artikkelissa hymyssä suin ovet avoimena olevat työntekijät eli avustuksia odottavat lisää . Diakonian työ vaatii rahoitusta, ei kukaan nykymaailmassa ilmaista työtä tee.

13

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sley on harhaoppi. Jonkin tietyn kansallisuuden ympärille rakentuvan kirkon organisaatio tuomittiin Konstantinopolin kokouksessa vuonna 1872. Karkun evankelisen opiston lukiolinja on Pirkanmaan heikoimmin menestyviä.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17925914M

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tarvittaesa jonkin verran lahjoituksia pystyy luavuttamaan huittisten lieteosasto. Lahjoitukset tulisivat olemaan lietelahjoituksia sekä tarvittaesa uimaopetusta huittisjärvellä.

• Anonyymi

Teatamenttivaroja kaipaavat myös . taiteentekijät .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teatamenttivaroja kaipaavat myös . taiteentekijät .

Samoin kuin kesäteatterit . Sponsorirahoja kaivataan lisää , kun 20 e pääsylipputulot eivät riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin kuin kesäteatterit . Sponsorirahoja kaivataan lisää , kun 20 e pääsylipputulot eivät riitä.

sponsorirahoja kaipaavat teatteriesityksiä katsomaan tulevat. 15e olisi sopiva kannustin saada katsojat istumaan ja näennäisesti ihastumaan .Tietenkin buffetti on auki , josta voi ostaa 5e maksavan jäätelötuutin.

• Anonyymi

Kävin Sataopistossa taidekurssin. Ilmapiiri oli mukava, opetus oli laadukasta ja hintakin kohtuullinen. Olisin mennyt toki uudelleen, mutta Harjavallan TE-palveluiden virkailija ohjasi terveyskeskuksen psykologille, joka sanoi, että et ole ollut koskaan luova. Käskivät muuttamaan pois. Ei ihme, että väki vähenee ja palvelut myös.

• Anonyymi

Se terveyskeskuksen psykologi oli aivan väärässä. Kaikki ihmiset osaa luoda, ihan kaikki.
        https://urly.fi/3bt2

Lieteopistolla on kahden viikon kesäkursseja, jossa ne viimeisetkin suomalaiset opetetaan luoviksi. Kaikki osaa kurssin jälkeen luoda. Tietämättömälle terveyskeskuksen psykologittarelle voidaan vaikka järjestää hänen kotipihallaan asiasta työnäyte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se terveyskeskuksen psykologi oli aivan väärässä. Kaikki ihmiset osaa luoda, ihan kaikki.
        https://urly.fi/3bt2

Lieteopistolla on kahden viikon kesäkursseja, jossa ne viimeisetkin suomalaiset opetetaan luoviksi. Kaikki osaa kurssin jälkeen luoda. Tietämättömälle terveyskeskuksen psykologittarelle voidaan vaikka järjestää hänen kotipihallaan asiasta työnäyte.

Itse kävin lieteopiston kesäkurssin vuasia sitten. Ilmapiiri oli mukava,mutta voimakastuoksuinen. Opimme kesäsä liätteestä kaiken olennaisen,sekä lisäksi lietteenlevityskaluston käsittelyn savimaan olosuhteisa.
        Ehtoolla oli uimaharjoituksia liäteopiston rannasa uimamaisterin ohjatesa uintia.
        Olin kurssin priimus, joten sain palkinnoksi 500-markan stipenrin uimahalliin käytettäväksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kävin lieteopiston kesäkurssin vuasia sitten. Ilmapiiri oli mukava,mutta voimakastuoksuinen. Opimme kesäsä liätteestä kaiken olennaisen,sekä lisäksi lietteenlevityskaluston käsittelyn savimaan olosuhteisa.
        Ehtoolla oli uimaharjoituksia liäteopiston rannasa uimamaisterin ohjatesa uintia.
        Olin kurssin priimus, joten sain palkinnoksi 500-markan stipenrin uimahalliin käytettäväksi!

Saako rahalla ostaa myös hiukan kauramaitoa,kossun kyytipojaksi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diakoiniatyö on nykyään kannatavampaa , kuin ruumiillinen kehoa rasittava työ. Kolehtihaavi kiertämään ja perintörahoja odottamaan.

• Anonyymi

Älä juo alkoholia. Kauran beetaglukaani kukistaa kolesterolin. Pyhäjärven hoitokalastuksen saaliistä syö jo useampi kunta. Keitä perunat, riisi tai herneet.
      Lama-ajan ateriat tekevät paluun. Veriletut. Alatoopi. Tillimakaroni. Tonnikala. Maksalaatikko. Kerää puolukat metsistä. Pyöräile kaupoille.

• Anonyymi

Paljonko olet itse tänä vuonna kerännyt jo mustikoita ja puolukoita, miten monta ämpärillistä??

Aika moni on kärkäs neuvomaan muita, että menkää hkemaan ilmaista marjaa, nyt on metsät pullollaan marjaa, menkää jo.

Itse ei kuitenkaan neuvoja lähde minnekään. Niin kuin ei lähde moni muukaan tietenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      178
      7514
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      34
      4671
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      123
      2720
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      77
      2194
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      90
      1576
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      214
      1510
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1141
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1077
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1019
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      987
    Aihe