Tiedän se johtuu kasvoistani

Anonyymi-ap

Rumuus saa ihmiset tuijotramaan ja yskimään halveksuvasti

26

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos niitä oksettaa ja se yskiminen johtuu siitä🤔

      • Anonyymi

        Niin minä oksetan kaikkia ilmeisesti 🧐


    • Anonyymi

      Miten yskitään halveksuvasti? En ole koskaan ennen kuullutkaan?

      • Anonyymi

        Tekoyskää ja ivallinen katse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoyskää ja ivallinen katse

        Mielenkiintoista. Oletko varma, ettet vain luule niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Oletko varma, ettet vain luule niin?

        Ei kyllä provoilevalla miehellä saattaa olla oikeasti ihan syystä tällainen kokemus. Helposti saattaa tulla tiedetyksi lähiympäristössä. Toinen mistä voin aavistella tekstin totuudeksi on se, että tavallaan teen näin itse esimerkiksi täyttä tuubaa viljelleille, että miten meni niinku omasta mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekoyskää ja ivallinen katse

        Tuollainen käytös viittaa psykoosiin. Älä välitä sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä provoilevalla miehellä saattaa olla oikeasti ihan syystä tällainen kokemus. Helposti saattaa tulla tiedetyksi lähiympäristössä. Toinen mistä voin aavistella tekstin totuudeksi on se, että tavallaan teen näin itse esimerkiksi täyttä tuubaa viljelleille, että miten meni niinku omasta mielestä

        Palstalla ollut kauan havaittavissa psykoottista läpinää poukkoillen todella irrationaalisesti. Kuten myös nämä ns hakkausjaaritukset. Psykoosi harvoin paranee itsekseen varsinkaan jos ei ole ketään pitämässä huolta ihan vaan vinkkinä jos joku kokee harjojen ottavan vallan väkivaltafantasioineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen käytös viittaa psykoosiin. Älä välitä sellaisesta.

        Entä kun ihmiset nauravat ja tuijottavat sinulle kun kuljet ohi? Sekin on varmaan psykoosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kun ihmiset nauravat ja tuijottavat sinulle kun kuljet ohi? Sekin on varmaan psykoosia sitten.

        Kuvittelet ehkä? Ei kai kukaan naura toisen ulkonäölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet ehkä? Ei kai kukaan naura toisen ulkonäölle.

        Yllättyisit. Tietyillä matala-palkka aloilla se on aika yleistäkin. Tietenkin se on näiden vääräleukojen mielestä vain hyväntahtoista kettuilua. Saatetaan nauraa joko työkaverin tai jopa asiakkaan ulkonäölle. Esimerkkinä vaikka paikallinen Lidl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättyisit. Tietyillä matala-palkka aloilla se on aika yleistäkin. Tietenkin se on näiden vääräleukojen mielestä vain hyväntahtoista kettuilua. Saatetaan nauraa joko työkaverin tai jopa asiakkaan ulkonäölle. Esimerkkinä vaikka paikallinen Lidl.

        Todellakin yllättyisitte kuinka sairaita ihmiset osaavat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla ollut kauan havaittavissa psykoottista läpinää poukkoillen todella irrationaalisesti. Kuten myös nämä ns hakkausjaaritukset. Psykoosi harvoin paranee itsekseen varsinkaan jos ei ole ketään pitämässä huolta ihan vaan vinkkinä jos joku kokee harjojen ottavan vallan väkivaltafantasioineen

        Tattis kuoma, mutta minä en tarvitse tätä neuvoa ehkäpä juuri se jonka mainitsin edellisessä kommentissa saattaisi tarvita. Nyt on huonon häviäjän merkkejä taas ja kunnianhimoiset niputukset menossa vaikka saman jannun tekstejä kaikki


    • Anonyymi

      Yskä johtuu hajusta. Itse yskin usein, kun hometalossa asuva tulee liki.

    • Anonyymi

      Minua tuijotettiin kerran pidempään kuin ketään muuta ja tiedän mistä se johtuu.

    • Anonyymi

      Ihmisen mieli on labyrintti ja pahin vihollinen. Se kääntyy sinua itseään vastaan kun voit huonosti. Rebuut ja restart

    • Anonyymi

      Täällä palstallakin on haukuttu ja maalitettu tiedän että irl haukutaan myös seläntakana

      • Anonyymi

        Meinaatko että pedot on kovaa huutoa missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että pedot on kovaa huutoa missään

        En oo mikään pedo enkä semmoseks muutu vaikka kuinka trollaat, jankkaat ja maalitat. Taidat projisoida omia fantasioitas toisiin näillä seko palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mikään pedo enkä semmoseks muutu vaikka kuinka trollaat, jankkaat ja maalitat. Taidat projisoida omia fantasioitas toisiin näillä seko palstoilla.

        Suoli on ollut vuosia pedojen temmellyskenttä kuten moni muukin nimeltä mainitsematon sivusto joten ei se kaukaa haettua ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoli on ollut vuosia pedojen temmellyskenttä kuten moni muukin nimeltä mainitsematon sivusto joten ei se kaukaa haettua ole

        Minä en tiedä kuka täällä on pedo ja kuka ei ja kuunka paljon niitä on. En keskity moiseen vaan puran tuntojani välillä että pysyy pää kasassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoli on ollut vuosia pedojen temmellyskenttä kuten moni muukin nimeltä mainitsematon sivusto joten ei se kaukaa haettua ole

        Ei niin olekaan kaukaa haettua. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mikään pedo enkä semmoseks muutu vaikka kuinka trollaat, jankkaat ja maalitat. Taidat projisoida omia fantasioitas toisiin näillä seko palstoilla.

        Oikeassa hän on. Eipä vaan ole muuten häävejä nämä parin sinun ätmin kanssa jankanneen kommentit ja assosiaatiot


    • Kauneuskin voi saada ihmiset tuijottamaan. Yskimisestä en tiedä. En ole koskaan kuullut, että ulkonäöllä olisi mitään tekemistä yskän kanssa

    • Anonyymi

      Ei terve henkisesti tasapainoinen ihminen ilmeile toisille oli se millainen tahansa,ottaa ihmisen ihmisenä.

    • Anonyymi

      Älä välitä. Olet arvokas ja ainutlaatuinen. Kertoo toisesta ihmisestä, jos halveksii. Kasvun paikka.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe