NYT KAATUU PUISTO

Anonyymi-ap

Hullua touhua, kun luonto tuhotaan rahanahneuden takia..

8

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama täällä, kyllä harmittaa raiskattu ja tuhottu ikimetsä.

• Anonyymi

Amazon vai mikä?

• Anonyymi

Naantalissa ,missä taas metsää tuhotaan....

• Anonyymi

Lidliä vastapäätä.

• Anonyymi

Niinpä tietenkin, pieni kaunis metsäkaistale revitään nyt sekin. Naantalissa on nykyään jo rumaa,keskustakin typerän näköinen. Tammistossa raivattu tontti tontin perään,Ison tien liikenne kuuluu kauas kun metsä on kaadettu. Tontit vieri vieressä. Jos olisi nyt mahdollisuus,muuttaisin välittömästi Naantalista pois. Eikös täällä se natsi aatekin elä täysissä voimissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tietenkin, pieni kaunis metsäkaistale revitään nyt sekin. Naantalissa on nykyään jo rumaa,keskustakin typerän näköinen. Tammistossa raivattu tontti tontin perään,Ison tien liikenne kuuluu kauas kun metsä on kaadettu. Tontit vieri vieressä. Jos olisi nyt mahdollisuus,muuttaisin välittömästi Naantalista pois. Eikös täällä se natsi aatekin elä täysissä voimissaan.

Tällä Naantali palstalla trollaa joku Siitoin fani. Tuskin niitä on muita.

En ole varma kukkuuko hänellä kaikki käet. Jotkut ovat hulluja ja toiset vain esittävät. Vaikeaa sanoa kumpaa.

• Anonyymi

Näin on,viimeisetkin viedään , kauniit metsäpuisto alueet. Lisää tulee, eikös ole kaavoitettu useita rakennuskohteita vielä,siellä metsää ja taas tuhotaan. Naantali luottaa liikaa johonkin ihme vetovoimaan, kylpyläkin jo remontin tarpeessa,muumimaailma ylikallis. Palvelut huononee ,terkkari häipyy Raisioon. Liiketiloja tulee, ei kannata kivijalka liikkeet nykyään,on suuret kauppakeskukset mihin porukat ajaa autoillaan. Meri on Juu näkyy rannassa, se siitä. Rantakaupunkeja Suomess riittää jos tykkää seilata. Tylsän näköinen tuo merimaisema on verrattuna järvimaisemiin muualla Suomessa. Mouhijärvellä viimeksi käydessä,oli hienot järvimaisemat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe