Onko taivas pudonnut niskaan kun olen Kokkolan lähellä mökkeilemässä?
No, miten on?
39
723
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaisit nyt vähän meitä tuota Tosirealistia vastaan, se on ihan kauhea
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Ukko voi minun puolesta hypätä sunttiin!
Kitte sinä et määrää nyt tästä asiasta mitään,tosiarealisti on minun ystäväni ja yhdessä istumme suntin varrella ja nautimme pärlebächer oluita ja syömme tukevasti pekonilastuja ja pieremme
Anonyymi kirjoitti:
Kitte sinä et määrää nyt tästä asiasta mitään,tosiarealisti on minun ystäväni ja yhdessä istumme suntin varrella ja nautimme pärlebächer oluita ja syömme tukevasti pekonilastuja ja pieremme
Pitäkää hauskaa!
- Anonyymi
Luuletko että elämämme jotenkin pyörii sinun tekemiseksi ympärillä?
Eli ei mitään vaikutusta mihinkään!- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
No en todellakaan luule! Tämä oli vitsiksi tarkoitettu.
Ressu on Kokkolan Kingsi, Eläinystävä, Sotatieteen Maisteri, kaupungin ulkoalueitten kehittäjä, kymmenien ideoitten isä ja Kokkolan viisain mies...
Hän on taidemaalari, eläinten kanssa keskusteleva luonnonsuojelija, hyväntekijä, ystävätoiminnan pioneeri, erinomainen laulaja, runoilija, yleisurheilija, kuntoilija, kaikkia urheilulajeja hallitseva monitaituri, valmentaja, nyrkkeilyn Suomen Mestari, kasvitieteilijä, puutarhuri, taitava kompostoija, ruusujen kasvattaja, satojen perennalajien tuntija ja hoitaja, Kokkolan nuorison idoli, rehellinen, raitis, rikas ja kaikkien kaveri yms jne... Anonyymi kirjoitti:
Ressu on Kokkolan Kingsi, Eläinystävä, Sotatieteen Maisteri, kaupungin ulkoalueitten kehittäjä, kymmenien ideoitten isä ja Kokkolan viisain mies...
Hän on taidemaalari, eläinten kanssa keskusteleva luonnonsuojelija, hyväntekijä, ystävätoiminnan pioneeri, erinomainen laulaja, runoilija, yleisurheilija, kuntoilija, kaikkia urheilulajeja hallitseva monitaituri, valmentaja, nyrkkeilyn Suomen Mestari, kasvitieteilijä, puutarhuri, taitava kompostoija, ruusujen kasvattaja, satojen perennalajien tuntija ja hoitaja, Kokkolan nuorison idoli, rehellinen, raitis, rikas ja kaikkien kaveri yms jne...Jankuti, jankuti.. Ei kiinnosta..
- Anonyymi
Pysy Poissa!!!!!
- Anonyymi
Onko kyseisellä kirjoittajalla omistusoikeus tähän sivustoon?
Eikö?
Ole sitten hiljaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseisellä kirjoittajalla omistusoikeus tähän sivustoon?
Eikö?
Ole sitten hiljaa.Noita urputtajia aina löytyy, kumma kun ei voi olla lukematta, jos ei kiinnosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita urputtajia aina löytyy, kumma kun ei voi olla lukematta, jos ei kiinnosta..
Mistä sitä tietää mitä siellä on jos ei lue?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sitä tietää mitä siellä on jos ei lue?
No näkee kuka on aloittanut keskustelun, ja voi olla lukematta...
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
No näkee kuka on aloittanut keskustelun, ja voi olla lukematta...
Mitä niitä tänne kirjoittelemaan jos niitä ei saa lukea. Vai saako niitä vaan "peukuttaa"?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niitä tänne kirjoittelemaan jos niitä ei saa lukea. Vai saako niitä vaan "peukuttaa"?
Tottakai saa lukea, mutta jos tietää kenen avaus ja ei tykkää, niin silloin voi olla lukematta ja vastaamatta...
- Anonyymi
Muovinen tyttöystävä oli jättänyt ressukan ja istui yksin laiturilla, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Näköjään..
Nyt poika hiljaa
No nyt on reissu tehty ja back home!
Oli mukavaa mökkeillä ja nauttia auringosta.
Näimme perhettäni, kävimme torilla, kahvila sahassa ja katsomassa uimarantaa Yksipihlajassa. On paikat vähän muuttuneet lapsuudesta ja pois muuttamisen jälkeen...Hei Kittie...
Mukavaa, kun pääsit käymään kotimaisemissasi. Sää on ainakin suosinut.
Meinannu enää muistaa salasanaa tähän nimmariin, kun on niin kauan edellisestä kirjautumisesta.
Elämä kivittäny, niin ei ole huvittanu.tinttu-liina kirjoitti:
Hei Kittie...
Mukavaa, kun pääsit käymään kotimaisemissasi. Sää on ainakin suosinut.
Meinannu enää muistaa salasanaa tähän nimmariin, kun on niin kauan edellisestä kirjautumisesta.
Elämä kivittäny, niin ei ole huvittanu.Moikka!
Mukavaa nähdä tuttuja!
No, toivottavasti ei mitään kovin ikävää ole tapahtunut?Kittiechihuen kirjoitti:
Moikka!
Mukavaa nähdä tuttuja!
No, toivottavasti ei mitään kovin ikävää ole tapahtunut?No onneks ei hengen menetyksiä, mutta kaikkea muuta...
tinttu-liina kirjoitti:
No onneks ei hengen menetyksiä, mutta kaikkea muuta...
Ikävää kuulla... Parempaa vointia!
Kittiechihuen kirjoitti:
Ikävää kuulla... Parempaa vointia!
Tänks...
On se vaan niin, että ku murheita pukkaantuu kasapäin, niin tuntuu, että koko muu maailmanmeno jää taustalle.tinttu-liina kirjoitti:
Tänks...
On se vaan niin, että ku murheita pukkaantuu kasapäin, niin tuntuu, että koko muu maailmanmeno jää taustalle.Aivan.. toivottavasti tosiaan tulee jälleen parempi kausi.
- Anonyymi
toivomme että lähet äkkiä pois
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Toivomme? Miksi kirjoitat itsestäsi monikossa?
Jos sillä on monta persoonaa päässä? :D
Anonyymi kirjoitti:
Jos sillä on monta persoonaa päässä? :D
Tuo minullekkin tuli mieleen...
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo minullekkin tuli mieleen...
Toi oli minun kommentti, olin vaan näköjään ulos kirjautunut..
Kittiechihuen kirjoitti:
Toi oli minun kommentti, olin vaan näköjään ulos kirjautunut..
Okei, no samaa mieltä oltiin..
- Anonyymi
Eiii taas kittiechuu voi perrse
- Anonyymi
Olisit vaan tuonut sateen tullessasi, kovin on ollut kuivan puoleista säätä.
No, meillä oli ennen reissuun sadetta monta päivää, niin oli ihana lomailla Kokkolassa auringossa.
- Anonyymi
hyvä ku lähdet pois, emme jää kaipaamaaaaaaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
