Haluaisin tuntea sun kalun

Anonyymi-ap

Mun tiukassa ja posliinipimpassa. Näkisit miten puna leviää kasvoilleni, aukaisen suuni ja voihkaisen.
Tuntisit miten mun kostea pimppa sykkii kalusi ympärillä....

Tälläisiä haaveilen just nyt 😊🤭😇💋
T : Salla 19v

24

825

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiukka nuoren neidon pillusi supistelee suonikkaan sinipunaisen kullini ympärillä, rintasi vellovat työntöjen tahtiin, junttaan sua syvälle, samalla puristelen rintojasi..vedän ulos ja liu'un taakse, nuolasen pilluasi ja alan värisyttää kielellä klittaasi samalla upottaen kaksi sormea pilluusi...tulet naamalle, ruiskit, nuolen peppuasi kun kouristelet....haluatko lisää??

      • Anonyymi

        Herrasen ikä? Haittaako jos olisin ollut kiinnostunut ihan liveseksistä? 🤭
        T: Salla 19v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrasen ikä? Haittaako jos olisin ollut kiinnostunut ihan liveseksistä? 🤭
        T: Salla 19v

        45 v. Ei tosiaankaan haittaa, päinvastoin. Saatat tosin olla sitä mieltä että ikäeroa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrasen ikä? Haittaako jos olisin ollut kiinnostunut ihan liveseksistä? 🤭
        T: Salla 19v

        T: Sauli 69v buahahaa🤡🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: Sauli 69v buahahaa🤡🤢

        Ei kun spede niuvanniemestä avautui buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: Sauli 69v buahahaa🤡🤢

        Huomaa täydellisesti että sinulla on erittäin matala älykkyysosamäärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T: Sauli 69v buahahaa🤡🤢

        Buahaaa buahaaa Painu sirkukseen pelle 🤡 kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun spede niuvanniemestä avautui buaahaa

        Ompas teillä aikanen herätys siellä. Eikö ne anna teidän nukkuu. 04;16.07 Kuuluukos se sun hoito suunnitelmaan.


    • Anonyymi

      Mätisäkki riehaantui buaahaa

      • Anonyymi

        Joko taas. Taidat olla speden huonekaveri Niuvanniemellä.


    • Anonyymi

      Ja kun ruvettiin kerran, kun rauhoitut, käännän sut nelinkontin eteeni, kumarrun lipomaan posliiniasi takaa, kiusaan välilihaa, kutkuttelen peppuasi kunnes alat nytkymään siihen malliin että kohta taas tulet. Upotan kivikovan kullini pilluusi yhdellä pitkällä työnnöllä ja alaoitan tasaisen liikkeen pitäen tiukasti lantiostasi..yletyn leipomaan vapaina heiluvia rintojasi, alat olemaan valmis. Pyörittelen peukaloa peppureiällä, otan liukastetta pillusi reunalta ja upotan peukalon peppuusi ja laukeat, valuttaen mehujasi pitkin alavatsaa...

      • Anonyymi

        Aah. Toi tuntuisi ihanalta. Kaikki naisen haaveet, pillun nuolemine takaa, määrätietoinen paneminen ja pyllyyn myös jotain


      • Anonyymi

        Oletko minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah. Toi tuntuisi ihanalta. Kaikki naisen haaveet, pillun nuolemine takaa, määrätietoinen paneminen ja pyllyyn myös jotain

        Eihän tossa mitään, doggystylen jälkeen tyttö selälleen, polvet ylös, sakset auki ja herkuttelemaan lisää, ihanaa upottaa naama valuvan märkään pilluun, lirputtaa pillua ja peppua, just ylettyy leipomaan rintoja. Välillä sormea peppuun, toista pilluun ja laukaista uudestaan...ja se tutina, värinä ja voihke, onko kauniimpia ääniä!! Sitten voikin ottaa tytön naamalle istumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tossa mitään, doggystylen jälkeen tyttö selälleen, polvet ylös, sakset auki ja herkuttelemaan lisää, ihanaa upottaa naama valuvan märkään pilluun, lirputtaa pillua ja peppua, just ylettyy leipomaan rintoja. Välillä sormea peppuun, toista pilluun ja laukaista uudestaan...ja se tutina, värinä ja voihke, onko kauniimpia ääniä!! Sitten voikin ottaa tytön naamalle istumaan!

        Tule uudestaan takaisin kun olet menettänyt poikuutesi.


    • Anonyymi

      Jos tämä todella olisin naisen, eikä trollin kirjoittama, niin kuulostaa liian täydelliseltä. 19v posliinipimppa ja liveseksi, tuskin voi paremmaksi muuttua.

      • Anonyymi

        Edelleen se on spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen se on spede niuvanniemestä buaahaa

        Ei sinun tarvitse esitellä itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen se on spede niuvanniemestä buaahaa

        Mihinkäs sinä sieltä pääsisit.


      • Anonyymi

        Enpä ole trolli, totta kai liveseksi olisi mukavaa näin sinkkuna 🤭.

        T: Salla 19


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole trolli, totta kai liveseksi olisi mukavaa näin sinkkuna 🤭.

        T: Salla 19

        Mistä päin Suomea ? Ja teetkö pariskuntia ( NM ) ? Minulla on unelma/ fantasia nähdä mieheni nuoren ja seksikkään naisen kanssa. Tai koko fantasian toteutukseen haluaisin sinun masturboivat meidän edessä meille. Ja sitten kun mieheni ei enää kestäisi hän saisi ottaa sinut miten haluaa. Näyttäisit minulle kuinka kuuma ja seksikäs olet ja miten kovasti haluaisit mieheni kanssa panna.

        Tätä kaikkea minä katselisin ja masturboisin. Ja sitten jos voisit samalla nuolla minua kun mieheni ottaa sinut takaa. Sekä kaikki naisten välinen. Saksitus ehdottomasti. Kaikkea tätä kolmestaan pidempi sessio. Niin että joka kissa ja mieheni ovat varmasti saaneet kyllikseen.
        Olen 45v. 156cm/42kg/ a kuppi. Mieheni 181/81.

        N45


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole trolli, totta kai liveseksi olisi mukavaa näin sinkkuna 🤭.

        T: Salla 19

        Enkä halua nipottaa, mutta vähän ulkoisia speksejä. Hiukan vartalostasi. Minulla oli useampia naissuhteita puolet nuorempana ja nyt taas kaipaan naisen kosketusta. Fantasia saattaa juontaa ensimmäisestä tyttöystävästäni. Haen hänen kaltaistasn yhteiseen petiimme mieheni kanssa. Haluan jakaa mieheni kanssa sen mielettömän kiiman jota silloin tunsin.


    • Laitetaan Salla tuotantoon..
      Autokin olis alla valmiina.. 😉

    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe