Myös pressa myöntää että ongelmia on. Ne on todella pahoja eteläisessä Suomessa.
– Olisin nyt sitä mieltä, että Suomen hallituksen olisi järkevä ottaa nollatoleranssi rasismiin. Se olisi hyvä signaali myös maailmalle. Ongelmat maahanmuuton kanssa ja rasismi, ovat kaksi täysin eri asiaa, Niinistö painotti.
Ongelmat maahanmuuton kanssa
29
467
Vastaukset
- Anonyymi
Itä-Helsingin hurmos on ihana
- Anonyymi
Älämölö on valtava kun avaruusinsinöörit rikastavat siellä kulttuuriamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älämölö on valtava kun avaruusinsinöörit rikastavat siellä kulttuuriamme.
Uggabugga bongo bongo...
- Anonyymi
Hyysäreiden kannattaa viedä lapsensa illalla Kontulan, Malminkartanon tai Tikkurilan asemalle nauttimaan rikkaasta kulttuurista.
- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Hyvä Niinistö 👍
- Anonyymi
Sauli on viisas ja hyvä johtaja. Puuttuu asioihin silloin kun sitä tarvitaan. Paras presidentti ikinä. Kiitos Sauli ♥️
- Anonyymi
Katujengit, milan jaffit, "Eno" yms yms...
- Anonyymi
Vassarit rakastavat heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmisto ja media haluaa, että hallitus kaatuisi mahdollisimman pian ja päästäisiin takaisin hallituksiin, jotka eivät tee mitään muslimi-invaasion ja kotimaisten muslimien aiheuttaman rikollisuuden estämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin helsinki ja vantaa on aivan karmeita paikkoja näin isänmaan ystävälle onneksi 2kk ja muutan pois ei tarvi sanoa terve menoa menen ilomielin pois noista slummeista
- Anonyymi
Paikkasa pitävä lausahdus presidentti Niinistöltä.
”Täytyy nimittäin muistaa, että rasismi ja mahdolliset ongelmat maahanmuuton suhteen ovat kaksi täysin erillistä asiaa”- Anonyymi
Niinistö on myös lausunut seuraavaa:
"Olisi miellyttävämpää, jos emme joutuisi vastakkainasettelujen äärelle. Mutta aina päätöksenteko ja vastuunkanto ei ole miellyttävää. Viime kädessä meidän kaikkien on puolustettava suomalaista yhteiskuntaa."
- Anonyymi
Helsinkiläinen ystäväni kertoo, että nousee taxiin ainostaan silloin, kun kuski on kantasuomalainen. Sanoo tarkkaan valitsevansa taxifirman myös silloin, kun tilaa sen puhelimen kautta.
Ja sinun ystävä on sitten täydellinen sinä usko kaikkia ja me täytyy uskomme sinusta ja sinun ystävä
Minun ystävä hän asu Japanissa hän sanoi hän aja lentokone
Minulla yksi ystävä hän asu Amerikka hän sanoi että hänellä 1000000000 Dollari
Kyllä kaikki osaa keksiä tarina- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Ja sinun ystävä on sitten täydellinen sinä usko kaikkia ja me täytyy uskomme sinusta ja sinun ystävä
Minun ystävä hän asu Japanissa hän sanoi hän aja lentokone
Minulla yksi ystävä hän asu Amerikka hän sanoi että hänellä 1000000000 Dollari
Kyllä kaikki osaa keksiä tarinaMinäkin tekisin ihan samoin jos asuisin Helsingissä. Jokaisella on oikeus itse päättää millaisia valintoja tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin tekisin ihan samoin jos asuisin Helsingissä. Jokaisella on oikeus itse päättää millaisia valintoja tekee.
Minä olin taksissa mitä somalitaustainen ajoi ja hän koko ajan katseli kännykkäänsä ja sai pelätä milloin ajaa tieltä ulos.
Mutta miten voi ajajan valita kun firmasta tulee se mikä on sillä hetkellä vapaa?
Kyllä kyllä
- Anonyymi
Yle Dokumentit (2018) Otteita Malmöstä/Rosengård
"Malmön ongelma-alueilla huumekauppa ja väkivalta ova arkipäivää".
"Malmön vuokra-alueilla rikollisjengit aiheuttavat pelkoa".
"Nykyään maahanmuuttajien työllistymisessä voi kestää 7-8 vuotta".
Mikä lie tämän hetken tilanne? Epäilen, että se ei ole muuuttunut miksikään.
Jos joku tietää paremmin, kertokoot sen.
Meidän tulee pitää jatkuvasti mielessä haittamaahanmuuton riskit. - Anonyymi
Ihan itse aiheutimme itseemme ja maallemme ko.ongelman
- Anonyymi
Ovatko Turkki ja monet Lähi-idän maat oikeusvaltioita?
- Anonyymi
Sale IS The best!
- Anonyymi
Miksi nämä muslimiäidit kasvattavat lapsistaan rikollisia. Jopa 10 vuotiaita maahanmuuttajien lapsia rötöstelee jengissään.
Kotona pakotetaan lyömällä rukoilemaan 5x päivässä ja opetetaan että muunuskoiset ovat vääräuskoisia.
Pieni poikalapsi päiväkodissa kiukuttelee ja ei haukkuu päiväkodin työntekijää vääräuskoiseksi eikä suostu mihinkään leikkiin kun ohjaaja on nainen( islamissa ei minkään arvoinen).
Totuus on ihan toisenlainen kuin suvaitsevaiset luulevat.
Jos muslimiäidit eivät opettele kieltä eivätkä osallistu koulutuksiin ym kotoutusohjauksiin niin - Anonyymi
Voivatko musliminaiset käyttää perinteisiä asujaan joka työpaikassa? Jos eivät, niin miten niiden kannattajat (poliitikot) aikovat puuttua asiaan?
- Anonyymi
Ranskalaisraportti varoittaa islamistijärjestön vaikutusvallasta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011247711.html
Raportti: Islamistinen liike haluaa kasvattaa vaikutusvaltaansa Euroopassa
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011247706.html - Anonyymi
näiltä puuttuu kunniotus ja kiitollisuus suomea kohtaan täysin, käyttävät meitä hyväksi ja nauravat partaansa, yksi neuvo, menkääpä poijjat uimaan
- Anonyymi
Miksi lapset päästetään yksin tulemaan tänne Suomeen?👶🏻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287