Palaako moraalintaju voimaan?

Anonyymi-ap

Juhannuksena 2011 kaksisataa miljoonaa ratsusotilasta hyökkäsi maan päälle lietsomaan moraalittomuutta raiskauksin.

Keltainen eli Kiina, Punainen eli Venäjä, Sininen eli Juuda. Siinä noiden lippujen ja haarniskoiden värit.

Mutta jälkikorjuuseen ryhtyi vielä monet esim. Islamin piirissä. Ja monissa muissakin piireissä.

Mutta 2014 Imaami Mahdiin liittyvä merkki eli pienet mustat liput alkoi syveten 2021 syksyllä Afganistanin Talebanien hallintoon.
On kirjoitettu että Mahdi tulee 72 kk eli kuuden vuoden kuluttua siitä kun Mustat liput alkaa Afganistanissa hallita 2021. Tämä siis 2027-2028.

Mikä on näiden mustien lippujen tarkoitus on palauttaa moraali jälleen maan päälle. Niin että naisia ei enää järjestelmällisesti raiskata vaan voidaan kihlajaiset järjestää. Ne taistelevat kuusi vuotta erilaisin keinoin kunnes viholliset joutuvat taipumaan.

Vielä nyt 2023 näyttää siltä kuin moraalin palauttaminen epäonnistuisi Mutta taistelu jatkuu kiivaana.

Tähän liittyy vielä kolmen kalifin taistelu vallasta joka taistelu alkoi 2013.
Yhdysvaltojen presidentti, Venäjän pässi ja Aadami alkoivat ottaa haltuun Mahdiin liitettyjä aarteita ja siunauksia. Nämä kalifit tulevat kuolemaan ennen Mahdin tulemusta kuuden vuoden kuluttua.

Tällaisia asioita on menossa:

1. Vuoden 2011 kahdensadan miljoonan sotilaan hyökkäys
2. Kolme kalifia aloitti taistelun vallasta 2013
3. Pienet mustat liput 2014 ja 2021.

100

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pienet mustat liput on siis äärikonservatiivisuutta ja yritystä palauttaa moraali jälleen voimaan.

      Wikipedia kertoo:

      Talibanin hallitsema Afganistan tuli tunnetuksi äärimmäisen konservatiivisesta islamin tulkinnasta.[4] Uskosta luopumisesta rangaistiin kuolemalla.[6] Naiset eristettiin julkisesta elämästä lähes täysin, ja heiltä kiellettiin opiskelu ja työnteko kodin ulkopuolella.[4] Musiikki, televisio ja monet muut viihdemuodot kiellettiin kokonaan.[6] Ei-islamilaista kulttuuriperintöä hävitettiin järjestelmällisesti,[4] tunnetuimpana Bamiyan buddhapatsaiden räjäyttäminen. Paštujen perinnäistavoille annettiin suuri merkitys, ja muidenkin odotettiin noudattavan niitä.[6] Taliban myös salli islamilaisten terrorijärjestöjen jäsenten asettua maahan. Heistä tunnetuin oli saudiarabialainen Osama bin Laden, joka Afganistanista käsin järjesti useita terrori-iskuja Yhdysvaltoja vastaan.[4]

      Mutta entä jos tämä konservatiivinen liikehdintä epäonnistuu?

      Ilmestys 17-20 mainitsee että VÄÄRÄ PROFEETAN kukistamiseen mustien lippujen asemesta tarvitaan JUMALAN SANAN TAIVAALLISET VALKOISEN LIPUN JOUKOT. Ne ovat vielä tulematta.

      Kun mustat liput yrittää palauttaa Kihlajaisten mahdollisuuden niin valkoiset liput ottanee huomioon Pyhät sakramentit kuten avioliiton.

      Jumalan Sana vastaan Väärä Profeetta saattaa ehkä lopulta koitua jopa islamin konservatiivien arvovallan tappioksi tai vallan menetykseksi.

      Se nähdään aikanaan.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä vaikuttaa kaksi äärimmäistä poolia, joista kumpikaan ei voi voittaa vaan jokin kultainen keskitie nousee valtaan.

      1. Skandinavian äääriliberaalisuus
      2. Afganistanin äärikonservatiivisuus

      Maan neljä kulmaa Ilmestys 20 mukaan ajautuu Googin ja Maagogin sotaan ääriliberaalisuutensa takia. Ennen tätä kuitenkin kukistuu Jumalan Sanan toimesta äärikonservatiivisuus.

      Kuka sitten tulee edustamaan kultaista keskitietä? Sitä en vielä näe ja tunnista.
      Toivon että se on Imaami Mahdi ja tähän asti on viitteitä että niin voi olla.

    • Anonyymi

      Ilmestys 17 kertoo sen mitä noiden 200 miljoonan ratsusotilaan hyökkäys sai aikaan.

      Pyhien verestä juopunut portto alkoi ratsastamaan Pedon selässä.

      Mutta Karitsa kävi sotaan tuota porttoa vastaan ja yrittää kukistaa sen. Tästä on kyse mm. Ukrainan sodassa. Yrityksestä kammeta portto pois vallasta ja pikku hiljaa palauttaa moraali jälleen voimaan.

      Monin tavoin me kaikki olemme saastuneet hyökkäyksen, porton, ääriliberaalisuuden takia ja jopa luovuimme toivosta elää moraalisesti puhdasta elämää.

      Voimat ovat kuitenkin liikkeelle laskettu jotka pyrkii palauttamaan moraalimme takaisin voimaan. Karitsa, Jumalan Sana, Taleban ja Maagog. Nämä neljä taistelevat kunnes moraalintaju jälleen elpyy.

      Äärimmäiseen konservatiivisuuteen altistuu ympärileikatut esim. Juutalaiset. Kultaisen keskitien valitsee joku muu. Ja liberaalisuuskin jää joillakin alueilla yhä sateenkaarilippua heiluttamaan 40 vuoden ajaksi.

      Maapallon jakaminen näiden kolmen kesken ja kilvoittelu niiden välillä on todennäköistä mutta mielestäni moraalintajun on noustava ainakin välttävälle tasolle jotta ylipäänsä uskonto voisi jatkua.

      Krishnan inkarnaatiot ovat viimeinen sinetti uskonnon palauttamisessa. Seuraavaksi odotamme 2100 jKr Vyasadeevaa.

      Toivotaan että tämä nykyinen moraaliton sukupolvi kuolee ja muuttuu pölyksi siihen mennessä eli 77 vuoden kuluessa.

      Niin tulee tilaa jälleen oikealle uskolle.

    • Anonyymi

      Elämme keskellä moraalin luhistumista ja siitä aiheutunutta sotaa 77 vuoden ajan.
      Tämän sukupolven on muututtava pölyksi ja matojen ruuaksi kokonaisuudessaan jotta voisi uskonnoilla olla mahdollisuus nousuun voittoa kohden.

      Tästä sukupolvesta jää toivoakseni jäljelle joitakin niistä, jotka taipuvat Imaami Mahdin tielle. Mutta varmuutta ei asiasta ole.

      Kaikille muille voimme toivottaa : Hyvää pölystystä ja matojen seuraa!!!

      Sen teemme koska meitä surettaa tämä moraalinen rappio ja rappeutuneiden iljettävä portto tila.

    • Anonyymi

      Sellaisten ihmisten ruokkiminen pitää lopettaa,,, jotka eivät itseänsä elätä.

      >>> WW2 - Kamikaze Attacks [Real Footage] <<<

      >>> Pieni järvi Kanadassa kuvastaa uutta aika­kautta, jota määrittää ihmisen vaikutus ympäristöön, sanoo tutkijaryhmä <<<

      – Maan järjestelmä lakkasi käyttäytymästä tavalla, jolla se oli toiminut 11 700 vuotta, sanoi McCarthy.


      IHMISEN TUHO ON SIINÄ, KUN EMME TAJUA OLEMUSTAMME

      • Anonyymi

        Maallinen elämän matka on vain läpikäytäväh ja tällä on siltikin merkitystä elämän puitteisiin

        - kuka milläkin tavallaan taaplaa tämän läpi.


    • Anonyymi

      Maan käärme pyrkii elämämme voimat ja yhteydet katkomaan , mutta tästä on vain kulettava läpi, kivenkin kumartelut on kansa yhtä tyhjää kaikki.

      • Anonyymi

        Raamatunkin käärme pyrkii esittämään maallisen elämän kuvaksi.

        Vaikka RAAMATTU ON IKUISUUDEN KUVAUSTA JA KAUKANA TÄSTÄ MAAN TOMUSTA VAIKKA TÄSTÄKIN SIELLÄ MAINITAAN.


    • Anonyymi

      Siis mahlis kirjoitukset ovat vain maallisuutta ja luhyttä näköä

      • Anonyymi

        Ihminen on luotu JUMALAN KUVAKSI elikkä tuossa jo ikuisuutemme esitetään ja senmyötä maalisen kuoleman jälkeen kaikki pestään meistä ja se kaikki pesutulos jää maata kiertämään.


    • Anonyymi

      Uusimmat lähteet netissä siis ilmaisee Mahdin tulevan KUUSI VUOTTA SEN JÄLKEEN KUN PIENET MUSTAT LIPUT VAIKUTTAA.

      Eli 2027-2028.

      Hieman olen odottanut 1400 vuotta 622 jKr jälkeen mikä siis ei nähtävästi toteudu.
      Pakko on myöntää että profetiat Mahdin tulosta ovat pettymys olleet. Ne eivät ole osuneet kohdalle niin tarkasti kuin pitäisi.

      Mutta merkkeihin olen tyytyväinen. Ne ovat tarkoin toteutuneet.

      • Anonyymi

        En myös tiedä onko Mahdi tullessaan vaikuttava maallisena Messiaana vaiko hengellisenä vaiko vain kirjallisuusinkarnaationa.

        Eräät muslimit odottaa ainoastaan hengellistä tulemusta eikä itse fyysistä persoonaa.

        Itse odotan siis fyysistä tulemusta vaikka monet tahot ovat ennakoineet minun itseni kuolevan ennen kuin Mahdi saapuu. Itse en siis tule häntä näkemään.

        Hänen vaikutuksensa yhdessä Profeetta Isan ja Elian sekä 3000 enkelin kanssa tulee loistamaan varmasti kauan. Hän muuttaa tulevaisuuden jossain määrin onnellisemmaksi joillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myös tiedä onko Mahdi tullessaan vaikuttava maallisena Messiaana vaiko hengellisenä vaiko vain kirjallisuusinkarnaationa.

        Eräät muslimit odottaa ainoastaan hengellistä tulemusta eikä itse fyysistä persoonaa.

        Itse odotan siis fyysistä tulemusta vaikka monet tahot ovat ennakoineet minun itseni kuolevan ennen kuin Mahdi saapuu. Itse en siis tule häntä näkemään.

        Hänen vaikutuksensa yhdessä Profeetta Isan ja Elian sekä 3000 enkelin kanssa tulee loistamaan varmasti kauan. Hän muuttaa tulevaisuuden jossain määrin onnellisemmaksi joillekin.

        Maan käärme pistää tässä ajassa jokaista kantapäähän, elikkä määlisuus on elää yhtä kaaosta tämä aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myös tiedä onko Mahdi tullessaan vaikuttava maallisena Messiaana vaiko hengellisenä vaiko vain kirjallisuusinkarnaationa.

        Eräät muslimit odottaa ainoastaan hengellistä tulemusta eikä itse fyysistä persoonaa.

        Itse odotan siis fyysistä tulemusta vaikka monet tahot ovat ennakoineet minun itseni kuolevan ennen kuin Mahdi saapuu. Itse en siis tule häntä näkemään.

        Hänen vaikutuksensa yhdessä Profeetta Isan ja Elian sekä 3000 enkelin kanssa tulee loistamaan varmasti kauan. Hän muuttaa tulevaisuuden jossain määrin onnellisemmaksi joillekin.

        Hyvin on veetty esiin tämä Purrann-rasissmi islam konstein pyörteisiin jotten ilmais leviämisiin voitaisi esteitä laittaa, on tämä systeemikokonaisuus millä kultuurituhoa levitetän.

        NÄIN SE VAIN ETENEE


    • Anonyymi

      Islamin tuhoisuus ei koskaan luovu normaalin hävityksestään ja tämä on täysi saletti tuhoo kaiken hyvä orastavan maan piiristä huiluillaan ja päähänpistoillaan.

      • Anonyymi

        Pedon MERKKI
        - katelkaas ja selatkaas nettiä, se on jo täällä.


    • Anonyymi

      Maallisuus ei ole koskaan ollut pysyvä paikka ja näin häviää islamikin taivaan pölyyn

      MISTÄ SINÄ OLET NOUSUT SIKSI PALAJAT TUHOISUUKSINESI
      - elikkä tässä ei ole mitään läpi elämää kattavaa

      • Anonyymi

        Taivaalisuuden puuteet tekevät näistä tuhoisia maan pölyytäjiä ja ikuisesti.


    • Anonyymi

      Taivaallisuus on kaukana maan tomusta, jos niinkuin meinaat mahleinesi sitä tänne pistää pystyyn eikä maan lyhykäinen elo siihen sovellukkaan.

      SIIS TAIVAALISUUS ON AIVAN MUUALLA KUIN MAAN TOMUSSA KIVINEEN MITÄ KUMARRETAAN

      Maalisuus on vain läpikäynti paikka, pysäkki konsanaan.

    • Anonyymi

      IHMINEN – JUMALAN KUVA
      ”Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät”, 1. Moos. 1:27. Näin Raamatun alkulehdillä ilmoitetaan: ihminen on Jumalan kuva. Teologian historiassa on paljon pohdintaa siitä, mitä tämä keskeinen luonnehdinta ihmisestä merkitsee. Pitäydymme tässä oman perinteemme piirissä.

      Katelkaas miten samanmatkaisuuden LUOJAMME ON MEIHIN LUONUT

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pelastus on tarkoitettu kaikille:::
        5

        Siitä vanhurskaudesta, joka perustuu lain noudattamiseen, Mooses kirjoittaa: »Joka tekee, mitä laki vaatii, saa siitä elämän.»
        6

        Mutta uskon vanhurskaus puhuu näin: »Älä kysy sydämessäsi: Kuka voi nousta taivaaseen?» – nimittäin tuomaan Kristusta maan päälle – 7»tai: Kuka voi laskeutua syvyyksiin?» – nimittäin noutamaan Kristusta ylös kuolleista. 8Mitä siis on sanottu?
        – Sana on lähellä sinua,
        sinun suussasi ja sinun sydämessäsi,
        nimittäin se uskon sana, jota me julistamme
        . 9
        Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva. 10Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus pelastuksen.
        11

        Kirjoituksissa sanotaan: »Yksikään, joka häneen uskoo, ei joudu häpeään.»
        12

        Juutalaisen ja kreikkalaisen välillä ei ole eroa. Kaikilla on sama Herra, ja häneltä riittää rikkautta kaikille, jotka huutavat häntä avukseen.
        13

        Onhan kirjoitettu: »Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.»
        14

        Mutta kuinka he voivat huutaa avukseen sitä, johon eivät usko? Kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Kuinka he voivat kuulla, ellei kukaan julista?
        15

        Kuinka kukaan voi julistaa, ellei häntä ole lähetetty? Onhan kirjoitettu: »Kuinka ihanat ovat ilosanoman tuojan askelet!»
        16

        Mutta kaikki eivät ole olleet evankeliumille kuuliaisia. Jesaja sanookin: »Herra, kuka on uskonut meidän sanomamme?» 17Usko syntyy kuulemisesta, mutta kuulemisen synnyttää Kristuksen sana.
        18

        Nyt kysyn: eivätkö he ehkä ole kuulleetkaan sitä? Varmasti ovat:
        – Heidän äänensä on kaikunut kaikkialle,
        heidän sanansa maan ääriin asti.
        19

        Mutta eikö Israel ole sitä käsittänyt? Jo Mooses sanoo:
        – Minä saan teidät kadehtimaan kansaa, joka ei ole kansa,
        vihaamaan pakanoiden ymmärtämätöntä joukkoa.
        20

        Jesaja sanoo vielä rohkeammin:
        – Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet,
        olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.
        21 Israelista hän sen sijaan sanoo: »Päivästä päivään olen ojentanut käsiäni uppiniskaista ja vastustelevaa kansaa kohti.»

        ISLAM TULEE LÄPI VALAISTUA KAIKILTA KANTEILTA


    • Anonyymi

      6 Älä sinä, ihminen, pelkää heitä,
      - älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.
      Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä – he ovat uppiniskaista kansaa.
      7Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta – he ovat uppiniskaisia
      . 8Mutta sinä, ihminen, kuuntele mitä sinulle sanon. Älä niskoittele, niin kuin tämä niskuroiva kansa. Avaa suusi ja syö, mitä sinulle annan.»

      KAIKKI OIKEA ON PUHASTA JA TOTISTA TOTTA
      ( Avaa suusi ja syö, mitä sinulle annan.» )

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikäs on islamin kivi tässä pyörteessä, siis täysin merkityksetön - utopia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs on islamin kivi tässä pyörteessä, siis täysin merkityksetön - utopia.

        Kuitenkin Pyhiinvaellus on Kaikkeuden Luojan säätämä pylväs ja sen aikana on usein ollut ilmestyksiä, joita Paavalikin kehotti odottamaan. Pyhiinvaellus on kasteeseen ja Pyhään Ehtoolliseen rinnastettava uskolle tärkeä toimitus.

        Itse kävin 1996 Jerusalemissa mikä muutti elämäni suunnan täysin. Koin sen jälkeen viisi ilmestystä mm. 1998, 2003, 2008, 2012, 2017.
        Kristus kertoi missä mennään ja valotti omia suunnitelmiaan.

        Pyhiinvaellusten merkitystä ei ehkä kannata aliarvioida. Monet ovat niistä hyötyneet suunnattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin Pyhiinvaellus on Kaikkeuden Luojan säätämä pylväs ja sen aikana on usein ollut ilmestyksiä, joita Paavalikin kehotti odottamaan. Pyhiinvaellus on kasteeseen ja Pyhään Ehtoolliseen rinnastettava uskolle tärkeä toimitus.

        Itse kävin 1996 Jerusalemissa mikä muutti elämäni suunnan täysin. Koin sen jälkeen viisi ilmestystä mm. 1998, 2003, 2008, 2012, 2017.
        Kristus kertoi missä mennään ja valotti omia suunnitelmiaan.

        Pyhiinvaellusten merkitystä ei ehkä kannata aliarvioida. Monet ovat niistä hyötyneet suunnattomasti.

        HYVÄ NIIN, sydämmen kyllyydestä suu puhuu.

        Taivas on sioitettuna jo meissä, että sen etsimistä ei kaukaa tarvii hakea, sen löytäminen silti on joskus tuskien takana.


    • Anonyymi

      OLemma joka hetki kaikkeuden yhteydessä sekä ajattomasti ja heti yhteyksin.

      Henkisyys on kaiken ylläpitävä elämän ylläpitävä voima ja kontrolli...

      Ei hiuskarvammekaan taitu meiltä elämän ylläpitäjän tietämättä.

      • Anonyymi

        Imaammi järestelmät kivellään pyrkivät tämän HENGEN luonnollisen järestelmään tuhoomaan valtaasa, joka ei ees ole ihmisjärkeä vaan tuhoisaa vallanpitoa ja pyrkivät levitäytymään kuin tuho-kulovalkeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imaammi järestelmät kivellään pyrkivät tämän HENGEN luonnollisen järestelmään tuhoomaan valtaasa, joka ei ees ole ihmisjärkeä vaan tuhoisaa vallanpitoa ja pyrkivät levitäytymään kuin tuho-kulovalkeat.

        Toki on totta että juutalaiset, Islam ja monet muut vapaat petomaiset kansat tekevät suorasuuntaisin hyökkäyksin selvää itseään pienemmistä ja varuillaan olemattomista heikoista kansoista.

        Suomi ei ole itse tuollainen petokansa, vaan siivellä eläjä. Se on elänyt milloin Ruotsin, Venäjän, Saksan , Britannian , USA n yms. Suurten siivellä. Sen tähden onnistunut haalimaan rikkautta.

        Suomikin siivellä eläessään lähetti 300000 siirtolaista Amerikkaan. Ja Australiaan.
        Mutta se ei ollut petomainen hyökkäys, vaan päästiin pomojen siivellä eläen mukaan.

        Ne jotka suoraan hyökkää omaa tukenaan ihmisen asemasta Jumalan Pojan tai jopa demonit. Niiden Voima on hyvin suuri.
        Petokansat tekee lopulta selvää kaikista pienistä. Islam ja hindut jäävät jäljelle kun Kalki Jumalan Poika aloittaa oman hyökkäyksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki on totta että juutalaiset, Islam ja monet muut vapaat petomaiset kansat tekevät suorasuuntaisin hyökkäyksin selvää itseään pienemmistä ja varuillaan olemattomista heikoista kansoista.

        Suomi ei ole itse tuollainen petokansa, vaan siivellä eläjä. Se on elänyt milloin Ruotsin, Venäjän, Saksan , Britannian , USA n yms. Suurten siivellä. Sen tähden onnistunut haalimaan rikkautta.

        Suomikin siivellä eläessään lähetti 300000 siirtolaista Amerikkaan. Ja Australiaan.
        Mutta se ei ollut petomainen hyökkäys, vaan päästiin pomojen siivellä eläen mukaan.

        Ne jotka suoraan hyökkää omaa tukenaan ihmisen asemasta Jumalan Pojan tai jopa demonit. Niiden Voima on hyvin suuri.
        Petokansat tekee lopulta selvää kaikista pienistä. Islam ja hindut jäävät jäljelle kun Kalki Jumalan Poika aloittaa oman hyökkäyksensä.

        Aikanaan tuli maapallolle ikuisuudesta 200 Jumalan Poikaa. Johtajana Seem-Jehova.
        Koska ne tulivat ikuisuudesta niiden Voima oli mahtava. Niitä palvovat kansat menestyvät, vaikka ovat jumalattomia ihmiskunnan vihollisia. 199 Jumalan Pojista otti tehtäväkseen ihmiskunnan tuhoamisen tyystin. Mutta yksi nimittäin Asael rakastui ihmisnaiseen ja asettui ihmiskunnan puolelle saaden muiden vihan osakseen.

        Ne petokansat jotka palvoo Jumalan poikia voittaa lopulta. Onhan itse kuuluisa Jehova eli muinainen Gilgamesh heidän johtajansa.

        Ihmiskunta ja pienet heikot kansat jotka ei palvo Jumalan Poikia tuhoutuu.

        Tästä kerrotaan Eenokin kirjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan tuli maapallolle ikuisuudesta 200 Jumalan Poikaa. Johtajana Seem-Jehova.
        Koska ne tulivat ikuisuudesta niiden Voima oli mahtava. Niitä palvovat kansat menestyvät, vaikka ovat jumalattomia ihmiskunnan vihollisia. 199 Jumalan Pojista otti tehtäväkseen ihmiskunnan tuhoamisen tyystin. Mutta yksi nimittäin Asael rakastui ihmisnaiseen ja asettui ihmiskunnan puolelle saaden muiden vihan osakseen.

        Ne petokansat jotka palvoo Jumalan poikia voittaa lopulta. Onhan itse kuuluisa Jehova eli muinainen Gilgamesh heidän johtajansa.

        Ihmiskunta ja pienet heikot kansat jotka ei palvo Jumalan Poikia tuhoutuu.

        Tästä kerrotaan Eenokin kirjassa.

        Elämämme on palottu niin, ettei valta siinä voita - VAAN JA AINOASTAAN USKO

        KOKO ELÄMÄMME ON USKON VOITOA

        Kaikki muu murenee.


    • Anonyymi

      Päivän sanaan liittyen.

      Rakastakaa vihamiehiänne
      27

      »Mutta teille, jotka minua kuulette, minä sanon: Rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat. 28Siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden puolesta, jotka parjaavat teitä.
      29

      Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa toinenkin poski. Jos joku vie sinulta viitan, anna hänen ottaa paitasikin.
      30

      Anna jokaiselle, joka sinulta pyytää, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinulta jotakin vie.
      31

      »Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille. 32Jos te rakastatte niitä, jotka rakastavat teitä, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin rakastavat niitä, joilta itse saavat rakkautta. 33Jos te teette hyvää niille, jotka tekevät hyvää teille, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin tekevät niin.
      34

      Ja jos te lainaatte niille, joiden uskotte maksavan takaisin, mitä kiitettävää siinä on? Syntisetkin lainaavat toisilleen, kun tietävät saavansa takaisin saman verran.
      35

      Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.
      36

      »Olkaa valmiit armahtamaan, niin kuin teidän Isännekin armahtaa.

      JA NÄIN
      39Hän puhui heille vielä vertauksin:
      »Miten sokea voisi taluttaa sokeaa? Molemmathan siinä putoavat kuoppaan.
      40

      Ei oppilas ole opettajaansa etevämpi, mutta kyllin oppia saatuaan jokainen on opettajansa veroinen.

      • Anonyymi

        Anna Toivo huomiseen / En lakkaa TOIVOMASTA
        - Koska valaisee kointähtönen


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        TÄSSÄ ON NIMENOMAAN PUHAS USKO ESITETTYNÄ

        MITEN ISLAMI TÄHÄN VASTAA

        KUNNIASSAAN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄSSÄ ON NIMENOMAAN PUHAS USKO ESITETTYNÄ

        MITEN ISLAMI TÄHÄN VASTAA

        KUNNIASSAAN

        Uskolla manipuloijia on kymmeniä, joista kourallinen merkittäviä.

        Islam manipuloi uskomaan yhteen Jumalaan.
        Hindut Kali yoga pahojen maailmanvaltaan.
        Juutalaiset tulevaan hyvään paratiisiin.
        Kristityt ikuiseen elämään.

        Kaikkien noiden uskolla manipuloijien uskot ovat puhtaita. Mutta niiden ihmisten uskot likaisia, jotka seuraavat tai opettavat heitä.
        He kun vihaavat toisiaan ja taistelevat toisiaan vastaan kiihkeästi.

        Miksi tekin islamin puhdasta uskoa yhteen Jumalaan arvostelette??? Ja miksi taistelette islamin puhdasta uskoa vastaan? Ei tuollainen taistelu ole puhtaan uskon osoitusta?

        Kristus, juutalaisuus, Islam ja hindut etc. Ovat kaikki o.k. kykenettekö siihen sopeutumaan ja sen koskaan myöntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskolla manipuloijia on kymmeniä, joista kourallinen merkittäviä.

        Islam manipuloi uskomaan yhteen Jumalaan.
        Hindut Kali yoga pahojen maailmanvaltaan.
        Juutalaiset tulevaan hyvään paratiisiin.
        Kristityt ikuiseen elämään.

        Kaikkien noiden uskolla manipuloijien uskot ovat puhtaita. Mutta niiden ihmisten uskot likaisia, jotka seuraavat tai opettavat heitä.
        He kun vihaavat toisiaan ja taistelevat toisiaan vastaan kiihkeästi.

        Miksi tekin islamin puhdasta uskoa yhteen Jumalaan arvostelette??? Ja miksi taistelette islamin puhdasta uskoa vastaan? Ei tuollainen taistelu ole puhtaan uskon osoitusta?

        Kristus, juutalaisuus, Islam ja hindut etc. Ovat kaikki o.k. kykenettekö siihen sopeutumaan ja sen koskaan myöntämään.

        Ihminen elää ykseyttään elämää kohti.

        ( Kristityt ikuiseen elämään. )

        TÄMÄ ON JOKAISELLE IHMISELLE TARJOLLA
        - ja määränpäänä on ikuisuus

        JUMALLAMME LUOJANA ON KAIKEN TAKANA JA USKON TAKEENA


      • Anonyymi

        Siinä se on miten isämme armantaa meitä. maalisen matkamme lopussa, selvitys siitä.

        ( »Olkaa valmiit armahtamaan, niin kuin teidän Isännekin armahtaa. )


    • Anonyymi

      Elämämme ikuisuutta rakennamme ja käymme sisimässämme sieluinemme.

      JEESUKSEN SYNTYMÄKUVAUS JUURIKIN SEN OSOITTAA SEIMINEEN

      Näin - usko on ainut polku joka polkumme viitoittaa matkalaiselle.

      • Anonyymi

        Raamattu on hyvin esittänyt eri tilanteita miten polkuamme käymme ja vaaroista selviämme-

        Elämän Lähteille ja ELÄVÄN VEDEN ÄÄREEN ELÄMÄN HEDELMILLE.


      • Anonyymi

        Sinapin siemen on asetettuna jo valmiina oottamassa uskon kastelua josta siemen varttuisi kunnon elämän puuksi,
        - siis meissä kaikissa on jo tämä siemen todellista-elämää oottamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinapin siemen on asetettuna jo valmiina oottamassa uskon kastelua josta siemen varttuisi kunnon elämän puuksi,
        - siis meissä kaikissa on jo tämä siemen todellista-elämää oottamassa

        Niin teillä on luonnollista lahjakkuutta ja elämän kokemusta lennokkaisiin sanan käänteisiin. Olette suuri lahja Kristukselta seurakunnalle. Vähän jopa uskon teitä, mutta täydellisyys puuttuu silti.

        Mooseksen Laki sanoo että muukalaisia tulee kohdella hyvin ja että Jumala ruokkii heidät.
        Te kuitenkin puhutte lautasen pois vetämisestä. Ainakin niiltä jotka ei suostu työhön ja yhteiskunnan rakentamiseen.

        Jumala tahtoo kuitenkin muukalaista ruokkia teki tämä työtä tai ei.

        Kaikki ei ole teidän jutuissa pyhien kirjojen tasoa siis täydellisesti.

        Toinen asia on Kaikkeuden määrittely lempeäksi äidiksi. Entä jos kaikkeus onkin julma ja kova. Siitä ei ole tarkkaa tietoa.
        Ohjaatte uskomaan Kaikkeudesta lempeää.
        Hieno ohjaus, mutta ehkä vajaa tiedossa??


      • Anonyymi

        Koko mailma oli verolle pantuna, elikkä kaikki ja pelastus syntyi kaikille seimeen.

        VOIKOS TÄTÄ PAREMMIN VOIDA KUVATA KUNIGAS AJATUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko mailma oli verolle pantuna, elikkä kaikki ja pelastus syntyi kaikille seimeen.

        VOIKOS TÄTÄ PAREMMIN VOIDA KUVATA KUNIGAS AJATUSTA.

        SEIMI KUVAA SIIS KAIKIA ELÄMÄN ELEMUSTEJÄ RAVINTEINEEN ...

        ILMAN RUOKAA EI ELÄMÄ PYÖRI.


    • Anonyymi

      > Nina Åström - Anna sade, Jumala

      - Jumala tulee lähelle tässä laulussa. Kiitos Herra Jeesus.

    • Anonyymi

      >> Siionin laulu 129, Jumalan rauhaa rinnassansa

      - Äidin lempilaulu! Myös omani. Uskossa elän, herran luotan, kotihin minut noudetaan...

      Jatkuvuus on taatua ja yhteydet, annan pelien soida, niin tunnet kansan voiman ja tahdon esilletulon.

    • Anonyymi

      Psalmit:
      28:1 Daavidin virsi. Sinua, Herra, minä huudan; minun kallioni, älä ole minua kohtaan äänetön, etten minä, kun sinä vaiti olet, joutuisi niiden kaltaiseksi, jotka ovat hautaan vaipuneet.
      28:2 Kuule minun rukousteni ääni, kun minä sinua avuksi huudan, kun minä käteni nostan sinun kaikkeinpyhintäsi kohti.
      28:3 Älä tempaa minua pois jumalattomien kanssa, älä väärintekijäin kanssa, jotka puhuvat lähimmäisilleen rauhan puheita, vaikka heidän sydämessään on pahuus. >> Jakeen lisätiedot
      28:4 Anna heille heidän työnsä mukaan ja heidän tekojensa pahuuden mukaan; anna heille heidän kättensä tekojen mukaan, kosta heille, mitä he ovat tehneet.
      28:5 Sillä eivät he ota vaaria Herran töistä eivätkä hänen kättensä teoista. Hän kukistakoon heidät, älköönkä heitä rakentako.
      28:6 Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen.
      28:7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
      28:8 Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva.
      28:9 Pelasta kansasi ja siunaa perikuntasi; kaitse heitä ja kanna heitä iankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Raamatun sana tänään
        Herra on kansansa voima, voideltunsa apu ja turva.
        Ps. 28:8


      • Anonyymi

        Raamattu kuvaa uskonpolun rakentumista läpi aikojen.
        - funtsi funtsi
        - mailma ei tule koskaan valmistumaan, mutta se on koko-ajan rakentumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kuvaa uskonpolun rakentumista läpi aikojen.
        - funtsi funtsi
        - mailma ei tule koskaan valmistumaan, mutta se on koko-ajan rakentumassa.

        Elikkä liike on sen salaisuus, sellaista on elämäsi ainaisesti.


    • Anonyymi

      Mitäs islam on mieltä perhesuhteistaan KUNNIASSAAN.
      - mikäs on islamin mies ???

      >> TIMO TURUNEN - Äideistä parhain

      - Tämä kappale tuli sävellahjassa, tietysti eri esittäjältä kun olin penska...kiitos äidilleni ja kiitos kaikille maailman äideille!

      • Anonyymi

        Siionin laulu 129, Jumalan rauhaa rinnassansa
        https://www.youtube.com/watch?v=lF5S-vYFyrA

        - Ihanaa kuulla kun taustalla vielä laululintunen kiittää Jumalaa armosta ääneen ja lyöpi kädet yhthen! harvoin kuulee nykyään toisten kuin ennen, mutta leastadiushan siitä sanoi että kun ilta tulee ja myrsky nousee niin hiljenevät laulutiiaiset!


      • Anonyymi

        Sunna ylistää hyvin paljon kunnioitusta vanhempia kohtaan ja lapsia ei ole lupa mitenkään tuhota. Itse asiassa taivas vaatiessaan vanhempien kunnioitusta käyttää islamin sunnaa.
        Sillä Jeesus omalta puoleltaan tuli tuomaan miekkaa perhesuhteisiin. Niin että kaksi on kolmea vastaan ja kolme kahta vastaan.

        Islam on kaiken vanhempien kunnioituksen ja lasten suojelun perusta. Sunna vaatii hyvin paljon lapsia kunnioittamaan jopa vetoovin ja uhkaavin sanoin vanhempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunna ylistää hyvin paljon kunnioitusta vanhempia kohtaan ja lapsia ei ole lupa mitenkään tuhota. Itse asiassa taivas vaatiessaan vanhempien kunnioitusta käyttää islamin sunnaa.
        Sillä Jeesus omalta puoleltaan tuli tuomaan miekkaa perhesuhteisiin. Niin että kaksi on kolmea vastaan ja kolme kahta vastaan.

        Islam on kaiken vanhempien kunnioituksen ja lasten suojelun perusta. Sunna vaatii hyvin paljon lapsia kunnioittamaan jopa vetoovin ja uhkaavin sanoin vanhempiaan.

        EI OO ISLAMIN VOITTANUTTA MITEN TOIMITAAN JA PUHUTAAN SILTI TOISIN TEHHÄÄN JA AINA PYRKIMYKSIN.
        - mikään ei siis ole normaalia elämää


    • Anonyymi

      Yksilöinä me elämme, mutta islamilaiset erikseen.

      • Anonyymi

        Korraani pyhittää heijän käytöksesä ja neuvoo vaatii.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vapaa SUOMI - elämme vapauttamme.

        >> Flashmob Finlandia MieskuoroPekka

        Tää on varmaan paras veto Finlandia hymnistä mitä on. Erityispointsit kaverille, joka otti hatun päästä halliin astuessa.


    • Anonyymi

      Erityiskiitos myös islamille ja Profeetalle (saas) joiden ansiosta oikeus kansainvälinen ja talouden hyvät suhdanteet ovat tähän asti pysyneet voimassa. Öljy yms. Ovat olleet sähkön ohella suuri vaurastuttaja.

      Jumalan valtakunta tulee kuitenkin 2028 ja se kuuluu köyhille. Profeetta Daniel kertoo 11. Luvun lopussa kuinka Pohjoisen Kuningas 1852 imperialismin avulla ryösti Etelän Kuninkaan aarteet näin rikastuen ja etelä jäi köyhäksi.

      Siis Etelän Jumala sääsi olemaan Jumalan valtakunnan 2028 perusta. Sillä tuo valtakunta kuuluu köyhille.

      Ei kannattanut lähteä aarteita ryöstämään. Oli lyhytnäköinen päätös. Karitsa tahtoo väkeä kaikista kansoista ja heimoista. Ja Karitsa hallitsee maailmaa. Aarteiden takia pohjoinen osottautu heimoja ja kansoja tuhoavaksi voimaksi jollaisella ei voi olla tulevaisuutta maailmaa hallittaessa.

      Islam ei ehkä myös sovellu? Kuitenkin Imaami Mahdi soveltuu. Hän on koko maailmaan tuova oikeuden, Totuuden, vaurauden sekä rauhan.
      Imaami Mahdin kuva löytyi Mars planeetalta 1976 cydonia alueelta. Muistuttaa Yhdysvaltojen presidenttejä Obamaa ja Trumpia.

      Ehkä Yhdysvallat on Imaami Mahdi? Ainakin Yhdysvallat on melkoinen vaurauden lähde.

      • Anonyymi

        Mikäli USA on Imaami Mahdi on sen asian hyväksyminen monille hankalaa.
        Jopa arabeille itselleen.

        Itse toivon että tulisi jokin muu mahdollisuus. Mutta jos tulee se saattaa olla Antikristus tai väärä Mahdi. Kaikki kansat kokoontuu Imaami Mahdin ympärille 1400 vuotta 622 jälkeen eli 2022-2023. Ja niin Suomikin liittyi NATOON.

        Ja kaikki ovat USA n ja Ukrainan tiimoilta kokoontuneet.

        Jos on tulossa USA n lisäksi vielä jokin toinen oikea Mahdi niin pitää sen olla hienoin tapahtuma maailmassa. Mutta Antikristusta pitää varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli USA on Imaami Mahdi on sen asian hyväksyminen monille hankalaa.
        Jopa arabeille itselleen.

        Itse toivon että tulisi jokin muu mahdollisuus. Mutta jos tulee se saattaa olla Antikristus tai väärä Mahdi. Kaikki kansat kokoontuu Imaami Mahdin ympärille 1400 vuotta 622 jälkeen eli 2022-2023. Ja niin Suomikin liittyi NATOON.

        Ja kaikki ovat USA n ja Ukrainan tiimoilta kokoontuneet.

        Jos on tulossa USA n lisäksi vielä jokin toinen oikea Mahdi niin pitää sen olla hienoin tapahtuma maailmassa. Mutta Antikristusta pitää varoa.

        Yhdysvallat on vahva Vaurauden tuoja, mutta totuuden tuojana ei huippua kaikilta osin.
        Itse piirsin vihkoon 2003 Kristuksen ilmestyessä että Tetarkin eli neljän keisarin muodostaa: Obama, Kuningas Charles, Elon Musk ja neljäs on jonkinlainen provinssi joka koostuu joukoista.

        Tuo Provinssi toisi Totuuden, Charles oikeuden, Musk ja Obama Vaurauden ja Rauhan.

        Tämä on vain yksi mahdollisuus eikä tyydytä täysin esim. Arabeja. Pitäisi tulla vielä itse persoonan. Mutta vaarana on että se olisi Antikristus. Persoonan odotus on kuitenkin Autuasta. Autuasta on odottaa.....

        Kuka on Profeetta Isa ja Elia on arvoitus vielä joka on ratkaistava.
        Marsin Cydonia kompleksin kuvan perusteella voi olla joko Putin tai Ukrainan johtaja. Kumpikin muistuttaa tuota kuvaa.

        Mutta kuinka USA ja Venäjä löytää tien Maailmanrauhaan ja kestävään Rauhan sopimukseen.


    • Anonyymi

      On kolme asiaa jotka hiertää Rauhansopimuksen kannalta.

      Arabia vastustaa temppelin rakentamista Israeliin.
      Afrikka vastustaa matkustus ja muiden oikeuksien kaventamista monilapsisilta perheiltä. Eli jos on enemmän kuin kaksi lasta.
      Venäjä vastustaa naisten aseman moraalisesti korkeaa perustaa eli siveellisyyttä.
      Se kun on eräs orjuuden muoto. Ennemmin seksuaalinen vapaus ja hillittömyys.

      Arabian, Afrikan ja Venäjän vastalauseet on mahdottomia kumota sillä he ovat kivikovia asiansa suhteen. He tahtovat köyhinä itse hallita maailmaa ja rikkaita vastaan sotia keinoja kaihtamatta.

      Neuvottelut ovat edenneet rikkaita liikaa suosivina. Sota rikkaita vastaan on ainoa mitä köyhät kannattavat varauksetta.

      • Anonyymi

        Afrikan, Arabian ja Venäjän vaatimus anarkistisesta mielivallasta jumalallisen ja taivaallisen järjestyksen asemesta on vakava uhka sillä Jumalan valtakunnan päänä toimii saatana ja köyhät tahtoessaan saatanan valtaa lisää voivat pahimmillaan kumota täysin jumaluskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afrikan, Arabian ja Venäjän vaatimus anarkistisesta mielivallasta jumalallisen ja taivaallisen järjestyksen asemesta on vakava uhka sillä Jumalan valtakunnan päänä toimii saatana ja köyhät tahtoessaan saatanan valtaa lisää voivat pahimmillaan kumota täysin jumaluskon.

        Taistelulla on luonne Jumalaa kannattavat vastaan Saatanaa ja Antikristusta kannattavat.
        Kumpi tahansa puoli voi voittaa.
        Sillä ennakolta tiedämme Saatanan eli vanhaikäisen tulevan kaikkien valtakuntien ja niiden loiston pääksi.

        Itse asiassa Afrikan, Arabian ja Venäjän eli köyhien ja satanallisen järjestelmän voitto on ilmeinen ellei Kristillinen kirkko taivu paastoon ja luovu vallastaan ISLAMIN eduksi.

        Maailmassa ei riitä resurssit jos kristityt jatkaa yltäkylläisyydessä elämistä.

        Islamin on määrä kyllä voittaa asema pedon selässä kristityiltä, mutta sen asema kestää 7-77 vuotta. Sen jälkeen tulee Jumalan Sana ja lyö islamin pois asemastaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        >> Finlandia - Oulun poliisi onnittelee satavuotiasta Suomea

        -- Hyvää Itsenäisyyspäivää suomalaisille! Kiitos upeasta laulusta!
        SUOMALAISEN ON TAJUTTAVA JA PIDETTÄVÄ OMA LEIRIMME JA YHTENÄISENÄ


    • Anonyymi

      Koskas islam muuttuu, se onkin kysymys - mikä ei meille kuulu mitenkään.

      Ei meitin tarvii muuttua, islamin on itse muututtava !
      - mutta ja kun koraani ei tule koskaan muutumaan,,, näitten ohjekirja niin ei nääkään muutu ei koskaan.

      • Anonyymi

        TÄSSÄKIN VITJASSA SÖNKÄTÄÄN KOKOAJAN JOTAKIN VANHAA VUOSITUHANSIEN TAKAA JUTTUJA
        - ei helekutissa mitä on tämä porukka mukas muutuvat mutteivat vain muutu miksikään

        ONKOS TÄSSÄ LAITAA


      • Anonyymi

        TÄHÄN MUUTUMISEEN VIELÄ SEN VERRAN:
        - kyllä suomi muuttuu kokoajan kehityksemme mukaisesti

        MUTTEI SIIHEN ISLAMIA MUKAAN OTETA EIKÄ HALUTA NÄITTEN PIIRTEITÄ MITENKÄÄN OTTAA HUOMIOON


    • Anonyymi

      Tässä ei ohjekirjoja tarvita koska elämän siemen on jo meissä - eikä vanhaa hapatusta, koska aina tuores kaipaa uuden leilin.

      Tänään me kuulemme Herramme Jeesuksen lämpimän ja turvallisen viestin. ”Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.” Jos kannat elämässäsi huolten ja murheiden taakkaa, muista, mitä taivaan linnut ja kedon kukat meille tänään opettavat. Kun kerran Jumala huolehtii niistä, niin miksei sitten meistä, jotka olemme hänelle monin verroin rakkaimmat! Tämä on vapauttava Raamatun lupaus. Jeesuksen opetus rohkaisee: meidän ei tarvitse murehtia ja kantaa turhia huolia. Jumala on meitä lähellä kaikissa elämän vaiheissa.

    • Anonyymi

      Erään Kalevalan käännöksen mukaan Suomen tulevaisuus on osa seitsemän valtion ateistista ja kommunistista liittoa, jossa tosiaan uskonnolla ei ole suurta roolia. Suomeen kaavaillaan tuon käännöksen mukaan eliitiksi pakolaisia maista joissa kommunismi epäonnistui.

      Somalia, Chile, Vietnam, Ukraina, Irak, Syyria , Kurdistan. Etc.

      Nuo pakolaiset nousevat merkittävään asemaan mutta ovat USKONNOTTOMIA ATEISTEJA ennen kuin uskovaisia.

      Suomi tosiaan valitsee itse tiensä ja kansalliseeppos Kalevala näyttää monin tavoin suuntaa. Suomi ei siinä mielessä ole uskovien vaan ateistien aluetta.

      Ja todellakin Suomi on paljon saanut armoa ja suosiota. Jo 3000 eKr se mainitaan Heenokin kirjassa yhdeksi kolmesta kansasta jotka estää idän joukkojen leviämistä länteen. Sillä on ollut tärkeä rooli jo 5000 vuoden ajan.

      Saa olla kyllä kiitollinen. Ja sanonta on lottovoitto syntyä Suomeen on pitänyt paikkansa. Toki monet ovat uhranneet paljon Suomen eteen. Oli 1800 luvun nälänhätä ja 1900 luvun sodat. Hieno maa tämä on. Toki ajat ja niiden muutokset vaikuttavat sen että välillä on kurjaakin ollut? Siirtymävaiheissa.

      Mä en puhukkaan paljoa Suomesta vaan kuvailen taivaan ilosanomaa sekä maailmassa riehuvia sotia. Tieto niistä ei ehkä Suomessa ole tärkeää, mutta aina ei viitsi joutavia uskonnon ongelmia miettiä myöskään. Ne kun on ratkaistu satoja vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Miten ohjekirjallaan varustetun porukan annetaan yleensäkään levitäytyä sekaamme ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ohjekirjallaan varustetun porukan annetaan yleensäkään levitäytyä sekaamme ?

        Eivätkä hyväksy meitä, silti pailaavat ryhmin kuin kotimaissaankin ?


    • Anonyymi

      TÄMÄ TAVOILTAAN AHAS PORUKKA JOKA SUOMEEN OVAT TUNKEUTUMASSA TAPOINEEN.

      on huomioitava mihin pyrkivät - tyhjää touhuten

      • Anonyymi

        Me elämme yksilöinä ihmisenä / EMMEKÄ MASSA HYSTERIASSA

        Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
        Herra, kuule minun ääneni.
        Tarkatkoot sinun korvasi rukoustani.
        Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit,
        Herra, kuka silloin kestää?
        Mutta sinun on armo, sinä annat anteeksi,
        että me eläisimme sinun pelossasi.
        Sen tähden, Jumala,
        ole minulle armollinen hyvyydessäsi.
        Pese minut puhtaaksi rikoksestani
        ja anna lankeemukseni anteeksi.
        Sinua vastaan olen rikkonut,
        olen tehnyt vastoin sinun tahtoasi.
        Käännä katseesi pois synneistäni
        ja pyyhi minusta kaikki pahat tekoni.
        Jumala, luo minuun puhdas sydän
        ja uudista minut, anna vahva henki.


    • Anonyymi

      Korkeaa moraalia ja orjuutta siinä tulee ajamaan profeetta Elia ja Israel. Tänä päivänä on muotoutumassa monia EMIIRIKUNTIA joita voisi olla esim. Afganistan, Makedonia, Israel ja Jemen. Nämä maat ovat yltiöpäisen tiukan moraalin alaisuuteen ehkä sopivia.

      Oikeudenmukaisuutta ja vapautta tulee ajamaan Imaami Mahdi joka vallitsee henkisellä tasolla maailmanlaajuisesti vielä 100 vuoden ajan. USA saattaa olla osa kollektiivista Mahdia omalla tavallaan.

      Pioneeri ja edelläkävijä on kristittyjen Profeetta Isa. Hän ajaa monia eri asioita mutta päätynee vihdoin Intian uskontojen edistyksellisyyden kannalle. Hindulaisuus nousee 2100 jKr tienoilla veedojen kokoamisen kautta korkeimpaan rooliin.

      Nämä kolme liittyy uskontoon, taivasten valtakuntiin ja Mahdiin.

      Mutta sitten on vielä uskottomat joiden edustaja on Lohikäärme ja seitsemän ateistisen valtion liitto. Saatanan avulla Nämä nousee Jumalan valtakunnan keskeiseen rooliin. Vaihtoehtoja on siis vähintään Nämä neljä erilaista pääsuuntaa.

      Voi olla että kaikki on ihmeellisempää kuin mitä tässä kuvaan. Ilmestys 13 antaa ymmärtää että Lohikäärme viime kädessä laittaa pedon merkillä kaupat kiinni jos ei saa kaikkea valtaa itselleen.

      • Anonyymi

        EI SE VENÄJÄKÄÄN SUOMEA PYSTYNYT VALTAAMAAN - NIIN EI MYÖSKÄÄN isllammi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI SE VENÄJÄKÄÄN SUOMEA PYSTYNYT VALTAAMAAN - NIIN EI MYÖSKÄÄN isllammi

        Hakekaas tuolla näitten seilaamisista vähäsen tietoa.

        >> islamin levitäytyminen


      • Anonyymi

        Kaikki touhut on vailinaisuutta ja tuhoa näiltä...
        - ja sukeuttan huutoa väliläh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakekaas tuolla näitten seilaamisista vähäsen tietoa.

        >> islamin levitäytyminen

        Sieltä loppupäästä tulee islamista totuutta, kun tuon haun antia pyörittää 8-sivusta eteenpäin, tutkiskele ellet tiedä.


    • Anonyymi

      Käärijä - Cha Cha Cha (Live) // UMK23

      Aikas hyvä pyrkii suomen itsetuntoa nostamaan järestelmällisesti
      - ha ha haa nyt mennään, eikun sat sat saaa

    • Anonyymi

      Jeesus toteutti Vanhan testamentin lupaukset Messiaasta, mutta jotkut näkivät hänessä vain Joosefin pojan.

      Lupaus on vielä voimassa

      Tänään on mahdollisuus uskoa jo toteutuneeseen sovitukseen ja lunastukseen, jonka Jumala on valmistanut Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesus on syntien sovittajana lunastanut kaikki ihmiset synnin, kuoleman ja sielunvihollisen vallasta Jumalan omiksi. Lunastus on tapahtunut!

      Sovintosaarna syntien anteeksiantamuksesta on kuultavissa ja vastaanotettavissa Jumalan seurakunnassa täällä maan päällä. Vain Jumalan lahjoittamalla uskolla voi omistaa Kristuksen täydellisen vanhurskauden. Evankeliumin uskoja saa sydämeensä Jumalan ihmeellisen rauhan. Armosta autuaan ei tarvitse yrittää omalla onnistumisella kelvata Jumalalle. Jeesus on täyttänyt vaativan lain.

      Elämän tietä kuljetaan uskossa taistellen syntiä vastaan. Lankeemusten sattuessa voimana on synninpäästön evankeliumi.

      Vielä on voimassa se, mitä Jeesus luki Jesajan kirjasta synagogassa. ”Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, julistamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen ja julistamaan Herran riemuvuotta.”

      TÄMÄN JOUTUU MEISTÄ JOKAINEN KÄYMÄÄN LÄPI

    • Anonyymi

      Saudi-Arabia kutsuu ruotsalaisen diplomaatin puhutteluun tuomitakseen Ruotsissa myönnetyt luvat Koraanin polttoihin
      Saudi-Arabian ulkoministeriö ilmoitti asiasta myöhään torstaina.

      Islamin tekosia kootaan mailmanlaajuisesti tilastoihin.

      • Anonyymi

        AHISTUS KUULUU IKUISESTI NÄITTEN ELÄMÄÄN.


    • Anonyymi

      Matteuksen evankeliumi:
      17:1 Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
      17:2 Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.
      17:3 Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.
      17:4 Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".
      17:5 Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".
      17:6 Kun opetuslapset sen kuulivat, lankesivat he kasvoilleen ja peljästyivät kovin.
      17:7 Niin Jeesus tuli heidän tykönsä, koski heihin ja sanoi: "Nouskaa, älkääkä peljätkö".
      17:8 Ja kun he nostivat silmänsä, eivät he nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen yksinään.
      17:9 Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta Jeesus varoitti heitä sanoen: "Älkää kenellekään kertoko tätä näkyä, ennenkuin Ihmisen Poika on noussut kuolleista".
      17:10 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Miksi sitten kirjanoppineet sanovat, että Eliaan pitää tulla ensin?"
      17:11 Jeesus vastasi ja sanoi: "Elias tosin tulee ja asettaa kaikki kohdalleen.
      17:12 Mutta minä sanon teille, että Elias on jo tullut. Mutta he eivät tunteneet häntä, vaan tekivät hänelle, mitä tahtoivat. Samoin myös Ihmisen Poika saa kärsiä heiltä."
      17:13 Silloin opetuslapset ymmärsivät hänen puhuneen heille Johannes Kastajasta.
      17:14 Ja kun he saapuivat kansan luo, tuli hänen tykönsä muuan mies, polvistui hänen eteensä
      17:15 ja sanoi: "Herra, armahda minun poikaani, sillä hän on kuunvaihetautinen ja kärsii kovin; usein hän kaatuu, milloin tuleen, milloin veteen.
      17:16 Ja minä toin hänet sinun opetuslastesi tykö, mutta he eivät voineet häntä parantaa."
      17:17 Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni."
      17:18 Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve.
      17:19 Sitten opetuslapset menivät Jeesuksen tykö eriksensä ja sanoivat: "Miksi emme me voineet ajaa sitä ulos?"
      17:20 Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta".
      17:22 Ja kun he yhdessä vaelsivat Galileassa, sanoi Jeesus heille: "Ihmisen Poika annetaan ihmisten käsiin,
      17:23 ja he tappavat hänet, ja kolmantena päivänä hän nousee ylös". Ja he tulivat kovin murheellisiksi. >> Jakeen lisätiedot
      17:24 Ja kun he saapuivat Kapernaumiin, tulivat temppeliveron kantajat Pietarin luo ja sanoivat: "Eikö teidän opettajanne maksa temppeliveroa?"
      17:25 Hän sanoi: "Maksaa". Ja kun hän tuli huoneeseen, kysyi Jeesus häneltä ensi sanaksi: "Mitä arvelet, Simon? Keiltä maan kuninkaat ottavat tullia tai veroa? Lapsiltaanko vai vierailta?"
      17:26 Ja kun hän vastasi: "Vierailta", sanoi Jeesus hänelle: "Lapset ovat siis vapaat.
      17:27 Mutta ettemme heitä loukkaisi, niin mene ja heitä onki järveen. Ota sitten ensiksi saamasi kala, ja kun avaat sen suun, löydät hopearahan. Ota se ja anna heille minun puolestani ja omasta puolestasi."

      Raamatun sana tänään 23,7,2023
      Pietarin vielä puhuessa loistava pilvi verhosi heidät ja pilvestä kuului ääni: ”Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt. Kuulkaa häntä!”
      Matt. 17:5

      • Anonyymi

        ( 17:27 Mutta ettemme heitä loukkaisi, niin mene ja heitä onki järveen. Ota sitten ensiksi saamasi kala, ja kun avaat sen suun, löydät hopearahan. Ota se ja anna heille minun puolestani ja omasta puolestasi." )

        tuossa on elämän polku johdatuksen kuvaelma lyhykäisyydessään
        - lisäksi kaikki riippuu kaikesta


    • Anonyymi

      Viime kädessä kaikki on kiinni ihmisestä itsestään. Myös se palaako moraalintaju voimaan. Se tahtooko hän uskoa raamattuun ja korottaa Kristuksen niin että Kristus voisi korottaa kaikki.

      Jeesus sanoi jos silmä viettelee sinua heitä se pois. Itse on kunkin pidettävä huoli moraalistaan. Toki Kristuskin auttaa siinä ja monet kirjoitukset kuten Clemensin saarnat yms. Teokset. Mutta omassa sydämessä täytyy olla halu antautua Jumalalle. Ja nöyrtyä.

      Mä luulen että nyt on kuitenkin Vapahtajan aika ja liberaalit voittavat. Vasta 2400 jKr tulee lunastajan aika ja todellinen parannus.
      Tällä hetkellä tosi herätys synnintuntoineen on aika kaukaa haettu mahdollisuus.

      Vitsaukset kyllä syvenee yhä ja lopulta saattaa olla verenvuodatus sodassa olla ainoa tie.
      Mahdi oikea ja Isa oikea sekä Elia oikea kaikessa kunniassaan ovat hyvä tie, mutta pitää varoa VÄÄRÄÄ MAHDIA JOKA TULEE ENSIN.

      Jumala itse saattaa olla liberaalin Vapahtajan kannalla mutta se selviää vasta oikean Mahdin tultua.

      • Anonyymi

        Ihmisen pitää rauhoitua vaikei kaikkea ns. tajuakkaan

        Mutta tuo rotu mitä ISLAM EDUSTAA EIVÄT KOSKAAN RAUHOTU EI MILLÄÄN KONSTEIN

        KIVI HIERTÄÄ NÄITTEN SISUKSILLA KOKO MAILMANAJAN


      • Anonyymi

        Katselin eri hakusanoillaan tuota ISLAMIN touhuja
        - ei toivoakaan ole näitten muutumisista elämään sopiviksi, näissä elää ikuinen polte.


      • Anonyymi

        Intiakin on jaettuna näitten perimän mukaisesti

        KAAOSTA OOTELLEN TÄSÄ MENNÄÄN


      • Anonyymi

        Mahdin mukaan nimetty poliittinen liike ja aseellinen järjestö on Irakissa toimiva "Mahdin armeija" , jota johtaa šiiajohtaja Moqtada al-Sadr.

        Hakekaas >>> Mahdi

        Islam käyttää kaikkia konsteja, koska näillä ei elämä tule koskaan sisäitymmään, eikä nämä Abelia hyväksy eivätkä miellä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakistan
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pakistan

        Ihmisoikeudet
        Pakistanin lait mahdollistavat kuolemantuomion. Kuolemantuomio voidaan langettaa vähemmistöuskontojen edustajille jumalanpilkasta.[36] Open Doors -järjestön World Watch -listauksen mukaan kristityt kokevat Pakistanissa äärimmäistä vainoa. Järjestön mukaan kristityt ja erityisesti islamista kristityiksi kääntyneet kokevat vainoa kaikilla elämän osa-alueilla. Järjestön mukaan kristittyjä pidetään muslimeja alempiarvoisina ja heille annetaan töitä, joita pidetään alhaisina, likaisina ja kunniattomina. Kristityt tytöt ovat vaarassa joutua sieppausten ja raiskausten uhreiksi. Heidät saatetaan pakottaa kääntymään islamiin ja menemään naimisiin vainoajiensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisoikeudet
        Pakistanin lait mahdollistavat kuolemantuomion. Kuolemantuomio voidaan langettaa vähemmistöuskontojen edustajille jumalanpilkasta.[36] Open Doors -järjestön World Watch -listauksen mukaan kristityt kokevat Pakistanissa äärimmäistä vainoa. Järjestön mukaan kristityt ja erityisesti islamista kristityiksi kääntyneet kokevat vainoa kaikilla elämän osa-alueilla. Järjestön mukaan kristittyjä pidetään muslimeja alempiarvoisina ja heille annetaan töitä, joita pidetään alhaisina, likaisina ja kunniattomina. Kristityt tytöt ovat vaarassa joutua sieppausten ja raiskausten uhreiksi. Heidät saatetaan pakottaa kääntymään islamiin ja menemään naimisiin vainoajiensa kanssa.

        Mielettömyys on näille ylempiarvoista, kun katselee noitten tapoja ja ruokailuakin
        - liinavaateisten ja työsuojelu turvallisuus suojautuminen on kaikessa tipotiessään
        - mitä aikaa nämä elävät

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisoikeudet
        Pakistanin lait mahdollistavat kuolemantuomion. Kuolemantuomio voidaan langettaa vähemmistöuskontojen edustajille jumalanpilkasta.[36] Open Doors -järjestön World Watch -listauksen mukaan kristityt kokevat Pakistanissa äärimmäistä vainoa. Järjestön mukaan kristityt ja erityisesti islamista kristityiksi kääntyneet kokevat vainoa kaikilla elämän osa-alueilla. Järjestön mukaan kristittyjä pidetään muslimeja alempiarvoisina ja heille annetaan töitä, joita pidetään alhaisina, likaisina ja kunniattomina. Kristityt tytöt ovat vaarassa joutua sieppausten ja raiskausten uhreiksi. Heidät saatetaan pakottaa kääntymään islamiin ja menemään naimisiin vainoajiensa kanssa.

        Raamatullista mailman paloa ovat, miten ketut vetävät liekehtivissä hännissään liekkeihin elämän viljapellot ...


      • Anonyymi

        Islamilainen maailma

        Konfliktien määrä
        Islamilaisissa maissa väkivallan taso on korkea. Samuel P. Huntingtonin mukaan muslimeilla esiintyi 1990-luvulla konflikteja naapureidensa kanssa enemmän kuin minkään muun kulttuurin kansoilla. Vuonna 1993 oli käynnissä 59 etnistä ristiriitaa, ja niissä muslimit olivat osapuolena joka toisessa. Islamin sisäisiä konflikteja oli myös enemmän kuin missään muussa kulttuuripiirissä.[124] Muslimiyhteiskunnat ovat lisäksi militarisoituneempia kuin muiden kulttuuripiirien maat laskettuna sotilaiden ja sotilasbudjettien suhteellisina osuuksina.[125] Suhtautuminen poikkeuksellisen väkivaltaiseen ISIS -kalifaattiin oli suurimmaksi osaksi kielteistä, mutta ei täysin. Eniten myönteistä suhtautumista siihen oli Nigeriassa (14%), Malesiassa (11%) ja Senegalissa (11%), Pakistanissa (8%) ja Turkissa (8%).[4] Muslimimaissa uskonnollisiin vähemmistöihin kohdistuva vaino on paikoin yleistä. Open Doors -järjestön listauksen mukaan kristittyjä vainottiin vuonna 2020 eniten Pohjois-Koreassa. Sen jälkeen listan seuraavat 17 maata olivat joko muslimienemmistöisiä maita tai sellaisia maita, joissa oli suuri muslimiväestö.

        Luettelo muslimienemmistöisistä valtioista
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_muslimienemmist%C3%B6isist%C3%A4_valtioista

        Luettelo šarialain käytöstä maantieteellisesti Islam

        Muuta aiheeseen littyvää
        Tämä on luettelo valtioista, joissa šaria-lakia sovelletaan valtion virallisessa lainsäädännössä joko alueellisesti, perhelainsäädännön mukaisesti tai valtakunnallisesti. Luettelossa on myös muslimienemmistöiset valtiot, joissa ei sovelleta šaria-lakia ollenkaan. Suurin osa valtioista kuuluu Islamilaiseen yhteistyöjärjestöön. Šarialakia sovelletaan muslimimaissa vain osittain, yleisimmin perhelainsäädännössä, mutta joissakin maissa myös rikoslaissa. Missään sitä ei sovelleta kokonaisuudessaan, eikä se missään ole ainoa laki.

        Noita värjätyjä kohtia availemalla pystyy näkemään toen koko ISLAMISTA


    • Anonyymi

      24.6.2021
      Raamatunteksti(t) PÄIVÄN SANA

      Kirje efesolaisille 2:4-5
      Jumalan laupeus on kuitenkin niin runsas ja hän rakasti meitä niin suuresti, että hän teki meidät, rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta teidät on pelastettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe