On vähissä tuonkin rievun jutut tai ei oikeaa asiaa.kehuvat vaan raahea yms typeriä virkaatekevää ämmää yli kaiken.no paska lehti.oli aikoinaan hyväkin lehti.raahen riepu kuten sanonta on.pesapällo yms muuta turhaa ja raahekaiset hurraa.kuihtuu kuten raahekin kuihtuu.
Raahen seutu.
10
444
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kurjaa olla sinunlaisesi ihminen. Suosittelen ammattiapua ongelmiisi.
- Anonyymi
Totuus ensin.sitten neuvotellaan muusta asista.esim raahen seudusta ja sen jutuista.kauanko olet lukenut lehteä.et kauan ja olet aivopesty.no painu mihin haluat etkä ole oikea raahelainen vaan joku näitä paskoja ns raahelaisia.oikea tietää mutta muualta tulleet ei tiedä.
- Anonyymi
Haen lesta apua raamatusta ja muista äänestää lahkoa valtuustoon kuten teetkin.opi ja elä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus ensin.sitten neuvotellaan muusta asista.esim raahen seudusta ja sen jutuista.kauanko olet lukenut lehteä.et kauan ja olet aivopesty.no painu mihin haluat etkä ole oikea raahelainen vaan joku näitä paskoja ns raahelaisia.oikea tietää mutta muualta tulleet ei tiedä.
Toveri onhan sinulle lukemista joka RS:ssa ex-kansaedustajan kaupankassan puolueen hänelle tekemä koulmini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toveri onhan sinulle lukemista joka RS:ssa ex-kansaedustajan kaupankassan puolueen hänelle tekemä koulmini.
Lesta.tiedätkö mitään mistään.no paskanjauhaa lestaa on ja niille tulee loppu kuten meille kaikille.iloitse lesta kun vielä voit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesta.tiedätkö mitään mistään.no paskanjauhaa lestaa on ja niille tulee loppu kuten meille kaikille.iloitse lesta kun vielä voit.
Kommari et tiedä mistään mitään. Täällä tulkutat tätä samaa lesta mantraa keskustelusta toiseeen samoin, kuin ex RS:ssä
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17926795g
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko lääkkeet ja viina vieny järjen vai oletko muuten vain vammainen?
- Anonyymi
Ota lesta lääkkees ja raamattus johon voit aina luottaa tuommoset lestapaskat oikeat raahelauset hakkaavat härkäpuistossa oitis.tule sinne niin näytän minne sinä ja raahen seutu voitte mennä.ei ei pattijoelle lestan polvelle.vaikka olet pattijoen lestoja mutta haiset pyhälle hengelle.aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota lesta lääkkees ja raamattus johon voit aina luottaa tuommoset lestapaskat oikeat raahelauset hakkaavat härkäpuistossa oitis.tule sinne niin näytän minne sinä ja raahen seutu voitte mennä.ei ei pattijoelle lestan polvelle.vaikka olet pattijoen lestoja mutta haiset pyhälle hengelle.aamen.
Terve vaan ”raahelaunen”
Risulla pitäis lyödä persposkille tommosta nulikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569