Rumuus saa ihmiset tuijotramaan ja yskimään halveksuvasti
Tiedän se johtuu kasvoistani
26
354
Vastaukset
- Anonyymi
Jos niitä oksettaa ja se yskiminen johtuu siitä🤔
- Anonyymi
Niin minä oksetan kaikkia ilmeisesti 🧐
- Anonyymi
Miten yskitään halveksuvasti? En ole koskaan ennen kuullutkaan?
- Anonyymi
Tekoyskää ja ivallinen katse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Oletko varma, ettet vain luule niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista. Oletko varma, ettet vain luule niin?
Ei kyllä provoilevalla miehellä saattaa olla oikeasti ihan syystä tällainen kokemus. Helposti saattaa tulla tiedetyksi lähiympäristössä. Toinen mistä voin aavistella tekstin totuudeksi on se, että tavallaan teen näin itse esimerkiksi täyttä tuubaa viljelleille, että miten meni niinku omasta mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen käytös viittaa psykoosiin. Älä välitä sellaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä provoilevalla miehellä saattaa olla oikeasti ihan syystä tällainen kokemus. Helposti saattaa tulla tiedetyksi lähiympäristössä. Toinen mistä voin aavistella tekstin totuudeksi on se, että tavallaan teen näin itse esimerkiksi täyttä tuubaa viljelleille, että miten meni niinku omasta mielestä
Palstalla ollut kauan havaittavissa psykoottista läpinää poukkoillen todella irrationaalisesti. Kuten myös nämä ns hakkausjaaritukset. Psykoosi harvoin paranee itsekseen varsinkaan jos ei ole ketään pitämässä huolta ihan vaan vinkkinä jos joku kokee harjojen ottavan vallan väkivaltafantasioineen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen käytös viittaa psykoosiin. Älä välitä sellaisesta.
Entä kun ihmiset nauravat ja tuijottavat sinulle kun kuljet ohi? Sekin on varmaan psykoosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun ihmiset nauravat ja tuijottavat sinulle kun kuljet ohi? Sekin on varmaan psykoosia sitten.
Kuvittelet ehkä? Ei kai kukaan naura toisen ulkonäölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelet ehkä? Ei kai kukaan naura toisen ulkonäölle.
Yllättyisit. Tietyillä matala-palkka aloilla se on aika yleistäkin. Tietenkin se on näiden vääräleukojen mielestä vain hyväntahtoista kettuilua. Saatetaan nauraa joko työkaverin tai jopa asiakkaan ulkonäölle. Esimerkkinä vaikka paikallinen Lidl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättyisit. Tietyillä matala-palkka aloilla se on aika yleistäkin. Tietenkin se on näiden vääräleukojen mielestä vain hyväntahtoista kettuilua. Saatetaan nauraa joko työkaverin tai jopa asiakkaan ulkonäölle. Esimerkkinä vaikka paikallinen Lidl.
Todellakin yllättyisitte kuinka sairaita ihmiset osaavat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla ollut kauan havaittavissa psykoottista läpinää poukkoillen todella irrationaalisesti. Kuten myös nämä ns hakkausjaaritukset. Psykoosi harvoin paranee itsekseen varsinkaan jos ei ole ketään pitämässä huolta ihan vaan vinkkinä jos joku kokee harjojen ottavan vallan väkivaltafantasioineen
Tattis kuoma, mutta minä en tarvitse tätä neuvoa ehkäpä juuri se jonka mainitsin edellisessä kommentissa saattaisi tarvita. Nyt on huonon häviäjän merkkejä taas ja kunnianhimoiset niputukset menossa vaikka saman jannun tekstejä kaikki
- Anonyymi
Yskä johtuu hajusta. Itse yskin usein, kun hometalossa asuva tulee liki.
- Anonyymi
Minua tuijotettiin kerran pidempään kuin ketään muuta ja tiedän mistä se johtuu.
- Anonyymi
Ihmisen mieli on labyrintti ja pahin vihollinen. Se kääntyy sinua itseään vastaan kun voit huonosti. Rebuut ja restart
- Anonyymi
Täällä palstallakin on haukuttu ja maalitettu tiedän että irl haukutaan myös seläntakana
- Anonyymi
Meinaatko että pedot on kovaa huutoa missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että pedot on kovaa huutoa missään
En oo mikään pedo enkä semmoseks muutu vaikka kuinka trollaat, jankkaat ja maalitat. Taidat projisoida omia fantasioitas toisiin näillä seko palstoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mikään pedo enkä semmoseks muutu vaikka kuinka trollaat, jankkaat ja maalitat. Taidat projisoida omia fantasioitas toisiin näillä seko palstoilla.
Suoli on ollut vuosia pedojen temmellyskenttä kuten moni muukin nimeltä mainitsematon sivusto joten ei se kaukaa haettua ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoli on ollut vuosia pedojen temmellyskenttä kuten moni muukin nimeltä mainitsematon sivusto joten ei se kaukaa haettua ole
Minä en tiedä kuka täällä on pedo ja kuka ei ja kuunka paljon niitä on. En keskity moiseen vaan puran tuntojani välillä että pysyy pää kasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin olekaan kaukaa haettua. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa hän on. Eipä vaan ole muuten häävejä nämä parin sinun ätmin kanssa jankanneen kommentit ja assosiaatiot
Kauneuskin voi saada ihmiset tuijottamaan. Yskimisestä en tiedä. En ole koskaan kuullut, että ulkonäöllä olisi mitään tekemistä yskän kanssa
- Anonyymi
Ei terve henkisesti tasapainoinen ihminen ilmeile toisille oli se millainen tahansa,ottaa ihmisen ihmisenä.
- Anonyymi
Älä välitä. Olet arvokas ja ainutlaatuinen. Kertoo toisesta ihmisestä, jos halveksii. Kasvun paikka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226