Voitko tehdä mies nyt tälle kujalla olijalle selväksi

Anonyymi-ap

Mikä tää meidän homma on vai onko sitä ollenkaan? Oot myös osa syyllinen tähän. Yritän koko ajan etsiä vastauksia asioihin kun oot niitä laittanut melko paljon.
Kohta nähdään ja haluan tietää miten suhun suhtaudun. Oon valmis ihan kaikkeen, unohtamaan, puhumaan.. mitä nyt ikinä haluatkaan.
Olis helpompi kun tietäis että mitä asioista pitää ajatella? Älä enää kiusaa mua jos sulla on vain se tarkoitus ollut.

22

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen mitä tiedä niin hän asuu tien varressa, eikä kujan.

    • Anonyymi

      Hommaa ei oo, jos oot kerran jo torjunut minut.

      • Anonyymi

        Torjuin missä? Täällä palstalla? Sähän se oot mut torjunut monet kerrat täällä..
        Voidaanko me edes jutella vai miten sut pitää kohdata kun nähdään? Ihan entiseen ei oo enää paluuta näiden tunnustuksien jälkeen. Eihän meillä oo ollut edes tilaisuutta tutustua kunnolla. Ne pienet hetket vaan kun on toista lukenut muiden seurassa tai muissa tilanteissa. Kun ei tuu koskaan luontevia tilaisuuksia ja muutoinkin molempien elämäntilanteet on mitä on. Sinusta en tiedä mutta mulla se on sama edelleen.
        On mulla sua kohtaan jotain selittämättömiä tunteita koko ajan.. siksi en voi vaan lopettaa täällä oloa tai ajatuksia sua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torjuin missä? Täällä palstalla? Sähän se oot mut torjunut monet kerrat täällä..
        Voidaanko me edes jutella vai miten sut pitää kohdata kun nähdään? Ihan entiseen ei oo enää paluuta näiden tunnustuksien jälkeen. Eihän meillä oo ollut edes tilaisuutta tutustua kunnolla. Ne pienet hetket vaan kun on toista lukenut muiden seurassa tai muissa tilanteissa. Kun ei tuu koskaan luontevia tilaisuuksia ja muutoinkin molempien elämäntilanteet on mitä on. Sinusta en tiedä mutta mulla se on sama edelleen.
        On mulla sua kohtaan jotain selittämättömiä tunteita koko ajan.. siksi en voi vaan lopettaa täällä oloa tai ajatuksia sua kohtaan.

        No jos ei kohdatessa kehtaa kasvotusten sanoa ni si on ainoa vaihtoehto tulla oven taakse ja soittaa ovikelloa


    • Anonyymi

      Mikset vastaa mulle mitään vai etkö pysty?

      • Anonyymi

        Vaikia kai vastata jos ei 24/7 päivystä täällä


    • Anonyymi

      En ole ainakaan koskaan kiusannut.

      • Anonyymi

        Valehtelet jokainen meistä on jotakuta joskus kiusannu kiusasin mäkin pienenä pikkusiskoani


    • Anonyymi

      Se on hyvä kuulla ettet oo kiusannut 🙂.. miksi sä et enää vastaa?

    • Anonyymi

      Ärsyttävä kun jätät asiat puolitiehen. Etkö voi vastata nuihin mun kysymyksiin. Olis helpompi itsellekin?

      • Anonyymi

        Toki ne jää puolitiehen jos ei tiekään ole kun puoli valmis oletko oman osan hoitan asioista suhdekin kun on kaksisuuntainen tie jos ei tie ole valmis kun yhteen suuntaan suhde tuskin toimii tai jompikumpi suhteessa on alistettu


      • Anonyymi

        Eli siis oletko tai luuletko edes itse olevasi valmis parisuhteeseen jos et pysty olemaan rehellinen parisuhteen toiselle osapuolelle et ole valmis parisuhteeseen


    • Anonyymi

      Ketä sinä aloittaja kiusaat?

      • Anonyymi

        En kiusaa vaan haluan selvittää asioita...


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen tulkinta siitä kun joku mies huutelee huvikseen tyhjälle seinälle. Oletko itse kiusaaja luomassa valheellista tarinaa palstan kautta? Silmiin pistävän usein spinnaat tuota samaa, ketä yrität tällä väsyttää?


    • Anonyymi

      Lopeta mies naisena esiintyminen niin on vähemmän tuota päänsisäistä hälyä

    • Anonyymi

      men nyt hyvä ihminen puhuun sille äijäl eläkä tääl huutel tyhjil seinil.

    • Anonyymi

      Ei oo ätimien aloituksia.. ihan on naiselta miehelle.

    • Anonyymi

      Osta prepaid liittymä. Laita viesti puhutaan asiat selväksi (jokin tunnettu julkinen paikka, vaikka lähin abc... tms.) Tai jätä heippalappu tuulilasiin, postiluukkuun, ...

    • Anonyymi

      Aloittajalle: anteeksipyyntö. Olisin jättänyt väliin tutustumisen jo olisin tiennyt sun seurustelevan.

    • Anonyymi

      Eikö tuo ny lie selvä ajattele mitä haluat jos et itse osaa olla rehellinen mä en ainakaan seurustellessa ala kyseleen jos ei toinen osaa itse puhua rehellisesti ilman että pitää jatkuvasti kysellä ja korostaa että mulle on ihan turha valehdella ni onnea elämääsi ehkä löydät samanlaisen valehtelijan ja osaatte sen kulissin edes pitää pystyssä

    • Anonyymi

      Hommaa on

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe