Kertokaa kokemuksistanne, kun olette saaneet pakit!

Anonyymi-ap

Haluaisin kuulla kokemuksianne. Miten ne annettiin, oliko kohteliaat pakit vai oliko niiden antaja erittäin töykeä? Mitä tapahtui sen jälkeen? Kaatuiko koko maailma, vai jatkuiko se ennallaan?

Kyselen, koska olen kiinnostunut eräästä miehestä, mutta en ole oikein uskaltanut tehdä asian eteen paljoa "uhkakuvien" takia. Älkää silti lähtekö tämän takia kaunistelemaan vastauksianne, haluan rehellisiä kokemuksia! Kiitos jo etukäteen vastaajille!

181

3463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähinnä ghoustanneet kaikki, suoraan ei oo tainnu kukaan edes sanoa mitään pakeista, rukkasista. Vähin äänin vaan hävinny, kun pieru saharaan. Vaieten ja hivuttautuen liueten.

• Anonyymi

Okei. Tuo ei kuitenkaan ehkä kuulosta ihan sellaiselta tilanteelta, että olisit tyyliin ehdottanut tapaamista ja toinen kieltäytynyt esimerkiksi. Tai muuta vastaavaa. Tämä enempi se mitä itse haen! -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. Tuo ei kuitenkaan ehkä kuulosta ihan sellaiselta tilanteelta, että olisit tyyliin ehdottanut tapaamista ja toinen kieltäytynyt esimerkiksi. Tai muuta vastaavaa. Tämä enempi se mitä itse haen! -ap

Olen toki, vaan ei ole suoraan torjuttu. Luikerreltu vaan pois..

• Huitale kirjoitti:

Ehkä joillekin on helpompaa olla vaiti ja vaan hävitä?

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Okei, kuulostaa mielenkiintoiselta. Oletin jotenkin, että noi ghostaukset tapahtuu yleensä sitte, kun on jo jossain treffeillä tms. käyty. Kertoo taas paljonko tiedän näistäkään asioista. En ole koskaan ollut itse ns. aloitteelinen tällaisissa asioissa. -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, kuulostaa mielenkiintoiselta. Oletin jotenkin, että noi ghostaukset tapahtuu yleensä sitte, kun on jo jossain treffeillä tms. käyty. Kertoo taas paljonko tiedän näistäkään asioista. En ole koskaan ollut itse ns. aloitteelinen tällaisissa asioissa. -ap

Tapahtuu ihan ekalta kysymältäkin. Ei tuu vastausta tai vaihtaa puheenaihetta ja ei enää ilmesty uudestaan näkyville päästyään karkuun niin sanotusti. 😄

• Huitale kirjoitti:

Tapahtuu ihan ekalta kysymältäkin. Ei tuu vastausta tai vaihtaa puheenaihetta ja ei enää ilmesty uudestaan näkyville päästyään karkuun niin sanotusti. 😄

Tätä tekee niin miehet kun naisetkin.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Niin, no tavallaan voin kyllä nähdä noinkin käyvän, jos toinen ei tiedä miten pitäisi reagoida tai ei halua "loukata" toisen tunteita. Toisaalta kyllä varmaan olisi parempi kaikkien kannalta antaa joku suht selvä vastaus. -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, no tavallaan voin kyllä nähdä noinkin käyvän, jos toinen ei tiedä miten pitäisi reagoida tai ei halua "loukata" toisen tunteita. Toisaalta kyllä varmaan olisi parempi kaikkien kannalta antaa joku suht selvä vastaus. -ap

Mielummin antaa suoran ja selvän vastauksen, kun luikertelee pois. Jää vähän kivempi mielikuva ihmisestä.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Mielummin antaa suoran ja selvän vastauksen, kun luikertelee pois. Jää vähän kivempi mielikuva ihmisestä.

Nimenomaan! Ja tuolla tavalla saa myös helposti niitä, jotka roikkuu perässä, kun ei ole sanonut suoraan, ettei ole kiinnostusta. -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan! Ja tuolla tavalla saa myös helposti niitä, jotka roikkuu perässä, kun ei ole sanonut suoraan, ettei ole kiinnostusta. -ap

No sekin joo. Jotkut jaksaa roikkuakin. Itse kyllä luovutin, kun teki liukenemiset. En yritä enää uudestaan kyseistä ihmistä.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

No sekin joo. Jotkut jaksaa roikkuakin. Itse kyllä luovutin, kun teki liukenemiset. En yritä enää uudestaan kyseistä ihmistä.

Juu, riippunee paljon ihmisestä, miten tuossa kohtaa reagoi. :) -ap

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Tätä tekee niin miehet kun naisetkin.

Munatonta touhua! Kummaltakin sukupuolelta. Kyllä on 🤯

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no voihan se olla että tieten tahtoen juuri haluaa jättää tilanteen avoimeksi koska ei nyt vaan tiedä tai on muuta ajateltavaa.

• Anonyymi

En ole koskaan saanut pakkeja, mutta itse olen joutunut antamaan. Yleensä ne on otettu hyvin vastaan, koska yleensä siinä alkuvaiheessa ei mitään suuria tunteita ole. Toki muutama stalkkeri mahtuu joukkoon ja heidät blokkasin joka puolella.

• Anonyymi

Olet siis kuitenkin ilmeisesti ainakin alkuun ihan asiallisesti ja nätisti kertonut, ettei ole kiinnostusta? -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis kuitenkin ilmeisesti ainakin alkuun ihan asiallisesti ja nätisti kertonut, ettei ole kiinnostusta? -ap

Kyllä. En pystyisi olemaan kenellekään ilkeä. Tosin olen nainen, että tämä on tietenkin vähän eri jos mies antaa pakit. Eiköhän hekin kuitenkin ole tuntevia ihmisiä. Jos on ilkeä, niin ei ole tutustumisen arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. En pystyisi olemaan kenellekään ilkeä. Tosin olen nainen, että tämä on tietenkin vähän eri jos mies antaa pakit. Eiköhän hekin kuitenkin ole tuntevia ihmisiä. Jos on ilkeä, niin ei ole tutustumisen arvoinen.

Jep, näinhän se on. Ja ihan järjellä ajateltuna en uskokaan, että kyseinen mies olisi mitenkään töykeä tms., vaikka pakit antaisikin. On niin mukava muuten. Mutta joku vähän järjetön pelko kytee takaraivossa. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, näinhän se on. Ja ihan järjellä ajateltuna en uskokaan, että kyseinen mies olisi mitenkään töykeä tms., vaikka pakit antaisikin. On niin mukava muuten. Mutta joku vähän järjetön pelko kytee takaraivossa. -ap

Toisaalta mitä häviät jos onkin töykeä. Saat asian selväksi joka tapauksessa, etkä joudu näkemään tyyppiä jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta mitä häviät jos onkin töykeä. Saat asian selväksi joka tapauksessa, etkä joudu näkemään tyyppiä jatkossa.

No "joudun" näkemään vielä toistaiseksi. Ja mahdollista se kohtaaminen on tulevaisuudessakin, toki tilanteesta voi aina poistua. -ap

• Anonyymi

Pak 40:t mitkä viimeksi tuli oli ihan hyviä. Mutta kyllä vähän liian lussu laite tuo. Romani olen.

• Anonyymi

Sain perus "olen varattu" pakit naiselta jonka ajattelin olleen todella kiinnostunut. Ehkä se säikähti mun suoraa lähestymistä, tai sitten on oikeasti varattu ja halus vaan huomiota multa.

Totesin vain "eipä siinä mitään, näitä sattuu" ja jätän huomioitta hänet nyt kokonaan. Ei se maailma siihen kaadu että joku antaa pakit, mutta enempää en saman henkilön kanssa yritä ja huomion antaminenkin loppuu siihen, perus kohteliasta käyttäytymistä lukuunottamatta mikä on soveliasta.

• Anonyymi

Juu, mulla vähän ongelmana tässä se, kun välillä se mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä, että ei ehkä kiinnostakaan. Ota siitä sitten selvää. Jos tekisin kuin ennen, olisin antanut tässä kohtaa jo olla, koska mies ei tee aloitetta tapaamiselle. Mutta pidän hänestä niin paljon, että jotenkin ei vaan halua antaa tällä kertaa periksi, ennenkuin vastaus on selvä. Oli se sitten kyllä tai ei. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mulla vähän ongelmana tässä se, kun välillä se mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä, että ei ehkä kiinnostakaan. Ota siitä sitten selvää. Jos tekisin kuin ennen, olisin antanut tässä kohtaa jo olla, koska mies ei tee aloitetta tapaamiselle. Mutta pidän hänestä niin paljon, että jotenkin ei vaan halua antaa tällä kertaa periksi, ennenkuin vastaus on selvä. Oli se sitten kyllä tai ei. -ap

Itse en juurikaan näytä paljoa kiinnostusta, jos on paljon tuntemattomia ihmisiä ympärillä. Mutta enemmänhän siinä menettää, jos ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta.

Se pakkien saaminen sattuu vain pari sekunttia ja ei siihen kannata jäädä murehtimaan, saa helpotuksen kun tulee se varmuus ja voi siirtyä toiseen oikeasti kiinnostuneeseen ihmiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en juurikaan näytä paljoa kiinnostusta, jos on paljon tuntemattomia ihmisiä ympärillä. Mutta enemmänhän siinä menettää, jos ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta.

Se pakkien saaminen sattuu vain pari sekunttia ja ei siihen kannata jäädä murehtimaan, saa helpotuksen kun tulee se varmuus ja voi siirtyä toiseen oikeasti kiinnostuneeseen ihmiseen.

Niin, tässä mun tapauksessa vaan ehkä vielä vähän se ongelmana, että se henkilö pitäisi jotenkin pystyä kohtaamaan vielä jatkossakin. Hankaloittaa tilannetta jonkin verran vielä. Mutta totta, en haluaisi jäädä jossittelemaankaan asiaa. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tässä mun tapauksessa vaan ehkä vielä vähän se ongelmana, että se henkilö pitäisi jotenkin pystyä kohtaamaan vielä jatkossakin. Hankaloittaa tilannetta jonkin verran vielä. Mutta totta, en haluaisi jäädä jossittelemaankaan asiaa. -ap

Minkälaisessa tilanteessa törmäät sitten mieheen? Oletteko työkavereita ja hän on esimies, vai onko hän asiakaspalvelija vai oletko itse kenties asiakaspalvelija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisessa tilanteessa törmäät sitten mieheen? Oletteko työkavereita ja hän on esimies, vai onko hän asiakaspalvelija vai oletko itse kenties asiakaspalvelija?

Ollaan työkavereita vielä jonkin aikaa. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan työkavereita vielä jonkin aikaa. -ap

No kannattaa alkaa kyseleen mieheltä asuuko se yksin jne. Näin on moni kiinnostunut nainen itselleni tehnyt, kyselleet vaan kaikenlaista minuun liittyvää.

Jos ei ole kauhean halukas vastailemaan, niin ei välttämättä ole kiinnostunut tai sanoo että asuu tyttökaverin kanssa tai on varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kannattaa alkaa kyseleen mieheltä asuuko se yksin jne. Näin on moni kiinnostunut nainen itselleni tehnyt, kyselleet vaan kaikenlaista minuun liittyvää.

Jos ei ole kauhean halukas vastailemaan, niin ei välttämättä ole kiinnostunut tai sanoo että asuu tyttökaverin kanssa tai on varattu.

Tiedän kyllä, että asuu yksin. Eikä ole koskaan ainakaan maininnut kumppanista, joten en usko sellaista olevan. Eiköhän se olisi jo tullut jossain kohtaa ilmi. Ja siis kyllä me jutellaan toisinaan paljonkin, jäänyt vaan vähän hämäränpeittoon, että onko kiinnostusta muuhunkin kuin olla vain työkaveri. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin miehen mieliala vaihtelee, niin oma kokemus on ollut, että miehellä on ollut muita kohteita samaan aikaan. Sillon on mielenkiinto minuun laantunut. Mutta kun flaxi ei ole käynyt muitten kanssa, niin sitten taas lirkutteli mulle. Joo, ärsyttävä tapaus. Huomionhakuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos noin miehen mieliala vaihtelee, niin oma kokemus on ollut, että miehellä on ollut muita kohteita samaan aikaan. Sillon on mielenkiinto minuun laantunut. Mutta kun flaxi ei ole käynyt muitten kanssa, niin sitten taas lirkutteli mulle. Joo, ärsyttävä tapaus. Huomionhakuinen.

Niin, en tiedä. Jotenkin ehkä tuntuu vaan toisinaan etäisemmältä ja toisinaan erittäinkin tuttavalliselta. Monesti silloin, kun on etäisempi, on tosin vähän etäisempi kaikkia muitakin kohtaan, mutta ehkä erityisesti minua. Olen myös miettinyt, olenko jotenkin omalla käytökselläni aiheuttanut tuon. Jossen vaikka ole vaikuttanut tarpeeksi kiinnostuneelta. Tai sitten juuri päinvastoin, eli on tajunnut, että olen kiinnostunut ja ottanut etäisyyttä, koska ei itse ole. Tai sitten on luullut, että olen kiinnostunut jostain toisesta, kun olen monesti töissä sosiaalinen muitakin miehiä kohtaan. Liikaa vaihtoehtoja, mistä voisi johtua! -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia kylmää/kuumaa käytöstä. Jos ei oo varma toisesta niin välistä näytetään enemmän ja sitten kylmennytään katsoakseen kaipaileeko toinen huomiota enemmän, tai hakeutuuko seuraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia kylmää/kuumaa käytöstä. Jos ei oo varma toisesta niin välistä näytetään enemmän ja sitten kylmennytään katsoakseen kaipaileeko toinen huomiota enemmän, tai hakeutuuko seuraan.

Tätäkin olen epäillyt. Olen tehnyt sitä itsekin peilaten häntä. Eli jos vaikuttaa etäisemmältä, olen itse etäisempi jne. Ei varmasti auta kauheasti asiaa. Olen nyt ihan viime aikoina koittanut päästä eroon tuosta, ja katsoa jos homma sillä muuttuisi tasaisempaan suuntaan. Saapa nähdä. :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätäkin olen epäillyt. Olen tehnyt sitä itsekin peilaten häntä. Eli jos vaikuttaa etäisemmältä, olen itse etäisempi jne. Ei varmasti auta kauheasti asiaa. Olen nyt ihan viime aikoina koittanut päästä eroon tuosta, ja katsoa jos homma sillä muuttuisi tasaisempaan suuntaan. Saapa nähdä. :) -ap

Kerran se vain sattuu ja älä tee isoa numeroa siitä jos tuleekin pakit. Maailma ei yhteen ihmiseen kaadu ja tunteet kyllä katoaa kun huomaa ettei saa vastakaikua niille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran se vain sattuu ja älä tee isoa numeroa siitä jos tuleekin pakit. Maailma ei yhteen ihmiseen kaadu ja tunteet kyllä katoaa kun huomaa ettei saa vastakaikua niille.

Enemmän pelkäänkin kai sitä, että joku muu tekee siitä numeron, kuin minä. Itse osaan kyllä hillitä tunteeni. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaajan touhua, kokeilee kaikkia ja jos jotain irtoaisi tai hakee huomiota. Ellei pelaaja niin täysin suhdetaidoton, mistä tulee hankaluuksia jos pidemmälle menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän pelkäänkin kai sitä, että joku muu tekee siitä numeron, kuin minä. Itse osaan kyllä hillitä tunteeni. -ap

Älä työpaikalla lähesty, kysy kahville ja etene siellä jos tilanne on suotuisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka muu voi tehdä numeroa? Pelkäätkö että mies kertoo muille työkavereille? Saa olla tosi lapsellinen tapaus joka niin tekee. Mitä ikäluokkaa olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelaajan touhua, kokeilee kaikkia ja jos jotain irtoaisi tai hakee huomiota. Ellei pelaaja niin täysin suhdetaidoton, mistä tulee hankaluuksia jos pidemmälle menee.

En usko, että on mikään pleijeri. Ei vaikuta siltä. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä työpaikalla lähesty, kysy kahville ja etene siellä jos tilanne on suotuisa.

No en mä siellä aikonutkaan, no worries. 🙂 -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka muu voi tehdä numeroa? Pelkäätkö että mies kertoo muille työkavereille? Saa olla tosi lapsellinen tapaus joka niin tekee. Mitä ikäluokkaa olette?

No ei kai varmaan kertoisikaan, nää on näitä mielen uhkakuvitelmia! 😁 -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, en tiedä. Jotenkin ehkä tuntuu vaan toisinaan etäisemmältä ja toisinaan erittäinkin tuttavalliselta. Monesti silloin, kun on etäisempi, on tosin vähän etäisempi kaikkia muitakin kohtaan, mutta ehkä erityisesti minua. Olen myös miettinyt, olenko jotenkin omalla käytökselläni aiheuttanut tuon. Jossen vaikka ole vaikuttanut tarpeeksi kiinnostuneelta. Tai sitten juuri päinvastoin, eli on tajunnut, että olen kiinnostunut ja ottanut etäisyyttä, koska ei itse ole. Tai sitten on luullut, että olen kiinnostunut jostain toisesta, kun olen monesti töissä sosiaalinen muitakin miehiä kohtaan. Liikaa vaihtoehtoja, mistä voisi johtua! -ap

Saman kaltainen tilanne täällä, sillä erotuksella että olemme jatkossakin samassa työpaikassa. Mutkistaa aloitteen tekoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman kaltainen tilanne täällä, sillä erotuksella että olemme jatkossakin samassa työpaikassa. Mutkistaa aloitteen tekoa.

Okei. Onnea toivotan sulle tilanteen selvittämiseksi! 😊 -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt annoit aloituksen tehtaillut mies tässä monologissasi vähän liikaa horisonttia joka suuntaan. Fokusoi vähän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ätmi suu kiin!

• Anonyymi

Jos pakeilla tarkoitetaan aloitetta johonkin romanttiseen tutustumiseen/ suhteeseen, olen saanut pakit kerran. Todella nuorena. Ne olivat tylyt. Sen jälkeen en oikeastaan ole tehnyt aloitteita. Vaikea sanoa, johtuuko tuosta. Kerran olen saanut pakit tapailuvaiheessa. Sen ymmärrän olleen kyllä osin oma syyni. Eivät olleet yhtään tylyt, vaan hyvin asialliset. Muuten olen antanut miesten lähestyä minua. En ole mielestäni antanut tylyjä pakkeja. En ainakaan muista. Tsemppiä aloittajalle!

• Anonyymi

Juu, no en lähtisikään tässä nuoruuden pakkeja vertaamaan aikuisten vastaaviin. Vaikka sieltä ajalta varmaan nämä kauhukuvat osittain mieleen tuleekin, vaikken suoranaisesti silloin ole pakkeja saanutkaan, kun en ole mitään ehdotellutkaan. Mutta kuitenkin... Kiitokset tsempeistä! :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, no en lähtisikään tässä nuoruuden pakkeja vertaamaan aikuisten vastaaviin. Vaikka sieltä ajalta varmaan nämä kauhukuvat osittain mieleen tuleekin, vaikken suoranaisesti silloin ole pakkeja saanutkaan, kun en ole mitään ehdotellutkaan. Mutta kuitenkin... Kiitokset tsempeistä! :) -ap

Ei se nuoruuden kokemus varmasti vaikuta. Olenpa vain oppinut, että mies kunnon kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole, ei tee. Se kai menee silloin joka tapauksessa suurinpiirtein oikein. Eikä siitä ole syytä sen enempää kiukutella. Antaa niin miesten kuin naisten valita kiinnostuksen kohteet. Mutta semmoinen jääräpää olen, että jos näen että etsii muuta seuraa ja muut kiinnostaa enemmän, en kyllä jää odottelemaan vuoroani. Ja sen jälkeen on ihan turha minulta kysellä, että oisko tai oliko kiinnostusta. Mitä se nyt sitten enää hyödyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nuoruuden kokemus varmasti vaikuta. Olenpa vain oppinut, että mies kunnon kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Jos ei ole, ei tee. Se kai menee silloin joka tapauksessa suurinpiirtein oikein. Eikä siitä ole syytä sen enempää kiukutella. Antaa niin miesten kuin naisten valita kiinnostuksen kohteet. Mutta semmoinen jääräpää olen, että jos näen että etsii muuta seuraa ja muut kiinnostaa enemmän, en kyllä jää odottelemaan vuoroani. Ja sen jälkeen on ihan turha minulta kysellä, että oisko tai oliko kiinnostusta. Mitä se nyt sitten enää hyödyttää.

Juu, sitä mieltä mäkin oon vähän ollut, että mies tekee aloitteen, jos on kiinnostusta. Mutta, mutta... en tiedä. Ei se välttämättä aina kai kuitenkaan mene niin. En tosiaan tiedä, ehkä pitäisi vaan antaa olla, mutta kun ei pysty. :) Enkä halua kuitenkaan sitten myöhemmin miettiä, että entä jos olisikin ollut kiinnostunut, muttei vaan uskaltanut tehdä aloitetta. No, täytyy miettiä... -ap

• Anonyymi

Saan kaikilta pakit koska oon ruma, musta puhutaan pahaa ja levitellään perättömiä juttuja että kiitos siitä.

• Anonyymi

Noniin, sieltä ne maalaamani uhkakuvat saapuivat! Ei vaan, jos et trollaa vaan olet tosissasi, niin olen pahoillani. En ymmärrä, miksei pakkeja voi antaa asiallisesti. Ikäviä tyyppejä tuollaiset juorulilijat. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, sieltä ne maalaamani uhkakuvat saapuivat! Ei vaan, jos et trollaa vaan olet tosissasi, niin olen pahoillani. En ymmärrä, miksei pakkeja voi antaa asiallisesti. Ikäviä tyyppejä tuollaiset juorulilijat. -ap

Ihan tosissani oon ja oon mies. Yksinäinen ja vihattu sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tosissani oon ja oon mies. Yksinäinen ja vihattu sellainen.

Okei, no tuo on kyllä ikävää. :/ Miksi sua sitten vihataan? -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, no tuo on kyllä ikävää. :/ Miksi sua sitten vihataan? -ap

En tiedä olen niin naurettava ihminen joka ei ansaitse rakkautta
        sellaiselta hmiset ovat saaneet mut tuntemaan lapsellisilla teoillaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä olen niin naurettava ihminen joka ei ansaitse rakkautta
        sellaiselta hmiset ovat saaneet mut tuntemaan lapsellisilla teoillaan

Ehkä olet vaan tavannut vääränlaisia ihmisiä sitten. :/ Kaikki ansaitsee rakkautta kuitenkin, sinäkin. Toivottavasti tiellesi osuisi jatkossa mukavampia ihmisiä. Jotkut on vaan tosiaan lapsellisia ja keskittyvät vain itseensä. -ap

• Anonyymi

Jaa, olen saanut ja myös antanut pakkeja. Molemmissa on aina oltu asiallisia, ei ole mitään syytä loukata toista. Rohkeasti nyt vaan teet aloitteen ja sittenpä tiedät onko kiinnostunut vai ei.

• Anonyymi

Niin, sepä tässä vaan on, kun en ole luonteeltani erityisen rohkea. Ennemminkin vähän ujo. Eli vaatii valtavan määrän rohkeutta, että saisin tuon aikaiseksi. Mutta eipä tässä taida paljoa muitakaan vaihtoehtoja enää olla. Pitää kai koittaa kerätä rohkeutta ja keksiä jotain. Ehkä jotain, mikä ei vaikuta suoraan miltään treffeiltä, joku missä voisi nähdä ihan kaverinakin. Pääasia kai olisi saada nähtyä jossain muualla kuin töissä. -ap

• Anonyymi

Keski-ikäinen nainen. Kaksi kertaa elämässäni tehnyt aloitteen, molemmilla kerroilla pakit.

Ensimmäinen ghostasi (teininä), toinen (aikuisiällä) sanoi ihan asiallisesti, että suhde ei ole mahdollinen.

Molemmissa tapauksissa vetäydyin syrjään enkä ole heidän kanssaan ollut tekemisissä sen koommin. Se oli onneksi mahdollista niissä elämäntilanteissa.

• Anonyymi

Okei, ei mitään kovin kamalaa siis kuitenkaan. Hyvä juttu. -ap

• Anonyymi

Onko nuo työpaikka jutut oikein viisaita? Eikös baarista löydä seuraa ja tarvittaessa ei tarvi nähdä enää ikinä jos ei ole kipunaa.

• Anonyymi

No en tiedä viisaudesta, mutta joskus sitä nyt vaan sattuu ihastumaan. Ei sille oikein mitään voi. Toisekseen, en oikeastaan käy baareissa enää, enkä muutenkaan halua mitään kännissä sänkyyn jne. suhteita. -ap

• Anonyymi

aika vähän koska kaikki sinkut ovat tavallaan narsisteja eli jos joku nainen häirinnyt niin itse antanut pakit.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen mielipide sulla, mutta kukin kai myös ajattelee tyylillään! -ap

• Anonyymi

Olen utelias onko se mies kiva mikä siinä sai sut kiinnostumaan ja ihastumaankin? 🙂🤔

• Anonyymi

No siis se mies on todella mukava ja meillä tuntuu olevan hyvin yhteensopiva huumorintaju. Tuntuu myös, että ajattelutapa on tavallaan aika samanlainen, vaikka siinä varmasti toisaalta eroja onkin. Mutta silleen ymmärretään toisiamme hyvin sen perusteella, mitä nyt ollaan juteltu. En mä tiedä, se on vaan se kokonaisuus, mikä sai ihastumaan. Mutta ehkä ennenkaikkea se huumori ja sellainen tietynlainen leikkisyys. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis se mies on todella mukava ja meillä tuntuu olevan hyvin yhteensopiva huumorintaju. Tuntuu myös, että ajattelutapa on tavallaan aika samanlainen, vaikka siinä varmasti toisaalta eroja onkin. Mutta silleen ymmärretään toisiamme hyvin sen perusteella, mitä nyt ollaan juteltu. En mä tiedä, se on vaan se kokonaisuus, mikä sai ihastumaan. Mutta ehkä ennenkaikkea se huumori ja sellainen tietynlainen leikkisyys. -ap

Ja jos ulkonäöstä jotain, niin hänellä on ehkä maailman ihanin hymy ja nauru ja silmät! -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalta 🙂 tsemppiä ois varmaan ihanaa jos saisitte toisenne. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos ulkonäöstä jotain, niin hänellä on ehkä maailman ihanin hymy ja nauru ja silmät! -ap

Huh huh aikamoiselta paketilta kuulostaa. Onnea sinulle mitä ikinä päätätkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kivalta 🙂 tsemppiä ois varmaan ihanaa jos saisitte toisenne. 👍

Ois kyllä aika unelmien täyttymys! Mutta saapi nähdä. :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos onnentoivotuksesta, toivottavasti se tehoaa! :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa jos juttu luistaa työympyröissä ihan leikillisyyteen asti ja muutenkin on molemminpuolinen ymmärrys. Kyllä tuossa on jo hyvinkin matskua aloitteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa jos juttu luistaa työympyröissä ihan leikillisyyteen asti ja muutenkin on molemminpuolinen ymmärrys. Kyllä tuossa on jo hyvinkin matskua aloitteeseen.

Juu, katsoo nyt miten tällä viikolla suhtautuu ja vedän sit varmaan jotain johtopäätöksiä siitä, et uskallanko tehdä jotain. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkisyys työpaikalla on musta hyvä merkki. Toiset torvensoittajat on vapaallakin usein jäykistelijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin komea en happea saa…

• Anonyymi

Ensimmäisen ja viimeisen kerran olen muinoin lähestynyt itse miestä tilnteessa jossa keräsin kaiken rohkeuteni ja sain pakit. Miehet ovat muuten aina lähestyneet minua, jos ovat niin tehneet. Enää en lähesty miehiä vaan he saavat jatkossa lähestyä minua jos kiinnostaa.

• Anonyymi

Joo, itse tosiaan en ole myöskään koskaan tehnyt aloitetta miehen suhteen, joten siksikin tää varmaan jännittää niin paljon! Toki myös monia muita syitä. -ap

• Anonyymi

En ymmärrä miksi antoi pakit? Hajun vuoksi?
      Hampaat oli suussa?

• Anonyymi

Oli reppu ja puhtaat kalsarit

• Anonyymi

Oli tietysti sukat jalassa ei avojaloin

• Anonyymi

En kulkenut paljain jaloin?

• Anonyymi

Ohut lompakko

• Anonyymi

Takatukka

• Anonyymi

Nainen on mystinen olento ei mulla muuta...

• Anonyymi

Osaa ne miehetkin olla vähän turhankin mystisiä välillä! -ap

• Anonyymi

En ole oikeastaan pyytänyt treffeille kuin yhtä poikaa teininä. Se riitti nolasi ja haukkui. Muut kait niitä pakeiksikin voi sanoa itse pyytäneet ulos sitten ghostaneet.

• Anonyymi

Jännä kyllä, että joku viitsii pyytää ulos, mutta sitten ghostaa? Ei paljoa järkeä mun mielestä. -ap

• Anonyymi

Tuota on tapahtunut minullekin kerran. Mies ehdottaa itse syömään menemistä ja sitten kun olen yhteydessä, niin mies katoaa. En ymmärrä... - nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota on tapahtunut minullekin kerran. Mies ehdottaa itse syömään menemistä ja sitten kun olen yhteydessä, niin mies katoaa. En ymmärrä... - nainen sivusta

Melkein ainut vaihtoehto mitä keksin, on että on käynyt kaikki naiset läpi kyselemässä syömään, ja sitten valinnut jonkun. Outoa toimintaa yhtä kaikki. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä kyllä, että joku viitsii pyytää ulos, mutta sitten ghostaa? Ei paljoa järkeä mun mielestä. -ap

Niin outoahan se on. Miettinyt mitä tein väärin. Toisaalta onhan se ollut jälkeen päin nähdä kyseisiä ihmisiä kuin käytäytyneet mitään ei olisi tapahtunut .Toisaalta raukkamaista. Jossain vaiheessa elämääni tuntui turha laittaa kellekään viestiä kun eivät vastaa kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin outoahan se on. Miettinyt mitä tein väärin. Toisaalta onhan se ollut jälkeen päin nähdä kyseisiä ihmisiä kuin käytäytyneet mitään ei olisi tapahtunut .Toisaalta raukkamaista. Jossain vaiheessa elämääni tuntui turha laittaa kellekään viestiä kun eivät vastaa kuitenkaan.

Siis ollut outoa nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ikäviä tapauksia tommoset kyllä. :/ Ja niin turhia vielä, kun olisi vaan alunperin voinut jättää kysymättä! En vaan aina ymmärrä ihmisiä, tai ainakaan joitain ihmisiä. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ikäviä tapauksia tommoset kyllä. :/ Ja niin turhia vielä, kun olisi vaan alunperin voinut jättää kysymättä! En vaan aina ymmärrä ihmisiä, tai ainakaan joitain ihmisiä. -ap

No joo. Yhden kohdalla tiedän että joku muu ilmeisesti sotkeutui koko juttuun. Siinä oli pientä kolmiodraamanpoikasta. Mut joo ollutta ja menyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein ainut vaihtoehto mitä keksin, on että on käynyt kaikki naiset läpi kyselemässä syömään, ja sitten valinnut jonkun. Outoa toimintaa yhtä kaikki. -ap

Ihan normaalia minglailua varmasti joka työmaalla trollaava mies sen taas ties

• Anonyymi

Jos hän pitääkin miehistä?

• Anonyymi

Ainahan toki sekin mahdollisuus on, mistäpä tuota tietää. Eikai selviä kuin selvittämällä. -ap

• Anonyymi

Susi sai työkaverilta pakit. Ei menny ihan putkeen. Ei ehkä kannata.

• Anonyymi

Niin, no tässä tapauksessa kyseessä ei ole yli 50v ja 17v. :) Joten en ehkä lähtisi sillai suoraan vertaamaan. -ap

• En ole saanut pakkeja.

Tosin en usko että ärsyttävänkin pragmaattisena olentona maailmani kaatuisi tai muutakaan vastaavaa, mutta varmasti olisi mieli maassa jonkin aikaa, pettymyksestä toipuminen ottaa aina omansa.

• Anonyymi

Etkö sitten ole koskaan tehnyt aloitteitakaan, vai lankeaako kaikki naiset vaan edessäsi?-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sitten ole koskaan tehnyt aloitteitakaan, vai lankeaako kaikki naiset vaan edessäsi?-ap

Se on vain satunnainen ohikulkija, älä välitä siitä. (Täysi sekopää sairas henkilö, lukita joutaisi ja avain viemäriin)

• Anonyymi

Just. Varmasti olet saanut tai sitten et ole edes yrittänyt. Tosin ei omasta itsetyydytyksestä voi saada pakkeja..

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai aloitteita on tullut tehtyä, mutta ihmisistä näkee aika hyvin koska aloitetta ei kannata tehdä. Ja vaikka lukisi toista väärin, ei voi sanoa että varsinaista vahinkoa olisi tapahtunut, tilanne vain raukesi muuttumattomana.

Ei varmasti lankea edessäni edes joka tuhannes nainen, hutikassakaan. Mutta on omanlaisensa taito osata odottaa sitä tilannetta jossa molemmat ovat selvästi kiinnostuneita eikä suotta haaskata aikaansa "haulikkoammuntaan".

• Anonyymi kirjoitti:

Just. Varmasti olet saanut tai sitten et ole edes yrittänyt. Tosin ei omasta itsetyydytyksestä voi saada pakkeja..

En ole saanut pakkeja, ikinä. En haaskaa aikaani yrityksiin joissa ei ole selvää onnistumisen mahdollisuutta, koska minun ei tarvitse saada naista ei varsinkaan jokaista naista saatikka kunnan/kaupungin/läänin/maan halutuinta vapaata naista. Etsin omani ja kun molempia kiinnostaa, ollaan oikealla reitillä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Tottakai aloitteita on tullut tehtyä, mutta ihmisistä näkee aika hyvin koska aloitetta ei kannata tehdä. Ja vaikka lukisi toista väärin, ei voi sanoa että varsinaista vahinkoa olisi tapahtunut, tilanne vain raukesi muuttumattomana.

Ei varmasti lankea edessäni edes joka tuhannes nainen, hutikassakaan. Mutta on omanlaisensa taito osata odottaa sitä tilannetta jossa molemmat ovat selvästi kiinnostuneita eikä suotta haaskata aikaansa "haulikkoammuntaan".

Aivan, eli vedät ennemmin niin sanotusti "varman päälle" näissä asioissa. Omassa tilanteessani vain se ongelma, että on epäselvää, millainen kiinnostus on kyseessä. Työkaverillinen, mahdollisesti muunlainen kaverillinen, vai onko muunlaistakin kiinnostusta. Ja koska ei olla enää kauhean kauaa samassa työpaikassa töissä, aikaikkuna on menossa niin sanotusti kiinni. Ja pitäisi varmaan toimia sitä ennen, ehkä. En ole ihan varma olisiko parempi vasta sen jälkeen. Ainakin silloin välttyisi mahdollisilta kiusallisilta tilanteilta töissä. Mutta jotenkin sitten taas tuntuu, että jossei mitään tapahdu sitä ennen, on asiaa vaikeampi alkaa selvitellä sen jälkeen. -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan, eli vedät ennemmin niin sanotusti "varman päälle" näissä asioissa. Omassa tilanteessani vain se ongelma, että on epäselvää, millainen kiinnostus on kyseessä. Työkaverillinen, mahdollisesti muunlainen kaverillinen, vai onko muunlaistakin kiinnostusta. Ja koska ei olla enää kauhean kauaa samassa työpaikassa töissä, aikaikkuna on menossa niin sanotusti kiinni. Ja pitäisi varmaan toimia sitä ennen, ehkä. En ole ihan varma olisiko parempi vasta sen jälkeen. Ainakin silloin välttyisi mahdollisilta kiusallisilta tilanteilta töissä. Mutta jotenkin sitten taas tuntuu, että jossei mitään tapahdu sitä ennen, on asiaa vaikeampi alkaa selvitellä sen jälkeen. -ap

No jaa, varman päälle on vähän isosti lupailtu, mikään ei ole varmaa ns. ennen papin aamenta. Mutta ihmisistä näkee sen kiinnostuksen ja sitten voi lähestyä jos itseäkin kiinnostaa. Kun lähestyy maltillisesti, selviää kiinnostuksen todellinen luonne ja sitten voi tehdä jatkosuunnitelmia. Ei se sen kummempaa ole, ei vaan rynnätä suinpäin toisen syliin ennen kuin on kysytty mitä hän siitä tykkää, noin karrikoidusti.

Sinun tilanteessasi en oikein osaa neuvoa. Nuorempana annoin tilanteen olla pariin kertaan, sittemminen en, nyt en tiedä miten reagoisin, varmaan kohteliaalla huvittuneisuudella, niin toista kuin etenkin itseäni kohtaan.

Voisin ehkä sellaista ajatella, että ehdota tuolle työkaverille kaljalla tms. käyntiä kun tuo aikaikkunanne sulkeutuu. Ikäänkuin läksiäisinä, siis. Se on riittävän neutraalia, mutta samalla varmaan selviää tuleeko toisetkin kaljoittelut kyseeseen ja millä fiiliksellä.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No jaa, varman päälle on vähän isosti lupailtu, mikään ei ole varmaa ns. ennen papin aamenta. Mutta ihmisistä näkee sen kiinnostuksen ja sitten voi lähestyä jos itseäkin kiinnostaa. Kun lähestyy maltillisesti, selviää kiinnostuksen todellinen luonne ja sitten voi tehdä jatkosuunnitelmia. Ei se sen kummempaa ole, ei vaan rynnätä suinpäin toisen syliin ennen kuin on kysytty mitä hän siitä tykkää, noin karrikoidusti.

Sinun tilanteessasi en oikein osaa neuvoa. Nuorempana annoin tilanteen olla pariin kertaan, sittemminen en, nyt en tiedä miten reagoisin, varmaan kohteliaalla huvittuneisuudella, niin toista kuin etenkin itseäni kohtaan.

Voisin ehkä sellaista ajatella, että ehdota tuolle työkaverille kaljalla tms. käyntiä kun tuo aikaikkunanne sulkeutuu. Ikäänkuin läksiäisinä, siis. Se on riittävän neutraalia, mutta samalla varmaan selviää tuleeko toisetkin kaljoittelut kyseeseen ja millä fiiliksellä.

Itsekin olen ollut näkevinäni kiinnostusta, mutta sitten tuo välillä ristiriitainen käytös ja oma pääkoppani saa epäilemään, olenko vain kuvitellut omiani. Ja kyllä mä tiedän, että pikkuhiljaa, mutta tää on nyt kyllä jumittanut tässä samassa limbossa jo aika kauan. Voi olla, ettei hänellä ole mitään kiinnostustakaan muuhun, mutta mistäpä sitäkään sitten tietää, ettei kyseessä ole vain yhtä saamaton yksilö kuin minäkin. Täytyy nyt miettiä, miten edetä/toimia. kiitos ehdotuksesta kuitenkin. On mulla itse asiassa yksi idea, mutta en vielä ole päättänyt, onko se oikeasti kannattava yritys. En kuitenkaan ala sitä avaamaan täällä sen enempää. :) -ap

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin olen ollut näkevinäni kiinnostusta, mutta sitten tuo välillä ristiriitainen käytös ja oma pääkoppani saa epäilemään, olenko vain kuvitellut omiani. Ja kyllä mä tiedän, että pikkuhiljaa, mutta tää on nyt kyllä jumittanut tässä samassa limbossa jo aika kauan. Voi olla, ettei hänellä ole mitään kiinnostustakaan muuhun, mutta mistäpä sitäkään sitten tietää, ettei kyseessä ole vain yhtä saamaton yksilö kuin minäkin. Täytyy nyt miettiä, miten edetä/toimia. kiitos ehdotuksesta kuitenkin. On mulla itse asiassa yksi idea, mutta en vielä ole päättänyt, onko se oikeasti kannattava yritys. En kuitenkaan ala sitä avaamaan täällä sen enempää. :) -ap

No toi kyllä kuulostaa kahden varovaisen ja toisistaan epävarman "tanssilta", noita näkee melko useinkin töissä ja aina sitä on sekä kaunista että vähän huvittavaa seurata vierestä.

Mun mielestä kannattaisi ainakin jollain tavoin yrittää selvittää toisen todellista kiinnostusta ja se edellyttää sitä että itse antaa ensin jotain. Koska muuten se epävarmuustanssi vaan jatkuu.

Eikä se ole saamattomuutta, vaan vain tavallista epävarmuutta, pelissä on kuitenkin oma sydän ja siihen voi sattua pahastikin. Siksi sitä väistämättä haluaa suojata ja niin pitääkin.

Hyvä että on idea, sitten vain rohkeasti kohti sitä ja ehkä se muotoutuu kannattavaksi yritykseksi. Täällä ei kannata turhia availla, ehtii niitä myöhemminkin jos huvittaa, sitten kun tarina on jo mennyt eteenpäin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän sulla on hyvä sauma toimia, jos ette jatkossa näe duunissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän sulla on hyvä sauma toimia, jos ette jatkossa näe duunissa.

Nähdään vielä, mutta ei kovin kauaa enää. -ap

• Anonyymi

En ole saanut koskaan pakkeja varmaan siksi koska en tule ikinä pyytämään ketään mihkään😅aina on pyydetty . No kerran tyhmänä menin mesessä hölöttämään yhdelle no kyllä ihan muusta asiasta mut en ehdotellut mitään. Tais luulla niin. Kaduttaa vieläkin. Mut kun olen hetkessä eläjä. No jos nainen on kiinnostunut jostain ukosta miks ei vois aloitetta tehdä. Minä en vaan niin ole tehnyt enkä tee kun ei ole mua.

• Anonyymi

Ei se ole yhtään muakaan, mutta kun tuntuu tää tilanne jummaavan epävarmuudessa, niin olisi varmaan hyvä saada tälle asialle joku selvyys. -ap

• Anonyymi

Yleisin tapa saada pakin näyttää olevan että nainen ei reagoi mitenkään on hiljaa eikä vastaa edes viesteihin. En tiedä missä näin on opetettu mutta mielestäni paljon tylympi kuin sanoa jotain vaikka sanoisi vähän rumastikin ja nämä ei ole tapahtunut humalassa.

Hiljaisuus tarkoittaa että et ole minkään arvoinen enkä viitsi edes puhua mitään.

Joskus ravintolassa on sanottu että mene nyt vittuun siitä kun olen kännissä koittanut hoiperrella lähemmäs valitsemaani tanssipartneria. Se oli reilua ja koomistakin. Täydet pisteet naiselle. Mielummin tuo kuin hiljaisuus. Eikä jää mitään epäselväksi.

Pahimpia on naiset jotka tavallaan sivuuttaa kyselyt mutta juttelee kyllä muuten jostain toisesta asiasta. Todella outo fiilis jää. Vastaa nyt saatana jotain!

• Anonyymi

Kai se on, että ne ei tiedä miten toimia, tai ei kehtaa sanoa. Ehkä eivät ajattele, että se on vielä pahempi vaihtoehto. Tiedä siitä. Itse kyllä kannatan suoraa, mutta kohteliasta toimintaa asiassa. -ap

• Anonyymi

No ehkä tämä vaan ei ole vielä valmis sanomaan juuta eikä jaata, tunnustelee omia tuntemuksiaan tai ajattelee että ehdottelet lämpimiksesi.

• Anonyymi

Taitaa olla parempi että unohdat sen tyypin koska niin hankala.

• Anonyymi

Voisihan tuo toki olla parempi. Tai sitten olla olematta. Eipä tuo unohtaminen ihan tuosta vaan taikatemppuna onnistu kuitenkaan. :) Kyllä oon sillä kannalla, että joku lopputulema tähän on saatava, tavalla tai toisella. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisihan tuo toki olla parempi. Tai sitten olla olematta. Eipä tuo unohtaminen ihan tuosta vaan taikatemppuna onnistu kuitenkaan. :) Kyllä oon sillä kannalla, että joku lopputulema tähän on saatava, tavalla tai toisella. -ap

Aijot siis lähestyä ja katsoa mitä hän vastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijot siis lähestyä ja katsoa mitä hän vastaa?

Varmaankin, ehkä... jossei mitään muuten tapahdu. Kunhan saan kerättyä rohkeutta ja keksin jotain. Jotenkin sellainen tapaus, ettei voi/halua jättää arvailujen varaankaan. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin, ehkä... jossei mitään muuten tapahdu. Kunhan saan kerättyä rohkeutta ja keksin jotain. Jotenkin sellainen tapaus, ettei voi/halua jättää arvailujen varaankaan. -ap

Riippuu nyt toki ehkä vähän siitäkin, miten hän lähiaikoina suhtautuu muhun. Jos kylmästi, niin ehkä en sitten uskalla. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu nyt toki ehkä vähän siitäkin, miten hän lähiaikoina suhtautuu muhun. Jos kylmästi, niin ehkä en sitten uskalla. -ap

Veikkaan ettei kannata tehdä mitään jos sekään ei ole tehnyt mitään. Pessimisti ei pety!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan ettei kannata tehdä mitään jos sekään ei ole tehnyt mitään. Pessimisti ei pety!

Oot kyllä selkeesti tosi kannustavaa tyyppiä! No ei siinä, hyvä kai saada vastapainoakin ketjuun. :) Valitettavasti vaan yleensä pessimisti ei myöskään ylläty iloisesti. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä selkeesti tosi kannustavaa tyyppiä! No ei siinä, hyvä kai saada vastapainoakin ketjuun. :) Valitettavasti vaan yleensä pessimisti ei myöskään ylläty iloisesti. -ap

Hyvin kiteytetty. Aina kannattaa yrittää, ei voi kun voittaa. Mitä sitten jos toista ei kiinnosta? Ei se maailma siihen lopu. Pahinta on jättää olla tekemättä mitään ja elää ajatuksen kanssa "mitä jos olisinkin kysynyt"

• Anonyymi

No se oli semmonen palstatyyppi joka ei ees yrittäny vaan joka välissä hoki ”unohda” ”täytyy unohtaa”
      Se flirttaili täällä ja sitten kun toisaalla ei ymmärretty yskää tai täällä joku torjui, niin unohtaa halus heti. Mitään yritystä toisaalla ei ollu ja heti luovuttamassa

• Anonyymi

Haha, tää oli hauska! :) -ap

• Anonyymi

Se on varattu!

• Anonyymi

Siinähän meillä on oikein oraakkeli, kun senkin tiedät. :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän meillä on oikein oraakkeli, kun senkin tiedät. :) -ap

Mikähän se mahtaapi olla miehen alkukirjain? Tiedä vaikka sattuisi lukemaan tätä ketjua :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se mahtaapi olla miehen alkukirjain? Tiedä vaikka sattuisi lukemaan tätä ketjua :D

Et se sinä varmaan ole, sama nimikirjain saattaa olla. Mutta äläpä paljasta tähän nyt mitään juttuja, jooko? :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et se sinä varmaan ole, sama nimikirjain saattaa olla. Mutta äläpä paljasta tähän nyt mitään juttuja, jooko? :) -ap

En kerro mitään ja en ole kohteesi koska minulla ei tällä hetkellä ole edes kohdetta ja työssäni ei ole naisia :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro mitään ja en ole kohteesi koska minulla ei tällä hetkellä ole edes kohdetta ja työssäni ei ole naisia :)

Ahaa, okei! Luulin sua varmaan sitten yhdeksi toiseksi tyypiksi ton hymiön ja kirjoitustyylin perusteella! Tai sitten tilanteesi on muuttunut. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etunimen alkukirjain on Ö.

• Anonyymi

Kuka hullu sellaiseen ryhtyy?
        Ja jos ryhdytkin, suhde tulee loppumaan samoin kuin alkoikin. Pettämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etunimen alkukirjain on Ö.

Hyvin arvattu, tuohan se on!

• Anonyymi

Kannattaakohan odottaa niin kauan että työt loppuu? Voiko riskinä olla jos on oikein huono tuuri niin että hän ihastuisi toiseen naiseen, vai onko hän niin sekaisin sinusta ettei se vaihtoehto ole mahdollista ;)

• Anonyymi

Niin, tuokin on nyt lähiaikoina käynyt mielessä ikävänä mahdollisuutena. Aluksi en sitä edes tajunnut ajatella. Pitää tunnustella tilannetta. -ap

• Anonyymi

Mihinkä se maailma siitä kaatuisi hetken saattaa korkeintaan tuntua pahalta kun toista kohtaan kuitenkin jotain tuntee jos muutoin ujo rohkenee moista toiselta kysyä tai muutoinkaan ehdottaa tutustumista

• Anonyymi

Kai mulla on vaan liian hyvä mielikuvitus, ja kuvittelen kauhuskenaarioita päässäni. Ei kai siitä oikeasti korkeintaan seuraisi kuin jonkinasteinen noloutuminen ja tietty surettaisi, kun toista ei kiinnostaisikaan. Mutta mun mieli on hyvä tekee asioista hankalampia kuin ne on. :) -ap

• Anonyymi

Kirjoitan tähän nyt juttuja jotka voi vaikuttaa koska koskaan ei voi tietää mutta tuskin näistä mikään liittyy tapaukseesi. Mitä jos hän on ujo tai joku terveyshuoli tai häpeää jtn. itsessään ja sen takia arkailee?

Ei vaikka olisi menettänyt poikuuttaan jos on ujo tai vaikka pieni penis mistä sitä koskaan tietää ihmisillä voi olla monenlaisia huolia jotka sitten vaikuttaa ja pyrkivät suojaamaan itseään häpeältä! Voi vaikuttaa käytökseen kuvaimellasi tavalla!

• Anonyymi

Niin, kaikkeahan ei voi tietää. Tiedän kuitenkin, että on yksi seikka, mikä saattaa mietityttää häntä aloitteen tekoa pohtiessa. Joten voi olla, että toisinaan ristiriitainen käytös johtuu jostain tuollaisestakin. -ap

• Anonyymi

Niin, kaikkea ei voi tietää. Tiedän kyllä, että on yksi seikka, mikä saattaa vaikuttaa hänen rohkeuteensa tehdä aloite. Joten voi olla, että syy toisinaan ristiriitaiseen käytökseenkin on siinä/jossain tuollaisessa. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kaikkea ei voi tietää. Tiedän kyllä, että on yksi seikka, mikä saattaa vaikuttaa hänen rohkeuteensa tehdä aloite. Joten voi olla, että syy toisinaan ristiriitaiseen käytökseenkin on siinä/jossain tuollaisessa. -ap

Jaha nyt se ekakin kommentti tuli sitten näkyviin. Luulin, ettei se lähtenyt, kun ei näkynyt! Suomi24 taas sekoilee tavalliseen tapaansa. :) -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa aloite voi jäädä tekemättä ellet itse tee. Mitä häviät jos teet aloitteen? Nähdäkseni et mitään, ette ole ystäviä, ette jatka samassa työpaikassa. Aina parempi tehdä aloite kuin jäädä arpomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa aloite voi jäädä tekemättä ellet itse tee. Mitä häviät jos teet aloitteen? Nähdäkseni et mitään, ette ole ystäviä, ette jatka samassa työpaikassa. Aina parempi tehdä aloite kuin jäädä arpomaan.

Se on totta. Pitää kai koittaa rohkaistua. -ap

• Anonyymi

Ei kerrota koska jytkyn tulee säilyä. Hylätyille ei juuri muistoja jää.

• Anonyymi

Miksi pitää niin vaikeasta miehestä tykätä ja onko tämä kaikki sen arvoista? Eikös "selvempiäkin" hyviä tapauksia löytyisi joita ei tarvis pohtia niin paljoa ja tuhlata pohdintaan energiaa???

• Anonyymi

No ei sitä oikein voi sillai valita kenestä tykkää. Ajatukset ja mieli on nyt vain jämähtänyt tähän yhteen, ei sinne pääkoppaan oikein muita mahdu. Ei kiinnosta kukaan muu. Siihen, onko kaikki sen arvoista, en osaa vielä sanoa mitään. Se varmaan selviää sitten aikanaan. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei sitä oikein voi sillai valita kenestä tykkää. Ajatukset ja mieli on nyt vain jämähtänyt tähän yhteen, ei sinne pääkoppaan oikein muita mahdu. Ei kiinnosta kukaan muu. Siihen, onko kaikki sen arvoista, en osaa vielä sanoa mitään. Se varmaan selviää sitten aikanaan. -ap

Kuulostaa rakkaudelta :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa rakkaudelta :/

Niin, no itse en käyttäisi ehkä ihan tuota sanaa, koska ei kerran olla yhdessä tai muutakaan. Mutta sanotaan, että vahva ihastuminen. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, no itse en käyttäisi ehkä ihan tuota sanaa, koska ei kerran olla yhdessä tai muutakaan. Mutta sanotaan, että vahva ihastuminen. -ap

Kauanko sitä on kestänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko sitä on kestänyt?

Varmaan jostain tän vuoden helmi-maaliskuusta. Ensin vähän vähäisempänä ja siitä sitten kasvaen kesää kohti... -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jostain tän vuoden helmi-maaliskuusta. Ensin vähän vähäisempänä ja siitä sitten kasvaen kesää kohti... -ap

Olittako talvella töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin, kuinka niin? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin töissä talvella? Miksi kysyt? -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin töissä talvella? Miksi kysyt? -ap

Siis oltiin töissä. En tiedä, miksi laitoin kysymysmerkin. Aivot lakkasi toimimasta vissiin. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oltiin töissä. En tiedä, miksi laitoin kysymysmerkin. Aivot lakkasi toimimasta vissiin. -ap

Juu no eipä ainakaan sitte itseä koske koska keväästä eteenpäin on oltu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu no eipä ainakaan sitte itseä koske koska keväästä eteenpäin on oltu...

No aika yllätys se olisi ollutkin, jos hän olisi tätä käynyt lukemassa. 😅 Ja vielä uskaltanut kommentoidakin! -ap

• Anonyymi

Eipä niiden muistelu mitään auta tai opeta, tekee vain toivottomammaksi

• Anonyymi

Niin, eipä tuo varmasti sinänsä autakaan. Itse nyt vaan halusin kysellä muiden kokemuksia. Ehkä haen rohkaisua, että siinä ei useinkaan käy kovin kamalasti. -ap

• Anonyymi

Syö pastaa

• Anonyymi

Voihan se olla ihan hyväkin juttu, eipähän tarvii miettiä jos saa pakit.

• Anonyymi

Jep, näinhän se on, että ainakin saisi selvyyden tilanteeseen. Sillä vaikka alkuun se oli ihan hauskaakin olla vaan ihastunut, ilman että tietää toisen fiiliksistä, niin pikkuhiljaa se tietämättömyys ja epävarmuus alkaa enempi vain häiritsemään. -ap

• Anonyymi

Pakit on aina parempi kuin epätietoisuus ja turhien toiveiden elättely. Mun kokemus.

• Anonyymi

Näinhän se varmasti on ainakin pidemmän päälle. -ap

• Anonyymi

Varmasti muutkin siellä työpaikalla on katsellut samaa tyyppiä. Miltä se tuntuisi olla "se valittu" jonka kanssa mies lähtee treffeille? Tuossa on huono asetelma siksikin, kun taidat olla jo kovin ihastunut. Kokemukseni mukaan hyvät suhteeni on alkanut niin, että itse olen ollut ns. joustava kriteereissäni, ei niin että olisin "saanut mitä olisin halunnut". Koska asiat vaikuttavat kokonaisvaltaisesti ja psyykeeseen merkittävästi. Kokemuksiahan ei tietenkään tule, jos ei kokeile ja jokaisella on oma kokemusmaailma siitä millaiset suhteet tuntuvat hyvältä.

Hyvä asia on, että olet miettinyt pakkien mahdollisuutta ja siitä selviämistä. Ihastuksesi ei ole siis sitä luokkaa, ettet pakkeja pystyisi hyväksymään vaan jäisit elättelemään toiveita. Kysymys on myös siitä, jos saisitkin myöntävän vastauksen ja suhde vaikka alkaisi iloisissa merkeissä. Miten se vaikuttaisi sinuun, jos saisit ihastuksesi huomion kuten halusit? Olisiko se sulle pitkällä tähtäimellä hyvä asia vai olisiko hyvä sen sijaan oppia nöyryyttä?

Kiitos muuten kivasta ja kiinnostavasta aloituksesta! ❤️🙂

• Anonyymi

En nyt tiedä miksi se olisi huono asetelma, että on ihastunut? Mulle se on aikalailla vaatimus, jotta mihinkään treffeille tms. edes lähtisin. Tai ainakin jonkunasteista kiinnostusta pitää olla.

Ja no pakkeja on vähän pakko miettiä, koska se vaihtoehto on olemassa. Ei siksi, että sitä haluaisin ajatella. Mietin vain miten rohkaistua. Mutta toki hyväksyn pakit, jos ne on tullakseen, vaikka se toki pahasti kirpaisisikin. En ole kuitenkaan mikään häirikkö ja ymmärrän tarvittaessa poistua takavasemmalle.

Myöntävä vastaus olisi tietysti se ideaali. Nöyryyttä on tullut opittua jo muuten kantapään kautta, joten sille ei liene enää tarvetta.

Kiva, jos aihe kiinnosti! Ehkä tästä saa joku muukin, kuin vain minä jotain irti, se olisi oikein kiva! 🙂 Jos vaikka joku muukin rohkaistuisi, kun täällä ei kauheasti vaikuttanut olevan mitään kovin ikäviä kokemuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt tiedä miksi se olisi huono asetelma, että on ihastunut? Mulle se on aikalailla vaatimus, jotta mihinkään treffeille tms. edes lähtisin. Tai ainakin jonkunasteista kiinnostusta pitää olla.

Ja no pakkeja on vähän pakko miettiä, koska se vaihtoehto on olemassa. Ei siksi, että sitä haluaisin ajatella. Mietin vain miten rohkaistua. Mutta toki hyväksyn pakit, jos ne on tullakseen, vaikka se toki pahasti kirpaisisikin. En ole kuitenkaan mikään häirikkö ja ymmärrän tarvittaessa poistua takavasemmalle.

Myöntävä vastaus olisi tietysti se ideaali. Nöyryyttä on tullut opittua jo muuten kantapään kautta, joten sille ei liene enää tarvetta.

Kiva, jos aihe kiinnosti! Ehkä tästä saa joku muukin, kuin vain minä jotain irti, se olisi oikein kiva! 🙂 Jos vaikka joku muukin rohkaistuisi, kun täällä ei kauheasti vaikuttanut olevan mitään kovin ikäviä kokemuksia!

Ap:lta tämäkin siis, unohtui vain kirjoittaa tällä kertaa! -ap

• Anonyymi

Mulla taas onnistuneet suhteet on aina alkaneet juuri niin "että olen saanut mitä olen halunnut" . Muutama väkisin väännetty yritys takana, eikä toimineet yhtään.

• Anonyymi

Älä pelkää pettymyksiä . Pelko pilaa mahdollisen kivan .

• Anonyymi

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta täytyy yrittää! -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta täytyy yrittää! -ap

Et yritä vaan unohdat onko selvä? Kukaan ei halua jahkailijoita koska ne ei oo tosissaan ja tod näk. myös pettävät!!!!!!!! Sinusta oikein huokuu se että hälytyskellot alkaa soida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et yritä vaan unohdat onko selvä? Kukaan ei halua jahkailijoita koska ne ei oo tosissaan ja tod näk. myös pettävät!!!!!!!! Sinusta oikein huokuu se että hälytyskellot alkaa soida.

Just joo, on sulla hyvät johtopäätökset nyt tästäkin vedettynä. :) -ap

• Anonyymi

Eiköhän ne ole sellaisia maanpinnalla palautuksia, hyvässä ja pahassa. Sitä kun tulee joskus liideltyä niin korkeuksissa että ihan hapen puutetta jo aivoissa ilmenee, niin ja sellaistakin saattaa olla sijaistusta, et ikäänku toisen puolesta, elämäntahtoa osoittaa, henkimaailman juttuja.

• Anonyymi

Ei mua ainakaan tarvitse palauttaa maanpinnalle. Oon siellä jo tukevasti muutenkin. Menee vielä läpi maasta, kun liikaa palauttelee! -ap

• Anonyymi

Hassua, eikö olisi parempi ottaa reippaasti yhteys, jos kerran olet jostakusta kiinnostunut. Eivät kai muiden kokemukset vaikuta sinun tunteisiisi tai tekemisiisi? Omat fiiliksesi koet sitten itse, kun tiedät mitä tämä kiinnostuksesi kohde vastaa.

• Anonyymi

Kunhan nyt kyselin muiden kokemuksia toivoen, että useimmille pakit olisi annettu asiallisesti. Jotta voisin sitten sen kautta rohkaistua ja unohtaa pahimmat "uhkakuvani". Ei ne toki sen enempää vaikuta. -ap

• Anonyymi

Silloinkin Pelko kasvoi tietoo nopeammin. Epäuskon Valitessa

• Anonyymi

En ole saanut pakkeja😁

• Anonyymi

Ap arvostaa kaikkia tulevia ja menneitä vastauksia, mutta ei aio enää kommentoida tähän ketjuun enempää. Lähinnä tänhetkisen päänsisäisen sekamelskan takia. Liikaa asioita, joita pitää miettiä. Tämä oma tilanne on nyt vähän ongelmoitunut/siihen on tullut odottamattomia mutkia. Enkä halua vastailla täällä kenellekään minkäänlaisella negatiivisella tausta-asenteella. Kiitos vielä kuitenkin kaikille vastauksistanne! :) -ap

• Anonyymi

menin baareissa aina naisten juttusille, suupaltti kun vielä olen muitten vikojen lisäksi.
      voisin kirjoittaa kirjan töykeistä vastauksista mutta eipä ne minua sen enempää vaivanneet. enempi tuli onnistumisia, mitä ne sitten milloinki..
      rohkeasti vaan tulta päin! kun ahkerasti linnustaa niin aina joskus onnistaa!

• Anonyymi

Hyvä viesti! Niin sanotut "pakit" kokee useampi ihminen elämänsä aikana. Toinen osapuoli ei syystä tai toisesta ole sillä kertaa kiinnostunut yhteisistä kuvioista. Saattaa olla lievää kiinnostusta, mutta se harvoin riittää suhteeseen. Saattaa olla jonkinlaista lähestymistä taustalla, ja se on saanut arkailemaan asian etenemistä. Syitä on monia, ja eri ikäkausina niihin suhtaudutaan erilailla. Ei aikuisena maailma kaadu siihen että ihminen josta pitää, ei tahdo omista syistänsä viedä suhdetta pitemmälle. Normaali ihminen tahtoo kuitenkin ystävyyden jatkuvan, ja ehkä mietiskelee, olisiko voinut edetä asiassa paremmalla tavalla. Näissä tapauksissa on aina kyse kahden ihmisen aivoituksista ja lopputuloksen kannalta paras on yhteinen tahto ja toive tila. Asian esittäminen on myös yksilökohtainen, joku suhtautuu selkeään EI töykeän tulkinnalla, jollekkin se on selkeä ja yksinkertainen vastaus, johon ei tarvitse selityksiä. Ihmiset ovat hyvin erilaisia, mutta jos toisesta aidosti tykkää, ymmärtää toista ja haluaa toisella kaikkea parasta.
      https://youtu.be/I9vQaJ207rE

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe