Minun elämäni naisena piilohomon kanssa

Anonyymi-ap

On ollut vaikeaa mutta:
Olen tavannut nyt miehen ja siitä hänelle kerroin. Hän oli ilahtuneen oloinen. Näin kuitenkin mustasukkaisuuden hivenen hänen silmissään.
Mutta:
Olen ollut yksin jo henkisesti 6 vuotta.
Syytin itseäni, että onko minussa vika, olenko ruma tmv. vaikka ...en ole mielestäni ruma. Kysyin useasti, oletko homo mutta suuttui ja välillä sanoi että "olen".

Tämän kirjoituksen tarkoitus on se, että kertokaa suoraan naiselle, jos olet homo/bi.
Ei ole oikein, että nainen itkee tai muuten roikkuu perässä vaatien seksiä ja läheisyyttä.
Minä huomasin homouden mutta hän aina kielsi. Olin sinisilmäinen ja ajattelin että josko olen väärässä.
Mutta elämäni jatkuu ja olen exäni kanssa ystäviä, ainakin omasta mielestäni. Hänelle teki tiukkaa kuulla, että olen tavannut jonkun, mutta parempi kummallekin.

63

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa olet joutunut hyväksi käytetyksi. Tuollaiset homot ovat juuri niitä kaikkein iljettävimpiä jotka käyttävät naista kulissi huorana. Sinun olisi kannattanut potkia se pellolle heti kun huomasit sen olevan homo siinä olisit säästynyt monelta murheelta. Jos homolla ei ole selkärankaa olla miehen kanssa niin sellaisen täytyy olla yksin!

      • Anonyymi

        En ole bisse tiedoksesi enkä seonnut. Kiitos ensimmäiselle kommentoijalle kirjoituksestasi.


      • Anonyymi

        Ja yksin hän on. Emme oikeastaan ole enää pahemmin tekemisissä. Tämä oli enimmäkseen oma päätökseni. Silti hän haluaa nähdä minua..mietin useasti että miksi? Välillä tuntuu, että olen hänelle kuin joku toinen äiti. Mutta sillä erotuksella että: Enää en häntä hyysää, en lainaa rahaa, en siivoa hänen asuntoaan enkä halua olla se, joka itki hänen peräänsä ja kaikkea muuta. En ole hänelle enää se olkapää mihin aina tukeutuu kun hänellä on itsensä kanssa paha olla. Autan, tottakai, mutta en halua enää tuntea itseäni hyväksikäytetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksin hän on. Emme oikeastaan ole enää pahemmin tekemisissä. Tämä oli enimmäkseen oma päätökseni. Silti hän haluaa nähdä minua..mietin useasti että miksi? Välillä tuntuu, että olen hänelle kuin joku toinen äiti. Mutta sillä erotuksella että: Enää en häntä hyysää, en lainaa rahaa, en siivoa hänen asuntoaan enkä halua olla se, joka itki hänen peräänsä ja kaikkea muuta. En ole hänelle enää se olkapää mihin aina tukeutuu kun hänellä on itsensä kanssa paha olla. Autan, tottakai, mutta en halua enää tuntea itseäni hyväksikäytetyksi.

        Ja kun häneen tutustuin, hän oli se, joka flirttaili kanssani jne. Mutta:
        Aikaa kun meni, paljon asioita jotka tajusin myöhemmin: Ei halauksia, ei seksiä jne.

        Tuo "kulissi huora" kuulostaa karmealta, jos totta puhutaan, mutta olen ollut hänen vanhemmilleen ym. muille pelkkä kulissi. Hän kertoi vanhemmilleen "teimme ***:n kanssa sitä ja tätä" vaikka tosi asiassa mitään ei tapahtunut. Hän painotti mm. sitä, etten saa missään tapauksessa soittaa hänen vanhemmilleen.

        Hänen vanhempansa varmasti ajattelevat, että olemme yhdessä ja kaikki ok.

        Pelkkää valetta.

        Olemme nukkuneet eri sängyissä jo KAUAN.

        Odotan, milloin hän itse kertoo vanhemmilleen suoraan että on homoseksuaali.
        Minulle kerrottiin alkuvaiheessa ravintolassa erään naisen toimesta, että näin on. Käski mennä kysymään. Ja minä menin ja kysyin.

        Hän oli hiljaa ja kyyneleet olivat hänen silmissään.

        Olisi silloin jo pitänyt ymmärtää, mutta kun ihmiseen rakastuu-ei sitä halua ajatella voisiko hän olla homoseksuaali..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun häneen tutustuin, hän oli se, joka flirttaili kanssani jne. Mutta:
        Aikaa kun meni, paljon asioita jotka tajusin myöhemmin: Ei halauksia, ei seksiä jne.

        Tuo "kulissi huora" kuulostaa karmealta, jos totta puhutaan, mutta olen ollut hänen vanhemmilleen ym. muille pelkkä kulissi. Hän kertoi vanhemmilleen "teimme ***:n kanssa sitä ja tätä" vaikka tosi asiassa mitään ei tapahtunut. Hän painotti mm. sitä, etten saa missään tapauksessa soittaa hänen vanhemmilleen.

        Hänen vanhempansa varmasti ajattelevat, että olemme yhdessä ja kaikki ok.

        Pelkkää valetta.

        Olemme nukkuneet eri sängyissä jo KAUAN.

        Odotan, milloin hän itse kertoo vanhemmilleen suoraan että on homoseksuaali.
        Minulle kerrottiin alkuvaiheessa ravintolassa erään naisen toimesta, että näin on. Käski mennä kysymään. Ja minä menin ja kysyin.

        Hän oli hiljaa ja kyyneleet olivat hänen silmissään.

        Olisi silloin jo pitänyt ymmärtää, mutta kun ihmiseen rakastuu-ei sitä halua ajatella voisiko hän olla homoseksuaali..

        Vieläkin sanon, että kertokaa naiselle heti, mikä on suuntauksenne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yksin hän on. Emme oikeastaan ole enää pahemmin tekemisissä. Tämä oli enimmäkseen oma päätökseni. Silti hän haluaa nähdä minua..mietin useasti että miksi? Välillä tuntuu, että olen hänelle kuin joku toinen äiti. Mutta sillä erotuksella että: Enää en häntä hyysää, en lainaa rahaa, en siivoa hänen asuntoaan enkä halua olla se, joka itki hänen peräänsä ja kaikkea muuta. En ole hänelle enää se olkapää mihin aina tukeutuu kun hänellä on itsensä kanssa paha olla. Autan, tottakai, mutta en halua enää tuntea itseäni hyväksikäytetyksi.

        Olet hänelleainut ihminen johon hän luottaa ja on sinuun omalla tavallaan kiintynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun häneen tutustuin, hän oli se, joka flirttaili kanssani jne. Mutta:
        Aikaa kun meni, paljon asioita jotka tajusin myöhemmin: Ei halauksia, ei seksiä jne.

        Tuo "kulissi huora" kuulostaa karmealta, jos totta puhutaan, mutta olen ollut hänen vanhemmilleen ym. muille pelkkä kulissi. Hän kertoi vanhemmilleen "teimme ***:n kanssa sitä ja tätä" vaikka tosi asiassa mitään ei tapahtunut. Hän painotti mm. sitä, etten saa missään tapauksessa soittaa hänen vanhemmilleen.

        Hänen vanhempansa varmasti ajattelevat, että olemme yhdessä ja kaikki ok.

        Pelkkää valetta.

        Olemme nukkuneet eri sängyissä jo KAUAN.

        Odotan, milloin hän itse kertoo vanhemmilleen suoraan että on homoseksuaali.
        Minulle kerrottiin alkuvaiheessa ravintolassa erään naisen toimesta, että näin on. Käski mennä kysymään. Ja minä menin ja kysyin.

        Hän oli hiljaa ja kyyneleet olivat hänen silmissään.

        Olisi silloin jo pitänyt ymmärtää, mutta kun ihmiseen rakastuu-ei sitä halua ajatella voisiko hän olla homoseksuaali..

        Mies yritti olla hetero vanhempiensa ja muun ympäristön vuoksi. Varmaan toiveena on ollut saada lapsiakin. Kumpikaan ei ole ollut käsittääkseni uskoton. Niin ei sinunkaan kuulu nöyryyttää exääsi kertomalla hänen vanhemmilleen. Yksi tabu on varmaan ettei homoelmä houkuttele edes kaikkia homojq. Ei se Ville seksi ym jaksa loputtomasti innostaa aikuisra miestä. Koska homosuhteissa ei voi syntyä lapsia. Jäljelle jää vain tyhjyys ja hedonismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies yritti olla hetero vanhempiensa ja muun ympäristön vuoksi. Varmaan toiveena on ollut saada lapsiakin. Kumpikaan ei ole ollut käsittääkseni uskoton. Niin ei sinunkaan kuulu nöyryyttää exääsi kertomalla hänen vanhemmilleen. Yksi tabu on varmaan ettei homoelmä houkuttele edes kaikkia homojq. Ei se Ville seksi ym jaksa loputtomasti innostaa aikuisra miestä. Koska homosuhteissa ei voi syntyä lapsia. Jäljelle jää vain tyhjyys ja hedonismi.

        Tiedoksesi, ehkäisyä en käyttänyt, olen kuitenkin jo yli sen iän biologisesti. Toiseksi, en ole kertaakaan soittanut hänen vanhemmilleen. Hänen äitinsä on soittanut minulle 2 kertaa puolitoista vuotta sitten koska on ollut huolissaan pojastaan. En tietenkään kertonut mitään, sanoin että töissä on vähän huolia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksesi, ehkäisyä en käyttänyt, olen kuitenkin jo yli sen iän biologisesti. Toiseksi, en ole kertaakaan soittanut hänen vanhemmilleen. Hänen äitinsä on soittanut minulle 2 kertaa puolitoista vuotta sitten koska on ollut huolissaan pojastaan. En tietenkään kertonut mitään, sanoin että töissä on vähän huolia..

        Mies teki aika selväksi myös sen, ettei halua lapsia eikä halua naimisiinkaan. Otti koville naisena mutta..minkäs teet.
        Mutta joka päivä hän haluaa nähdä ja koiriani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin sanon, että kertokaa naiselle heti, mikä on suuntauksenne!

        Etsi miehiä muualta eikä homopaikoista, etkö piikolepakko uskalla heteropaikkoihin :D


      • Anonyymi

        Ei ole aina syy homouskaan , sillä monella miehellä on testostori arvot niin alhaalla etteivät tunne halua seksi elämään , Ja moni mies häpeää asiaa eikä mene lääkäriin, ymmärtämättä että lääkäri auttaa siinä asiassa niin monta, ja kirjoittaa lääkettä testostorin vajaukseen.
        Vajauksen huomaa monista pikku asioista jos on tarkkaavainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun häneen tutustuin, hän oli se, joka flirttaili kanssani jne. Mutta:
        Aikaa kun meni, paljon asioita jotka tajusin myöhemmin: Ei halauksia, ei seksiä jne.

        Tuo "kulissi huora" kuulostaa karmealta, jos totta puhutaan, mutta olen ollut hänen vanhemmilleen ym. muille pelkkä kulissi. Hän kertoi vanhemmilleen "teimme ***:n kanssa sitä ja tätä" vaikka tosi asiassa mitään ei tapahtunut. Hän painotti mm. sitä, etten saa missään tapauksessa soittaa hänen vanhemmilleen.

        Hänen vanhempansa varmasti ajattelevat, että olemme yhdessä ja kaikki ok.

        Pelkkää valetta.

        Olemme nukkuneet eri sängyissä jo KAUAN.

        Odotan, milloin hän itse kertoo vanhemmilleen suoraan että on homoseksuaali.
        Minulle kerrottiin alkuvaiheessa ravintolassa erään naisen toimesta, että näin on. Käski mennä kysymään. Ja minä menin ja kysyin.

        Hän oli hiljaa ja kyyneleet olivat hänen silmissään.

        Olisi silloin jo pitänyt ymmärtää, mutta kun ihmiseen rakastuu-ei sitä halua ajatella voisiko hän olla homoseksuaali..

        Siinäkin selvä esimerkki että homous on olemassa, ei ihme jos ei tunnusta, kun katselee netistä miten ilkeästi heistä puhutaan siis asiasta jolle eivät voi mitäängeenit ja kromosomit on peritty vanhemmilta joten ei ole itse voinut vaikuttaa mikä hänestä tulee.
        Moni eroaa kun huomaavat että mies ei ole kiinnostunut mitenkään, mutta totuus on että mies on kiinnostunut ihnåmisenä mutta seksuaalisesti ei. Sille ei voi mitään, moni yåhomo yrittää epätoivoisesti olla naisen kanssa, mutta koska se ei heitä edes kiinnosta seksuaalisesti niin miksi jatkaa suhdetta.
        Oikein olisi että tulisi kaapista ulos ja uskaltaisi olla se mitä on, vaikka junttimaailmassahan ei tälläisiä asioita edes ymmärretä , mutta paras kun ei välitä tyhmien kommenteista , vaan on se mitä on .


    • Anonyymi

      Täysin oma vika, sillä kyllä heteron tunnistaa siitä, että hän pyrkii heti kättelyssä läheiseen suhteeseen jo ensi tapaamisella. Jos ei pyri, vaan toimii naisen ehdoilla, niin se on joko nössö tai miehiin kallellaan.

      • Anonyymi

        Ei päde kaikkiin heteroihin todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päde kaikkiin heteroihin todellakaan.

        Kyllä se kuitenkin antaa melkoista varmuutta valinnassa, jos valitsee sen halukkaan heti kättelyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuitenkin antaa melkoista varmuutta valinnassa, jos valitsee sen halukkaan heti kättelyssä.

        En nyt sanoisi. Piilohomohan se vasta innolla käy kimppuun piilottaakseen todellisen suuntautuneisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sanoisi. Piilohomohan se vasta innolla käy kimppuun piilottaakseen todellisen suuntautuneisuutensa.

        Kyllä se on ihan bisse tuossa vaiheessa vielä.


      • Anonyymi

        Seksiä oli ja paljon sanotaanko ensimmäiset 3 vuotta mutta se hiipui.
        Ymmärtääkö kukaan sitä tunnetta, kun yrittää olla seksikäs (vaatteilla, stay-up:eilla ym) ja toinen sanoo että "olet kaunis" mutta miehellä ei ns. valot välähdä. Se pettymys...tunnet itsesi täysin luuseriksi. Tekee pahaa jo kirjoitta tätä mutta: Elämä on näyttänyt minulle hyvät puolensa.. :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan bisse tuossa vaiheessa vielä.

        En ole bi. En saa kiksejä naisesta, sori. Olen ihan hetero. Ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole bi. En saa kiksejä naisesta, sori. Olen ihan hetero. Ok?

        Taisit tarkoittaa miestäni. Sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä oli ja paljon sanotaanko ensimmäiset 3 vuotta mutta se hiipui.
        Ymmärtääkö kukaan sitä tunnetta, kun yrittää olla seksikäs (vaatteilla, stay-up:eilla ym) ja toinen sanoo että "olet kaunis" mutta miehellä ei ns. valot välähdä. Se pettymys...tunnet itsesi täysin luuseriksi. Tekee pahaa jo kirjoitta tätä mutta: Elämä on näyttänyt minulle hyvät puolensa.. :-)

        Epäilen olisiko homolla ollut haluja seksiin 3 vuotta. Homo jää kiinni jo siinä vaiheessa kun nainen päästäisi pukille ja ei seiso. Jos teillä on lastenteon ajat jo ohi. Ei mies välttämättä näe avioliitossa mitään mieltä. Koska mietin niin jotenkin tuhjältä ajatus tuntuu. Kahdesta jo keski ikäisestä lapsettomasta menossa naimisiin.


      • Anonyymi

        Me harrastimme seksiä pitkän ajan päästä kun tapasimme. Hän ei todellakaan halunnut seksiä alusta saakka vaan ilmeisesti joku joka häntä kuuntelee..vaikea sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä oli ja paljon sanotaanko ensimmäiset 3 vuotta mutta se hiipui.
        Ymmärtääkö kukaan sitä tunnetta, kun yrittää olla seksikäs (vaatteilla, stay-up:eilla ym) ja toinen sanoo että "olet kaunis" mutta miehellä ei ns. valot välähdä. Se pettymys...tunnet itsesi täysin luuseriksi. Tekee pahaa jo kirjoitta tätä mutta: Elämä on näyttänyt minulle hyvät puolensa.. :-)

        2023-07-13 21:57:55 Kommentoit näin: Ei halauksia, ei seksiä jne. Ja nyt 2023-07-18 19:20:25 Seksiä oli ja paljon sanotaanko ensimmäiset 3 vuotta mutta se hiipui.
        2023-07-13 21:38:52 Kirjoitat: Emme oikeastaan ole enää pahemmin tekemisissä.
        2023-07-18 19:16:05 Kirjoitat: Mutta joka päivä hän haluaa nähdä ja koiriani.
        2023-07-20 22:36:00 kirjoitat: Me harrastimme seksiä pitkän ajan päästä kun tapasimme. Hän ei todellakaan halunnut seksiä alusta saakka vaan ilmeisesti joku joka häntä kuuntelee

        Feikki keskustelu.


      • Anonyymi

        Sellaisen miehen heivaisin välittömästi joka jo ensitapaamisella näyttää halunsa . Siitä tietää että se asia vaan on päässä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen olisiko homolla ollut haluja seksiin 3 vuotta. Homo jää kiinni jo siinä vaiheessa kun nainen päästäisi pukille ja ei seiso. Jos teillä on lastenteon ajat jo ohi. Ei mies välttämättä näe avioliitossa mitään mieltä. Koska mietin niin jotenkin tuhjältä ajatus tuntuu. Kahdesta jo keski ikäisestä lapsettomasta menossa naimisiin.

        Jos ensimmäiset kolme vuotta on ollut oikeaa ainun mielestäsi niin voi olla että mielenkiinto on lakannut siksi että miehisen hormooni tuotanto ei ole kohdallaan . Mies voisi mennä lääkäriin ja tarkistuttaa hiemoonitasosa , jos vaikka on vajausta niissä. Monelle on niin käynyt.
        Sitten on ihmisiä joilla heikkenee halut , ja siihen pitäisi puhumalla selvitellä asiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä oli ja paljon sanotaanko ensimmäiset 3 vuotta mutta se hiipui.
        Ymmärtääkö kukaan sitä tunnetta, kun yrittää olla seksikäs (vaatteilla, stay-up:eilla ym) ja toinen sanoo että "olet kaunis" mutta miehellä ei ns. valot välähdä. Se pettymys...tunnet itsesi täysin luuseriksi. Tekee pahaa jo kirjoitta tätä mutta: Elämä on näyttänyt minulle hyvät puolensa.. :-)

        Ihme jos oli seksiä paljon eka vuosina, sehän ei oikein sovi yhteen homouden kanssa, on niin paljon muitakin syitä miksi mieheltä loppuu seksuaalinen kiinnostus, ei ole aina se homous
        Mikään syy.
        Itse olisin ihan vaan paras kaveri jos olisin sinun kengissäsi, eihän suuntaukselle ihminen mitään voi.
        Ja olisin kehottanut menemään lääkäriin jos ei tunnusta olevansa homo , jossa saisi ehkä jonkinlaisen selvityksen. Toisilla miehillä on testostorin pieni eritys kehossa myös
        Myöskin syynä jolloin ei tunne mitään halua minnekään suuntaan .
        Surullista sinänsä että kun monet asiat paranisivat puhumalla , niin molemmilla olisi helpompi olla .
        Ei kai siitä voi mitenkään vihainen olla jos ei asiat toimi.


    • Anonyymi

      Koko keskustelu feikki.

      • Anonyymi

        Miten niin?


    • Anonyymi

      Piilohomon taistelu homouttaan vastaan lähestyy loppua. Seuraavaksi kun piilohomo hankkaa homoseksuaalisia kokemuksia helpottaa. Kaipuu naiseen loppuu viimeistään kun tulee ihastus mieheen.

      • Anonyymi

        Ja rehellisyys jo selkäranka suoraksi että voi sanoa olevansa homoseksuaali. Eikä aiheuttaa surua naiselle.


    • Anonyymi

      Epäilys herää aloittajan tekstissä "Minun elämäni naisena piilohomon kanssa" onko aloittaja ollut joskus mies? Ja paljon muutakin outoa on aloittajan kommenteissa.

      • Anonyymi

        Jaaha. Olen siis mies?
        Ja outoa...?
        Itse olet outo.
        Kirjoitin tämän totuus sydämessä.
        Luuletko, että tänne kirjoitin huvikseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha. Olen siis mies?
        Ja outoa...?
        Itse olet outo.
        Kirjoitin tämän totuus sydämessä.
        Luuletko, että tänne kirjoitin huvikseni?

        Akkojen totuus on hyvin venyvä käsite, puhumattakaan femakoista, lepakoista transuista...

        Käytännössä nainen puhuu aina muunneltua totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akkojen totuus on hyvin venyvä käsite, puhumattakaan femakoista, lepakoista transuista...

        Käytännössä nainen puhuu aina muunneltua totuutta.

        Saati sitten homojen totuus.


    • Anonyymi

      Miksi olet edelleen kaapissa, rohkeasti vaan lespoilemaan tai transuilemaan!

    • Anonyymi

      Aloittaja sekoilee pahasti tarinassaan.

      • Anonyymi

        En tullut tänne tappelemaan.
        Kirjoitukseni on totta ja jos se on joillekin ongelma, olkoot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tullut tänne tappelemaan.
        Kirjoitukseni on totta ja jos se on joillekin ongelma, olkoot.

        Ja hetero nainen olen ja naisena syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hetero nainen olen ja naisena syntynyt.

        Aion vaihtaa myös sukupuolta koska en halua olla lepakko.


    • Anonyymi

      Aloittajan kokemus kuulostaa lähes identtiseltä omani kanssa.
      Mikä tässä on epäuskottavaa? ( No ehkä se, että tässä ajassa tällaisia petollisia, valheellisia nässömiehiä on, joilla ei ole mitään uskallusta rehelliseen elämään) .
      Omani on vuosien eron jälkeen yhä yksin.
      En arvosta näitä kaappihomoja hiukkaakaan.
      Mikdi pilata oma ja toisen elämä yötdrlöä valheella?

      Niin miksi? Osaisko joku kertoa?

      • Anonyymi

        En olisi tänne kirjoittanut jos olisin tietänyt tämän vihamielisyyden ja sen, että olisin lesbo, kävisin homobaareissa ja vielä lasten tekokin otetaan täällä esiin. Ihan kuin olisin joku rikollinen.

        Minä kiitän sinua anonyymi 2023-07-20 23:16 kirjoituksestasi.

        Nyt ainakin tiedän, että todellakin tämä palsta on väärä kirjoittaa miehestä, joka on homoseksuaali mutta pitää naisesta kiinni.


    • Anonyymi

      Minullakin oli sellainen "miesystävä" lastentekoa yritimme usein ei sitten onnistunut joten kyllä se mies oli homo. Vuoden päivät oltiin yhdessä ja sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Eikö tärpännyt vai miehellä seisonut. Jos olisit tullut raskaaksi. Olisitko ollut miehen kanssa vaikka seksi ei olisi ollut kovin hyvää.


      • Anonyymi

        Vai oliko tarkoituksesi perimmiltään tulla raskaaksi ja erota sitten? Ymmärsit kaiketi miehen olevan homo jo ensi kuukausina.


    • Anonyymi

      Peruskoulu on verovaroilla pyörivä kunnallinen palvelu. Saa paremmat lähtökohdat elämälleen, kun on julkihomo. Ei toisteta 1980-luvun AIDS-virhettä.

    • Anonyymi

      Koska keskustelun löytää neljäs nainen?

      • Anonyymi

        Ei tarvita lisää naisia, mutta olisi kiva kuulla jonkun kaappihomon kanta; miksi toimit näin 2020-luvulla ( ainoassa) elämässäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita lisää naisia, mutta olisi kiva kuulla jonkun kaappihomon kanta; miksi toimit näin 2020-luvulla ( ainoassa) elämässäsi?

        Niin ja kärvisteletkö famtasioissasi vai haetko sitä miestä välillä levareilta tai muualta?

        Mun mies hässi toisen ukkomiehen kanssa.


    • Anonyymi

      Keskusteluun tuli jopa 3 naista näinkin lyhyessä ajassa, tuntuu epätodennäköiseltä, jopa hurjissakin fantasioissa uskomattomalta yhteen sattumalta.

    • Anonyymi

      Miten näiden homojen kanssa olleiden naisten homotutka ei toiminut? Olen itse entinen piilohomo jolle totuus itsestä selvisi vähitellen vasta kun olin yli 30v. Jälkikäteen miettien en ihmettele miksi moni nainen torjui minut. Osa sanoikin kiertäen kauniisti minkä ymmärrän nyt että olen homo. Hetero nainen ei mua halua. Sen tiedän nyt.

      Olen sulatellut asiaa ja hyväksyn homouteni. Ei sitä voisi edes salata. Seksi ei ole koskaan toiminut kunnolla naisen kanssa. Olen kyllä tyydyttänyt naisen nuolemalla. Naiselta saatua hellyyttä ja läheisyyttä arvosta. Tämän sanon vilpittömästi.

      Lasta ei voi kuitenkaan saada poikaystävän kanssa enkä halua olla vain siemen luovuttaja. Tämä on syy miksi olen vielä kiinnostunut naisista. Toisaalta haluaisin poikaystävän. Miesten välisessä rakkaudessa henkinen tarve täyttyisi ja saisin olla seksi suhteen kokonainen.

      • Anonyymi

        Paitsi et voi olla mikään homo vaan olet ihan selvä bisse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi et voi olla mikään homo vaan olet ihan selvä bisse.

        Voin hyvinkin olla. Jos vain löytyisi lasta haluava nainen jota asia ei haittaa. Nainen saa olla hetero tai bi. Niin ettei toisen kosketus ja samassa sängyssä nukkuminen tunnu vastenmieliseltä. En halua rikkoa naisen enkä omaanikaan sydäntäni.


    • Anonyymi

      Kyllä se tänään oli viimeinen ns. niitti.
      Yritin tarttua häntä kädestä niinkuin alkuaikoina- hän veti kätensä heti pois. Tämä oli itselleni se viimeinen todiste. Mutta kuitenkin lainasin hänelle rahaa-taas. Olen varmasti se ns. kulissi huora ..en tiedä.

      • Anonyymi

        Olen alkuperäinen kirjoittaja.
        Mutta..kait se elämä tästä vielä..:-)


      • Anonyymi

        Heitä mies helvettiin, hän on hyväksikäyttäjä.


      • Anonyymi

        Tule jo kaapista ja etsi seuraa muista lepakosta, mitä täällä pyörit kun lepakoille on omakin palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule jo kaapista ja etsi seuraa muista lepakosta, mitä täällä pyörit kun lepakoille on omakin palsta.

        En ole lesbo.Olen siis hetero ja nainen. Älä haasta turhaa riitaa.

        Kiitos sinulle 27/07.


        Olet oikeassa.
        Kaikkea hyvää Sinulle.

        Ja kaikille täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lesbo.Olen siis hetero ja nainen. Älä haasta turhaa riitaa.

        Kiitos sinulle 27/07.


        Olet oikeassa.
        Kaikkea hyvää Sinulle.

        Ja kaikille täällä.

        Tällä palstalla eivät muuta osaa kuin haastaa riitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lesbo.Olen siis hetero ja nainen. Älä haasta turhaa riitaa.

        Kiitos sinulle 27/07.


        Olet oikeassa.
        Kaikkea hyvää Sinulle.

        Ja kaikille täällä.

        Lepakko sinä olet tai todista olevasi hetero pysymällä pois täältä ja homopaikoista. Mene heteropaikkaan ja etsi sieltä mies.


    • Anonyymi

      Homous on jumalalle kauhistus!

      • Anonyymi

        Jumala antaa anteeksi!


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe