Sosiaalitoimen työntekijän epäillään urkkineen asiakastietoja Loviisassa.
Epäilty oli katsellut omiin työtehtäviinsä kuulumattomia tietoja sosiaalitoimen asiakkaiden tietoja asiakastietojärjestelmässä.
Lisäksi hän myös ilmeisesti oli muokannut tietoja. Kyseessä on. tietosuojaloukkaus.
Motiivi varmaankin kiinnostaisi niitä noin 20:tä asiakasta joiden tietoja on urkittu ja muokattu.
Itä-Uudenmaan hyvinvointialue epäilee
13
689
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tämä jokin yllätys.
Tottakai diktatuuriin ihastuneet katselee alamaistensa sosiaalitietoja. Köyhiä kun on niin kiva riistää.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17925926z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Usko tai älä mutta sosiaalitoimessa on asiakkaina paljon muitakin kuin vain köyhiä.
- Anonyymi
Eivät saa katsoa mitään muuta kuin sen mikä on välttämätöntä.
- Anonyymi
Saako lääkäri arvostella potilaan vaatetusta, että mitkä nuo ovat? Eikö jokaisella ole oikeus pukeutua niinkuin haluaa. Ja oman varallisuutensa mukaan.
- Anonyymi
Kyseessä lienee suurempi asia kuin joku vaatetuksesta arvosteleminen, jos sellaista edes on tapahtunutkaan. Se , että aletaan puhua pienistä asioista aiheuttaa yleensä sen että suuret jäävät huomamatta. Tuossa epäilyssä on kyse vakavasta tietosuojaloukkauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä lienee suurempi asia kuin joku vaatetuksesta arvosteleminen, jos sellaista edes on tapahtunutkaan. Se , että aletaan puhua pienistä asioista aiheuttaa yleensä sen että suuret jäävät huomamatta. Tuossa epäilyssä on kyse vakavasta tietosuojaloukkauksesta.
Kun asia saadaan läpikotaisin tutkittua olisi oikeus ja kohtuus jos tekijän nimi tulisi julkiseen tietoon. Hänhän on toiminut hyvin arkaluonteisten asioiden parissa.. Mikä on ollut motiivi? Onko urkkinut tietoja välittääkseen ne jollekin muulle taholle?
- Anonyymi
Itäuusimaa hyvinvointi alue on ihn p...S... Ä- hUONOJA LÄÄKÄREITÄ ONNEKSI EI AIVAN KAIKKI. mUTTA muutamat v. t.
- Anonyymi
Käyttää ala arvoisia yksityisiä palveluntuottajia, joilla ei mitää osaamista. OVAT ILmeisesti hyväveliä. Ei ihme jos hyvinvointialue on rahapulassa.
- Anonyymi
Luettua asioista tietävän ymmärrettävää tekstiä:
"Lääkärit eivät halua jäädä terveyskeskuksiin töihin musertavan työmäärän vuoksi. Olen itse kuullut seuraavan näkökulman lääkäriltä, kun kysyin millaista on yksityisellä puolella työskennellä. Lääkäri vastasi, minulle, että saa saman palkan puolella työmäärällä ja ajalla verrattuna julkiseen puoleen. Omassa kunnassani julkisen terveysaseman lääkärillä on korotettu palkka ja ymmärtääkseni noi 7000€/kk eli ihan kiva ja ottaisin minäkin tuollaisen liksan vastaan pienemmällä työmäärällä.
Rahaa on, mutta ne menevät pörriäisten taskuun. Yksityinen sektori on esimerkiksi pullollaan terveydenhoitajia, joiden kliiniset taidot ovat todella surkeat ja lääkäreitä, jotka chattailevat ja ottavat rahaa siitä, että siirtävät hoidettavaa toiselle luukulle lähetteiden muodossa julkiselle sektorille erikoissairaanhoitoon, vaikka vastaanotolla kasvotusten asia saattaisi ratketa.
Olen itse yksityisellä sektorilla töissä ja olen alkanut tässä pikkuhiljaa kannattamaan vahvempaa julkista sektoria, koska toisiaan täydentävää mallia ei ole kyetty löytämään.
Nykyisen hallituksen ja yksityisen sektorin perusajatus on, alasta riippumatta, murentaa julkinen hyvin toimiva ja kustannustehokas "monopoli" tai järjestelmä ja tarjota tilalle yksityistetty ja käytännössä tehoton malli, näin kapitalismissa toimitaan. Tehokkuus seisoo ainoastaan mainoksissa, joita pörriäiset tekevät."- Anonyymi
Nämä hyvinvointialueet oli susia jo ennen syntymäänsä ja valuvikoja nyt yritellään paikata. Paras olisi purkaa koko systeemi ja palata lähtöruutuun. Tietty velvoite lääkäreille julkisella toimimisesta voitaisiin kirjata lakiin, onhan koulutus valtion rahoittama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä hyvinvointialueet oli susia jo ennen syntymäänsä ja valuvikoja nyt yritellään paikata. Paras olisi purkaa koko systeemi ja palata lähtöruutuun. Tietty velvoite lääkäreille julkisella toimimisesta voitaisiin kirjata lakiin, onhan koulutus valtion rahoittama.
Samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi.
Aivan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067