Erika Wikman

Anonyymi-ap

Ex-tangokuningatar muutti täysin tyylinsä suunnan arvokkaasta tangokuningattaresta seksillä ratsastavaan huokailevalla laulutyylillä olevaan festari esiintyjään. Minä itse olen aina ihaillut tangokuninkaallisia ja heidän tyylikkäitä iltapukujaan, varsinkin naisilla ja miesten käyttämiä kokopukuja. On ihanaa, että jotkut esiintyjät pukeutuvat vielä hienosti ja tyylikkäästi ja heidän esiintymisessään on muutenkin arvokkuuden tuntua.
Minusta on vanhanaikaista matkia jotain Ciccoliinaa tai amerikkalaista Madonnaa, sillä esiintyjällä ja laulajalla pitäisi olla muutakin tarjottavaa kuin pelkkä oma vartalo tai kauneusleikkauksilla parannellut kasvot. Esim. Madonna oli nuorena kauniin ja persoonallisen näköinen nainen, nyt hän on vain säälittävä yli 60-kymppinen nainen, joka käy usein kauneusleikkauksissa, on silikonia poskissa ja huulissa ja kasvojen ihoa on kiristetty. Hänellä oli korkeat poskipäät ja hän olisi voinut olla hyvännäköinen antaessaan itsensä vanheta arvokkaasti.
Muutenkin pelkällä seksillä pelaaminen voi olla jopa vaarallista, esim. aikoinaan Kikka otti seksikkäät asut ja seksilaulut tavaramerkikseen ja hänellähän kävi huonosti, hänen elämälleen tuli surullinen loppu. Jos on tällainen koko ajan vain vähemmissä asusteissa esiintyvä henkilö niin ihmiset odottavat näkevänsä vain paljasta pintaa, eivätkä kuulevan hyviä lauluja ja hyvää esiintymistä Ja varmasti tällainen naislaulaja saa kaikenlaista ikävää nimittelyä osakseen joka kai täytyy sitten vain kestää...

10

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmettelen sitä "neitokaisen" itsekritiikin puutetta.

• Anonyymi

Neitokainen ostaa oman asunnon näillä palkkarahoilla samaan aikaan kun sinä nostat työkkäri korvausta.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17927983V

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kun ei osaa oikeasti oikein hyvin laulaa tai ääni ei riitä otetaan työksi ammatiksi elannoksi viihdettä eli viihdetyö millä maksaa asunnon ruuan verot ja eläkemaksut näin kukin tienaa itse elatuksensa miten osaa.Erittäin hyvä esitys kyllä syntisten pöytään sillä Jeesus tuli syntisiä pelastamaan ja jos joku kuvittelee olevansa synnitön tekee Jumalasta valehtelijan.✝️täs on totuus ihmisestä.

• Anonyymi

Kikka oli naimisissa lapsen äiti ja asui omassa talossa että mikä siinä on onnetonta teidän kiroukset ei ole Jeesuksesta ollenkaan Jeesus käski siunata eikä kirota rukoilla puolesta eikä vastaan.Madonna on taiteilija nimi ja kyllä hänkin on elättänyt omat ja adoptiolapset esiintymis rahoilla katolisen kirkon kastetut lapset itsekin on ja show on bisnes mikä myy ammatti.Musiikki myy.Madonna julistaa evankeliumia myös laulaa mm.pyhä Pietari laulun.Siunatkaa että siunauksen perisitte.Kauneuden hoito on myös bisnes ammatti ja elättää monet naiset ja heidän perheet.Rakkaus puuttuu kaikki puuttuu.Kristitty rakastaa toisia kristittyjä ja auttaa heitä eikä kiroa.Myös laulaja Whitney oli babtisti kirkosta.Evankeliumia julistetaan työn ohella kuulkaa sehän on ilmainen lahja minkä hinta on maksettu taivaassa.

• Anonyymi

Lestat kiroamassa taas kristittyjä työtä tekeviä naisia jotka elättää lapsensa omin rahoin.

• Anonyymi

Vanha elähtänyt kurppa, tuskin kelpaa enää edes Dannyllekään.

• Anonyymi

UMK-voittaja ja euroviisu kuningatar vuosimallia 2025!

• Anonyymi
        UUSI

Pukeutuminen tosi noloa..tai sen puute. Eikö äiti opettanut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      126
      6121
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      561
      2167
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      30
      1443
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      112
      1278
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1143
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1025
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      991
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      61
      943
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      941
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      938
    Aihe