Erika Wikman

Anonyymi-ap

Ex-tangokuningatar muutti täysin tyylinsä suunnan arvokkaasta tangokuningattaresta seksillä ratsastavaan huokailevalla laulutyylillä olevaan festari esiintyjään. Minä itse olen aina ihaillut tangokuninkaallisia ja heidän tyylikkäitä iltapukujaan, varsinkin naisilla ja miesten käyttämiä kokopukuja. On ihanaa, että jotkut esiintyjät pukeutuvat vielä hienosti ja tyylikkäästi ja heidän esiintymisessään on muutenkin arvokkuuden tuntua.
Minusta on vanhanaikaista matkia jotain Ciccoliinaa tai amerikkalaista Madonnaa, sillä esiintyjällä ja laulajalla pitäisi olla muutakin tarjottavaa kuin pelkkä oma vartalo tai kauneusleikkauksilla parannellut kasvot. Esim. Madonna oli nuorena kauniin ja persoonallisen näköinen nainen, nyt hän on vain säälittävä yli 60-kymppinen nainen, joka käy usein kauneusleikkauksissa, on silikonia poskissa ja huulissa ja kasvojen ihoa on kiristetty. Hänellä oli korkeat poskipäät ja hän olisi voinut olla hyvännäköinen antaessaan itsensä vanheta arvokkaasti.
Muutenkin pelkällä seksillä pelaaminen voi olla jopa vaarallista, esim. aikoinaan Kikka otti seksikkäät asut ja seksilaulut tavaramerkikseen ja hänellähän kävi huonosti, hänen elämälleen tuli surullinen loppu. Jos on tällainen koko ajan vain vähemmissä asusteissa esiintyvä henkilö niin ihmiset odottavat näkevänsä vain paljasta pintaa, eivätkä kuulevan hyviä lauluja ja hyvää esiintymistä Ja varmasti tällainen naislaulaja saa kaikenlaista ikävää nimittelyä osakseen joka kai täytyy sitten vain kestää...

8

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen sitä "neitokaisen" itsekritiikin puutetta.

      • Anonyymi

        Neitokainen ostaa oman asunnon näillä palkkarahoilla samaan aikaan kun sinä nostat työkkäri korvausta.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17927983V

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kun ei osaa oikeasti oikein hyvin laulaa tai ääni ei riitä otetaan työksi ammatiksi elannoksi viihdettä eli viihdetyö millä maksaa asunnon ruuan verot ja eläkemaksut näin kukin tienaa itse elatuksensa miten osaa.Erittäin hyvä esitys kyllä syntisten pöytään sillä Jeesus tuli syntisiä pelastamaan ja jos joku kuvittelee olevansa synnitön tekee Jumalasta valehtelijan.✝️täs on totuus ihmisestä.

    • Anonyymi

      Kikka oli naimisissa lapsen äiti ja asui omassa talossa että mikä siinä on onnetonta teidän kiroukset ei ole Jeesuksesta ollenkaan Jeesus käski siunata eikä kirota rukoilla puolesta eikä vastaan.Madonna on taiteilija nimi ja kyllä hänkin on elättänyt omat ja adoptiolapset esiintymis rahoilla katolisen kirkon kastetut lapset itsekin on ja show on bisnes mikä myy ammatti.Musiikki myy.Madonna julistaa evankeliumia myös laulaa mm.pyhä Pietari laulun.Siunatkaa että siunauksen perisitte.Kauneuden hoito on myös bisnes ammatti ja elättää monet naiset ja heidän perheet.Rakkaus puuttuu kaikki puuttuu.Kristitty rakastaa toisia kristittyjä ja auttaa heitä eikä kiroa.Myös laulaja Whitney oli babtisti kirkosta.Evankeliumia julistetaan työn ohella kuulkaa sehän on ilmainen lahja minkä hinta on maksettu taivaassa.

    • Anonyymi

      Lestat kiroamassa taas kristittyjä työtä tekeviä naisia jotka elättää lapsensa omin rahoin.

    • Anonyymi

      Vanha elähtänyt kurppa, tuskin kelpaa enää edes Dannyllekään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe